Daarna dat de hele avond/nacht doorgaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar wanneer komt dan op TV de uitslag?
Vind ik altijd zo spannend
inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarna dat de hele avond/nacht doorgaat.
De feest/liveuitzending pas om 3 uur klaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarna dat de hele avond/nacht doorgaat.
Ja! Vanaf het moment dat de eerste gemeentes met hun uitslag komen, en dat je dan langzaam de uitslag ziet vormen als er steeds meer gemeentes bijkomen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Vanaf het moment dat de eerste gemeentes met hun uitslag komen, en dat je dan langzaam de uitslag ziet vormen als er steeds meer gemeentes bijkomen!
Met ook af en toe van die prachtige uitslagen er tussen, toen geloof ik bij het stemmen voor die Europese grondwet, dat er toen in Urk iets van 92% tegen was ofzo..quote:
Gewoon gaan slapen en donderdag 5 minuten eerder opstaan. In die 5 minuten teletekst aanzetten en je weet alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Of gewoon nieuwssites checken zoals nu.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen en donderdag 5 minuten eerder opstaan. In die 5 minuten teletekst aanzetten en je weet alles.
ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |