abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2003 @ 00:11:43 #126
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_11048010
Klets ik uit mijn nek? Da's een enorme belediging voor een Elvis fan als ik. Het was wel degelijk op 2 september 1974.

Ik denk zo dat jij nooit de bootleg Desert Storm hebt gehoord. In that case, dan zou ik maar eens een review lezen, o.a. op de site Elvis Is Still Active In Norway. http://home.online.no/~ov-egela/desert.html

donderdag 12 juni 2003 @ 00:16:23 #127
39566 MuggenHor
Rotbeesten dat het zijn
pi_11048098
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:09 schreef sefer het volgende:

[..]

en onder de 80 ben je al geestelijk gehandicapt

Toegegeven, dan is hij zeker een legende.

Dat klopt helemaal niet je bent pas perse geestelijk gehandicapt met een iq onder de 50 onder de 80 zit je gewoon een redelijk eind onder het gemiddelde van 100

edit:
O en ja Elvis is overhyped en overrated

Waarheid is pas waarheid als het tegengestelde ook waarheid is
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:26:31 #128
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11072125
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 00:11 schreef mandark2000 het volgende:
Klets ik uit mijn nek? Da's een enorme belediging voor een Elvis fan als ik. Het was wel degelijk op 2 september 1974.

Ik denk zo dat jij nooit de bootleg Desert Storm hebt gehoord. In that case, dan zou ik maar eens een review lezen, o.a. op de site Elvis Is Still Active In Norway.

Ik heb net als fanatieke Elvis-fan met open mond die review zitten lezen!
Mijn informatie was gebasseerd op het volgende:
http://www.elvisconcerts.com/pictures/c740901.htm

Ik zie trouwens dat het jouw homepage is met allemaal covers die jezelf door de jaren heen hebt verzamelt?

Wou dat ik ze allemaal had.
Enige oude LP-bootleg die ik nog heb is die dubbelaar met lichtblauwe cover van December 31, 1976. Pittsburgh, PA.
verder barst ik van boeken en kranten over The King

" Always look on the bright side of life "
pi_29493429
Elvis heerst nog steeds.
Met name "I can't help falling in love with you" en "You were always on my mind" zijn erg goed. De cover van "My Way" is ook erg mooi.

Elvis
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29493514
Elvis is een Cultheld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Vis een optie? zondag 7 augustus 2005 @ 23:54:30 #131
70532 loveli
N
pi_29494575
Elvis sprak (spreekt) zowel mannen als vrouwen aan in verschillende leeftijdsgroepen. In het begin waren het de jonge meisjes die verliefd op hem waren en de jongens die op hem wilden lijken. Later waren het de ouderen (die hem eerst wilden verbannen van de tv) die naar de shows in Vegas gingen. Aan de ene kant een lieve, gevoelige en iets onzekere jongen die van z'n moeder houdt, aan de andere kant een brok testosteron. Ideale schoonzoon en rebel.
Verderzit er meer 'gevoel' in zijn liedjes dan de andere artietsen van zijn tijd. De Buddy's en Pat's klinken veel 'vlakker'.
En natuurlijk de geweldige quote van de mannelijke hoofdpersoon uit "True Romance": I always said, if I had to fuck a guy... I mean had to, if my life depended on it... I'd fuck Elvis.
crap in = crap out
pi_41453061
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:34 schreef Vampier het volgende:
Hoe kom je erbij dat Elvis een racist zou zijn??? ik vind dit echt een hele domme opmerking,je kunt echt zien dat je totaal geen verstand ervan hebt en dat je echt nog onderontwikkeld bent!
En bovendien geef je een antwoord waar niemand je om gevraagd heeft.....
pi_41455007
Elvis zuigt grote stierenballen. De Britney van zijn tijd. Een artiest die niet zijn eigen tracks schrijft is per definitie geen artiest

[ Bericht 30% gewijzigd door Collaborator op 03-09-2006 17:19:43 ]
Now Im Nothing
  zondag 3 september 2006 @ 17:29:12 #134
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_41455376
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef WonderMe het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat Elvis een racist zou zijn??? ik vind dit echt een hele domme opmerking,je kunt echt zien dat je totaal geen verstand ervan hebt en dat je echt nog onderontwikkeld bent!
En bovendien geef je een antwoord waar niemand je om gevraagd heeft.....
Waarom zou je in godsnaam een topic omhoog schoppen om te reageren op een opmerking die meer dan 4 jaar geleden gemaakt is?
pi_41456074
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:14 schreef Collaborator het volgende:
Elvis zuigt grote stierenballen. De Britney van zijn tijd. Een artiest die niet zijn eigen tracks schrijft is per definitie geen artiest
Elvis heeft ook eigen nummers geschreven maarja wat weet jij ervan,who cares iedereen weet wel wie Elvis Presley....and that's the point
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')