SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Het ligt aan jou. Ik rapete de CPU op amateur man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het aan mij of is verdedigen ineens fucking lastig?
Een Servische Spanjaard en een Argentijn??quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
LOL Bojan Krkic is familie van Messi
Valt mij ook op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het aan mij of is verdedigen ineens fucking lastig?
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een Servische Spanjaard en een Argentijn??
Varela, Jara, Rossi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
De originaliteitsprijs gaat het niet winnen, maar lijkt me wel een leuk team
Ik merkte het niet echt, vond die kruising vrij gemakkelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis elke finesse.Leuk dat het wat minder OP is.
XD XDquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
Als we zo door gaan dan redden we #2000 nog xD
NANI PEPE NOG MEER SPELRESquote:
tyfus ik wilde Nani ook nog hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NANI PEPE NOG MEER SPELRES
Nani, Pepe, Douglao, IF Garay, Helton. Kus.
Edit:
OMG. Die keeperbug zit er weer in.Druk op select en je wordt de keeper.
En dan vervolgens door die overdreven aannames de bal compleet verkeerd meenemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat de stat 'attacking positioning' een erg belangrijke wordt.Dat je spits de juiste gaten inloopt etc. Dan zullen de topspitsen in het echt ook in FIFA goede spitsen zijn.
Nee, topspitsen zullen ook een hoge balbehandeling-stat hebben. Ik denk dat het echt goed gebalanceerd is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dan vervolgens door die overdreven aannames de bal compleet verkeerd meenemen
poepoequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Wanneer moet Nederland tegen Roemenië? Dat wordt nog lastig tegen bazen als Radu, Chivu, Lobont, Sapunaru en Marica
Was algemeen bekend toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een Servische Spanjaard en een Argentijn??
Ik speelde Podolski echt vet mooi aan, verneukt die de bal compleet... (Ok, arguably not a top striker)quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, topspitsen zullen ook een hoge balbehandeling-stat hebben. Ik denk dat het echt goed gebalanceerd is.Agbonlahor zal echt niet zo schadelijk meer zijn als in 11 en 12.
R2 loslaten bij aanname.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik speelde Podolski echt vet mooi aan, verneukt die de bal compleet... (Ok, arguably not a top striker)
Misschien was hij keimoe jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens aan het sprinten
Klopt. Met die flick aanname ben je 'm sowieso kwijt, nu hou je 'm nog redelijk vast. Ik ben er ook blij mee, ik vind 't een mooie toevoeging. Natuurlijk gaat het frustraties opleveren, maar dat is in het echt ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Die first touch heeft ook duidelijk voordelen..gewoon goed nadenken over de richting waar je heen wil en in je aanname al die kant op bewegen, dan pak je er meteen een paar meter mee zondat dat je die bal met je stick weg moet tikken ofzo
PS3.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:10 schreef GuRBuH het volgende:
Netsky
BTW: Lindje speel je al op PS3 of PC?
Gewoon op je PS3 een account aanmaken en dan bij Country United States aanvinken. Even een email adresje en een adres uit amerika en je bent klaar.quote:
Voor sommige controls heb je een controller nodig stond in de uitleg bij de PC demo. Weet niet of dat alleen voor de skillmoves was.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die weet met welke toetscombinatie je zo'n lobje doet bij een vrije trap?
Ik zit op PS3.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor sommige controls heb je een controller nodig stond in de uitleg bij de PC demo.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 00:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand al geprobeerd om met zn keeper een rode kaart te krijgen?
Oh, ik dacht bij toetscombinatie aan een toetsenbord... sorry, weet ook niet hoe ik daarbij kwam.quote:
Geeft toch niet, droppie.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht bij toetscombinatie aan een toetsenbord... sorry, weet ook niet hoe ik daarbij kwam.
Vanaf 3:45quote:Op woensdag 12 september 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die weet met welke toetscombinatie je zo'n lobje doet bij een vrije trap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgenomen met een aardappel?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
wtf Dicky Sulejmani heeft gescoord
Nog een mooie goal ook![]()
Taad en Djuricic ook trouwens..Djuricic stond weer in de spits.
Was in Servië hè, daar hebben ze nog geen HD en iPhones enzo.quote:
Was zostraks mijn huisgenoot aan het slachten en ik kwam 1 op 1 met Hart en gaf een LB+Y bal breed, maar toen schepte Hart mijn Tevez: rood + pingel.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Keepers konden al rood krijgen in offline matches hoor..quote:Op woensdag 12 september 2012 00:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Tsss...quote:Op woensdag 12 september 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was in Servië hè, daar hebben ze nog geen HD en iPhones enzo.
Ik speel nooit offlinequote:Op woensdag 12 september 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keepers konden al rood krijgen in offline matches hoor..
Maar waarom is het dan boeiend om te weten of keepers in een offline demo nu rood krijgen?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:49 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik speel nooit offline![]()
Als ze online te snel rood krijgen is het ook irritant btw
quote:
Omdat het neerhalen van een doorgebroken speler in Fifa 12 nogal knullig verloopt en vaak niet bestraft wordt. Dit is tenminste online het geval offline zou ik het in Fifa 12 niet precies weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan boeiend om te weten of keepers in een offline demo nu rood krijgen?
Oh Mother of God, ik ging net bij iemand de NFL13 demo downloaden. 228 minuten voor 2GB.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Roypsv het volgende:
gelukkig duurt de download bij mij nog maar 135 minuten lol
Offline krijgt je keeper dus wel gewoon rood, dus het is appels en peren vergelijken. Online kan je keeper geen rood krijgen, dat hebben ze er (helaas) expres ingebouwd. Zelfde geldt voor blessures waardoor je iemand moet wisselen..dat zouden ze van mij ook toe mogen voegen..sta je dan met je geblesseerde Agbonlahor en bronze bankquote:Op woensdag 12 september 2012 00:54 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Omdat het neerhalen van een doorgebroken speler in Fifa 12 nogal knullig verloopt en vaak niet bestraft wordt. Dit is tenminste online het geval offline zou ik het in Fifa 12 niet precies weten.
Hoe bedoel je dat precies? Botsingen met wie?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Jammer dat er soms nog steeds botsingen plaatsvinden als je een 1 2tje doet.
Aan de ene kant is het wel logisch anders kan iedereen die kansloos verliest 5 rode kaarten halen en is de pot afgelopen. Maar soms wordt er niet eens gefloten in fifa 12.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Offline krijgt je keeper dus wel gewoon rood, dus het is appels en peren vergelijken. Online kan je keeper geen rood krijgen, dat hebben ze er (helaas) expres ingebouwd. Zelfde geldt voor blessures waardoor je iemand moet wisselen..dat zouden ze van mij ook toe mogen voegen..sta je dan met je geblesseerde Agbonlahor en bronze bank
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
sta je dan met je geblesseerde Agbonlahor en bronze bank
Dan was het blijkbaar geen overtreding. Er zijn altijd wel wat dubieuze momenten waarin je denkt recht te hebben op een vrije trap/pingel of whatever, maar dat is IRL ook zo. Over het algemeen vond ik de arbitrage al behoorlijk goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:58 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel logisch anders kan iedereen die kansloos verliest 5 rode kaarten halen en is de pot afgelopen. Maar soms wordt er niet eens gefloten in fifa 12.
De gene die de diepte in rent knalt dan tegen een verdediger op.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Botsingen met wie?
Oh daar heb ik eigenlijk nooit echt last van. Het is alleen kut dat ze vaak degene waarmee je het 1-2'tje opzet hard neer wordt getrapt en daardoor je plan naar de tering is zonder dat er wordt geflotenquote:Op woensdag 12 september 2012 01:00 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
De gene die de diepte in rent knalt dan tegen een verdediger op.
Nou nou nou, wat een taalgebruik zo laat op de avond.quote:Op woensdag 12 september 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eigenlijk nooit echt last van. Het is alleen kut dat ze vaak degene waarmee je het 1-2'tje opzet hard neer wordt getrapt en daardoor je plan naar de tering is zonder dat er wordt gefloten
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 12 september 2012 01:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je gewoon ff dubbelslapen, dan haal je de 8 uur zelfs nog.
Wat doe jij hele dagen johquote:Op woensdag 12 september 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat niet morgen.
Godverdomme, wat heb ik toch een luizenleven.
[ afbeelding ]
Dat ga je je snel afvragen hè, als iemand de hele dag op FOK! en Xbox Live zit, maar wel beweert dat 'ie studeert.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 02:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op je hoofd gaan zitten tot je hoofd slaapt en dan snel gaan liggen in bed.
quote:Op woensdag 12 september 2012 02:03 schreef pascal08 het volgende:
Is er nog iemand die mij nu 200k wilt verkopen?
Nee dat dan weer niet. Kan ook even niet op de app want DC.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vertrouw je mij genoeg om het mij ook nu even te lenen? Ik heb echt een superkoopje gespot.
Hmm, jammer. Daar gaat 150k winst.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Kan ook even niet op de app want DC.
Ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vertrouw je mij genoeg om het mij ook nu even te lenen? Ik heb echt een superkoopje gespot.
link?quote:Op woensdag 12 september 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Download dan even een PS3->Xbox360 coins converter.
Heb ik niet.quote:
Van Persie niet geloof ik. Stekelenburg, De Jong, Sneijder en van Bommel wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:47 schreef laucas het volgende:
Zitten daar nou IF's tussen? Persie 88 bv. ?
Eigenlijk vind ik ze allemaal kudt...quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
Wat gaan de 18+ers stemmen vandaag?
PVV denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
Heb je een Vaio?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
PVV denk ik.
Hoe doe je dat met remote play? PS3 scherm op de Lappie
Niks, geen tijd en zinquote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
Wim Jonk & Luc Nilis deden dat vroeger bij PSVquote:
Ik heb al gegoogled.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij zit er bij het Start menu een mapje "Sony Collaborations" oid daarin zit PS3 remote play.
Alleen met een heel beperkt aantal mini kutgamesquote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled.wist niet dat dit kon. Software downloaden en verbinden met de PS3. Nice! HIermee kan je dus ook gameplay streamen zonder andere hardware?
Hoezo dat? Zou toch niet moeten uitmaken welke game het is? Je kan toch je scherm direct streamen vaak?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen met een heel beperkt aantal mini kutgames
Njah het is niet alleen streamen, je moet je PS3 dan besturen met je laptop. Je PS3 staat dan in die modus, kun je niet eens meer besturen met je PS3 controller.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zou toch niet moeten uitmaken welke game het is? Je kan toch je scherm direct streamen vaak?
ooh dat is wel een nadeel ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah het is niet alleen streamen, je moet je PS3 dan besturen met je laptop. Je PS3 staat dan in die modus, kun je niet eens meer besturen met je PS3 controller.
Piratenpartij! Al die andere partijen zijn dit jaar toch één pot nat, de coalitie staat al vast en die bezuinigingen worden toch kut, dan lijkt het me fijn als er af en toe eens iemand aan mijn privacy en vrije informatie denkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
Volgens EA twitter moet je zoeken op "Fifa 13 demo" in de store om hem te vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Is fifa13 demo al op psn? Ik zie het niet
Heb je haar niet naderhand niet te vaak gezienquote:
nooitquote:Op woensdag 12 september 2012 11:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je haar niet naderhand niet te vaak gezien
nee. 2 min om een usa account te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef Fuszy het volgende:
staat die demo al in de europese store?
geen zin inquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nooit
[..]
nee. 2 min om een usa account te maken
Hoe nep kan je het makenquote:
Lenszzzzzquote:Op woensdag 12 september 2012 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben benieuwd wie er IF worden deze week
Hoop het wel anders krijg alleen braziliaanse ifsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Betwijfel het ten zeerste, WK/EK kwalificatie wedstrijden tellen niet mee toch voor Totw?
Had ik net ook gezien op het EA forum! Ziet er best indrukwekkend uit zo!quote:
Geert, Emile en de Bumaneesquote:Op woensdag 12 september 2012 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben benieuwd wie er IF worden deze week
ik denk PvdAquote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
Is dit die gast die 2x scoorde tegen Zeta?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Had ik net ook gezien op het EA forum! Ziet er best indrukwekkend uit zo!
Volgens mij is dat Van Ooien inderdaad!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is dit die gast die 2x scoorde tegen Zeta?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Van Ooien inderdaad!
Die zou er wel inkomen volgens Chuzz!
Bij mij stond ie op de homepage!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik kan de demo nog niet vinden in de store.. Moet ik een US account maken?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:03:44The instant we hear anything further about the EU PS3 demo we will let you know. Sorry it's taking this long. reageer retweet
Klopt, studeren wordt weer voor de rijken..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is de PvdA niet voor een sociaal leenstelstel wat betreft de studiefinanciering?
Volgens mij wel ja. Maar misschien heeft Fuszy een rijke pappa?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is de PvdA niet voor een sociaal leenstelstel wat betreft de studiefinanciering?
PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, studeren wordt weer voor de rijken..
Maar welke partij, met uitzondering van de SP is nou wel gunstig voor studenten?
CU, PVV, PvdD. CDA ook geloof ik, maar die willen wel het collegegeld omhoog gooien.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar welke partij, met uitzondering van de SP is nou wel gunstig voor studenten?
Dus in hoeverre zijn die partijen dan gunstig voor studenten, die gaan er dan alsnog niks op vooruit?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CU, PVV, PvdD. CDA ook geloof ik, maar die willen wel het collegegeld omhoog gooien.
Tja, dan zetten ze het maar om in een sociaal leenstelsel. Uiteindelijk zal je toch hetzelfde kunnen doen als met die enorme schuld die sommige studenten hebben. Een euro of 50 per maand betalen om hem af te lossen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind dat een slechte zaak. Nederland is juist een land van de kenniseconomie. Ze mogen best de BSA regels verder aanscherpen, zodat alleen de goede studenten overblijven, maar ik vind wel dat iedereen een kans moet krijgen om te kunnen studeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
+1, ben ik helemaal met je eens!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind dat een slechte zaak. Nederland is juist een land van de kenniseconomie. Ze mogen best de BSA regels verder aanscherpen, zodat alleen de goede studenten overblijven, maar ik vind wel dat iedereen een kans moet krijgen om te kunnen studeren.
Als je zo gaat redeneren kan iedereen beter thuisblijven hequote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
Overigens kan je wel op één van de weinige partijen stemmen die tegen langstudeerboetes zijn of een leenstelsel, maar zolang de meerderheid er voor is dan heb je er nog niks aan.
Zelfde beleid, alleen andere clowns aan de top.
Het enige wat je nu kan doen zo snel mogelijk je bachelor en master halen zodat je hopelijk niet in dat leenstelsel terecht komtquote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind dat een slechte zaak. Nederland is juist een land van de kenniseconomie. Ze mogen best de BSA regels verder aanscherpen, zodat alleen de goede studenten overblijven, maar ik vind wel dat iedereen een kans moet krijgen om te kunnen studeren.
Dat gaat alleen over studenten. Ik vind zo'n sociaal leenstelsel nog niet eens zo'n ramp, maar dan moet er wel iets tegenover staan. Het niveau van het onderwijs gaat al jaren achteruit, dus dan moeten ze daar maar geld in stoppen en niet in andere nutteloze dingen. Je studenten zijn toch de toekomst van het land.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kan iedereen beter thuisblijven he
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
+1, ben ik helemaal met je eens!
Geen woord meer aan vuil maken, zo de politiek in!
Ja, precies. Ik ga dat wel halen, maar de mensen die nu beginnen aan hun studie zitten daar straks wel mee in hun maag.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het enige wat je nu kan doen zo snel mogelijk je bachelor en master halen zodat je hopelijk niet in dat leenstelsel terecht komt
Nee want als je stemt voor een partij die tegen de forenzentaks is dan is er net zo goed een kans dat die partij niet in de coalitie komt. Of dat die bij de eerste scheet die ze dwars zit dat standpunt capituleren.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat gaat alleen over studenten. Ik vind zo'n sociaal leenstelsel nog niet eens zo'n ramp, maar dan moet er wel iets tegenover staan. Het niveau van het onderwijs gaat al jaren achteruit, dus dan moeten ze daar maar geld in stoppen en niet in andere nutteloze dingen. Je studenten zijn toch de toekomst van het land.
Al zal de grote mate van vergrijzing niet in het voordeel zijn van onze studenten.
Wat is er mis met SP dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef KrAlex het volgende:
Iedereen mag PVV stemmen, maar aub geen SP!!
Dat zei mn pa ook ja. Die willen toch de reiskosten gaan afschaffen/inperken?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef KrAlex het volgende:
Iedereen mag PVV stemmen, maar aub geen SP!!
Daar heb ik nog nooit van gehoord xDquote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die steunen de PKK, een terroristische organisatie volgens de EU en VS.
rijke papaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij wilt ook gaan studeren?
Google is your friendquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord xD
Haha was zeker ook onzin van ze om een foto van Abdullah Ocalan aan de muur te hangen (leider van de PKK zit al jaren vast op een eiland in Turkije)quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz26FoY7UQm
Volgens Roemer valt het best mee?
Dat weet ik niet!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Haha was zeker ook onzin van ze om een foto van Abdullah Ocalan aan de muur te hangen (leider van de PKK zit al jaren vast op een eiland in Turkije)
Hoeven we verder niet zo diep op in te gaan, maar in het kort kan ik het je wel uitleggen. Is een partij opgericht door Koerden die zogenaamd voor een eigen land. En hierdoor plegen ze keer op keer aanslagen in heel Turkije waaronder ziekenhuizen en politiebureaus. Vermoorden vrouwen en baby's en dwingen de meeste arbeiders in Oost-Turkije mee te doen alle aanslagen en dergelijke.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet!![]()
Ik zei toch dat ik de PKK niet ken... Heb ff snel PKK/SP gegoogeld, voila dat was de eerste link!
Vind het sinds de ¤¤¤¤ sowieso minder. Ook de mening van veel meer oudere.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef pascal08 het volgende:
Alle Nederlandse kabinetten vanaf 1977. Vinden jullie nou dat het beter is gegaan met Nederland in de loop der jaren?
[ afbeelding ]
wat staat daar dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef KrAlex het volgende:
Oh en daarom dus geen SP voor mij.
https://twitter.com/tubacelik36/status/244846840716075009
Dat de SP de PKK zal gaan steunen in hun strijd om vrijheid. Omdat de Koerden zogenaamd onderdrukt zouden worden in Turkije, maar dit is een onderwerp wat heel groot is en niet uitgelegd kan worden in een paar zinnetjes.quote:
Ja inderdaad, ik vind die nieuwe toevoeging dat een speler de bal gaat halen voor een snelle vrije trap echt briljant!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
Heerlijk ook dat bijna alle vrije trappen waar geen kaart gegeven wordt snel genomen worden
Hopen dat het lekker werkt, en niet zoals met de snelle ingooi. Dat die naar de bal rent, oppakt en dan weer loslaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind die nieuwe toevoeging dat een speler de bal gaat halen voor een snelle vrije trap echt briljant!
Als ik heel eerlijk ben, geloof ik daar niet zo in.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat de SP de PKK zal gaan steunen in hun strijd om vrijheid. Omdat de Koerden zogenaamd onderdrukt zouden worden in Turkije, maar dit is een onderwerp wat heel groot is en niet uitgelegd kan worden in een paar zinnetjes.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hopen dat het lekker werkt, en niet zoals met de snelle ingooi. Dat die naar de bal rent, oppakt en dan weer loslaat.
Turkse taal denk?quote:
Koerden hebben wel 1000 jaar geleden een land gehad die over een gebied van hedendaags Turkije, Iraq, Syrie en Iran ging als ik me niet vergis. Bovendien heeft Ataturk de koerden genaaid en hun geen eigen land gegeven als beloofd was, als zij hem zouden helpen de machthebbers van Ottomaanse rijk te veroveren.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoeven we verder niet zo diep op in te gaan, maar in het kort kan ik het je wel uitleggen. Is een partij opgericht door Koerden die zogenaamd voor een eigen land. En hierdoor plegen ze keer op keer aanslagen in heel Turkije waaronder ziekenhuizen en politiebureaus. Vermoorden vrouwen en baby's en dwingen de meeste arbeiders in Oost-Turkije mee te doen alle aanslagen en dergelijke.
Doel is om een heel stuk grond van Turkije over te nemen en een eigen land op te richten. Vergelijkbaar met de Friezen die opeens een eigen staat willen en dan het stuk grond gaan claimen van Nederland.
Koerden hebben nooit een eigen land gehad. En de zogenaamde beloftes klopt geen reet van. Dat kan hij zelfs niet maken ondanks zijn bewezen diensten voor Turkije.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Koerden hebben wel 1000 jaar geleden een land gehad die over een gebied van hedendaags Turkije, Iraq, Syrie en Iran ging als ik me niet vergis. Bovendien heeft Ataturk de koerden genaaid en hun geen eigen land gegeven als beloofd was, als zij hem zouden helpen de machthebbers van Ottomaanse rijk te veroveren.
Dus volgens jou heeft er nooit een vrede verdrag van Serves bestaan ? Staat wel heel veel over op het internet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Koerden hebben nooit een eigen land gehad. En de zogenaamde beloftes klopt geen reet van. Dat kan hij zelfs niet maken ondanks zijn bewezen diensten voor Turkije.
Citatie van wikipedia, "Het verdrag werd nooit van kracht omdat Turkije het niet ratificeerde"quote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft er nooit een vrede verdrag van Serves bestaan ? Staat wel heel veel over op het internet.
Klopt, want Turkije heeft voor Ataturk niet bestaan, het was de Ottomaanse rijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Citatie van wikipedia, "Het verdrag werd nooit van kracht omdat Turkije het niet ratificeerde"
Turkije bestond wel, maar zoals je zegt onder een andere naam en als rijk. Nadat de Ottomaanse rijk werd verslagen hebben ze veel gebieden verloren. En hebben ze uiteindelijk het Turkije van nu weten te behouden. Dus daar hebben ze dan ook het nieuwe Turkije opgericht met Ataturk als eerste president.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Klopt, want Turkije heeft voor Ataturk niet bestaan, het was de Ottomaanserijk...
Wacht jij zegt dat Turkije = Ottomaanse rijk ?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Turkije bestond wel, maar zoals je zegt onder een andere naam en als rijk. Nadat de Ottomaanse rijk werd verslagen hebben ze veel gebieden verloren. En hebben ze uiteindelijk het Turkije van nu weten te behouden. Dus daar hebben ze dan ook het nieuwe Turkije opgericht met Ataturk als eerste president.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ottomaanse_Rijkquote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht jij zegt dat Turkije = Ottomaanse rijk ?
Oke, maar waarom had Ataturk dan hulp nodig om de Ottomaanse rijk te verslaan ? Het is toch Turkije ?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ottomaanse_Rijk
De Turken van nu worden niet voor niets de kleinkinderen genoemd van de Ottomanen he.
Weer een citaat van wikipediaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke, maar waarom had Ataturk dan hulp nodig om de Ottomaanse rijk te verslaan ? Het is toch Turkije ?
Ah joh de Armeense Genocide staat toch ook op internet en dat is toch ook nooit gebeurd?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft er nooit een vrede verdrag van Serves bestaan ? Staat wel heel veel over op het internet.
Jammer dat er nooit bij staat wat de Fransen en Armenen destijds bij de Turkse bevolking hebben gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ah joh de Armeense Genocide staat toch ook op internet en dat is toch ook nooit gebeurd?![]()
Ik vraag het ter informatie , niet om je op te fokken. Want hetzelfde is zowat gebeurd met voormalig Joegoslavië. Er heeft vroeger nooit Bosnië bestaan zoals jij het kent, Bosnië was grotendeels van Kroatië en deels van Servië. Destijds waren dat koninkrijken, door de inval van de Ottomanen is het groten deel van dat gebied wat hedendaags Bosnië is bezet. Hierbij zijn de mensen die daar woonachtig waren geforceerd om naar het Islam over te stappen en hebben ze na al die jaren bezetting een nieuw identiteit gekregen. Na de val van Joegoslavië, konden de Kroaten en Serviërs moeilijk weer het grondgebied opeisen waarop hedendaagse Bosnië is omdat er simpelweg een ander volk op heeft geleefd. Dit doet me wel denken aan het verhaal tussen Turken en Koerden, ze hadden misschien geen eigen land maar ze waren wel onderdeel van het Ottomaanse rijk. Misschien snap je nu een punt waarom zij vinden dat ze recht hebben op een eigen land. Het zijn geen Turken en voelen zich ook niet Turks.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Weer een citaat van wikipedia
"Na de Eerste Wereldoorlog werd het Ottomaanse Rijk grotendeels bezet door de geallieerden Het gehele Europese deel en een groot deel van Anatolië werden bezet door het Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Italië, Frankrijk en Armenië. In 1919 kwam Mustafa Kemal met een deel van het leger in opstand tegen zowel de geallieerde bezetters als tegen de Ottomaanse sultan Mehmet VI Vahideddin"
Topic is toch doodquote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
het boeit me allemaal geen kut als ik eerlijk ben
Hoeft als Nederlander zijnde ook helemaal nietquote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
het boeit me allemaal geen kut als ik eerlijk ben
Het lijkt erop, maar is niet helemaal het geval. Het klopt dat de Koerden en Turken vroeger samen oorlog hebben gevoerd. Later hebben de Koerden een eigen land en staat geëist wat dus tot op heden niet is geaccepteerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vraag het ter informatie , niet om je op te fokken. Want hetzelfde is zowat gebeurd met voormalig Joegoslavië. Er heeft vroeger nooit Bosnië bestaan zoals jij het kent, Bosnië was grotendeels van Kroatië en deels van Servië. Destijds waren dat koninkrijken, door de inval van de Ottomanen is het groten deel van dat gebied wat hedendaags Bosnië is bezet. Hierbij zijn de mensen die daar woonachtig waren geforceerd om naar het Islam over te stappen en hebben ze na al die jaren bezetting een nieuw identiteit gekregen. Na de val van Joegoslavië, konden de Kroaten en Serviërs moeilijk weer het grondgebied opeisen waarop hedendaagse Bosnië is omdat er simpelweg een ander volk op heeft geleefd. Dit doet me wel denken aan het verhaal tussen Turken en Koerden, ze hadden misschien geen eigen land maar ze waren wel onderdeel van het Ottomaanse rijk. Misschien snap je nu een punt waarom zij vinden dat ze recht hebben op een eigen land. Het zijn geen Turken en voelen zich ook niet Turks.
Dat snap ik, maar Ottomaanse rijk bestond niet alleen uit Turkenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het lijkt erop, maar is niet helemaal het geval. Het klopt dat de Koerden en Turken vroeger samen oorlog hebben gevoerd. Later hebben de Koerden een eigen land en staat geëist wat dus tot op heden niet is geaccepteerd.
En wat vind je van steun vanuit de SP voor de Palestijnen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[Stem niet op de SP want ...] Die steunen de PKK, een terroristische organisatie volgens de EU en VS.
Niet helemaal vergelijkbaar maar vind je dat de Palestijnen wél een eigen staat zouden mogen maken?quote:SP-Kamerlid Harry van Bommel heeft tijdens een demonstratie in Amsterdam, opgeroepen tot een derde opstand van de Palestijnen tegen Israël, een intifada.
Gewoon op Marianne Thieme stemmen. Alle problemen komen omdat mensen er een zooitje van maken. Dierenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
En wat vind je van steun vanuit de SP voor de Palestijnen?
[..]
Niet helemaal vergelijkbaar maar vind je dat de Palestijnen wél een eigen staat zouden mogen maken?
Op wat heb jij gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon op Marianne Thieme stemmen. Alle problemen komen omdat mensen er een zooitje van maken. Dieren![]()
Heb je zoveel met dieren of vond je de rest bullshitquote:
Logicaquote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle problemen komen omdat mensen er een zooitje van maken. Dieren![]()
SIF Miccoli!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef BDIL het volgende:
Met welke speler moet je een keer gespeeld hebbenBudget 200k
PvDD heeft gewoon overal een mening over hoor, niet alleen over dierenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je zoveel met dieren of vond je de rest bullshit
ik zei toch dat het 2 min werk wasquote:Op woensdag 12 september 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
heeft iedereen hier een US account, die de demo al aan het spelen is? Op Twitter stond, dat de demo pas om 5 uur in de store stond.
Nee ik ben voor school aan het werken, vroeg het me gewoon af. Kan toch pas vanavond spelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zei toch dat het 2 min werk wasnu loop je al de hele dag twitter te volgen en over die demo te posten terwijl je makkelijk al had kunnen spelen..
Ja!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef pascal08 het volgende:
Alle Nederlandse kabinetten vanaf 1977. Vinden jullie nou dat het beter is gegaan met Nederland in de loop der jaren?
[ afbeelding ]
inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens: gewoon hoeren neuken en nooit meer werken.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja!
Altijd dat gezeik van Nederlanders.
Wij leven in 1 van de fijnste landen ter wereld om in de leven. Het feit dat wij in staat zijn om hier meer dan 1000 topics over een voetbalspelletje vol te kalken is daar al een uiting van.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens: gewoon hoeren neuken en nooit meer werken.
De rest heeft in het (recente) verleden bewezen beloftes niet na te komen. Bij de Pvdd heb ik in elk geval nog het idee dat ze staan voor de idealen en zich daar met hart en ziel voor inzetten. Voor Samson en Rutte maakt het niet uit wat ze zeggen, of wat ze beloven, als ze maar in dat torentje terecht komenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je zoveel met dieren of vond je de rest bullshit
Dat kan in Frankrijk ook wel hoor. En in Spanje. etc etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja!
Altijd dat gezeik van Nederlanders.
Wij leven in 1 van de fijnste landen ter wereld om in de leven. Het feit dat wij in staat zijn om hier meer dan 1000 topics over een voetbalspelletje vol te kalken is daar al een uiting van.
in spanje waren we door de guardia civil uit ons huis getrokken en verkracht, na de aanvaringen met de minder volwassen kern in dit topic.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan in Frankrijk ook wel hoor. En in Spanje. etc etc.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
in spanje waren we door de guardia civil uit ons huis getrokken en verkracht, na de aanvaringen met de minder volwassen kern in dit topic.
Wat een droom![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
vandermar schrijf wel goede nederlands
quote:
LEAVE VDM ALONEquote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Als de Partij van de Dieren aan de macht had geweest, had dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef KrAlex het volgende:
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can sign into FUT Web.
Please try again laterdat dit kan nu
overrated juist. Zijn aggression zal wel 99 zijn als ik zo naar die kop kijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef laucas het volgende:
Strootman is zwaar underrated qua pace.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ibra is best ziek, maar Lavezzi is cheaten
Ik heb Lavezzi - Ibra - Krasic, zonde dat Krasic geen 5* heeft, skillen is wel grappig somsquote:
Want hij is even traag als Puyol, Terry, Busquets en Pirlo natuurlijk.quote:
Nog steeds een prima aanval hoewel Krasic vorig jaar echt sick was.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb Lavezzi - Ibra - Krasic, zonde dat Krasic geen 5* heeft, skillen is wel grappig soms
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wel terechte klacht vind ikquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Zelf wordt hij hier dagelijks verbeterd.
trager dan mathijsen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Want hij is even traag als Puyol, Terry, Busquets en Pirlo natuurlijk.
[..]
Nog steeds een prima aanval hoewel Krasic vorig jaar echt sick was.
Jammer dat die er in FUT13 niet meer is.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Want hij is even traag als Puyol, Terry, Busquets en Pirlo natuurlijk.
[..]
Nog steeds een prima aanval hoewel Krasic vorig jaar echt sick was.
vindt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel terechte klacht vind ik
Toevallig had ik het over de d en t vandaag met Nederlands, dus ik trap hier niet in knulquote:
TOTY Kompany joh.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Nickskuh het volgende:
TOTY Vertonghen - SIF Vermaelen - IF Kompany
Zeker weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |