4 mensen in mijn omgeving (inclusief ik) hebben gestembreekt. 3 keer SP, 1 keer PP. Ik heb samen met de PP'er gestemd, dus ja... Ik ken de persoonquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, je geeft toch op dat je SP en Piratenpartij wil stemmen, en als iemand anders dat ook wil dan moet jij bijv. SP stemmen en die ander Piratenpartij. Je kent elkaar dan toch niet? Of mis ik wat?
Of je hebt zelf gestembreekt met iemand die je ken fcourse
Spannend!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef RvLaak het volgende:
BTW: het uitslagentopic: [Uitslagenavond] Het moment der momenten #1
Met zo'n nick ben je 't ook wel aan je stand verplichtquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zo'n nick ben je 't ook wel aan je stand verplicht
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Yaaaaaaar!Ook hier een piraat.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)andaag-stemmen.dhtml
Mijn Volkskrant poll, wat doe je
quote:
Maar natuurlijk, want in de piratenpartij zitten de meeste hax0ren...dus die fokken wel ff met die polletjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Natuurlijk zijn er overal poll-fuckers actief. Op diverse polls is PP zelfs de grootste, maar toch heb ik er een goed gevoel over.
Niemand heeft mij op de hoogte gesteld van deze reeksquote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Doodloper het volgende:
Ook nog maar 23949 keer gepost vandaagmaar hij is wel leuk
Best kut in een live-uitzendingquote:
Ach, ik vind het wel kunnen zulke foutjes...het is natuurlijk niet handig, maar het komt een stuk echter over dan al die media-getrainde gladjakjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best kut in een live-uitzendingmaar ja, hij is nog een groentje.. met wat meer ervaring overkomt je zo'n blackout veel minder snel.
Het meest pijnlijke moment van de campagne.quote:
Ze kunnen na de exit-poll hun displays gaan herprogrammeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef erikkll het volgende:
Ze noemen de pp niet eens bij de nos
ja inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke moment van de campagne.
Ik zapte toevallig naar rtl en zag het direct gebeuren. Plaatsvervangende schaamte is zacht uitgedrukt voor wat ik toen voelde.
Er is een serieuze kans.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Ik heb er ook op gestemd. Ik heb verder geen peilingen gevolgd (behalve die van FOK! dan). Is er een serieuze kans op een zetel of is het een beetje ijdele hoop?
Oh, ik dacht dat dat bekend werd (prognose), maar heb het geluid niet aan staanquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb ook op de Piratenpartij gestemd
omdat dat opgeteld al 150 wasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef IPA het volgende:
Waarom zet die tering NOS de PP er niet bij en 50PLUS wel?
Godverquote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
omdat dat opgeteld al 150 was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |