gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef twentemeisje het volgende:
Maar hij lijkt een bietje groen op de foto's S! En Tirza. Ik vind je Doc's zo gaa-haaaf!
[..]
Een week of 11 duurt het nog wel eer we daar achter zijn. En dan moet ik het wel heel zeker weten om echt alles al weg te doen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
* Marrije kijkt op de kalender...11 weken verder....
Zul je zien, krijg je weer een meisje!
Ik ga er van uit dat ze dan in sort of dezelfde outfit rondlopen!quote:
Marktplaats is my friend!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef mefke79 het volgende:
Elmo, die Doc's! Waar heb je die vandaan? Ik zie Driekus er al mee lopen.
Ik zou ze zelf ook wel willen! Ben met 39/40 wel tevreden!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:09 schreef mefke79 het volgende:
Elmo, zouden ze die ook in maatje 42 nog hebben![]()
Nee, niet leuk voor Driekus, maar wel voor mezelf. Ik ga voor Driekus gewoon effe zoeken.
hier begon het met het standaardmodel in bordeauxrood. later volgde nog allerlei kleuren/hoogtes/modellen enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef mefke79 het volgende:
ik heb zelf groen metalic gehad en die heb ik compleet naar de filestijnen gelopen. En blauwe, maar dat waren de standaardschoenen zeg maar.
Das voor mijn bevalling dan he.....quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als het hier een jongetje gaat worden dan hebben we toch een expeditie zet alle meisjeskleding te koop' voor de boeg. Oh dear, wat een uitzoekwerk. Mijn zussen en ik gooien alles op 1 stapel en gaan iets leuks doen van de opbrengst. We hebben alle drie wel kleertjes in de verzameling ingebracht (al is de een wat koopzieker dan de ander
). Ook de jongenstak is goed gevuld! Ik ben zo benieuwd welke kleertjes het eerst in de verkoop gaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |