Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armored Kill
En vergeet onze koning(JET)stoma niet!
[ Bericht 0% gewijzigd door MPC60 op 13-09-2012 11:59:22 ]Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Zo vanavond maar eens AK aanslingeren, wat zijn de meningen tot nu toe?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Geen mening.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Sorry, ik ga het zo even proberen, vooral benieuwd naar tank superority of zoietsquote:
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja de AK is een bazenwapen nu, tering.
AK is sowieso wel een tof wapen toch.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb de laatste tijd nogal last om een lekker wapen te vinden en er dan ook bij te blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:25 schreef Catkiller het volgende:
AK is sowieso wel een tof wapen toch.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Die mobile AA is zo vet he.
Shoot van B richting E en had een multikill.![]()
Heb ook al een andere missile unlocked die ontploft net boven de grond waar door grondtroepen hard worden geraakt.![]()
Ik heb er net even mee zitten spelen maar ik kreeg maar niks geraakt.
Same here... Het is tevens niet echt een AA maar een mobile artilery met mogelijkheid tot AA ammo.quote:Op woensdag 12 september 2012 03:05 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb er net even mee zitten spelen maar ik kreeg maar niks geraakt.
Wat betreft wapens, de AK speelt best lekker maar momenteel bevalt de M416 me toch ook wel!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bedankt!quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Van wat ik zie als ik een paar battlereports door klik bij mensen is het veel te veel reizen en veel te weinig killen. Dan zie je iemand met 30 kills in een ronde, bleek het potje een uur te duren.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je kan in BF veel meer doen dan kills maken he.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Van wat ik zie als ik een paar battlereports door klik bij mensen is het veel te veel reizen en veel te weinig killen. Dan zie je iemand met 30 kills in een ronde, bleek het potje een uur te duren.![]()
Jij hebt het spel gekocht om vlaggen te cappen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan in BF veel meer doen dan kills maken he.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je veel kills wil ga je toch close quarters of COD doen. Juist in de grote mappen kun je gigantisch veel uit het spel halen ipv dom te willen op Metro.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt het spel gekocht om vlaggen te cappen?![]()
Volgens mij zit heel europa aan de (PS3) download van Armored Kill......
![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ik heb steeds wel meer dan 1 kpm.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Van wat ik zie als ik een paar battlereports door klik bij mensen is het veel te veel reizen en veel te weinig killen. Dan zie je iemand met 30 kills in een ronde, bleek het potje een uur te duren.![]()
Fifa demo sloopt PSN.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
Volgens mij zit heel europa aan de (PS3) download van Armored Kill......
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
De vraag was niet voor mij bedoeld, maar ik ga wel antwoord geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt het spel gekocht om vlaggen te cappen?
Ik speel liever Conquest/Rush dan (Team) Deathmatch, dus ja ik heb het spel wel gekocht om de vlag te pakken en mijn team daarbij te helpen. Ik ben hier dan ook beter in dan alleen voor kills spelen.
De kills horen er zeker op den duur wel bij, maar zoals je aan mij K/D ratio kunt zien: 1.12 ga ik meer voor de teamplay dan alleen de kills.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een K/D zegt niet waar je voor gaat, enkel wat je reactievermogen is en of je sneller en gerichter bent dan dat je tegenstander is wanneer je er 1 tegen komt. En ik speel dat ook liever hoor, maar ik heb vaak niet veel zin meer om 3 minuten rond te reizen eer ik weer iemand tegen kom eigenlijk. Mijn voorbeeld dat was dan nog de persoon met de meeste kills, de rest zat nog een stukje lager tegen de 20.
Tel daarbij het balans systeem op wat niet bestaat waar je moet rennen naar die ene vlag die de vijand net heeft gecapped om hem met je halve team terug te pakken zonder moeite. Dat is nog de overtreffende trap, een waardeloze tegenstander en dan een grote map spelen en maar zitten wachten tot de tickets eindelijk weg zijn.![]()
Voor je team spelen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Kom maar praten na je ban, zelfs jetneck vind ak geweldig, als er 1 is die alles voor zn kd doet is hij het wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef Catkiller het volgende:
Een K/D zegt niet waar je voor gaat, enkel wat je reactievermogen is en of je sneller en gerichter bent dan dat je tegenstander is wanneer je er 1 tegen komt. En ik speel dat ook liever hoor, maar ik heb vaak niet veel zin meer om 3 minuten rond te reizen eer ik weer iemand tegen kom eigenlijk. Mijn voorbeeld dat was dan nog de persoon met de meeste kills, de rest zat nog een stukje lager tegen de 20.
Tel daarbij het balans systeem op wat niet bestaat waar je moet rennen naar die ene vlag die de vijand net heeft gecapped om hem met je halve team terug te pakken zonder moeite. Dat is nog de overtreffende trap, een waardeloze tegenstander en dan een grote map spelen en maar zitten wachten tot de tickets eindelijk weg zijn.![]()
Voor je team spelenOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik heb geen ban, alsof iemand zo stom is om er zo snel twee te krijgen!Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waarom gaat de roddel dan dat je een 14 dagen ban hebt + waarom zit je anders mw3quote:Op donderdag 13 september 2012 10:59 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb geen ban, alsof iemand zo stom is om er zo snel twee te krijgen!te spelen?
Is maar een 7 dagen ban hoor, die week of weken daarvoor ben ik bezig geweest met de PC-versie. Vanmiddag om kwart over twee mag ik weer geloof ik
En MW3 is gewoon helemaal te gek man, keigaaf gewoon.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vanmiddag ff 50 minuten van vlag tot vlag lopen dan.
Moet er nog nieuwe zooi worden gedownload voor je kan spelen, ik neem aan van niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef MPC60 het volgende:
Vanmiddag ff 50 minuten van vlag tot vlag lopen dan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja je moet de dlc downloaden a 1,5 gb. Dat leren ze echt nooit daar. Die ac130 is tof trouwens, vooral in de aa gun zitten terwijl die jets om je heen cirkelen is vet.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet er nog nieuwe zooi worden gedownload voor je kan spelen, ik neem aan van niet?
Dat valt wel meequote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Als je gewoon voor de objectives gaat speelt het hetzelfde als bijv. Caspian border. Sowieso staan er bij elke vlag wel van die quads, dus veel lopen is vooral eigen keuzeblablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ja die van vorige week samen met de patch is dat toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja je moet de dlc downloaden a 1,5 gb. Dat leren ze echt nooit daar. Die ac130 is tof trouwens, vooral in de aa gun zitten terwijl die jets om je heen cirkelen is vet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik had al ff niet meer gespeeld maar wel vorige week de patch al gedownload, moest gister dus nog de mappen downloaden. Kan zijn dat ik het mis heb hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die van vorige week samen met de patch is dat toch?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Kijk zo wel of ik er op kom dan en wat kan downloaden, en anders vanavond maar, dat uurtje maakt nu ook niet meer uit
[/quote]![]()
BS, je K/D zegt wel degelijk iets over hoe je speelt. Niet alleen over je reactievermogen, daar is de skill stat voor. Als ik voor de vlag ga met mijn squad en we worden ineens overrompeld door het halve team van de vijand dan schiet je K/D toch echt wel omlaag.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef Catkiller het volgende:
Voor je team spelen
Kijk deze gast weet wat PTFO betekent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt wel denigrerend doen over 'voor je team spelen' maar hier gaat het toch echt om in BF3. Ben daarom ook blij dat ze zo veel mogelijk proberen om dit te optimaliseren bij DICE.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je de download via het spel aan zet en terug naar je dashboard gaat download hij sneller.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Aeque hij zit je maar te pesten joh.
Dat kan, maar ik wou gewoon mijn punt even maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef MPC60 het volgende:
Aeque hij zit je maar te pesten joh.
Trouwens, is de OP al aangepast met de eventuele nieuwe wapens en voertuigen?
En ik sta ook nog niet in de OP met m'n PSN-id...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan nog editen wat is je psn? Wapens ga ik niet toevoegen als jullie het niet erg vinden, als iemand een mooi lijstje heeft wil het wel copy pasten.
Mijn PSN is Aeque88.
Mocht ik de tijd vinden zal ik de lijstjes wel even nakijken en eventueel aanvullen voor je zodat je ctrl+c/ctrl+v kan doen.
Toegevoegd!Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Net premium gehaald en armored warfare staat in de download. Mn xbox zegt wel dat ik moet betalen voor close quarters (???). Hadden jullie dat ook?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Nee daar had ik geen last van. Je kijkt wel in de in-game store?
Je mist er weinig aan als je dat niet hebt hoor
[/quote]![]()
Close Quarters is op z'n tijd best leuk. Net als Armored Kill.
Maar BF3 classic en B2K blijven toch ook heel erg leuk! Ben nu al benieuwd naar Aftermath en End Game.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bij mij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef dreamzk het volgende:
Net premium gehaald en armored warfare staat in de download. Mn xbox zegt wel dat ik moet betalen voor close quarters (???). Hadden jullie dat ook?in de ingame premium shop
is de enige die blauw is en waar staat dat ik 1200 punten moet betalen ervoor
Maar heb wel gewoon CQ games![]()
Vreemd ik kreeg die gewoon gratieschOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik kreeg hem ook gewoon bij premium maar bij de instore staat ie wel blauw en dus te downloaden, maar dan wel voor 1200 pointsquote:
Maar als ik bij servers kijk kan ik gewoon CQ spelen dus zal wel ergens iets fout gaan ofzo![]()
Trouwens, is het iemand al op gevallen dat bij je battlefeed(PS3) ook berichten staan van je vrienden?
Of komt dit alleen bij mij voor?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je de batllefeed bedoeld, ja dat heb ik ook.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik wil weer dat je alleen je eigen berichten ziet, nu krijg ik geen ego boost meer...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef MPC60 het volgende:
Als je de batllefeed bedoeld, ja dat heb ik ook.
Gewoon geen vrienden hebben werkt prima voor mij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Is ook een optie, maar met z'n allen in een map is leuker. Ook aangezien we allemaal een headset hebben.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bij deze trouwens het aangepaste wapens lijstje voor in de OP
Heb het een en ander toegevoegd, waaronder of het uit een co-op/assignment komt en US/RU default is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Om de L96 te krijgen? Of location scout?
Om te krijgen vond ik niet heel lastig.
"Only for the dedicated" is heel wat lastiger...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lastiger?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef aeque het volgende:
"Only for the dedicated" is heel wat lastiger...
Dat is gewoon spelen en dan gaat het vanzelf
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Heb vandaag pas voor het eerst de maps Scrapmetal/Operation 925/Donya Fortress/Ziba Tower gespeeld en moet zeggen... erg leuke maps![]()
![]()
Die laatste is zo makkelijk. Gewoon kills maken met een bepaalde kit. Recon kun je ook een PDW pakken en een paar potjes metro en bazaar doen dan ben je daar zo mee klaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef aeque het volgende:
"Only for the dedicated" is heel wat lastiger...![]()
Dit, alleen op rush vind ik het wel lachen, de maps zijn dan toch beperkter, je gebruikt toch de hele map, en je ziet meer mensen/minder loopwerk alleen dat gunship als attackers maakt het de defenders nogal moeilijk (gebruik het zelf ook hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Leuke maps, maar te weinig spelers helaas)
![]()
Aantal spelers valt mij tot nu toe nog wel mee. Beetje rondrijden in een destroyer en vlaggen cappen en alles unlocken op je gemak. Maar ik denk dat wanneer het nieuwe er af is een hoop mensen wel weer om schakelen naar minder grote maps.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Echniequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef Catkiller het volgende:
Maar ik denk dat wanneer het nieuwe er af is een hoop mensen wel weer om schakelen naar minder grote maps.![]()
![]()
vind dit wel een duidelijke uitleg van de mobile artillery
dat je de impact kon checken wist ik nietdat maakt het een stuk gemakkelijker
Ik vind die mobile artilerry vet, al bijna 3 service stars en 32 kill ermee. Ik gebruik precies dezelfde set up als in dat filmpje.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dat probleem met spelers heb ik nog niet echt gehad trouwens, zolang de server vol is is er genoeg actie.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Nee maar nogal omslachtig om naar je start menu te gaan. Op de PC kunnen ze de minimap groter maken, dit is heel wat handiger. Een zelfde soort map als bij de mortar zou gewenst zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef Schunckelstar het volgende:
vind dit wel een duidelijke uitleg van de mobile artillery
dat je de impact kon checken wist ik nietdat maakt het een stuk gemakkelijker
Dit is een filmpje van de PC versie:
quote:o0 Gibble 0o schreef:
another scrub with c4 ... well done .. suppose you boosted all the way to col 100 aswell huhquote:o0 Gibble 0o schreef:
..... mad and annoyed are 2 different things ... if you had klled me with a m16 id be mad but you didnt ... im just annoyed that scrubs like you are colonel 100s ... no skill just noob tactics ... well doneon being a pro gamerVolgens mij is er iemand boosquote:o0 Gibble 0o schreef:
haha .. you camping with a c4 trap ... makes me a noob ? haha no not even the scrubs i play with play as nooby as that haha .. you have fun camping with your c4 .. its okay i understand .. your bad ...Die gast zijn battlelog staat ook vol met gezeik. Blijkbaar ben je een booster als je C4 achterop een bus plakt en wacht tot de tank die net 20 meter verderop een vlag aan het cappen is langs komt rijden, ook meteen geragequit die gast toen die de lucht in ging
Edit: Zal hem gelijk even reporten met een nemisis streak van 105.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Haha heerlijk dat soort gefrustreerde gamerts, zo had ik ooit een gozertje die de heletijd op mijn claymore liep. Begint hij ineens allerlei berichten te sturen dat ik een cheater was en dergelijke...quote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is er iemand boosDie gast zijn battlelog staat ook vol met gezeik. Blijkbaar ben je een booster als je C4 achterop een bus plakt en wacht tot de tank die net 20 meter verderop een vlag aan het cappen is langs komt rijden, ook meteen geragequit die gast toen die de lucht in ging
Edit: Zal hem gelijk even reporten met een nemisis streak van 105.
Is allemaal te vinden op Battlelog
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Shit die gast kent mij.quote:
Edit: kan op niet meer wijzigen. Even onthouden voor het volgende topic.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Report ik een kneus voor een rare status tekst, krijg ik een mail van EA enkel om het reporten:Dat was even schrikkenquote:noreply@ea.com - Hbc Helios : Bad content in profile
Dat gunship mogen ze van mij nu wel weer weg halen, kost helemaal geen moeite om er mee te killen, nu gaat die ook wel snel neer maar om nou constant met een stinger rond te lopen als je team het niet neer haalt is ook weer zo extreem.
Edit: Stoma, doe eens lief tegen mijn Hbc vriendje op battlelog!
[ Bericht 5% gewijzigd door Catkiller op 17-09-2012 20:53:12 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Moet even terug komen op mijn bovenstaande reactie. Aangezien ik het gisteren maar even geprobeerd heb, en het gaat aardig met het start menu! Toch een aantal kills gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 08:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar nogal omslachtig om naar je start menu te gaan. Op de PC kunnen ze de minimap groter maken, dit is heel wat handiger. Een zelfde soort map als bij de mortar zou gewenst zijn.
Een paar keer schieten en dan weet je toch de afstanden zonder naar de grote map te hoeven gaan dus zo erg is het niet. Daarnaast hebben ze een ziekelijk sterke explosie en krijg je infantry kills sowieso erg makkelijk al zit je er maar een beetje bij
Wel jammer dat je er niet met twee man in kan. De ene rondrijden en assists krijgen en zorgen voor de close range verdediging terwijl de ander zorgeloos raketten kan schieten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
[/quote]![]()
Ik pompte gisteravond met die Gunship een jet uit de lucht. Wat een lucky toevalstreffer was dat zeg![]()
Maar inderdaad die kogels zijn wel erg sterk, je moet alleen wel raak schieten. En als er twee jets achter de gunship aanzitten is het gebeurd.![]()
Dik ook!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik schoot net een gunship met een tank uit de lucht. Dat was pas een toevalstreffer![]()
![]()
Hij is uit, gelijk spelen.CQ had ik toen aangeschaft en na 3 minuten al gekapt, te COD-achtig.
Dit is mijn droom expansion.
If not now, then when.![]()
Kom ik erachter dat je op je MAV kon springen en weg kon vliegen. Hebben ze dat al gepatched..
Gelukkig wel.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
gisteren een 1200 tickets ronde noshar gespeeld, en na een kwartier of zo bij iemand in de tank gestapt met echt ongelofelijke skills![]()
3 kwartier lang in dezelfde tank kunnen blijven, de tegenstanders kregen hem niet kapot.
hij hield zich bezig met rijden, en ik met gunnen, de laser bedienen en repairen wanneer nodig.
maar die laser had totaal geen nut, voordat ik iets had kunnen locken had ie hem al vernietigd met zijn kanon![]()
echt álles. heli's, bootjes, jeeps, infantery op grote afstand, álles was gewoon een 1-shot kill
Ja ok beter dat het wel gepatched is, maar had het wel eens willen proberen.quote:
@ Schunckelstar,
Dat kun je ook goed doen met een AH-6J Little Bird. Een goede piloot, twee engineers die eventueel repareren of met een rpg kunnen schieten, en een co-piloot die alles in de gaten houdt.
Ze brengen trouwens vandaag een patch uit voornamelijk voor gunship. Als Rush defender zeg ik 'yay'. Als Attacker zeg ik GVD.quote:Gunship balancing in server update R31 on September 20th (all formats)
• Stationary and mobile AA cannon damage has been reduced by 30% versus the gunship.
Rationale: This fixes an issue where it was too easy for players to use stationary or mobile AA to shoot down the gunship from the other side of the map.
• Jet cannon damage has been reduced by 50% versus the gunship.
Rationale: In Conquest mode, jets have been able to single-strafe a gunship and destroy it. This re-balance will require more skill from pilots to take it down.
• The delay before moving the gunship forward to a new base in Rush mode has been increased from 15 to 30 seconds.
Rationale: Previously, the gunship was moved to the next base so quickly that it was possible to parachute from it into the base before defenders were able to prepare. This tweak will give defenders time to fall back and protect the valuable M-COM stations as intended.
• The Delay between gunship spawns has been increased from 90 to 120 seconds in Rush mode.
Rationale: After destroying the gunship in Rush mode, it reappeared too quickly to be well-balanced. With a 50% increase in spawn time for the gunship, defenders will now have more time to focus on the crates and less of a constant overhanging threat from the gunship.
• Initial delay before the gunship spawns in Rush mode has been increased from 15 to 60 seconds.
Rationale: Before this update, the gunship gunners could find the enemy before the round and instakill them when the pre-round timer ran out. Now, it will take a full minute before the gunship will spawn, giving defenders ample time to prepare.
Other changes in the server update
• Fixed a bug where a new squad leader wasn’t chosen when the current squad leader left.
• Fixed so that MK1A3 uses flechette rounds instead of frag rounds in Gun Master mode for Premium members (non-Premiums already have flechette rounds).
• Fixed a bug with Squad Rush on Sharqi Peninsula where the user was spawned outside the combat area if they deployed shortly after the first M-COM was destroyed.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je me hoort vloeken als ik net dood ben in mijn jet, dan komt het hierdoor.
Ik kwam eindelijk eens duidelijke footage tegen van die bullshit.![]()
Hij vliegt ook 6 keer tegen een gebouw of boom aan zonder te ontploffen wat is dat dan
Overigens heb je waarschijnlijk net zoveel voordeel uit dit soort dingen als dat het tegen je werkt.![]()
Voordeel? Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij vliegt ook 6 keer tegen een gebouw of boom aan zonder te ontploffen wat is dat dan
Overigens heb je waarschijnlijk net zoveel voordeel uit dit soort dingen als dat het tegen je werkt.![]()
Denk je dat het spel alleen bij jou niet "werkt" of bij iedereen wel eens. Kennelijk werkt het niet precies zoals jij wil dan kun je twee dingen doen er mee omgaan en niet klagen of geen jet pakken![]()
Hoe is het een voordeel als de vijand zichzelf kapotvliegt? Minder puntjes voor mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk je dat het spel alleen bij jou niet "werkt" of bij iedereen wel eens. Kennelijk werkt het niet precies zoals jij wil dan kun je twee dingen doen er mee omgaan en niet klagen of geen jet pakken![]()
Ik heb gehoord dat premium gratis word? Iemand enig idee of hier iets van klopt?Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
In het jaar 2030 misschien.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net Battlefield 3 met premium gekocht voor 60,-![]()
Ben benieuwd of het chiller is dan CodOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
En?quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef BredeBradda het volgende:
Net Battlefield 3 met premium gekocht voor 60,-![]()
Ben benieuwd of het chiller is dan CodOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mocht goffededimme eens tijd worden !quote:Op donderdag 27 september 2012 12:55 schreef SnuggLe het volgende:
Oke, terug van vakantie. Nu ook Armored Kill maar eens kopen.![]()
Ik koop geen DLC meer denk ik, misschien dat ik ooit Close Quarters koop als ik wat geld over heb
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Geld over heb? Je praat over 15 euro... Geen honderden euros..quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik koop geen DLC meer denk ik, misschien dat ik ooit Close Quarters koop als ik wat geld over heb![]()
Jajaja!quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mocht goffededimme eens tijd worden !
En meteen 2x 1e van het team worden, terwijl ik er geen zak van kan & de levels niet ken. LOL![]()
Ik blijf die nieuwe mappen tof vinden, ben weer half verslaafd.
haha ge hebt geen leven hahahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik blijf die nieuwe mappen tof vinden, ben weer half verslaafd.![]()
Degene van hier die als eerste over de 1000 uur gaat die moet trakteren.
[/quote]![]()
Ik ben maar een arme student die ook voor zijn rijbewijs gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Geld over heb? Je praat over 15 euro... Geen honderden euros..
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student die ook voor zijn rijbewijs gaat.![]()
Dit is het enige wat ik hier passend op kan antwoorden.![]()
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Jajaja!
En meteen 2x 1e van het team worden, terwijl ik er geen zak van kan & de levels niet ken. LOL![]()
Gelukkig ben ik daarin niet alleen wuhahahaha.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
haha ge hebt geen leven hahahaha
Xxxjes
P.s. zulle we eens same spele, dat vint mn mams goed zij zei net.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Tellen we jouw xbox en pc tijd bij elkaar op ok?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Degene van hier die als eerste over de 1000 uur gaat die moet trakteren.
Waarom dat nou weer dan? Jij hebt (volgens mij, als mijn geheugen me niet in de steek laat) een baan, toch? Jij hebt blijkbaar geld zat, maar ik moet met mijn stufi mijn zorgverzekering betalen, mijn collegegeld en mijn schoolboeken. Daarnaast verdien ik met het vakkenvullen ook niet bijzonder veel geld, dus die kleine 50/60 euro wat ik elke maand over heb ga ik dan niet uitgeven aan DLC voor Battlefield 3quote:Op zondag 30 september 2012 01:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]![]()
Dit is het enige wat ik hier passend op kan antwoorden.
Gast ik ben net student af en heb / had precies dezelfde lasten. Ik vind het alleen raar dat 15 euro blijkbaar heel schaars is terwijl ik ook in mijn studententijd niet elk dubbeltje om hoefde te draaien. Dat valt mij op en vind ik raar vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer dan? Jij hebt (volgens mij, als mijn geheugen me niet in de steek laat) een baan, toch? Jij hebt blijkbaar geld zat, maar ik moet met mijn stufi mijn zorgverzekering betalen, mijn collegegeld en mijn schoolboeken. Daarnaast verdien ik met het vakkenvullen ook niet bijzonder veel geld, dus die kleine 50/60 euro wat ik elke maand over heb ga ik dan niet uitgeven aan DLC voor Battlefield 3![]()
Ik zei toch ''volgens mij, als mijn geheugen mij niet in de steek laat''? Je hoeft je niet direct zo aangevallen te voelen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gast ik ben net student af en heb / had precies dezelfde lasten. Ik vind het alleen raar dat 15 euro blijkbaar heel schaars is terwijl ik ook in mijn studententijd niet elk dubbeltje om hoefde te draaien. Dat valt mij op en vind ik raar vandaar mijn reactie.Ik besteed mijn geld wat ik maandelijks overhoud liever aan andere dingen, maar goed, genoeg gezeurd weer, nu weer ontopic
![]()
Ik heb trouwens een scheithekel aan het feit dat er nooit iemand bij conquest op Caspian Border bijvoorbeeld, als hij/zij recon is, die soflam neerzet waarmee je choppers kan locken voor de Javellin. Dat maakt het potje zo veel leuker.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mauskoekwaus op 01-10-2012 00:10:10 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik heb een capture card gekocht dat HD opneemtBen al bezig met opnemen en beetje spelen met monteren haha
![]()
Welke server zitten jullie, dan ga ik jullie even ownen on record
youtube --> iamclanhq :')![]()
Capture Cards, gameplay editen, montages en editprogramma's
Link naar een ander topic die ik heb gestart m.b.t. vastleggen en bewerken van beeldmateriaal.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:22 schreef deVerdeler het volgende:
Welke server zitten jullie, dan ga ik jullie even ownen on recordquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Varieert, gamertag is I GrimLock Iquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:22 schreef deVerdeler het volgende:
Ik heb een capture card gekocht dat HD opneemtBen al bezig met opnemen en beetje spelen met monteren haha
![]()
Welke server zitten jullie, dan ga ik jullie even ownen on record
Ik kijk er alvast naar uit.
Ik ben xbox jonguh, ik heb wel een server met de naam All maps CQ only 300%.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Haha, maar ben niet zo'n fan van CQ op die grote mappen of die hele grote mappen i.v.m. de x-aantal spelers. Op de xBox is het maar 12 vs 12. Ik doe dat alleen wanneer ik een server vind waarin ze puur voor objectives gaan ipv voertuig campen.
CQ op kleine mappen of DOM op Close Quarter is welnice.
![]()
Damn, gisterenavond een conquest op die sneeuw-map van AK verloren met 1 ticket verschlWe stonden met 4-1 voor de laatste 3 seconden en ineens...PLOP: You have lost...
![]()
![]()
Eindelijk iemand die denkt dat jij goed bent. Hij heeft blijkbaar niet je stats bekeken anders zou hij niet met zo'n smoesje komen maar gewoon in een server gaan met jou.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zorg jij nou maar dat je niet gebanned word.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die denkt dat jij goed bent. Hij heeft blijkbaar niet je stats bekeken anders zou hij niet met zo'n smoesje komen maar gewoon in een server gaan met jou.
Stoma je begint een beetje een seniel oud wijf te worden.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben schattiger dan een zindelijke puppy tegenwoordig dus dat komt goed.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
jonge nog even en ik maak jullie server mijn persoonlijke platform om in de top 15 conquest pilot platoon te komen.![]()
Nu alleen nog zelf zindelijk worden.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Knul, ik kan met mijn jet headshots schieten op mannetjes waarvan hun hoofd nog geen pixel op mijn scherm bedekt. Denk je nou echt dat ik niet vanuit mijn stoel, foutloos mijn behoefte kan doen in een wc 3 deuren verderop?![]()
![]()
Bedankt, nu hoef ik zelf geen reactie te typen. Dit is op mij ook wel van toepassing, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef KoningStoma het volgende:
Knul, ik kan met mijn jet headshots schieten op mannetjes waarvan hun hoofd nog geen pixel op mijn scherm bedekt. Denk je nou echt dat ik niet vanuit mijn stoel, foutloos mijn behoefte kan doen in een wc 3 deuren verderop?
[/quote]![]()
Jezus man ik heb het niet eens tegen jou.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef KoningStoma het volgende:
Knul, ik kan met mijn jet headshots schieten op mannetjes waarvan hun hoofd nog geen pixel op mijn scherm bedekt. Denk je nou echt dat ik niet vanuit mijn stoel, foutloos mijn behoefte kan doen in een wc 3 deuren verderop?Jij hebt echt een ongesteld kutje hoor, wat een kneus moet jij zijn.
Zie je dat knopje rechtsboven elke post? Die met die aanhalingstekens. Dat is het quote-knopje. Daarmee kan je aangeven tegen wie je het hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jezus man ik heb het niet eens tegen jou.Jij hebt echt een ongesteld kutje hoor, wat een kneus moet jij zijn.
![]()
Mij best kneus.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik heb alvast een melding gemaakt bij de politie voor als dit gaat escaleren.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ok. Als je je tengels maar van de kick knop af houdt. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik van die server geschopt wordt voor het killen van een admin.quote:![]()
PTFO nooit van gehoordquote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Je bent gewoon een oud seniel wijf waarbij de plaat al maanden vast loopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok. Als je je tengels maar van de kick knop af houdt. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik van die server geschopt wordt voor het killen van een admin.
Nee, jij danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een oud seniel wijf waarbij de plaat al maanden vast loopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je niet gebanned word.
Stoma je begint een beetje een seniel oud wijf te worden.![]()
Ik doe helemaal niks, ik reageer alleen op de verdeler en er moeten 2 kneusjes gelijk beginnen over hoe slecht ik wel niet ben en hoeveel beter zij wel niet zijn. Terwijl ik daar ook maar nooit over begonnen ben.quote:
Daarnaast kan jij het maar niet laten om steeds met hetzelfde te reageren op mij, volgens mij ben je echt een kneus zonder leven en komt de waarheid hard aan en reageer je maar zo om nog iets aan je zinloze avond na avond cockpit avonturen te hebben.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5528126/2/182380637/
Alsjeblieft, een heel potje zonder jets op een jet map van gister.![]()
En wat probeer je nou te bewijzen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5528126/2/182380637/
Alsjeblieft, een heel potje zonder jets op een jet map van gister.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
De standaard FOK reactie voor als je uitgeluld bent.quote:
Reageer nou eens inhoudelijk dan ipv alleen maar te bewijzen dat je avond na avond echt niks beters te doen hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
TIME PLAYEDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Reageer nou eens inhoudelijk dan ipv alleen maar te bewijzen dat je avond na avond echt niks beters te doen hebt.
768H 30M
Volgens mij mag je het nolife argument dan niet meer gebruiken..![]()
![]()
Mijn volgende post in dit topic zal een verslag zijn van hoe ik tripple kills maakte op jou in je eigen server, waarna ik wellicht gekicked werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Reageer nou eens inhoudelijk dan ipv alleen maar te bewijzen dat je avond na avond echt niks beters te doen hebt.![]()
Uitggeluld dusOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Tegenover bijna 1000uur, valt mijn 760uur verdeelt over een heel jaar nog wel mee hoor. Toch typisch dat je vriendjes je weer eens moeten komen helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
TIME PLAYED
768H 30M
Volgens mij mag je het nolife argument dan niet meer gebruiken.._____________!
Dan moet hij zn jet uit, oh wacht hij heeft ook een keer 17 kills op de grond gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zit maar een ding op 1 v 1 repairtools op Noshar kijken wie de echte baas is.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zit maar een ding op 1 v 1 repairtools op Noshar kijken wie de echte baas is.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Jullie kunnen ook 3 rondes doen 1 in de lucht, 1 repairtool en 1 in tanks dan ga ik lachen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan moet hij zn jet uit, oh wacht hij heeft ook een keer 17 kills op de grond gemaakt.![]()
Vergeet de defibrillatorronde nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook 3 rondes doen 1 in de lucht, 1 repairtool en 1 in tanks dan ga ik lachen.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Assault is voor metronoobsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vergeet de defibrillatorronde niet
Zjozz kom dr maar in.![]()
Valt best mee ja die 768 uurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tegenover bijna 1000uur, valt mijn 760uur verdeelt over een heel jaar nog wel mee hoor. Toch typisch dat je vriendjes je weer eens moeten komen helpen._____________!
Tevens zie ik stoma net zo graag op z'n bek gaan als the next guy maar niet als iemand met zulke hypocriete onzin komt.![]()
![]()
Wat een rivaliteit op de XBOX![]()
Ik zou er bijna een xbox voor kopen om jullie een poepie te laten ruiken![]()
![]()
K/D RATIOquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef 67Impala het volgende:
Ik zou er bijna een xbox voor kopen om jullie een poepie te laten ruiken
1.96
Amateur.![]()
![]()
!Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef 67Impala het volgende:
Ik zou er bijna een xbox voor kopen om jullie een poepie te laten ruiken
De PS3 is way gezelliger. Period.![]()
KoningStoma en Catkiller gaan nu stoppen met vervelen hier.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wtfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
!Eens.
De PS3 is way gezelliger. Period.![]()
![]()
Dank u.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
KoningStoma en Catkiller gaan nu stoppen met vervelen hier.![]()
Waar slaat dit op? Kijk eerst even wie in dit topic meteen begint met schelden. Ik ben misschien wat cynisch, maar totaal niet serieus. En ik scheld niemand uit hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
KoningStoma en Catkiller gaan nu stoppen met vervelen hier.![]()
Hij zegt ook niet dat je iemand uitscheld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Kijk eerst even wie in dit topic meteen begint met schelden. Ik ben misschien wat cynisch, maar totaal niet serieus. En ik scheld niemand uit hier.![]()
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het vreemd vond dat wij tweeën aangesproken werden, terwijl een derde persoon die, zich minstens zo vervelend gedroeg, dat niet werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat je iemand uitscheld.
Ik wilde gewoon wat meer leven in dit topic blazen. Maar ja, meneer MPC60 moet meteen weer beginnen met persoonlijke aanvallen en dan kan ik het niet laten om een beetje te porren. Laat dit topic maar uitsterven. Dan huil ik mezelf nu in slaap.![]()
Hoi.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Denk eerder dat veel mensen meelezen maar denken "WTF zijn die kleuters mee bezig", eb daarom niet reageren. Ik spreek dan in ieder geval namens mezelf. Dus als jullie eindelijk uit gebitchslapt zijn, kan dit topic weer normaal ONtopic.
Anyhow:
Moet nog wel erg wennen aan AK. Die maps spelen op Conquest is echt alleen maar zoeken naar mannetjes. En rush is lastig omdat iedereen van alle kanten kan komen. Maar lol is het wel!![]()
Je neemt het veel te serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:49 schreef SnuggLe het volgende:
Denk eerder dat veel mensen meelezen maar denken "WTF zijn die kleuters mee bezig", eb daarom niet reageren. Ik spreek dan in ieder geval namens mezelf. Dus als jullie eindelijk uit gebitchslapt zijn, kan dit topic weer normaal ONtopic.
Anyhow:
Moet nog wel erg wennen aan AK. Die maps spelen op Conquest is echt alleen maar zoeken naar mannetjes. En rush is lastig omdat iedereen van alle kanten kan komen. Maar lol is het wel!![]()
Ik dacht laat ik maar weer eens in dit topic kijken
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Daar komt Dopey al, nu nog de andere 5 dwergen.
Roermond > WeertVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
chillen met de ekte ingebeelde bazen JWTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus wat doe jij hier.
Lekker over ip adressen chatten enzoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oke dus als je niets over bf3 te melden hebt ga je toch lekker ergens anders postenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef BzP het volgende:
[..]
chillen met de ekte ingebeelde bazen JWT
Lekker over ip adressen chatten enzo![]()
BF3 op de xbox is kut na de allereerste update die custom servers toevoegde en alle wapens onhandelbaar maakte. Mijn exemplaar is al een tijdje stof aan het vangen
Zo. Dat was mijn bijdrage aan dit topic.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Niks mis met de handelbaarheid van wapens hoor. Custom servers kan je niks vinden maar daarom zijn er ook DICE servers te vinden zonder admins en zonder rare ticketcounts.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
dicequote:“It's too colorful,” Halling tweeted. “Also, I wouldn’t use those hacks if you don’t want a permanent ban on your account. FYI warning.” This is in response to the color grading mod.![]()
![]()
Jezus, zijn er een paar uit hun kliniek gelaten hier? Relschoppen om een spelletje
De mijne ligt helaas al weer een maand stof te happen.
Heb de nieuwe mappen ook niet, zonde om te kopen als ik toch nievolle bak BF speel.
Achja, dat komt wel weer, nu de tijd doden met GTA IV en wellicht FIFA 13![]()
Ik moet zeggen dat ik ook al weken geen BF3 gedaan heb. Heb zelfs mijn oude PS2 weer aangesloten voor FFX. Moet zeggen dat speel je ook niet effe voor een uurtje..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:09 schreef Sant. het volgende:
Jezus, zijn er een paar uit hun kliniek gelaten hier? Relschoppen om een spelletje
De mijne ligt helaas al weer een maand stof te happen.
Heb de nieuwe mappen ook niet, zonde om te kopen als ik toch nievolle bak BF speel.
Achja, dat komt wel weer, nu de tijd doden met GTA IV en wellicht FIFA 13![]()
Dat is helemaal oldskool!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook al weken geen BF3 gedaan heb. Heb zelfs mijn oude PS2 weer aangesloten voor FFX. Moet zeggen dat speel je ook niet effe voor een uurtje..
Maar wat is FFX dan? Of bedoel je SSX?![]()
Final Fantasy Xquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is helemaal oldskool!
Maar wat is FFX dan? Of bedoel je SSX?![]()
OOoooowwwhhhhquote:
Dat heb ik nog nooit gespeeld / iemand zien spelen.
Ben ik nu een gamecultuurbarbaar?![]()
Misschien moet je ook bf3 kopen. Dan heb je iig geen last van bullshit zoals lag compensation, of dat je kogels niets doen.quote:![]()
![]()
Neehoor wat mij betreft niet. Tis persoonlijk maar ik vind Final Fantasy een van de beste RPG series maar goed dit is nogal offtopic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
OOoooowwwhhhh
Dat heb ik nog nooit gespeeld / iemand zien spelen.
Ben ik nu een gamecultuurbarbaar?
Ontopic: BF3 heeeeeeeeeeuuuuuuh![]()
Daar heb ik weer last van vervelingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien moet je ook bf3 kopen. Dan heb je iig geen last van bullshit zoals lag compensation, of dat je kogels niets doen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik begon helemaal nergens mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het vreemd vond dat wij tweeën aangesproken werden, terwijl een derde persoon die, zich minstens zo vervelend gedroeg, dat niet werd.
Ik wilde gewoon wat meer leven in dit topic blazen. Maar ja, meneer MPC60 moet meteen weer beginnen met persoonlijke aanvallen en dan kan ik het niet laten om een beetje te porren. Laat dit topic maar uitsterven. Dan huil ik mezelf nu in slaap.![]()
Nou ja het zal wel, ik reageer gewoon niet meer op je.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Goh, het duurt even , maar hij heeft hem door!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begon helemaal nergens mee.![]()
Nou ja het zal wel, ik reageer gewoon niet meer op je.![]()
![]()
Lag compensation heeft elke online shooter last van, dus ook battlefield 3quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien moet je ook bf3 kopen. Dan heb je iig geen last van bullshit zoals lag compensation, of dat je kogels niets doen.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Godver, nu ben ik jaloers. Ik wil ook weer FFX spelen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook al weken geen BF3 gedaan heb. Heb zelfs mijn oude PS2 weer aangesloten voor FFX. Moet zeggen dat speel je ook niet effe voor een uurtje..![]()
Wat betreft de fittie in dit topic: (en nu komt een cliché) het is maar een spelletje...![]()
Ik wil niet eens een pot spelen waarbij ik een K/D ratio heb van 91.0. Ik vermaak me liever met een pot Alborz Mountain waarbij ik een shootout heb met een sniper van berg tot berg.
Ik zoek nog wel iemand voor Co-op. Wil namelijk de trophy's halen
Ps3 dus? Ik moet er ook nog paar van maar xbox
No really... Ik ben echt geen fan van CQ op de xBox. Dit puur vanwege het feit dat je op de xBox een max. aantal spelers van 12 per team hebt. Op mappen zoals Caspian Boarder of die nieuwe DLC vind ik het dan heel snel saai worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die denkt dat jij goed bent. Hij heeft blijkbaar niet je stats bekeken anders zou hij niet met zo'n smoesje komen maar gewoon in een server gaan met jou.
Het idee vind ik wel leuk.youtube --> iamclanhq :')![]()
Jij bent inderdaad erg goed met jets, maar kan me nog goed herinneren dat ik met mijn choppers jou paar x uit lucht had geschoten en dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef KoningStoma het volgende:
Knul, ik kan met mijn jet headshots schieten op mannetjes waarvan hun hoofd nog geen pixel op mijn scherm bedekt. Denk je nou echt dat ik niet vanuit mijn stoel, foutloos mijn behoefte kan doen in een wc 3 deuren verderop?brooooooo
Haha.youtube --> iamclanhq :')![]()
Niet omdat je mij neerschoot, maar omdat de ecm jammer zijn werk niet deed, jij kneuter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad erg goed met jets, maar kan me nog goed herinneren dat ik met mijn choppers jou paar x uit lucht had geschoten en dat je kwaad werdbrooooooo
Haha.![]()
Moet ook zeggen dat CQ op de nieuwe mappen weinig is.
Ben nu meer RUSH aan het spelen. Minder punten, maar meer actie.
TS spelen vind ik nog minder. Je rijdt een minuut en bent naar de tyfus. En dan kan je weer wachten op een nieuwe tank.
Tis sinds Borderlands 2 en FIFA13 ook ineens een stuk rustiger online..![]()
Fifa komt ook bij mij binnen vandaag. Maten gaan over en ik blijf niet achter. Dus vanavond trainen als een malle want sinds Fifa 09 geen voetbal spel meer aangeraaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef SnuggLe het volgende:
TS spelen vind ik nog minder. Je rijdt een minuut en bent naar de tyfus. En dan kan je weer wachten op een nieuwe tank.
Tis sinds Borderlands 2 en FIFA13 ook ineens een stuk rustiger online..![]()
![]()
Ligt er toch echt aan hoe jij denkt dat de ECM zou moeten werken. Het is nog altijd bedoeld dat je niet gelocked kan worden. Als rakketten dichtbij genoeg zijn worden ze niet goed genoeg afgeleid zoals bij flares en wordt je geraakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet omdat je mij neerschoot, maar omdat de ecm jammer zijn werk niet deed, jij kneuter.
Wat betreft andere games, ga binnenkort ook Borderlands 2 waarschijnlijk spelen, maar een potje BF3 kan er altijd nog wel vanaf. Het blijft een vette shooter. Ook alle uitbreidingen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, ik zal met mijn 20.000 jet kills niet weten hoe dat ding precies werktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er toch echt aan hoe jij denkt dat de ECM zou moeten werken. Het is nog altijd bedoeld dat je niet gelocked kan worden. Als rakketten dichtbij genoeg zijn worden ze niet goed genoeg afgeleid zoals bij flares en wordt je geraakt.
Het gebeurt mij bijna elk potje, dat ik alsnog gelocked wordt, ook al staat mijn ECM jammer al ruim twee seconde aan. Als dat op het verkeerde moment gebeurd is er geen tijd meer om zo'n raket te ontwijken.![]()
Dus omdat jij 20.000 kills hebt met een jet kan het niet zo zijn dat je niet precies weet hoe de ECM werkt? Bewijst maar weer hoe vol je over jezelf bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, ik zal met mijn 20.000 jet kills niet weten hoe dat ding precies werkt
Het gebeurt mij bijna elk potje, dat ik alsnog gelocked wordt, ook al staat mijn ECM jammer al ruim twee seconde aan. Als dat op het verkeerde moment gebeurd is er geen tijd meer om zo'n raket te ontwijken.![]()
![]()
Alsnog gelocked worden kan eigenlijk niet, maar ik geloof je als dat blijkbaar bij jou wel zo is.
Maar de ECM werkt minder goed bij jets dan bij heli's omdat je 'chaff cloud' in een rechte lijn achter je laat, waardoor je zij en onderkanten dus wel geraakt kunnen worden. Zelfde met een tank die wegrijdt uit zijn IR smoke cloud. Plus als de raket na 5 seconden wel is afgeleid maar niet ontploft kan hij daarna alsnog zijn weg vervolgen naar je toe.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk dat mijn prestaties wel laten zien dat ik weet waar ik het over heb. Het is gewoon jammer als je 2 uur lang met een k/d van 10 speelt, ipv 20. Of als je een half uur bezig bent met een killstreak van 60 en dan een raket op je dak krijgt omdat het spel niet werkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat jij 20.000 kills hebt met een jet kan het niet zo zijn dat je niet precies weet hoe de ECM werkt? Bewijst maar weer hoe vol je over jezelf bent.![]()
![]()
Dat 'ie niet werkt komt omdat het waarschuwings signaal af en toe veel te laat is. Dan ben je al gelocked, maar dat hoor/zie je niet. Dat komt op zijn beurt weer door wegvallend geluid of lag van de kant van de persoon die je lockt.OK 1 OP 1 NU IK STUUR INVquote:![]()
ECM Jammer is niet gemaakt om raketten af te weren, maar om het 'locken' te dwarsbomen. Iemand gebruikt zijn ECM Jammer gewoon niet naar behoren:o.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet omdat je mij neerschoot, maar omdat de ecm jammer zijn werk niet deed, jij kneuter.youtube --> iamclanhq :')![]()
Ik had Fifa12, maar die heb ik verkocht. Ik kon totaal niet verededigen en had geen zin om dit eeuwen te oefenen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:53 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Fifa komt ook bij mij binnen vandaag. Maten gaan over en ik blijf niet achter. Dus vanavond trainen als een malle want sinds Fifa 09 geen voetbal spel meer aangeraakt
Bordelands2 maybe ook maar eens proberen.![]()
Is slechts een glitch brooo. Soms doet tie wel wat tie moet doen, en soms doet tie meer dan dat en wordt het zowel een 'locker' disturber als flares gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, ik zal met mijn 20.000 jet kills niet weten hoe dat ding precies werkt
Het gebeurt mij bijna elk potje, dat ik alsnog gelocked wordt, ook al staat mijn ECM jammer al ruim twee seconde aan. Als dat op het verkeerde moment gebeurd is er geen tijd meer om zo'n raket te ontwijken.youtube --> iamclanhq :')![]()
Klopt... daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn prestaties wel laten zien dat ik weet waar ik het over heb. Het is gewoon jammer als je 2 uur lang met een k/d van 10 speelt, ipv 20. Of als je een half uur bezig bent met een killstreak van 60 en dan een raket op je dak krijgt omdat het spel niet werkt.
Dat 'ie niet werkt komt omdat het waarschuwings signaal af en toe veel te laat is. Dan ben je al gelocked, maar dat hoor/zie je niet. Dat komt op zijn beurt weer door wegvallend geluid of lag van de kant van de persoon die je lockt.
[..]
OK 1 OP 1 NU IK STUUR INV
Echter iemand die veel in voertuigen zit, neem ik zijn k/d niet serieus. Niet persoonlijk, maar gewoon reëel. Vooral als je goed bent in de lucht.youtube --> iamclanhq :')![]()
Klopt ook...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat jij 20.000 kills hebt met een jet kan het niet zo zijn dat je niet precies weet hoe de ECM werkt? Bewijst maar weer hoe vol je over jezelf bent.![]()
![]()
Alsnog gelocked worden kan eigenlijk niet, maar ik geloof je als dat blijkbaar bij jou wel zo is.
Maar de ECM werkt minder goed bij jets dan bij heli's omdat je 'chaff cloud' in een rechte lijn achter je laat, waardoor je zij en onderkanten dus wel geraakt kunnen worden. Zelfde met een tank die wegrijdt uit zijn IR smoke cloud. Plus als de raket na 5 seconden wel is afgeleid maar niet ontploft kan hij daarna alsnog zijn weg vervolgen naar je toe.youtube --> iamclanhq :')![]()
Rush op de nieuwe mappen hebben ze verkloot met die GUNSHIP.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef SnuggLe het volgende:
Tis sinds Borderlands 2 en FIFA13 ook ineens een stuk rustiger online..youtube --> iamclanhq :')![]()
Hoezo? Het is een stuk moeilijker om een kill te maken en om in leven te blijven met een jet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Klopt... daar heb je gelijk in.
Echter iemand die veel in voertuigen zit, neem ik zijn k/d niet serieus. Niet persoonlijk, maar gewoon reëel. Vooral als je goed bent in de lucht.![]()
Nee hoor... Als je je voertuig eenmaal snapt, dan geniet je v/d voordeel dat lichte wapens je geen schaden berokkenen en jij vanuit het lucht heel wat schade kan veroorzaken. Niet echt een strijdt wat je kan vergelijken met een soldaat vooraan de linie die een M-Com probeert te vernietigen, waardoor zijn k/d veel lager ligt dan die van een piloot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een stuk moeilijker om een kill te maken en om in leven te blijven met een jet.
Jij bent een goeie vlieger. Heel goed zelfs. Bij jou kijk ik alleen niet naar k/d.
Hetzelfde dat je de x-aantal punten van een CQ speler niet kan vergelijken met die van een Rush-speler omdat CQ je gewoon veel meer punten geeft, dan met Rush.youtube --> iamclanhq :')![]()
Niet zo gemeen of dikke headshot..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:30 schreef Sant. het volgende:
Gelijk weer in de verdediging schieten...
In de catogie: "Wie heeft de dikste plasser.nl"youtube --> iamclanhq :')![]()
Ik weet niet of het door de beta komt, maar ik vind het niet zo mooi. Vind het ook zo traag spelen. Op zich wel grappig spel, maar met halo 4 in zicht, koop ik em niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Morgen komt de MoH beta. Kijken hoeveel het op BF3 lijkt.youtube --> iamclanhq :')![]()
Mwoah, die is best snel neer te halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Rush op de nieuwe mappen hebben ze verkloot met die GUNSHIP.
Vind Rush op die weiland-map (Armored Shield?) wel cool.![]()
De BF3 beta was anders ook knap klotequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik weet niet of het door de beta komt, maar ik vind het niet zo mooi. Vind het ook zo traag spelen. Op zich wel grappig spel, maar met halo 4 in zicht, koop ik em niet.Dat speelde echt niet lekker, heel glitchy
Klopt. Bf3 beta was lelijk en een beetje glitchy, maar speelde wel lekker soepel! En had veel vernieuwende dingen die ik niet eerder had gezien in een spel. Dus had em toch gehaald en is uiteindelijk toch goed gekomen haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De BF3 beta was anders ook knap kloteDat speelde echt niet lekker, heel glitchy
Ja ik vind dat map ook heerlijk. Voornamelijk op Rush...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mwoah, die is best snel neer te halen.
Vind Rush op die weiland-map (Armored Shield?) wel cool.
Gunship is alleen snel neer te halen met meerdere mensen + maakt veel slachtoffers + trekt te veel aandacht van je team. De verdedigers hebben vaak geen schijn van kans om te winnen.youtube --> iamclanhq :')![]()
Ik speelde daarvoor veel BFBC2, en vond dat de beta wel heel anders was dan bfbc2. Toch maar gekocht, en na een tijdje vond ik Battlefield 3 toch wel heel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Klopt. Bf3 beta was lelijk en een beetje glitchy, maar speelde wel lekker soepel! En had veel vernieuwende dingen die ik niet eerder had gezien in een spel. Dus had em toch gehaald en is uiteindelijk toch goed gekomen haha.Ik had hier nog 2 oude spellen die ik toen inleverde en zo kon ik Bf3 voor 35 euro ophalen.
Hetzelfde ga ik nu ook weer doen, alleen dan met Black Ops 2. Ik heb de zombie modus bij wat vrienden gespeeld van Black Ops, en dat vond ik wel vet, hopen dat het bij Black Ops 2 net zo vet is. De multiplayer varianten als TDM enzo zal ik daar toch niet spelen
Call of Duty heeft mij na MW2 toch echt verloren. Ik vind er geen flikker meer aan. BO is echt dramatisch en daarnaast is het echt niet meer dan een nieuw mapje en wat opgepoetste graphics.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hetzelfde ga ik nu ook weer doen, alleen dan met Black Ops 2. Ik heb de zombie modus bij wat vrienden gespeeld van Black Ops, en dat vond ik wel vet, hopen dat het bij Black Ops 2 net zo vet is. De multiplayer varianten als TDM enzo zal ik daar toch niet spelen
Zeker na het spelen van BF niet meer acceptabel en zeker geen 60 euro waard.
Maar dat is puur mijn mening. Terwijl ik MW1 en MW2 grandioos vond.![]()
Ik lever 3 games in, waarvan 2 van mijn buurman die er niet van af komt, en dan kan ik Black Ops 2 voor ¤20,- krijgen. Als ik er niks aan vind, lever ik hem zo weer in voor ¤30-40 euro.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Call of Duty heeft mij na MW2 toch echt verloren. Ik vind er geen flikker meer aan. BO is echt dramatisch en daarnaast is het echt niet meer dan een nieuw mapje en wat opgepoetste graphics.
Zeker na het spelen van BF niet meer acceptabel en zeker geen 60 euro waard.
Maar dat is puur mijn mening. Terwijl ik MW1 en MW2 grandioos vond.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Accepteren ze eigenlijk alle spellen? Genoeg oudere spellen zijn nieuw te kopen voor 5 euro
[/quote]![]()
Ik kende battlefield net vóór battlefield 3. Haha... had dus geen vergelijkingsmateriaal. Heb op youtube gekeken en bf2 zit er best lachen uit ja. Ik zou toch voor bf3 gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik speelde daarvoor veel BFBC2, en vond dat de beta wel heel anders was dan bfbc2. Toch maar gekocht, en na een tijdje vond ik Battlefield 3 toch wel heel leukIk had hier nog 2 oude spellen die ik toen inleverde en zo kon ik Bf3 voor 35 euro ophalen.
CoD vind ik allang al niet meer zo leuk als eerst. Lelijk spel
Je krijgt er een belachelijk lage prijs voor... je verkoopt ze beter op marktplaats...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Catkiller het volgende:
Accepteren ze eigenlijk alle spellen? Genoeg oudere spellen zijn nieuw te kopen voor 5 euroyoutube --> iamclanhq :')![]()
Voor deze actie gold dat de gezamenlijke waarde van de spellen ¤40 moest zijn. Je kon het spel wat je wou inruilen opzoeken op de site van Gamemania (die had namelijke deze actie) en dan moest je kijken naar de USED waarde. Ik leverde bijvoorbeeld Assassins Creed 2 in, die was volgens mij ¤10 of ¤15 en daarnaast nog 2 spellen. Normaal krijg je idd weinig terug, tenzij je voor een waardebon kiest. Waardebon is meer waard dan de cash die je er voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Catkiller het volgende:
Accepteren ze eigenlijk alle spellen? Genoeg oudere spellen zijn nieuw te kopen voor 5 euro
En deVerdeler, ik kende Battlefield: Bad Company 2 ook nog maar sinds Januari 2911
Als je het "snapt"? Wereldwijd zijn er op de xbox maar zo'n 200 mensen die het "snappen". Ga jij maar vlug op youtube naar tutorials kijken, dan snap je het zo en haal je makkelijk scores van 20-1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nee hoor... Als je je voertuig eenmaal snapt, dan geniet je v/d voordeel dat lichte wapens je geen schaden berokkenen en jij vanuit het lucht heel wat schade kan veroorzaken. Niet echt een strijdt wat je kan vergelijken met een soldaat vooraan de linie die een M-Com probeert te vernietigen, waardoor zijn k/d veel lager ligt dan die van een piloot.
Jij bent een goeie vlieger. Heel goed zelfs. Bij jou kijk ik alleen niet naar k/d.
Vliegen is niet het enige wat ik doe in dit spel. 1/3e van mijn tijd en kills is met jets. Zonder mijn jet kills is mijn k/d nog steeds prima en ik maak even veel kills per minuut. Stop maar met miepen, want je kraamt onzin uit.![]()
Volgens mij piep ik niet :p. Zal best toch...? Bedoelde er niets mee. Ik vertelde slechts hoe ik kijk tegen k/d van spelers. Zitten ze over het algemeen in een voertuig, dan is hun k/d al snel veel hoger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het "snapt"? Wereldwijd zijn er op de xbox maar zo'n 200 mensen die het "snappen". Ga jij maar vlug op youtube naar tutorials kijken, dan snap je het zo en haal je makkelijk scores van 20-1.
Vliegen is niet het enige wat ik doe in dit spel. 1/3e van mijn tijd en kills is met jets. Zonder mijn jet kills is mijn k/d nog steeds prima en ik maak even veel kills per minuut. Stop maar met miepen, want je kraamt onzin uit.
Is niets mis mee... je bent tering goed met de Jet.. Dat is een kunst op zich.youtube --> iamclanhq :')![]()
Wanneer komt de nieuwe dlc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe dlc?Pas als ze jets hebben toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet helemaal niks over nieuwe dlcquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Pas als ze jets hebben toegevoegdzitten die er niet in?
Leuk... ach na armored kill mag het ook wel.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Pas op, hij vliegt zo met z'n jet tegen je aan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:04 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in het normale leven toch echt wat anders bent dan hier.. jezus zeg..
Volgens mij krijg je een dikke plasser van je eigen Battlefield skills..
Of wil je nu 1 on 1 om me online te nakken?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gewoon sluiten dit topic
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Het algehele niveau ligt een stuk hoger. Het is alleen zo jammer dat er een aantal personen zijn die het gemiddelde wel omlaag laten gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mee eens. Het niveau blijft dat van 14 jarige jochies met bewijsdrang, helaas.
Maar goed terug naar Aftermath, iemand een vermoeden wat het in kan houden? De 'premium' trailer liet alleen zien dat het net na de aardbeving is uit het eerste deel. Dus ik hoop eigenlijk wat meer classic maps.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Inderdaad. Pretentieus neerpratend doen over het gefrats van een paar mensen is erg kinderachtig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mee eens. Het niveau blijft dat van 14 jarige jochies met bewijsdrang, helaas.![]()
Urban warfare volgens de trailer. Dus denk een beetje aan Grand Bazaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Het algehele niveau ligt een stuk hoger. Het is alleen zo jammer dat er een aantal personen zijn die het gemiddelde wel omlaag laten gaan.
Maar goed terug naar Aftermath, iemand een vermoeden wat het in kan houden? De 'premium' trailer liet alleen zien dat het net na de aardbeving is uit het eerste deel. Dus ik hoop eigenlijk wat meer classic maps.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Ah, ik vroeg mij al af waar de aardbevingen waren. Dat is dus de volgende dlc.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
gwn wachten op black ops 2 ja tog, lekker spelen met mijn mijn matties van 14.
Praat maar raak, koop een PS3 versie van BF3 voor me en ik own jullie.
[/quote]![]()
Niet halo 4?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef Catkiller het volgende:
gwn wachten op black ops 2 ja tog, lekker spelen met mijn mijn matties van 14.
Praat maar raak, koop een PS3 versie van BF3 voor me en ik own jullie.![]()
![]()
Halo is te moeilijk te begrijpen voor mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je bent een ruimte-supersoldaat die vecht tegen aliens. De multiplayer is een trainingsimulatie aan boord van een gigantisch ruimteschip.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Halo is te moeilijk te begrijpen voor mij.![]()
Ik weet niet of ruimte-supersoldaat een goede benaming is voor de personage die je bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je bent een ruimte-supersoldaat die vecht tegen aliens. De multiplayer is een trainingsimulatie aan boord van een gigantisch ruimteschip....
Wat wil jij hem noemen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik weet niet of ruimte-supersoldaat een goede benaming is voor de personage die je bent...
http://halo.wikia.com/wiki/SPARTAN_Program
Zullen we weer on topic gaan?![]()
Zoals het daar staat. Genetisch gemanipuleerde super soldaten. Ruimte-soldaat staat zo knullig bedoel ik haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat wil jij hem noemen dan?
http://halo.wikia.com/wiki/SPARTAN_Program
Zullen we weer on topic gaan?youtube --> iamclanhq :')![]()
Zit eigenlijk een beetje wachten op een map zoals de eerste missie van de singleplayer. Dat je ook wat hogere gebouwen in kunt o.i.d.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Urban warfare volgens de trailer. Dus denk een beetje aan Grand Bazaar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mix van eerste mappen, b2k en close quarters inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit eigenlijk een beetje wachten op een map zoals de eerste missie van de singleplayer. Dat je ook wat hogere gebouwen in kunt o.i.d.youtube --> iamclanhq :')![]()
post-earthquake environment. Denk dus helaas niet dat je hoge gebouwen in kunt hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit eigenlijk een beetje wachten op een map zoals de eerste missie van de singleplayer. Dat je ook wat hogere gebouwen in kunt o.i.d.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Nu ik wat langer over nadenk lijkt het mij wel leuk. Ik vond in de sp die missie met de naschokken van de aardbeving erg tof.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ze hebben alleen wel de nieuwe wapens weg gewerkt uit de nieuwe DLC.
http://www.dsogaming.com/(...)th-and-end-game-dlc/Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ze naaien je waar je bij staat. Ze lokken de spelers met allerlei beloftes, zodat de spelers Premium-members worden, en dat is ching ching. Ik noem het gebakken lucht verkopen. Zou strafbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:14 schreef Catkiller het volgende:
Ze hebben alleen wel de nieuwe wapens weg gewerkt uit de nieuwe DLC.
http://www.dsogaming.com/(...)th-and-end-game-dlc/youtube --> iamclanhq :')![]()
Aardig rustig hier... Net zoals mijn BF3 speeltijd. Borderlands 2 is te leuk...
Als het kan word ik graag toegevoegd in de platoon voor de xbox
XBL: Taexon
BTLOG: Joeyvdberg
http://battlelog.battlefi(...)tats/185789412/xbox/![]()
Past goed in de nieuwe scavenger-modus.quote:
Die shadesquote:Is dat een nieuwe feature ofzo
![]()
![]()
Ziet eruit alsof er inderdaad nieuwe skins komen. Toch hip zo'n zonnebril :pOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker Rush spelen met SV98 en de ACOG sight. Aggressive recon is soms zo fijn om te spelen
WTF.... heb een poosje geen BF3 gespeeld op de PS3, nu dus verplicht een update downloaden van 1,5 GB terwijl ik helemaal geen extra DLC heb aangeschaft of whatever, en dan ook nog in een fucking slakkentempo, dus gaat 90 minuten duren...(!)
Wat een klotezooi is dit soort onzin toch altijd![]()
![]()
![]()
Belachelijk overpowered bedoel jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef Reintji het volgende:
Nou, de Igla/Stinger is een stuk beter zeg![]()
Meh, in twee schotjes een jet downen? Wel een groot verschil iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk overpowered bedoel je![]()
Ook een fucking ramp nu om gewoon potjes CONQUEST te vinden. Dat hele RUSH gebeuren vind ik geen kut aan![]()
![]()
Makkelijk te ontwijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk overpowered bedoel je![]()
Ik keek vandaag bij mijn storage opties, bleek bf3 24gb in te nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
WTF.... heb een poosje geen BF3 gespeeld op de PS3, nu dus verplicht een update downloaden van 1,5 GB terwijl ik helemaal geen extra DLC heb aangeschaft of whatever, en dan ook nog in een fucking slakkentempo, dus gaat 90 minuten duren...(!)
Wat een klotezooi is dit soort onzin toch altijd![]()
Ja klopt maar dan nog.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Wat heeft blu-ray er mee te maken dan, het spelletje is niet kleiner omdat alles op 1 schijf kan toch?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
De DICE-servers liggen eruit, dus ik speelde even op willekeurige Conquest servers, knal ik iemand dood, word ik 4 seconden later gekiocked door een admin![]()
![]()
Hoe fucking sneu is dat!?
![]()
Dagelijkse praktijken, helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Yi-Long het volgende:
De DICE-servers liggen eruit, dus ik speelde even op willekeurige Conquest servers, knal ik iemand dood, word ik 4 seconden later gekiocked door een admin![]()
![]()
Hoe fucking sneu is dat!?
Video-2000 was ook beter dan VHS, maar zoals je weet heeft deze de strijd ook verloren evenals HD DVD.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hd is toch altijd nog sneller...Volgens mij heb ik toch echt geen 24 gb aan BF3 op m'n PS3 staan.quote:Wat heeft blu-ray er mee te maken dan, het spelletje is niet kleiner omdat alles op 1 schijf kan toch?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij instaleert geen spellen op je ps3? Ik liever wel want dat scheelt in laadtijden en texture pop ups. Je hele opmerking is zinloos verder maar dat ga ik je niet uitleggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Video-2000 was ook beter dan VHS, maar zoals je weet heeft deze de strijd ook verloren evenals HD DVD.
[..]
Volgens mij heb ik toch echt geen 24 gb aan BF3 op m'n PS3 staan.
Hoe is met je inputlag trouwens?
Meen je jouw vraag serieus..? Wel grappig dat je zelf een net zo zinloze opmerking maakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij instaleert geen spellen op je ps3? Ik liever wel want dat scheelt in laadtijden en texture pop ups. Je hele opmerking is zinloos verder maar dat ga ik je niet uitleggen.
Hoe is met je inputlag trouwens?
Wat betreft inputlag heb ik er zelf weinig last van, althans, ik merk er weinig van. Dus mijn speelplezier wordt er niet minder om.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jongens bekvecht nog even door dan, dan kunnen we een nieuw topic openen en dat hele gedoe weer achter ons laten
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: