NOS natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
welk programma is het beste om te kijken NOS of RTL?
Je kan tegenwoordig topic ook gewoon volgenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Tevens is bovenstaande post een TVP
Lol, de populisten schoppen de populisten omroep eruitquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Tweek het volgende:
19:37 uur: Verslaggever PowNews eruitgezet bij PVV
Bij de PVV is de bijeenkomst streng beveiligd. De verslaggevingsploeg van PowNews is er door de beveiliging uitgezet. Onze verslaggever Steven Schopert twittert: "Bij de PVV is de beveiliging streng, as always. Ploeg Pownews er uit gezet, misschien kwam ze dat wel wel van pas voor hun item."
Via RTL.
Oja RTL is er ook nog. NOS is doorgaans sneller toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
welk programma is het beste om te kijken NOS of RTL?
Maakt volgens mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oja RTL is er ook nog. NOS is doorgaans sneller toch?
Dat zou ik ook als eerste kiezen, maar vroeg het me wel af, toen ik net de aankondiging op RTL zag. Ik kijk naar de NOSquote:
Hij is wel een Ajacied hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[Nederland kiest #1] Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
Ajacied422 was eerder, gun die jongen nou ook eens een topic.
Als hij minder dan een paar duizend topics heeft gestart, vind ik dat weinig...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[Nederland kiest #1] Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
Ajacied422 was eerder, gun die jongen nou ook eens een topic.
Ja, maar je wilt toch niet de hele avond naar Frits Wester kijken?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als eerste kiezen, maar vroeg het me wel af, toen ik net de aankondiging op RTL zag. Ik kijk naar de NOS
NOS uiteraard.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat moet het worden? NOS of RTL?
NOS, lees ik hier net.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat moet het worden? NOS of RTL?
Liever niet nee...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt toch niet de hele avond naar Frits Wester kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |