mensen die ineens wat over politiek willen melden maar de afgelopen 2 jaar in een hol zaten en niks zeiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 01:49 schreef Gary_Oak het volgende:
Verkiezingstijd en elke aap heeft wel een mening: zó veel domme en kortzichtige mensen om me heen.
Inderdaad, meestal van die huppelkutjes die "Rutte wel aardig vinden."quote:Op woensdag 12 september 2012 01:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen die ineens wat over politiek willen melden maar de afgelopen 2 jaar in een hol zaten en niks zeiden.
OT: Hyperrrrrrrrrrrrrrrrr
Te makkelijk, te makkelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Daan2x256 het volgende:
Beetje behoorlijk klote.
Boem = ho. Kleine aanrijding bij wormerveer.
Denk je aardig te zijn. Stond een caddy voor me met een lekke achterband. Denk als ik nou naast kan rijden kan ik hem misschien op attenderen.
Stoplicht rood. Iedereen stopt, ik ook. Sta inmiddels rechtsachter de caddy, denk als ik naast hem rij dan kan ik hem ff waarschuwen. Begint weer te rijden. Kijk naar caddy en voor me stond het opeens weer stil. Met ca. 5km/h tegen een saab aan gereden.Nauwelijks schade. Nu ff afwachten tot hij bij garage is geweest. Op het oog niks te zien.
Wel fijn dat hij erg rustig bleef en ik ook.
Zeker mee eens. In de tijd van Wouter Bos hoorde ik dat mensen op hem gingen stemmen omdat hij 'een lekker kontje' heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 01:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal van die huppelkutjes die "Rutte wel aardig vinden."Maar ik erger me vooral aan mensen die tijdens discussies drogredenen en dooddoeners gebruiken en als je dan uit vermoeidheid gewoon je bek houdt ze dan denken dat ze de discussie gewonnen hebben.
Owh wacht, dit is geen KLB.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeker mee eens. In de tijd van Wouter Bos hoorde ik dat mensen op hem gingen stemmen omdat hij 'een lekker kontje' heeft![]()
Heb je godverdomme het recht om in een democratisch stelsel te stemmen en je mening te geven, verpest je het op zo'n manier. In Egypte zijn er mensen vermoord om dit recht te mogen hebben.
Maar idd, het is geen KLB
OT: zo lekker stemmen, daarna naar school en de rest van de dag uitslagen volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |