Mja er waren nu ziek veel strategische stemmers zoals hierboven gezegd, omdat de vvd met pvda gewoon gelijk stond in de peilingen; als ze het nu niet redden dan moet het de volgende keer wel goed komen. We komen er welquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Semisane het volgende:
Het is jammer dat ze niet direct bij de exit polls staan, maar het kan heel goed dat na alle uitslagen er toch nog net aan een zeteltje in zit.
Het zou erg jammer zijn als het niet lukt, juist een partij als de pp is nu gewoon nodig. Nogmaals Fred Teeuwen die helemaal los gaat, zonder enige tegenstand omdat niemand in die kamer enige kennis heeft van ict zaken, is niet goed.
Ik vraag me ook echt af hoe diep de Nederlanders zieken als ze een veredeld lobby clubje zoals partij 50+ wel de kamer in krijgen, maar niet een partij als de pp.
Lekker de boel weer in generaties verdelen, in plaats werken aan de toekomst...niet die gepensioneerden zorgen wel voor hun eigen hachie.
De fokking horror!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Als VVD en PVDA samen regeren dan kan fred helemaal los gaan.
Daar ben ik ook bang voor. Opstelten en Teeven nog meer macht.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Dat lijkt me ook, de volgende verkiezingen verwacht ik namelijk weer binnen twee jaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Mja er waren nu ziek veel strategische stemmers zoals hierboven gezegd, omdat de vvd met pvda gewoon gelijk stond in de peilingen; als ze het nu niet redden dan moet het de volgende keer wel goed komen. We komen er wel
Of over 3 maandenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, de volgende verkiezingen verwacht ik namelijk weer binnen twee jaar.
Dat is het slechtste scenario mogelijk met deze 'tussenstand' inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MouzurX het volgende:
net was je nog vol positief?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Mja er waren nu ziek veel strategische stemmers zoals hierboven gezegd, omdat de vvd met pvda gewoon gelijk stond in de peilingen; als ze het nu niet redden dan moet het de volgende keer wel goed komen. We komen er wel
oja straks hebben we nog 3 zetelsquote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
net was je nog vol positief?![]()
twitter:Piratenpartij twitterde op woensdag 12-09-2012 om 21:30:06Iedereen die op ons gestemd heeft: bedankt. We wachten in spanning op de uitslagen in Café van Delder, Den Haag. Kom ook langs! reageer retweet
Zo vanquote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is het slechtste scenario mogelijk met deze 'tussenstand' inderdaad.
true, wie weet...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef IPA het volgende:
[..]
Blijft wel een prognose he. Definitieve moet je meer zien als laatste.
Tot 00:00 kan het nog, daarna ook nog omdat de brief-stemmers en Caraďben nog meegeteld moeten worden, maar als het over een uur nog steeds op 0 staat dan wordt de kans wel erg klein...quote:
Het kan wel, maar heb er een hard hoofd inquote:
wil ik ook weten, maar hoe kom je dat te weten?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Doodloper het volgende:
Ik wil weten hoe ver ze er naast zitten; hebben ze maar 0,2% van de stemmen bijvoorbeeld of hebben ze bijv 0,65%? Ze hebben 0,6666% nodig...
niet, denk ik..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wil ik ook weten, maar hoe kom je dat te weten?
... niet, denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Pas helemaal op het einde als alles geteld is (gok ik).quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Die definitieve uitslag bepaalt dat percentage. Het is nog steeds goed mogelijk dat de piraatjes of de LP een zetel krijgen....omdat deze mensen niet in de exit poll zijn meegenomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Doodloper het volgende:
Ik wil weten hoe ver ze er naast zitten; hebben ze maar 0,2% van de stemmen bijvoorbeeld of hebben ze bijv 0,65%? Ze hebben 0,6666% nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |