Ik heb al zachtjes gemeld dat ik hem niet wil hebben...quote:
Hoezo? Jij ook al?quote:
ahh... poekiequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Nou nou, jullie moeten me wel hebben hè... en dat alleen omdat ik op de PvdD heb gestemd
Waarom zou je PvdD stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Nou nou, jullie moeten me wel hebben hè... en dat alleen omdat ik op de PvdD heb gestemd
Ach, tis beter dan je stem moedwillig verkloten, blanco stemmen of helemaal niet stemmen toch? (zelfs nog beter dan pvv stemmen...)quote:
Ik heb mijn hond gemachtigd om te stemmen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
Dat vreemde plaatje deed het em. Ik dacht: lynch
Wat leuk voor je hond.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond gemachtigd om te stemmen.
Omdat je de goede niet aanklikt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom download ik zoveel slechte films
Ik klik eerder alles aan, om er dan achteraf achter te komen dat het rotzooi was...quote:
Selectiever worden!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik klik eerder alles aan, om er dan achteraf achter te komen dat het rotzooi was...
Met een hond in het stemhokje heb je nog een grotere kans op een stem op iets fatsoenlijks dan met de gemiddelde mens.quote:
Jij stemde zelf SP?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met een hond in het stemhokje heb je nog een grotere kans op een stem op iets fatsoenlijks dan met de gemiddelde mens.
Nee, op de piraten. Geen zetel helaas.quote:
Wasda?quote:
Nice, enjoyquote:
Kamperen in Bretagnequote:Op zaterdag 15 september 2012 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wasda?
Ga je ook nog ergens heen? Of ga je volop punten scoren op FMT?
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef wyccie het volgende:
Je bent pas nog in Oeganda geweest! Van onze belastingcenten!
Jazeker, ik wil ook van jouw belastingcenten op gorilla's jagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |