Op het station zijn ze om 6 uur open.quote:Op woensdag 12 september 2012 06:19 schreef Mestras het volgende:
[..]
De stembureaus zijn toch nog niet open dus hoe kan je al gestemd hebben?
Datquote:Op woensdag 12 september 2012 06:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op het station zijn ze om 6 uur open.
Nee, daarvoor is het andere topic, dit is de exitpoll, hier dus alleen zeggen wat je werkelijk gestemd hebt. Als je nog niet mag stemmen moet je dit dus aangevenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef sonnyspek het volgende:
Mag je hier ook zeggen op wie je stemt als e nog niet mag stemmen?
quote:• Ik mag (nog) niet stemmen
Mja, hier ook een half uurtje geleden.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:54 schreef Legatus het volgende:
Vrolijke sfeer was het bij mijn stemlokaal. Alsof mensen blij waren dat ze weer konden stemmen na dit kabinet.
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:06 schreef OeJ het volgende:
Niet zoveel PvdA gaan stemmen hoor.![]()
Zelf D66.
Toch al 10 stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Ja, dat zal het zijn. Ik heb wel liever Rutte als MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VVD-ers zal je hier nu niet zoveel zien hoor, die zijn allemaal al aan het werk.
Klopt, sommige beginnen pas om 09:00quote:
21.00 voor een echt goed beeldquote:Op woensdag 12 september 2012 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot 18:00Dan zijn de meeste werkers weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |