Ah, oké. Toch ben ik nog best wel blij mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Was wat omhoog gegaan ja, maar in Jelly Bean zijn de scores allemaal lager maar is alles toch veel sneller en vloeiender, dus de scores zeggen niet heel veel meer tussen verschillende topmodellen.
http://versusio.com/nl/samsung-galaxy-s3-vs-htc-one-xquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
Er is toch bar weinig verschil tussen Samsung S3 en HTC One X?
Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven. Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken
.
Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Klopt. De verschillen in de benchmarks waren er eerst ook alleen omdat de S3 een nieuwere versie van Android had waarop wat snelheids-fixes waren doorgevoerd en de One X die update wat later kreeg, net na de launch van de S3 en dus het maken van alle benches.
Het verschil in dagelijks gebruik zal vooral aan de gebruiker liggen.
Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven. Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken
.
Blijkbaar doet ie dat niet zo goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.
De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
Er is toch bar weinig verschil tussen Samsung S3 en HTC One X?
Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Of loop ik achter en is dit al sinds de update zo?
Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.
De One X is FAT32 en kan maar tot 4.x gb aan bestanden aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?
makkelijk een hele dag? Ik ben blij als mijn accu 9 uur mee gaat. Gelukkig laptop meestal bij me om op te laden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.
Quadrant Standard Editionquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Of loop ik achter en is dit al sinds de update zo?
Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.pngquote:
Ik ook geen root en alles loopt nog! Deze heb ik een paar weken geleden al gepostquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |