Ja zeg, ik heb toch niet nu gestemd zodat ze er pas de volgende keer inztittenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef MouzurX het volgende:
Dirk poot is wel een hele goede hoor.
Misschien redden we dit keer geen zetel maar als je dan 2-3 jaar door gaat en flink campagne voert met deze "professionelere" aanpak, dan moet het haast wel lukken de volgende keer.
Ja, maar dan moet Dirk dat zelf ook wel kunnen trekken natuurlijk. Die man heeft ook geen zeeën van tijd en geld om maar belangeloos aan de partij te doneren.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef MouzurX het volgende:
Dirk poot is wel een hele goede hoor.
Misschien redden we dit keer geen zetel maar als je dan 2-3 jaar door gaat en flink campagne voert met deze "professionelere" aanpak, dan moet het haast wel lukken de volgende keer.
Kusje voor mama!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Eenskijken het volgende:
Yay nog een stem voor de PP kunnen regelenMoeder wist niet waar ze op moest stemmen dus heb 'r overgehaald
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef Bartisik het volgende:
Zojuist ook op de PP gestemt gestemd
Mijn moeder heeft ook PP gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Eenskijken het volgende:
Yay nog een stem voor de PP kunnen regelenMoeder wist niet waar ze op moest stemmen dus heb 'r overgehaald
En hoeveel er zijn afgehaakt door de polls die 0 zetels aangeven....quote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef Semisane het volgende:
Ik ga toch echt stilletjes het idee krijgen dat het gaat lukken, het zal er echt gaan om spannen...het gaat hangen op hoeveel mensen strategisch gaan stemmen.
Maakt niet uit, over een jaar hebben we toch weer verkiezingen omdat we VVD en PvdA krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En hoeveel er zijn afgehaakt door de polls die 0 zetels aangeven....
De meeste TV polls geven 1 a 2 zetels aan, dus met een beetje geluk.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat de meeste pp stemmers op zich wel specifiek hadden gekozen voor de pp. Enkel zou het goed kunnen dat men op het laatste moment toch naar de PVDA/VVD gaat in een vlaag van verstandsverbijstering. (Iets anders kan ik strategisch stemmen niet noemen namelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik was volgens mij ook de enige toenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Stranger het volgende:
Ik heb mijn plicht ook gedaan, twee jaar geleden was ik de enige bij mijn stemlokaal die piratenpartij had gestemd, hopelijk is dat dit jaar anders.
We rijgen ze aan onze cutlass!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef AnimeFan het volgende:
GroenLinks probeert stemmers te kapen natuurlijk
https://twitter.com/GinoAmsterdam/status/245903634318102529
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef AnimeFan het volgende:
GroenLinks probeert stemmers te kapen natuurlijk
https://twitter.com/GinoAmsterdam/status/245903634318102529
Wat een walgelijke reactie van GL zeg.twitter:groenlinks twitterde op woensdag 12-09-2012 om 17:18:14@ginoamsterdam GroenLinks doet net zoveel voor digitale rechten en wij komen ook nog in de Kamer om daar voor te vechten!
#stemGL reageer retweet
quote:
Welkomquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef Vincent. het volgende:
En jahoor, zojuist piratenpartij gestemd. Ik twijfelde nog heel erg tussen piraten en D66, maar ben tot de conclusie gekomen dat D66 mijn stem toch niet heel hard nodig heeft. Dat ze in de coalitie terecht komen is toch al vrij zekerEn Dirk Poot zou naar mijn mening een zeer goeie toevoeging zijn aan de tweede kamer
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Stranger het volgende:
Ik heb mijn plicht ook gedaan, twee jaar geleden was ik de enige bij mijn stemlokaal die piratenpartij had gestemd, hopelijk is dat dit jaar anders.
Er is een site (weet effe niet meer welke) waarop je de uitslag per stembureau kan zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |