Inderdaad, jammer dat Jordi Alba niet speelt, dat was nog is een mooi topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Wordt inderdaad wel streng gemod hierWat kan een plaatje in een livetopic nou schelen
Hij lijkt niet helemaal in balazsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Raar dat Dzudszak uit de wedstrijd is, andere Balazs van vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Alle negertjes zingen niet meeop BMI na
Het is wel sbs 6 natuurlijk.quote:
Ik denk andersomquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doen
dat gelul altijd over meezingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt niet helemaal in balazsKomt door zijn nieuwe Tyton-kapsel. Hangt naar één kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, door zichzelf. Omdat hij reageerde op een post van j0rdiii, alleen bleek ik die verwijderd te hebben.quote:
Ik zei dat je zelf ook weer on-topic moet gaan posten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie loopt nou commentaar van een mod te verwijderen?Nu weet ik niet wat hij zei.
Niet alle dingen in het leven zijn het weten waardquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie loopt nou commentaar van een mod te verwijderen?Nu weet ik niet wat hij zei.
Heb je toevallig die heer-lij-ke goal van Narsingh + Lens gemist? Vind Lens sowieso een van de betere van het veld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij vond het jammer van je clubkeuze want als mod zou je shinen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |