abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116682377

Dematerialisaties, materialisaties, levitatie,... niks is te min voor hem.

Voor mij is dit echt en heel niet een illusie, dit zijn krachten uit concentratie. Waarschijnlijk met hulp van entiteiten en aangezien hij voor roem en geld gaat (eigenbelang) denk ik niet dat deze entiteiten geheel positief zijn.

Nu zou je kunnen relativeren en omdat je brein het nog niet kan snappen, dat dit allemaal opgezet spel is, gesjoemeld met de camera, ingehuurde acteurs,...
pi_116682511
het is uiteraard allemaal nep. maar hoe hij het doet snap ik echt niet.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 12 september 2012 @ 12:36:47 #3
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_116682619
Uiteraard is het nep en hij is zo goed omdat niemand het begrijpt. Zo is het met alle goochelaars.

Als hij daadwerkelijk zulke 'krachten' zou hebben, zou hij wel een ander beroep hebben gekozen, denk je ook niet? Of hij was allang opgepakt door US intelligence om hem te ontleden.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_116682678
Die tweede is nog te verklaren door te stellen dat die hele groep gewoon meespeelt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_116682778
Heb 1 zo'n aflevering gezien waar hij door een glazen wand "loopt"
Nou het publiek speelt gewoon mee hoor !

Hij had een wit pak aan en de bewaker die bij de deur stond had een zwarte broek aan.
Hij ging achter zijn "doekje" staan en hocus pokus ( je zag hem langs de bewaker achter zijn benen kruipen ) Poef stond hij zo aan de andere kant van de glazen wand. Alle mensen spontaan ohh en aah roepen. Beetje sneu als je zo'n iemand voor je neus voorbij ziet kruipen :') :W

Ook de veter truuck is al busted via youtube. Hij gebruikt 2 veters,de echte veters zitten de hele tijd vast, en de losse veters laat hij via de broekspijp omhoog en omlaag trekken.

Maar het is echt super knap hoe hij de andere doet, vooral met de kaarten en de biljard ballen.
pi_116682807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef bas-beest het volgende:
Die tweede is nog te verklaren door te stellen dat die hele groep gewoon meespeelt.
Ja dat merk je bij meer truuckjes, net zo als de truuck die ik hierboven beschrijf met de glazen wand, die op tv te zien was.
  woensdag 12 september 2012 @ 12:43:24 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116682863
Ik vond het een leuk programma, tot dat hij op water ging lopen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 12 september 2012 @ 12:48:30 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116683050
^O^ _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_116683264
Criss Angel is ook hier ook heel goed.

Je moet weten dat materie bestaat uit energie. Het is wetenschappelijk aangetoond dat materie uit 99,99999% lege ruimte bestaat.
Deze magie bestaat al heel lang volgens mij maar vroeger werden die magiërs verketterd en op de brandstapel gegooid. Het is nu dankzij de moderne media en de verminderde macht van de Kerk dat dit in de openbaarheid wordt gebracht. Het is dan ook wel demonisch volgens mij.
pi_116683274
Uit diezelfde categorie:Uiteindelijk vertellen ze hoe ze het hebben gedaan, maar dat staat niet op dat klote filmpje.

Een leuke goocheltruc waar het publiek gewoon bij hoort, precies zoals bij Dynamo.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_116684133
Bij het eerste filmpje zie je duidelijk dat hij in slowmotion de telefoon in zijn jas gooit een fractie voordat hij de fles op zijn hand slaat. Wat hij daarna doet is me nog een raadsel.
pi_116684582
Die fles lijkt ie ook uit z'n jas te trekken. Dus waarschijnlijk heeft hij al een 2e fles klaar met daarin dezelfde telefoon.
pi_116684764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef John5 het volgende:
Die fles lijkt ie ook uit z'n jas te trekken. Dus waarschijnlijk heeft hij al een 2e fles klaar met daarin dezelfde telefoon.
Die gozer achter dynamo met die bril op, die krijgt ook iets in zijn zakken geteleporteerd lijkt het wel :D
  woensdag 12 september 2012 @ 13:38:08 #14
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_116685076
O, wacht. Ik zit in TRU te posten, vandaar :')
Nevermind...
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_116685284
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef dr.Bellows het volgende:
Uiteraard is het nep en hij is zo goed omdat niemand het begrijpt. Zo is het met alle goochelaars.

Als hij daadwerkelijk zulke 'krachten' zou hebben, zou hij wel een ander beroep hebben gekozen, denk je ook niet? Of hij was allang opgepakt door US intelligence om hem te ontleden.
Niet als hij roem wilt.
Hoe zou de US Intelligence hem opsluiten denk je? Hij kan zichzelf dematerialiseren.

Ja dit is TRU, welkom.
pi_116685330
Zeer matig. Derren Brown is stukken beter :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116686186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef Loppe het volgende:

[..]

Niet als hij roem wilt.
Hoe zou de US Intelligence hem opsluiten denk je? Hij kan zichzelf dematerialiseren.

Ja dit is TRU, welkom.
Dematerialiseren? Hij heeft gewoon een goocheltrucje waarvan hij jou niet vertelt hoe het werkt.
pi_116686618
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef John5 het volgende:

[..]

Dematerialiseren? Hij heeft gewoon een goocheltrucje waarvan hij jou niet vertelt hoe het werkt.
amazing!
pi_116686663
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Loppe het volgende:

[..]

amazing!
Echte he.. De meeste trollen zijn nog enigszins leuk, deze is nog matiger dan Freek de Jonge op maandag morgen.
pi_116686839
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef MPC60 het volgende:
Ik vond het een leuk programma, tot dat hij op water ging lopen. :')
Het leek mij ook erg leuk, maar ik ben zeer hard afgeknapt en krijg bij veel zaken inderdaad het idee dat het publiek heel hard meespeelt, of dat in ieder geval de omgeving volledig geprept is (letters die van een bioscoopgevel afvallen :') ), maar hij brengt het alsof hij gewoon trucjes uit het niets doet. Matig :N

En wtf is dat met trucs waar het publiek bij betrokken is. Dat noemen we toch geen truc meer :') Als ik dat wil zien ga ik wel een film kijken.
Oh, and that's a bad miss!
pi_116687187
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef John5 het volgende:

[..]

Echte he.. De meeste trollen zijn nog enigszins leuk, deze is nog matiger dan Freek de Jonge op maandag morgen.
ik trol niet
pi_116691511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Loppe het volgende:

[..]

ik trol niet
Maar je geloof toch ook niet serieus dat Chris Angel, of die Dynamo echt door muren, ramen etc. kunnen lopen?
pi_116691616
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Het leek mij ook erg leuk, maar ik ben zeer hard afgeknapt en krijg bij veel zaken inderdaad het idee dat het publiek heel hard meespeelt, of dat in ieder geval de omgeving volledig geprept is (letters die van een bioscoopgevel afvallen :') ), maar hij brengt het alsof hij gewoon trucjes uit het niets doet. Matig :N

En wtf is dat met trucs waar het publiek bij betrokken is. Dat noemen we toch geen truc meer :') Als ik dat wil zien ga ik wel een film kijken.
Dit is inderdaad wel echt de grootste crap ooit ja, doen alsof je een trucje kan met acteurs als publiek, wtf waar is de skillfactor in deze :')
pi_116692702
Alleen die laatste gekeken, want Lindsey Lohan. 8-)

Maarre... bizar! :o

Ik geloof dat het gewoon een goede truc is, maar wel écht een goede truc! :Y
pi_116692907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef John5 het volgende:

[..]

Maar je geloof toch ook niet serieus dat Chris Angel, of die Dynamo echt door muren, ramen etc. kunnen lopen?
Eigl. wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')