Wij gaan het WK sowieso niet winnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Nederland speelt gewoon bagger. Het is echt geen team waarmee je het WK gaat winnen
En ik maar denken dat het WK pas over 2 jaar is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:[..]Waar slaat dit nou weer op. Nederland speelt gewoon bagger. Het is echt geen team waarmee je het WK gaat winnen
Naja voor Oranje wel goed natuurlijk, maar het zijn wel armoedige tegenstanders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kijk je hier van op? Dat is toch standaard met kwalificatie?
Aangezien we nog nooit Wereldkampioen zijn geworden is dat niet heel verbazingwekkend... als deze lichting in 2014 de kwartfinale haalt hebben we al zat bereikt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Nederland speelt gewoon bagger. Het is echt geen team waarmee je het WK gaat winnen
Poulefase kom je ook met moeite door als het uberhaupt luktquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij gaan het WK sowieso niet winnen.
BMI brengt hem in de problemen hoor. Kan Willens weinig aan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Willems zit niet hoog in de concentratie
Dat hebben we sowieso nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
u jelly?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is dat met al die psvers met hun haterz, mad jelly en al die andere zooi?
idd kut Willemsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat was toch geen overtreding van Willems? Die gast vliegt op hem af
Door Kempi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat was 2 jaar geleden in, weet je nog? Dus dat zal nu Brabant wel bereikt hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Tegen Ajax ja. Die 4-3 volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef kanslooz het volgende:
Er zijn tijden geweest dat Dzsudzak ze scoorde vanaf ongeveer die plek...
Ghehe
Mensen haten op alle PSVers, terwijl het weer ene PSV avond is..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Ajax ja. Die 4-3 volgens mij
Denk het wel poulefase op het wk is wel zwak vergeleken met het ekquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Poulefase kom je ook met moeite door als het uberhaupt lukt
Baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen haten op alle PSVers, terwijl het weer ene PSV avond is..
als Robben de bal nou gewoon langs die Spaanse goalie had geschoten ipv tegen diens grote teen...............quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aangezien we nog nooit Wereldkampioen zijn geworden is dat niet heel verbazingwekkend... als deze lichting in 2014 de kwartfinale haalt hebben we al zat bereikt!
Kunnen we toch nog van PSV genieten deze dagenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen haten op alle PSVers, terwijl het weer ene PSV avond is..
Hahaha, allemaal tokkies, wel vermakelijk tho.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
En van die te geblondeerde Patricia's die alleen op negers vallen
Sowieso + hoe meer PSVers, hoe meer moneyquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we toch nog van PSV genieten deze dagen
Nee, Willems loopt rechtdoor, die ander had een ramkoers ingesteld en krijgt de bal mee van de scheids....quote:
Doe toch eens normaal. Ze geven een kans weg en gelijk is het kut. Triest figuur.quote:
En dat ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit is wel waardeloos voetbal hoor.Die spelers die hij nu door transfers eruit heeft gelaten moeten gewoon terugkomen.
Is sowieso arrogant van Van Gaalquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit is wel waardeloos voetbal hoor.Die spelers die hij nu door transfers eruit heeft gelaten moeten gewoon terugkomen.
Hoezo Roemer?quote:
Eens, alles is kut aan Nederland.. Staan ze voor dan is de tegenstander kutquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal. Ze geven een kans weg en gelijk is het kut. Triest figuur.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal. Ze geven een kans weg en gelijk is het kut. Triest figuur.
Ik zou eigenlijk alleen De Jong ipv Clasie willen zien... VDV en VDW zijn echt niet beter dan Van Rhijn en Strootman/Fer/Maher op die positiesquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij durft wel, het is dat Turkije en Hongarije ook gewoon helemaal niks kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is sowieso arrogant van Van GaalDe Jong in Milan laten (en in veel mindere mate Anita) omdat je Clasie wel hebt
Hoelang ga je het nog volhouden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Jong mag terug komen en met Clasie het middenveld gaan vormen.
Waar is Mulder, Schaken, Pelle, Immers en Vormer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Der Vaart, Van der Wiel en Affelay mist je niets aan.
wat ik me wel afvraag waar is Kuijt ?
Andorraquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er een Moldavie ofzo in de poule?
een goeie Affelay wil je niet missenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als afellay en vd. Wiel hun ego verliezen, en met frisse zin de draad weer oppakken bij hun nieuwe clubs zijn ze echt heel erg waardevol.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha heb ik de laatste weken ook last van. Zit ik een speler af te zeiken, scoort ie 10 minuten laterquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
KJH voegt ook geen kut toe hé. Zal er nog wel eentje inprikken nu ik dit zeg.
Die dribbels om vervolgens een voorzet te geven die niet van de grond komt wil je niet missen nee. Dat blijft keer op keer hilarisch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
een goeie Affelay wil je niet missen
Overschatte speler is dat. Die denkt vooral dat hij heel goed is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
een goeie Affelay wil je niet missen
Wiel gaat gewoon vaste bankzitter worden in Parijs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Als afellay en vd. Wiel hun ego verliezen, en met frisse zin de draad weer oppakken bij hun nieuwe clubs zijn ze echt heel erg waardevol.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef tech4u het volgende:
[..]Triest figuur die een andere mening niet kan hebben
Oke Johan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overschatte speler is dat. Die denkt vooral dat hij heel goed is.
Dat vrees ik ook. Zonde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiel gaat gewoon vaste bankzitter worden in Parijs.
Denk ik ook, met Afellay komt het wel goed bij Schalke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiel gaat gewoon vaste bankzitter worden in Parijs.
[..]
Klopt en dan is alles ineens kut? Met het voetbal wat jij wil zien wordt er nooit meer gescoord. Nederland speelt gewoon een goede pot en heeft tijd nodig. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon slecht verdedigd? Of spelen ze geweldig omdat ze onverdiend 3-1 voorstaan?
Matavz op de bankquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Advocaat gaat het moeiljk krijgen, Lens, Narsingh..
Aanvallend is van der wiel stuk beter nogquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef kanslooz het volgende:
Die van Rhijn kan er ook he-le-maal niks van he. Zelfs had die bal minder ver over en naast geschoten
nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf man hoever loopt de SBS stream dan wel niet achter
Ook zo slecht tegen België. Maarja, het alternatief is Janmaat. Dat is ook niet veel soepsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef kanslooz het volgende:
Die van Rhijn kan er ook he-le-maal niks van he. Zelfs had die bal minder ver over en naast geschoten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt internet, zoek het opquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef speknek het volgende:
Hey Sneijder schoot niet zes meter over. Nog steeds niet binnen de palen, maar toch.
Ik heb niet echt veel geluk met eventjes weg van de tv zijn zeg maar. Alleen maar het doelpunt van BMI gezien. Wie scoorde de derde en waarom staat Stuntelaar erin?
Je overdrijft enorm.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Waar kijk jij naar dan? Deze namen 'mogen' dat nog doen maar het is gewoon waardeloos hoor. Hier kun je nu niet mee op een WK aankomen.
Leuk wel dat je de hele wedstrijd al hiermee bezig bent.
Speciaal voor jou mijn UI.quote:
Lens en RVP geblesseerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef speknek het volgende:
Hey Sneijder schoot niet zes meter over. Nog steeds niet binnen de palen, maar toch.
Ik heb niet echt veel geluk met eventjes weg van de tv zijn zeg maar. Alleen maar het doelpunt van BMI gezien. Wie scoorde de derde en waarom staat Stuntelaar erin?
Ze geven veel te veel kansen tegen een matige ploeg weg. Blijkbaar mag dat hier niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt en dan is alles ineens kut? Met het voetbal wat jij wil zien wordt er nooit meer gescoord. Nederland speelt gewoon een goede pot en heeft tijd nodig. Dat weet iedereen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Geen respect voor dit soort mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, dat deed ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt internet, zoek het op
Waarom niet? Doet het best aardig deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Geen respect voor dit soort mensen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Hoelaat? ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, dan was het nu een goal geweest.
Net zei je het heel anders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze geven veel te veel kansen tegen een matige ploeg weg. Blijkbaar mag dat hier niet gezegd worden.
Behoorlijk jaquote:
Nog wel ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef tech4u het volgende:
[..]
60% van het elftal speelt in de Mickey Mouse league. Nuff said.
Lens speelt sterk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opvallend veel PSV'ers aanwezig trouwens.
PSV heeft gewoon een topploegquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De rest is minder gaan posten omdat hun 'sterren' niet presteren dan vallen die 4 PSV'ers wat meer op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
23 september weer de kampioenswedstrijd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon een topploeg
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
Vrije trap Sneijder. In de muur of over.
Meeste balverlies van alle spelers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Sneijder speelt ook goed trouwens.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Eerste helft niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ja, oke. Ajacieden hebben ook niets te zeggen in dit topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De rest is minder gaan posten omdat hun 'sterren' niet presteren dan vallen die 4 PSV'ers wat meer op.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
Voor zijn doen vind ik m niet zo geweldig eigenlijk. Ik vond hem tegen Turkije beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
#winningquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sneijder speelt een hele goede wedstrijd
Kijk je 't vorige WK terug ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sneijder speelt een hele goede wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een levenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Sneijder mag Yolanthe er straks weer van langs geven
Dan zou ik mijn energie ook sparenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Sneijder mag Yolanthe er straks weer van langs geven
Als field goal kicker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Arsene Wenger naar HON-NED kijkt, en ziet dat Van Persie blessure krijgt.
Dan zal hij vast niet blij zijnhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEE
Kutverdediging en veel te veel kansen tegen een matige ploeg weggeven is ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Net zei je het heel anders.
Dost nu nog oproepen met zijn blessure en al lijkt mij niet verstandig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Huntelaar staat echt slecht te spelen maak Dost of Kuijt maar voortaan tweede spits.
Dan is hij nog beter als Huntelaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dost nu nog oproepen met zijn blessure en al lijkt mij niet verstandig.
BMI is eruit dus geen sterrenteam meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef June. het volgende:
Ik schakel net in, hoe doet ons sterrenteam het?
Kijk de stand eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef June. het volgende:
Over 1,5 jaar is het elftal hopelijk een stuk gegroeid en gaan we goed presteren op het WK.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kutverdediging en veel te veel kansen tegen een matige ploeg weggeven is ongeveer hetzelfde.
Maargoed, blijf maar denken dat dit een topwedstrijd is en dat je met deze verdediging potten in Brazilië breekt...
Beter dan het Hongaarse sterrenteamquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef June. het volgende:
Omdat je met een zak chips op de bank zit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef speknek het volgende:
Deze wedstrijden zijn wel goed voor de groei van BMI.
Sinds wanneer moeten ze 1,5 - 2 jaar samen spelen? Er zijn gewoon veel betere spelers beschikbaar die erin moeten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over 1,5 jaar is het elftal hopelijk een stuk gegroeid en gaan we goed presteren op het WK.
Dat is hij ook! huhuuhuhquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Kluivert heeft de blik van een crimineel
doe je goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is hij ook! huhuuhuh
ik dacht ik maak em maar
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie speelt een sterke helft tot nu toe. Leuk voor die jongen.
quote:
Carlton dancequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Elke keer als ik Willems zie
[ afbeelding ]
Die zijn er de volgende keer vast weer bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten ze 1,5 - 2 jaar samen spelen? Er zijn gewoon veel betere spelers beschikbaar die erin moeten.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lees dit maar eens http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is hij ook! huhuuhuh
ik dacht ik maak em maar
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoorders zijn niet echt fan van Willems.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Huntelaar kan er echt helemaal niets van
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Huntelaar kan er echt helemaal niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |