quote:
Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:Ik ben het met SeLang eens.
De ideologie zelf zou het verkiezingsprogramma niet moeten zijn. De ideologie zou wel in het achterhoofd gehouden moeten worden met het maken van keuzes.
Door je zo extreem op te stellen diskwalificeer je jezelf. Er zouden veel teleurgestelde VVD'ers op een wat meer pragmatische LP kunnen stemmen.
Eens. De ideologie zou in het beginselenprogramma plaats moeten hebben, maar op de site van de LP kan ik niet eens een beginselenprogramma vinden (ondanks dat, volgens de statuten, er wel een beginselenprogramma zou zijn/worden opgesteld).
Een vijf-punten-programma lijkt me wel iets. Of wellicht een drie-punten-programma zelfs. Gewoon drie hoofdproblemen (drugscriminaliteit, te hoge belasting op inkomsten uit arbeid en nog iets, bv. de orgaandonorproblematiek al zal de oplossing van de LP even effectief als controversieel zijn) en daar concrete en waar het financiën betreft cijfermatig uitgewerkte oplossingen voor.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 18:30:16 ]