Jazeker, wat ik vooral heb gemerkt bij de Stock versie van de S3 of althans ICS.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Merk je wat van Project Butter?
Superflexquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:36 schreef xSouL het volgende:
[..]
Jazeker, wat ik vooral heb gemerkt bij de Stock versie van de S3 of althans ICS.
Als je op de home-knop drukte, dan zat er altijd wel een halve seconde delay voor hij daadwerkelijk uitvoerde. Ook als je naar de App-drawer gaat en weer terug zat er telkens een delay in.
Dit is nu helemaal weg en alles gebeurd instantly, animaties lopen enorm vloeiend. Typen is stukken fijner geworden, wat meer responsive zeg maar.
Maar gewoon het swipen tussen homscreens, je voelt echt dat het smoother is geworden. Er werd wel verteld dat TouchWizz het Project Butter gedoe zwaar omlaag haalde, aangezien het veel sources vreeettte, maar ik merk er vrij weinig van. Aangezien dit een enorme verbetering is sinds ICS.
Misschien ben je net te laat... Er zijn toch superdeals o.i.d.? Ik betaal het eerste jaar met 50% korting op m'n abo van 55eu p.mnd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik ben op zoek naar een aanbieding voor een gratis Galaxy S3 icm vodafone verlenging van 140 minuten, 1GB Data - 2 jarig.
Maar hij is pas gratis vanaf 200 min![]()
Kijk ik misschien niet goed genoeg? Of is ie echt nog niet gratis met bovenstaand abonnement ?
Ik vind het ook nog best moeilijk om een leuk abo te zoeken. Liever betaal ik niks vooraf, maar dan zit je met hoog bedrag per maand. Want 50 euro per maand aan een abo vind ik weer iets teveel van het goede eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien ben je net te laat... Er zijn toch superdeals o.i.d.? Ik betaal het eerste jaar met 50% korting op m'n abo van 55eu p.mnd.
Is er dan zo'n aanbieding geweest ? Heb alle bekendere sites (Smartphoneshop, studentmobiel, belsimpel, vodafone.nl ) afgelopen weken toch goed in de gaten gehouden. Maar heb niks gevondenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien ben je net te laat... Er zijn toch superdeals o.i.d.? Ik betaal het eerste jaar met 50% korting op m'n abo van 55eu p.mnd.
Dat zijn mooie aanbiedingen, die had je dit keer niet bij Vodafone. Ik werk full-time dus 50 euro heb ik er wel voor over iedere maand.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog best moeilijk om een leuk abo te zoeken. Liever betaal ik niks vooraf, maar dan zit je met hoog bedrag per maand. Want 50 euro per maand aan een abo vind ik weer iets teveel van het goede eigenlijk![]()
Had destijds met mijn Galaxy S2 een super deal. Ik betaalde wel 49,99 euro vooraf, maar betaalde wel de eerste 12 maanden 15 euro en daarna 30 euro inclusief 1GB aan data.
http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/quote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Is er dan zo'n aanbieding geweest ? Heb alle bekendere sites (Smartphoneshop, studentmobiel, belsimpel, vodafone.nl ) afgelopen weken toch goed in de gaten gehouden. Maar heb niks gevonden![]()
Thanks voor de linkquote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie aanbiedingen, die had je dit keer niet bij Vodafone. Ik werk full-time dus 50 euro heb ik er wel voor over iedere maand.
[..]
http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/
Ik zie dat de aanbieding al naar beneden is geschroeft, van 12 maanden met 50% korting naar 8 maanden.
Volgens mij gaat je dat nooit lukken. Of je moet zo goed kunnen overtuigen, maar dan nog zal het heel moeilijk worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Thanks voor de linkDie aanbieding had ik inderdaad al gezien. Maar vind 65 euro na die kortingsperiode toch beetje veel. Maar thanks voor je tip
![]()
Zou ik trouwens niet iets af kunnen dwingen bij de klantenservice ?Iemand hier ervaring mee ?
Vriend van me heeft dat gedaan. Hij is al lang klant en hij heeft destijds de kosten van het toestel eraf weten te lullen. Zijn tactiek was simpelweg vragen naar diens leidinggevende. Zodoende de persoon aan de telefoon subtiel te denigreren en respect af te dwingen of zoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Thanks voor de linkDie aanbieding had ik inderdaad al gezien. Maar vind 65 euro na die kortingsperiode toch beetje veel. Maar thanks voor je tip
![]()
Zou ik trouwens niet iets af kunnen dwingen bij de klantenservice ?Iemand hier ervaring mee ?
Ik werkte ook altijd fulltime, maar nu werk ik parttime omdat ze me niet meer uren kunnen biedenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie aanbiedingen, die had je dit keer niet bij Vodafone. Ik werk full-time dus 50 euro heb ik er wel voor over iedere maand.
[..]
http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/
Ik zie dat de aanbieding al naar beneden is geschroeft, van 12 maanden met 50% korting naar 8 maanden.
Mooie prijs. Zit er ook internet bij?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef FerryNL het volgende:
Hmm heb wel een nette aanbieding gevonden wat een beetje hetzelfde was als mijn vorige abo.
http://www.ritel.nl/gsm-p(...)g-galaxy-s3/88-01653
GSM(s)
Samsung Galaxy S3
GSM-abonnement
Tele2 VoordeelBundel 500 Medium
Nieuw 2 jaar
Gehele periode slechts ¤26.25 p/mnd. Aansluitkosten ¤31.90
Eenmalig te betalen: ¤39
Medium is volgens mij 500mb aan data. Dat is voor mij genoeg omdat als ik het internet op wil, dan gebruik ik gewoon een wifi netwerk thuis of op het werk. Het enige wat ik via internet check als ik bijvoorbeeld in de bus zit of over straat loop, is mijn mail of iets anders wat ik snel kan checken.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mooie prijs. Zit er ook internet bij?
Want Tele2 heeft relatief lage internetsnelheden (2 Mbit/s bij een een abonnement van 500 Mb)
Ik had het ook niet over de datalimiet, maar over de snelheid!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:58 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Medium is volgens mij 500mb aan data. Dat is voor mij genoeg omdat als ik het internet op wil, dan gebruik ik gewoon een wifi netwerk thuis of op het werk. Het enige wat ik via internet check als ik bijvoorbeeld in de bus zit of over straat loop, is mijn mail of iets anders wat ik snel kan checken.![]()
Ik merkte het gewoon bij mijn vorige telefoon. Ik had toen 1gb aan data en dacht dat is echt niet genoeg voor mij. Nou ik kwam elke maand geen eens boven de 300 MB uit, omdat ik alles eigenlijk via het wifi netwerk binnen haal.Dus persoonlijk hoef ik niet meer zoveel internet data te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |