Liever niet via DigiDquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar is vast iets op te verzinnen, lijkt mij niet geheel onmogelijk.
[..]
Ja, daar zit nu nog een knelpunt
Ik heb me er zowaar wat in verdiept een paar jaar geleden.quote:
Enkel als je je retour-adres erbij zet.quote:Misschien is per post zoals met de waterschapsverkiezingen dan nog een betere optie dan!
Gelukkig maar.quote:
Lucht het op?quote:*ramble*
Wat heb je op je Lottobriefje ingevuld?quote:
Van twitter geplukt of zelf geschoten?quote:
Dat kan je best met je eerste stembiljet doen. Wanneer je een fout maakt, mag je het foutieve formulier inleveren en die wordt onbruikbaar gemaakt en dan krijg je gewoon een nieuwe.quote:
Vandaar dat ze de kiesleeftijd niet naar 16 willen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zit nog steeds aan je CITO te denken?
Je onderschat de rol van hele diepe zakken op de juridische afdeling.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, kwestie van bewijsvoering.
Het eerste.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van twitter geplukt of zelf geschoten?
Mag je opblijven vanavond?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn gedachten. Ik heb wel D66 gepromoot toen ik naar huis fietste over de stationsweg.
Hoe heb je dat gedaan dan? Door tussen Marokkanen te fietsen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn gedachten. Ik heb wel D66 gepromoot toen ik naar huis fietste over de stationsweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |