Ik denk zo dat jij nooit de bootleg Desert Storm hebt gehoord. In that case, dan zou ik maar eens een review lezen, o.a. op de site Elvis Is Still Active In Norway. http://home.online.no/~ov-egela/desert.html
quote:Dat klopt helemaal niet je bent pas perse geestelijk gehandicapt met een iq onder de 50 onder de 80 zit je gewoon een redelijk eind onder het gemiddelde van 100
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:09 schreef sefer het volgende:[..]
en onder de 80 ben je al geestelijk gehandicapt
![]()
Toegegeven, dan is hij zeker een legende.
edit:
O en ja Elvis is overhyped en overrated
quote:Ik heb net als fanatieke Elvis-fan met open mond die review zitten lezen!
Op donderdag 12 juni 2003 00:11 schreef mandark2000 het volgende:
Klets ik uit mijn nek? Da's een enorme belediging voor een Elvis fan als ik. Het was wel degelijk op 2 september 1974.Ik denk zo dat jij nooit de bootleg Desert Storm hebt gehoord. In that case, dan zou ik maar eens een review lezen, o.a. op de site Elvis Is Still Active In Norway.
Ik zie trouwens dat het jouw homepage is met allemaal covers die jezelf door de jaren heen hebt verzamelt?
Wou dat ik ze allemaal had.
Enige oude LP-bootleg die ik nog heb is die dubbelaar met lichtblauwe cover van December 31, 1976. Pittsburgh, PA.
verder barst ik van boeken en kranten over The King
Hoe kom je erbij dat Elvis een racist zou zijn??? ik vind dit echt een hele domme opmerking,je kunt echt zien dat je totaal geen verstand ervan hebt en dat je echt nog onderontwikkeld bent!quote:Op vrijdag 16 augustus 2002 20:34 schreef Vampier het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een topic omhoog schoppen om te reageren op een opmerking die meer dan 4 jaar geleden gemaakt is?quote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef WonderMe het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Elvis een racist zou zijn??? ik vind dit echt een hele domme opmerking,je kunt echt zien dat je totaal geen verstand ervan hebt en dat je echt nog onderontwikkeld bent!
En bovendien geef je een antwoord waar niemand je om gevraagd heeft.....![]()
Elvis heeft ook eigen nummers geschreven maarja wat weet jij ervan,who cares iedereen weet wel wie Elvis Presley....and that's the pointquote:Op zondag 3 september 2006 17:14 schreef Collaborator het volgende:
Elvis zuigt grote stierenballen. De Britney van zijn tijd. Een artiest die niet zijn eigen tracks schrijft is per definitie geen artiest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |