Wat ben je toch een armoedig geval.quote:
Als jij denkt, dat ik me dat ook maar 1 moment aantrek van iemand die jonger is dan mijn zoon, heb je het misquote:Op woensdag 12 september 2012 14:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat ben je toch een armoedig geval.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt, dat ik me dat ook maar 1 moment aantrek van iemand die jonger is dan mijn zoon, heb je het mis
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt, dat ik me dat ook maar 1 moment aantrek van iemand die jonger is dan mijn zoon, heb je het mis
Zie de overeenkomsten:quote:
Waarom is leeftijd zo'n issue? Het is niet zo dat een jong iemand niet wijzer kan zijn dan iemand van 82. Bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd zo'n issue? Het is niet zo dat een jong iemand niet wijzer kan zijn dan iemand van 82. Bij wijze van spreken.
Jij staat er zeker ook van versteld dat in Staphorst de meeste mensen SGP stemmen en in Wassenaar de meeste mensen VVD stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
Bizar veel mensen hier op de piratenpartij gestemd.
Omdat een ouder iemand toch gemiddeld veel meer levenservaring heeft. Of je dat nou leuk vind of niet, het is zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd zo'n issue? Het is niet zo dat een jong iemand niet wijzer kan zijn dan iemand van 82. Bij wijze van spreken.
Vandaar ook dat stemmen mag vanaf 18 jaar tot en met >oud.
Dat zegt niets over hoe wijs iemand is. Iemand met een traumatische ervaring (en dat is me toch een pot ervaring) kan wel eindigen als een half kasplantje zonder enige vorm van een mening, om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat een ouder iemand toch gemiddeld veel meer levenservaring heeft. Of je dat nou leuk vind of niet, het is zo.
Oe, leeftijd als argument in een internetdiscussie. Goeie!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hele volksstammen slagen er echter nog steeds niet in om de politieke vraagstukken goed te begrijpen. Opleiding en intellectuele capaciteiten zijn veel belangrijker dan leeftijd in dit soort zaken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:43 schreef Robijn48 het volgende:
Omdat een ouder iemand toch gemiddeld veel meer levenservaring heeft. Of je dat nou leuk vind of niet, het is zo.
Je kan er van uit gaan dat iemand die ouder is meer levenservaring heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoe wijs iemand is. Iemand met een traumatische ervaring (en dat is me toch een pot ervaring) kan wel eindigen als een half kasplantje zonder enige vorm van een mening, om maar iets te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |