Ja dat merk je bij meer truuckjes, net zo als de truuck die ik hierboven beschrijf met de glazen wand, die op tv te zien was.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef bas-beest het volgende:
Die tweede is nog te verklaren door te stellen dat die hele groep gewoon meespeelt.
Die gozer achter dynamo met die bril op, die krijgt ook iets in zijn zakken geteleporteerd lijkt het welquote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef John5 het volgende:
Die fles lijkt ie ook uit z'n jas te trekken. Dus waarschijnlijk heeft hij al een 2e fles klaar met daarin dezelfde telefoon.
Niet als hij roem wilt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef dr.Bellows het volgende:
Uiteraard is het nep en hij is zo goed omdat niemand het begrijpt. Zo is het met alle goochelaars.
Als hij daadwerkelijk zulke 'krachten' zou hebben, zou hij wel een ander beroep hebben gekozen, denk je ook niet? Of hij was allang opgepakt door US intelligence om hem te ontleden.
Dematerialiseren? Hij heeft gewoon een goocheltrucje waarvan hij jou niet vertelt hoe het werkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef Loppe het volgende:
[..]
Niet als hij roem wilt.
Hoe zou de US Intelligence hem opsluiten denk je? Hij kan zichzelf dematerialiseren.
Ja dit is TRU, welkom.
amazing!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef John5 het volgende:
[..]
Dematerialiseren? Hij heeft gewoon een goocheltrucje waarvan hij jou niet vertelt hoe het werkt.
Echte he.. De meeste trollen zijn nog enigszins leuk, deze is nog matiger dan Freek de Jonge op maandag morgen.quote:
Het leek mij ook erg leuk, maar ik ben zeer hard afgeknapt en krijg bij veel zaken inderdaad het idee dat het publiek heel hard meespeelt, of dat in ieder geval de omgeving volledig geprept is (letters die van een bioscoopgevel afvallenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef MPC60 het volgende:
Ik vond het een leuk programma, tot dat hij op water ging lopen.
ik trol nietquote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef John5 het volgende:
[..]
Echte he.. De meeste trollen zijn nog enigszins leuk, deze is nog matiger dan Freek de Jonge op maandag morgen.
Maar je geloof toch ook niet serieus dat Chris Angel, of die Dynamo echt door muren, ramen etc. kunnen lopen?quote:
Dit is inderdaad wel echt de grootste crap ooit ja, doen alsof je een trucje kan met acteurs als publiek, wtf waar is de skillfactor in dezequote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Het leek mij ook erg leuk, maar ik ben zeer hard afgeknapt en krijg bij veel zaken inderdaad het idee dat het publiek heel hard meespeelt, of dat in ieder geval de omgeving volledig geprept is (letters die van een bioscoopgevel afvallen), maar hij brengt het alsof hij gewoon trucjes uit het niets doet. Matig
![]()
En wtf is dat met trucs waar het publiek bij betrokken is. Dat noemen we toch geen truc meerAls ik dat wil zien ga ik wel een film kijken.
Eigl. wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef John5 het volgende:
[..]
Maar je geloof toch ook niet serieus dat Chris Angel, of die Dynamo echt door muren, ramen etc. kunnen lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |