Geweldig...maar je bevestigt het nogmaals.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is bevestigT in deze. Dommerd.
Nou...quote:Op woensdag 12 september 2012 15:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Succesfull troll is succesfull.
Via DigiD zou nog best een optie kunnen worden in de toekomst.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het vrij grote vellen papier. Lastig als je MS hebt.
Waarom stemmen we niet via de e-dentifier van je bank?
Lijkt me niet, hoe kan je nou anonimiteit garanderen met DigiD?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Via DigiD zou nog best een optie kunnen worden in de toekomst.
overheid en ict ?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijk je op Marianne Thieme, in dat geval zijn pics welkom.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Selestha het volgende:
Partij voor de Dieren, ben ik ook lid van dus spreekt voor zich
Daarom VVD, hoef je em maar een klein stukje open te doenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Dat pokkeding weer dichtvouwen blijkt toch elke keer weer een lastigere klus dan dat het lijkt.
Daar is vast iets op te verzinnen, lijkt mij niet geheel onmogelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan je nou anonimiteit garanderen met DigiD?
Ja, daar zit nu nog een knelpuntquote:
Het lijkt me dat daar vast wel wat op te verzinnen is.. Door het los te koppelen ofzo..quote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan je nou anonimiteit garanderen met DigiD?
Dat geld ook voor je portemonnee, als je ten minste werktquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daarom VVD, hoef je em maar een klein stukje open te doen
Moet je de piratenpartij stemmen.quote:
Die zijn straks nog groter dan Groenlinksquote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je de piratenpartij stemmen.
Die alle e-mailadressen in de CC zetquote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je de piratenpartij stemmen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar dacht ik nou net niet aanquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, omdat je dan niet meer kan garanderen dat iemand meerdere keren stemt of dat het werkelijk een persoon is die stemt. Dat houd je zelfs als je na het inloggen de boel los koppelt. Dat is nou precies het gehele probleem met elektronisch of internet stemmen. Je zit dan een beetje in een catch-22 situatie die enkel op te lossen is door het één of het ander te comprimeren. Of wel de anonimiteit of de beveiliging.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me dat daar vast wel wat op te verzinnen is.. Door het los te koppelen ofzo..
Groot probleem van DigiD (of thuis) stemmen is dat je niet kan controleren of iemand uit vrije wil stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stemmen zijn ongeldig indien er met een:quote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
Het is sowieso schandalig dat je in 2012 nog steeds met potlood en papier moet stemmen. Al vind ik het uit nostalgische overwegingen wel de beste optie.
Als jij het zegt!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, omdat je dan niet meer kan garanderen dat iemand meerdere keren stemt of dat het werkelijk een persoon is die stemt. Dat houd je zelfs als je na het inloggen de boel los koppelt. Dat is nou precies het gehele probleem met elektronisch of internet stemmen. Je zit dan een beetje in een catch-22 situatie die enkel op te lossen is door het één of het ander te comprimeren. Of wel de anonimiteit of de beveiliging.
Niet een goed idee.
Stom, daar heb je een punt inderdaad. Als een partij op die manier wilt winnen moeten ze echter wel redelijk wat "mannetjes" achter de hand hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef sknoop het volgende:
[..]
Groot probleem van DigiD (of thuis) stemmen is dat je niet kan controleren of iemand uit vrije wil stemt.
Ik kan dat een pistool tegen je hoofd zetten en controleren dat jij wel stemt wat ik wil. Dat kan niet als je 'op locatie' stemt.
Niet alleen uit nostalgie, het is gewoon weg de meest veilige en betrouwbare manier. Er hangen behoorlijke nadelen aan het stemmen via stemcomputers, die enkel maar worden vergroot als je het via het internet gaat doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
Het is sowieso schandalig dat je in 2012 nog steeds met potlood en papier moet stemmen. Al vind ik het uit nostalgische overwegingen wel de beste optie.
Ik lach me rotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |