abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5409006
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:54 schreef Nuoro het volgende:
Eh, dat is niet waar hoor Jane. Jagger was meer into ze bluezzz, ik denk dat je dan eerder bij John Lennon moet wezen...
hoewel de meisjes wel schreeuwden, was die podium-act natuurlijk lang zo leuk niet als die van de rock n roll Elvis
yankee charlie dinges
pi_5409008
De films waren wel goed van elvis
pi_5409030
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:55 schreef Devnull het volgende:
Wat me wel opvalt, is dat het Rock 'n Roll zoals we dat nu kennen, nog maar weinig te maken heeft met de sound van Bill Haley, Jerry Lewis en Elvis.

Vrij snel in de 60's kwam de sound van de Stones, The Who, Aerosmith, etc ... wat nog steeds definieert wat we nu onder rock 'n roll verstaan ... of verwar ik het nu met "rock"?.

mja, maakt het wat uit hoe het hokje heet? ik vind bands als ac/dc, guns n roses etc. ook rock n roll genoeg
yankee charlie dinges
pi_5409041
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:56 schreef theovangogh het volgende:
De films waren wel goed van elvis
jouw films zijn beter, theo!
yankee charlie dinges
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 20:59:55 #55
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409058
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:57 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

mja, maakt het wat uit hoe het hokje heet? ik vind bands als ac/dc, guns n roses etc. ook rock n roll genoeg

Rare term eigenlijk: "Rock 'n Roll". Zeker dat jij zegt dat je iets "Rock 'n Roll" genoeg vind ... dat betekent dat er een gevoel is dat "Rock 'n Roll" heet ... muziek bevatten in termen blijft iets moeilijks. Niet alleen muziek trouwens, want als ik de term "Rock 'n Roll" hoor, denk ik ook aan drank, drugs en groupies .

[Dit bericht is gewijzigd door Devnull op 16-08-2002 21:00]

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_5409062
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:55 schreef Devnull het volgende:

[..]

Wat me wel opvalt, is dat het Rock 'n Roll zoals we dat nu kennen, nog maar weinig te maken heeft met de sound van Bill Haley, Jerry Lewis en Elvis.

Vrij snel in de 60's kwam de sound van de Stones, The Who, Aerosmith, etc ... wat nog steeds definieert wat we nu onder rock 'n roll verstaan ... of verwar ik het nu met "rock"?.

Hmmm, de Stones waren in het begin toch meer R & B eigenlijk. Echte Rhythm & Blues welteverstaan, niet die zooi die ze nu R&B noemen natuurlijk.
pi_5409078
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:00 schreef Nuoro het volgende:
Echte Rhythm & Blues welteverstaan, niet die zooi die ze nu R&B noemen natuurlijk.
Dit geeft wel weer mooi aan dat zo'n label in de loop der jaren een hele andere betekenis kan krijgen, zo zal het met R&R ook wel zijn gegaan...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5409085
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:59 schreef Devnull het volgende:
Rare term eigenlijk: "Rock 'n Roll". Zeker dat jij zegt dat je iets "Rock 'n Roll" genoeg vind ... dat betekent dat er een gevoel is dat "Rock 'n Roll" is ... muziek bevatten in termen blijft iets moelijks. Niet alleen muziek trouwens, want als ik de term "Rock 'n Roll" hoor, denk ik ook aan drank, drugs en groupies .
ach tsja... als je rock n roll echt bekijkt als de muziek van bill haley of chuck berry, dan wordt er tegenwoordig niet veel rock n roll meer uitgebracht imho
yankee charlie dinges
pi_5409086
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:06 schreef Devnull het volgende:
Ik vind dat ze onterecht een legende van hem maken, wat vind jij?
Elvis is en blijft de King Of Rock!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:02:17 #60
24054 search64
Avec le grande
pi_5409090
Hee, Elvis is de king!
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_5409095
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:56 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

hoewel de meisjes wel schreeuwden, was die podium-act natuurlijk lang zo leuk niet als die van de rock n roll Elvis

'k Had het eigenlijk meer over de manier van zingen.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:03:02 #62
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5409099
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Veel mensen (van >20) luisteren nog naar die gast.
Sterker nog: Er zullen ook Elvis-fans van < 20 zijn!

Want, om Elvis nog echt bewust meegemaakt te hebben, moet je al zowat boven de 40 zijn en dan nog ken je alleen de laatste jaren. De mensen die Elvis hebben meegemaakt in zijn glorietijden zijn 55+. En toch zijn er vele fans die een stuk jonger zijn en er komen er gewoon bij. Net als bij bijvoorbeeld The Beatles.

Ik vraag me trouwens af of de mensen die vinden dat het nu allemaal overdreven wordt wel eens moeite hebben gedaan om echt naar de muziek te luisteren of het alleen maar onzin wordt dat er aandacht wordt besteed aan iemand die zij niet hebben meegemaakt? Nogmaals: je hoeft er niet van te houden, maar iets afkraken dat je niet kent is altijd zo jammer...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:03:28 #63
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409107
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:01 schreef mrcool het volgende:

[..]

Elvis is en blijft de King Of Rock!

Rock? haha.
Zelfs Bon Jovi is meer King of Rock dan Elvis .
pi_5409111
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:02 schreef Nuoro het volgende:
'k Had het eigenlijk meer over de manier van zingen.
mja, maar met zingen alleen sleep je de King-of-R'n'R-award natuurlijk nog niet binnen
yankee charlie dinges
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:03:58 #65
24054 search64
Avec le grande
pi_5409112
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:37 schreef Dezz het volgende:

[..]

Nou, ahum hoor.

Kritiek op punt 1. Dat doet bijna niemand. (commentaar op schrijft eigen teksten niet)

Misschien niet in de muziek waar jij naar luistert, maar bij fatsoenlijke bands wel hoor.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_5409122
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:03 schreef Devnull het volgende:
Rock? haha.
Niets daarvan, Bon Jovi gaat ook door voor de Cock ipv. de King award
yankee charlie dinges
pi_5409132
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:03 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

mja, maar met zingen alleen sleep je de King-of-R'n'R-award natuurlijk nog niet binnen

Dat is waar... En dat is John Lennon dan ook niet, want dat is Elvis!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:06:39 #68
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409138
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:03 schreef Jane het volgende:

Ik vraag me trouwens af of de mensen die vinden dat het nu allemaal overdreven wordt wel eens moeite hebben gedaan om echt naar de muziek te luisteren of het alleen maar onzin wordt dat er aandacht wordt besteed aan iemand die zij niet hebben meegemaakt? Nogmaals: je hoeft er niet van te houden, maar iets afkraken dat je niet kent is altijd zo jammer...

Jane, nogmaals: dit topic is niet bedoeld om hem af te kraken. Ik waardeer Elvis wel degelijk om zijn kwaliteiten als zanger. Ook ik heb aardig wat songs van hem in huis, en m'n ouders draaiden ook vaak muziek van Elvis.

Ik produceer zelf verschillende bands, ik hou van heel veel stijlen, en ik zal nooit iets af kraken wat ik niet ken. Mijn punt was alleen: waar komt die hype vandaan.

pi_5409141
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:05 schreef Nuoro het volgende:
Dat is waar... En dat is John Lennon dan ook niet, want dat is Elvis!
nah, de king of rnr moet z'n eigen nummers schrijven en spelen
yankee charlie dinges
pi_5409145
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:03 schreef Devnull het volgende:

[..]

Rock? haha.

Ach wel ja. Je bent waarschijnlijk nie slim genoeg om het in te zien dus waarom probeer ik het eigenlijk?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5409154
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:05 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

Niets daarvan, Bon Jovi gaat ook door voor de Cock ipv. de King award

O ja! Wou jij Bon Jovi soms gaan vergelijken met Mick Jagger!?
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:09:31 #72
1986 Jane
pi_5409169
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:54 schreef Nuoro het volgende:
Jagger was meer into ze bluezzz, ik denk dat je dan eerder bij John Lennon moet wezen...
Ja, da's waar, dat weet ik ook wel.
En dat van Lennon is zeker waar. Beroemde quote van JL "Before Elvis there was nothing".

Maar ik denk dat alle artiesten begin jaren '60 wel enigzins geinspireerd waren door Elvis. Het ging meer om die 'niks vernieuwds' opmerking.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:10:03 #73
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409174
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ach wel ja. Je bent waarschijnlijk nie slim genoeg om het in te zien dus waarom probeer ik het eigenlijk?

Don't get personal. Ik ben waarschijnlijk slimmer dan je denkt.
pi_5409185
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:06 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

nah, de king of rnr moet z'n eigen nummers schrijven en spelen

Spelen kon 'ie anders wel hoor, gitaar en piano om precies te zijn. Alleen dat schrijven, tsja... Maarre, beter goed gejat als slecht verzonnen, denk ik dan maar.
pi_5409191
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:10 schreef Devnull het volgende:

[..]

Don't get personal. Ik ben waarschijnlijk slimmer dan je denkt.

Kijk, dat bedoel ik dus.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:13:04 #76
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409203
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:11 schreef mrcool het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik dus.

Dit topic gaat niet over mij, maar over Elvis.
Flamen doe je maar ergens anders. Maar je bent vast wel slim genoeg dat te begrijpen.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:13:36 #77
1986 Jane
pi_5409208
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:06 schreef Devnull het volgende:
Mijn punt was alleen: waar komt die hype vandaan.
Toen of nu?
Toen: ik denk dat wij ons daar niet zo heel veel meer bij kunnen voorstellen. Zoiets als Elvis was gewoon nog nooit vertoond.
Nu: Ja, ik denk dat er altijd stil zal worden gestaan bij iemand die een stempel op een generatie heeft gedrukt en het gezicht van een tijdperk was. Zeker als er nog vele liefhebbers van de muziek zijn.
pi_5409211
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:13 schreef Devnull het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over mij, maar over Elvis.
Flamen doe je maar ergens anders. Maar je bent vast wel slim genoeg dat te begrijpen.

Zekers, veel plezier nog in je topic dan maar he?
pi_5409225
Nou ja, je kunt natuurlijk ook moeilijk ontkennen dat de Elvis-revival (want daar mogen we toch wel een beetje van spreken, ook met die remix van 'A little less conversation') ook wel aangezwengeld wordt uit commercieel oogpunt. Reken maar dat er dit jaar heel wat extra Elvis-schijfjes over de toonbank gaan, en daarom wordt zijn legendarische status nog wat extra aangedikt.

Maar toch, ik blijf bij het standpunt dat muziek die zo lang nadat het oorspronkelijk is opgenomen toch nog een groot publiek weet aan te spreken wel bepaalde kwaliteiten moet hebben.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:16:11 #80
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409235
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Toen of nu?
Toen: ik denk dat wij ons daar niet zo heel veel meer bij kunnen voorstellen. Zoiets als Elvis was gewoon nog nooit vertoond.
Nu: Ja, ik denk dat er altijd stil zal worden gestaan bij iemand die een stempel op een generatie heeft gedrukt en het gezicht van een tijdperk was. Zeker als er nog vele liefhebbers van de muziek zijn.

Ik heb het over de hype nu. 25 jaar later is Graceland nog steeds een bedevaartsoord, hebben we huilende beeldjes in Nederland, en worden zijn platen nog geremixed.
pi_5409238
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:13 schreef Jane het volgende:

ik denk dat wij ons daar niet zo heel veel meer bij kunnen voorstellen. Zoiets als Elvis was gewoon nog nooit vertoond.

Nee, want wat was er eigenlijk voor Elvis? Muziek waar blanke Amerikanen massaal naar luisterden bedoel ik...
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:16:57 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_5409245
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:16 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Nee, want wat was er eigenlijk voor Elvis? Muziek waar blanke Amerikanen massaal naar luisterden bedoel ik...

Pat Boone.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:17:11 #83
1986 Jane
pi_5409249
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:14 schreef Zander het volgende:
Maar toch, ik blijf bij het standpunt dat muziek die zo lang nadat het oorspronkelijk is opgenomen toch nog een groot publiek weet aan te spreken wel bepaalde kwaliteiten moet hebben.
Ja, hier zit 'em het nu precies in.

Ach ja, en over die commerciele 'aanzwengeling'... Eerlijk gezegd vind ik dat bij mijn eigen 'idolen' (The Beatles dus, voor degenen die hier nog niet zo lang komen ) af en toe nog veel erger...

--edit-- fout ontdekt --/edit--

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-08-2002 21:43]

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:18:31 #84
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409258
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Pat Boone.

Ja, blanke -en ethisch "verantwoorde" muziek.
pi_5409267
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:17 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat bij mijn eigen 'idolen' (The Beatles dus, voor degenen die hier nog niet zo lang komen ) vind ik dat af en toe nog veel erger...
Beetje off-topic hier, maar toen die Anthology-serie uitkwam heb ik echt genoten... de Beatles waren ineens weer hip
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:21:37 #86
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409281
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, hier zit 'em het nu precies in.

Ach ja, en over die commerciele 'aanzwengeling'... Eerlijk gezegd vind ik dat bij mijn eigen 'idolen' (The Beatles dus, voor degenen die hier nog niet zo lang komen ) vind ik dat af en toe nog veel erger...

Ik vind "The Beatles" te gek, maar voor zover ik weet, vereeren ze niet het voormalig huis van John Lennon zoals Graceland. Zal er ook wel mee te maken hebben dat Elvis daar begraven ligt. Wat betreft de moord op John Lennon: hoe zouden mensen nu tegen Elvis hebben aangekeken als HIJ door een maffe fan was neergeschoten, volgens mij was hij dan een nog grotere legende dan nu.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:22:12 #87
1986 Jane
pi_5409288
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:16 schreef Devnull het volgende:
en worden zijn platen nog geremixed.
Volgens mij is dat maar van heel recent hoor, maar ik kan iets gemist hebben...
En dat mensen naar hun bedevaartsoord Graceland gaan... ja, daar zijn Elvis-fans niet uniek in, kan ik je vertellen. Ik bedoel: Graf van Jim Morrisson, Abbey Road en heel Liverpool...en zo zul je er nog veel meer hebben. Hilton Hotel? Twee vliegen in 1 klap!
over die huilende beeldjes ga ik het helemaal niet hebben.
quote:
Frank Sinatra, gelijk ook de enige voor Elvis die volgens mij iets van een 'idool' genoemd kon worden.
pi_5409329
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Pat Boone.

Ja, precies. Dat bedoel ik! Pat Boone, Jim Reeves en dat soort knakkers, daar luisterden de ouders gewoon met hun kids naar. Maar met de komst van Elvis is dat helemaal veranderd. Elvis is dus niet alleen de King of R&R, maar hij heeft er ook voor gezorgd dat we nu het begrip 'generatie-kloof' kennen!

[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 16-08-2002 21:26]

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:25:44 #89
1986 Jane
pi_5409332
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:21 schreef Devnull het volgende:
Ik vind "The Beatles" te gek, maar voor zover ik weet, vereeren ze niet het voormalig huis van John Lennon zoals Graceland.
Ahum! Nee, niet zoals Graceland, maareh...ga maar eens naar Liverpool en kijk eens wat daar aan Beatles te beleven is. Rond deze tijd van het jaar (ik denk zelfs volgend weekend) is er elk jaar in Liverpool een soort Beatlesweek en dan doen al die rare Beatlesfans precies hetzelfde hoor.
Overigens is Paul McCartney's huis (dus waar hij destijds met zijn vader en broer woonde) aangekocht door The National Trust en in originele 50-er jaren staat teruggebracht. Ja, dat kun je ook bezoeken...

Aanvulling:
Zelf nog nooit geweest, maar volgens mij zitten er op 8 december ook elk jaar Lennon-fans in Central Park om hem te herdenken.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:28:15 #90
1986 Jane
pi_5409365
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:25 schreef Nuoro het volgende:
maar hij heeft er ook voor gezorgd dat we nu het begrip 'generatie-kloof' kennen!
En bedankt!

Nog een aanvulling: Je kunt overigens het hele jaar door in Liverpool de 'Magical Mystery Tour' doen, langs alle huizen, scholen, plekken waar ze hebben opgetreden, Penny Lane, Strawberry Fields, Cavern Club e.d. Nee, daar zijn Elvis en Graceland niet uniek in.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-08-2002 21:31]

pi_5409395
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:22 schreef Jane het volgende:

Frank Sinatra, gelijk ook de enige voor Elvis die volgens mij iets van een 'idool' genoemd kon worden.

Mmmmm... Ja Sinatra was ook wel cool. Maar lang niet zo gevaarlijk!

Wist je bijvoorbeeld dat 'One night with you', oorspronkelijk 'One night of sin' heette? Daar is ook een versie van opgenomen, maar die is pas veel later uitgebracht.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:33:09 #92
1986 Jane
pi_5409436
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:30 schreef Nuoro het volgende:
Nouhou, met zijn maffia-connecties misschien eigenlijk wel veel gevaarlijker... Maar da's offtopic.

Nee, dat van One Night With You wist ik niet.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:33:09 #93
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409437
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:30 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Onderschat z'n maffia connecties niet .
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:33:44 #94
1986 Jane
pi_5409445
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:33 schreef Devnull het volgende:

[..]

Onderschat z'n maffia connecties niet .

hehe, 2 zielen 1 gedachte
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 21:34:45 #95
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5409458
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:33 schreef Jane het volgende:

[..]

hehe, 2 zielen 1 gedachte

.
pi_5409489
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Nouhou, met zijn maffia-connecties misschien eigenlijk wel veel gevaarlijker... Maar da's offtopic.

Hehehe... Scherp.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 22:52:09 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5410685
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:16 schreef Devnull het volgende:

[..]

Wat dat betreft was hij in de 60's en 70's, wat we nu kennen als de Britney's, Backstreet Boy's etc. Toch als Britney zou komen te overlijden, zie ik niet de hele wereld haar herdenken. Zeker niet na 25 jaar nog.

Zelfs grote artiesten als Madonna, Michael Jackson en Prince zullen nooit die status bereiken. Terwijl Michael Jackson en Prince wel degelijk muzikale capaciteiten hebben, vooral Prince die bijna al zijn eigen hits schreef en produceerde.

Britney heeft die status nog niet en zal em misschien ook nooit krijgen omdat ze te veel op de kleine kids geconcentreerd is. Over 10 jaar houden die niet meer van haar muziek als ze zo door gaat. Dan zal ze toch echt muzikaal moeten veranderen.

Madonna en Michael Jackson zie ik het nog wel bij gebeuren. Prince niet maar dat is ook nooit zo mijn vriend geweest.

Daarnaast is Michael Jackson zeker een muzikaal genie. Hij heeft bijna alles ge(co)produceerd en ook een hoop zelf geschreven. De mooiste nummers heeft hij vaak zelf geschreven maar zijn niet uitgebracht op single.
Van Prince weet ik het niet omdat ik niet zo veel van hem weet. Maar dat hij wel een grootheid is (geweest), is denk ik wel duidelijk.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5410991
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:17 schreef Zander het volgende:

Die Elvis-films zijn volgens mij eigenlijk een soort voorlopers van de huidige videoclips: slap scriptje dat geschreven is om Elvis een aantal liedjes te laten zingen.
[..]

Ik had het er vandaag nog met iemand over. Heeft verdacht veel weg van een beetje pornofilm, niet?

Wel vandaag 'Jailhouse rock' gezien. Héérlijk langzame film.

the world is ours
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 23:06:59 #99
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_5411036
quote:

[..]

Roy Orbison brak een maand eerder door dan Elvis.
pi_5411043
Trouwens! Klassieke scène uit 'This is Spinal Tap': de band bij het graf van The King. Dacht ik nog ff aan.
the world is ours
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')