quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef SkyArmada het volgende:
Wat is het toch vreselijk om zo'n ontzettende mooiboy te zijn. Elke keer als ik iets simplistisch als bijvoorbeeld boodschappen wil doen, word ik een bestelbusje ingesleurd een keihard anaal vernederd. En áls ik al op school aankom, chanteren de leraren me, en dwingen me hun oraal te bevredigen. Zo ben ik geëindigd als eenzame zolderFOK!'er.
Klacht: Ik ben veel te lekker.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef gogosweden het volgende:
ik word spontaan geil van dit topic man.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef gogosweden het volgende:
of zou dat komen omdat ik al 2 weken niet gefapt heb?
hoe erg is die jeuk dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Blaasjes? Jeuk heb ik ook wel eens ...
Op je dop, stam, of balzak?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe erg is die jeuk dan?
ik heb van die kleine vochtblaasjes lijkt het wel..
Je was toch 14?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe erg is die jeuk dan?
ik heb van die kleine vochtblaasjes lijkt het wel..
dop en stamquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op je dop, stam, of balzak?
Die jeuk is ondragelijk maar dan douche ik ff en is het over, iets met droogte oid.
16quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Tropanzia het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het hierdoor komt:
veel te mooi zijn
[..]
[..]
[..]
Toe maar 16 jaar oud. Grote jongenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dop en stam![]()
hmm misschien moet ik even proberen te douchen
[..]
16
Op de stam heb je nog wel eens van die dingen als talgkliertjes meende ik. Daar dacht ik aanquote:
het jeukt als de pleuris man, ik schraap al met mijn stam langs de tafelrand. Die jeuk is niet te harden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef koekii het volgende:
[..]
Toe maar 16 jaar oud. Grote jongenGa maar slapen je bedtijd is al bijna om
ik ga sowieso naar de huisarts morgenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op de stam heb je nog wel eens van die dingen als talgkliertjes meende ik. Daar dacht ik aan![]()
Verder zou ik ook wel naar de huisarts gaan hoor, maar kan later.
Ah, het is dus echt jeuk. Niet meer krabben helpt dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het jeukt als de pleuris man, ik schraap al met mijn stam langs de tafelrand. Die jeuk is niet te harden.
[..]
ik ga sowieso naar de huisarts morgen
Ik wou het niet hardop zeggen, maargoed. Ik gebruikte dat broodje kroket als vervanging voor mijn hand tijdens het fappen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die 2 kroketten in dit topic doen?
Wat is daar de meerwaarde van?
That's a sign from god.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die 2 kroketten in dit topic doen?
Wat is daar de meerwaarde van?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het jeukt als de pleuris man, ik schraap al met mijn stam langs de tafelrand. Die jeuk is niet te harden.
[..]
ik ga sowieso naar de huisarts morgen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik wou het niet hardop zeggen, maargoed. Ik gebruikte dat broodje kroket als vervanging voor mijn hand tijdens het fappen.
Waarom word ik op gogosweden nooit serieus genomen, maar op kloons wel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
Ff naar het juiste subforum gezwieperd, met een likje mosterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |