als hij niet lief isquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:04 schreef Nixx- het volgende:
In welk geval zou een man dan pikstraf moeten hebben?
Was da? TV programma?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga candy queen kijkendont missbehave
Wedden van wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik de eerste 24 uur niet geil te krijgen ben na dit alles gelezen te hebben
Slow sex voor Vin.quote:
Wacht maar totdat ze het over baltrappen hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik de eerste 24 uur niet geil te krijgen ben na dit alles gelezen te hebben
mannen horen altijd lief tegen mij te doen want ik ben ook altijd liefquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als een man niet lief tegen je is dan heb je het zelf gedaan.
Hij haalde daar zijn plezier uit zei die.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef Nixx- het volgende:
Ik ken de cb6000 en aanverwante artikelen wel. Maar waar een penisplug goed voor is?
Ik hou niet zo van snoep. Hartige dingen.quote:
Ik snap het echt niet..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij haalde daar zijn plezier uit zei die.
Jij zit liever aan de kaasblokjes en komkommerschijfjes?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van snoep. Hartige dingen.
Dat geloof je zelf?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen horen altijd lief tegen mij te doen want ik ben ook altijd lief
Ik keek nieteens, ik zie alleen wat jullie typen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik voelde letterlijk gewoon daar beneden toen het allemaal duidelijk werd.
Heel expliciet was het allemaal niet in beeld gelukkig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek nieteens, ik zie alleen wat jullie typen..
Scheelt weer nachtmerriesquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel expliciet was het allemaal niet in beeld gelukkig.
gezien op de fetish beursquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
CB 6000, en ja, als ik de rest van de imageresults mag geloven werkt het precies zoals het eruit ziet.
Oww maann... dafuq is dat..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
CB 6000, en ja, als ik de rest van de imageresults mag geloven werkt het precies zoals het eruit ziet.
Nee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Wordt dat serieus in het schaambot geschroeft?
lijkt me wel tof, restricties op fappen gevenquote:
datquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me wel tof, restricties op fappen geven
WTF.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je nu meequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
kunne alle bdsm dingen in spoiler ik zit bij mn ouders
danku
beter laat dan nooit enzulksquote:
hoe weten we Wat bij bdsm hoort ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
danku
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
danku
ja maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weten we Wat bij bdsm hoort ?
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Wordt dat serieus in het schaambot geschroeft?
vertel nou nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee.
Je zaakje wordt alleen volledig opgesloten.
bdsm is dat net zoiets als plasseks ofzo ?quote:
dit meen je nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bdsm is dat net zoiets als plasseks ofzo ?
Ligt eraan geloof ik aan wie je het vraagt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is seks net zoiets als plassen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit meen je niet
dit meen je niet
dit meen je niet
dit meen je niet
Knetter, jij bent we de eerste persoon van wie ik verwacht dat die dat weet ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, plasseks kan een onderdeel zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan geloof ik aan wie je het vraagt.
Dat ligt eraan, aan wie je het vraagt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, plasseks kan een onderdeel zijn
Bondage en Discipline (BD), Dominance en Submission (DS) en Sadism en Masochism (S&M of S/M).quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hoezo ? Vraag ik nu Wat doms ?
![]()
blijf eigenwijsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, aan wie je het vraagt.
valt wel onder de fetish gedeelte er vanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal nietquote:
Metallica S&M is wel erg vet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bondage en Discipline (BD), Dominance en Submission (DS) en Sadism en Masochism (S&M of S/M).
Maar fetish is weer geen bdsm, sommige mensen hebben een fetish waar verder niks mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt wel onder de fetish gedeelte er van
Alles dus bijna.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weten we Wat bij bdsm hoort ?
of een gitaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Alles dus bijna.
Ik kan bij alles wel een functie bedenken.
Houten lepels bijvoorbeeld.
Op muziek van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Metallica S&M is wel erg vet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand zei iets met gitaren?
dat weet ze welquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metallica is de band, schat..
Nee, Michael Jackson.quote:
Ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand zei iets met gitaren?
dat zeg ik dus ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar fetish is weer geen bdsm, sommige mensen hebben een fetish waar verder niks mee te maken heeft.
Like, duh? Maar mssn was Metallica wel een S&M subgroep ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metallica is de band, schat..
Rihanna.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Uhm... Dat houdt in ? Touwen en huiswerk maken, leiding geven en uitlachen ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bondage en Discipline (BD), Dominance en Submission (DS) en Sadism en Masochism (S&M of S/M).
Waar sta ik dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Knetter, jij bent we de eerste persoon van wie ik verwacht dat die dat weet ...
Na Mistress en Tam dan.
Ik geef je ook gelijk.quote:
Whaha, nee, lijkt me nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Like, duh? Maar mssn was Metallica wel een S&M subgroep ofzo.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhm... Dat houdt in ? Touwen en huiswerk maken, leiding geven en uitlachen ?
naast mijquote:
Ik ben niet in die wereld thuis, dus weet ik veel.quote:
tis voor mij niet echt leedvermaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk niet dat dat Wat voor mij is met touwen en leedvermaak :x
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blinddoeken en handjes vastbinden is toch wel het "ruigste" wat ik heb gedaan
Wacht maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk dat je wel anders piept als je hier of daar bij iemand op zolder hangt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja, ik ook. Handboeien, blinddoeken, spanken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blinddoeken en handjes vastbinden is toch wel het "ruigste" wat ik heb gedaan
dat is waarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geef je ook gelijk.Maar het is gewoon niet iets wat je onder bdsm kan scharen. Er zijn genoeg mensen die zoiets doen zonder verdere aspecten.
Doe mij maar romantische teder vrijen met de persoon van wie ik houquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis voor mij niet echt leedvermaak
en die touwen voelen voor mij als een veiligeplek![]()
weet niet waarom
Kijk, dit is dus een geweldige postquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Handboeien, blinddoeken, spanken.
Ik ben meer van de spanning opzoeken op openbare plekken. Maar dan moet ik wel goed geil zijn, anders durf ik niet. Beetje moed indrinken helpt ook nog wel eens.
voor mij heeft het niets met seks temakenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe mij maar romantische teder vrijen met de persoon van wie ik hou
Ik wil best wel eens mijn kunsten op je los laten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis voor mij niet echt leedvermaak
en die touwen voelen voor mij als een veiligeplek![]()
weet niet waarom
Aahw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe mij maar romantische teder vrijen met de persoon van wie ik hou
hoeft nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil best wel eens mijn kunsten op je los laten.
Omdat jij Knetter bent.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien ben ik een enorme klootzak geworden, maar ik zou niet eens meer weten wat "houden van iemand" inhoudt
Ja, m'n moeder en broertje, maar da's anders
Ik ook niet hoor, maar als Metallica fan zijnde had ik dat dan net weer wel gewtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet in die wereld thuis, dus weet ik veel.
ik vond dat nou niet echt een post om voor te dansenquote:
Jij vindt dat ook leuk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus een geweldige post
Ikzelf ook niet, dat is het ergstequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond dat nou niet echt een post om voor te dansen
Meer zo een, welkom bij de club idee. :quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel anders piept als je hier of daar bij iemand op zolder hangt.
Ik vind het ook niet leuk hoor, dat dat duidelijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ikzelf ook niet, dat is het ergste
in de kelder wel danquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeuren
Naja, ik dacht meer: in de wereld van seks is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar als Metallica fan zijnde had ik dat dan net weer wel gewten
Kijk, geven om iemand, hardstikke leuk, en ik hou ook liever van iemand. Maar als je zo bedonderd wordt als ik bedonderd ben, dan vertrouw je haast niemand meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk hoor, dat dat duidelijk is.
ik Kan het niet los zienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor mij heeft het niets met seks temaken
What happened?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk, geven om iemand, hardstikke leuk, en ik hou ook liever van iemand. Maar als je zo bedonderd wordt als ik bedonderd ben, dan vertrouw je haast niemand meer![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk, geven om iemand, hardstikke leuk, en ik hou ook liever van iemand. Maar als je zo bedonderd wordt als ik bedonderd ben, dan vertrouw je haast niemand meer![]()
ik eerst ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik Kan het niet los zien
dat is het ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ik dacht meer: in de wereld van seks is alles mogelijk.
Soms moet je niet denken, maar doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een turn on, maar ik heb er ook vaak ook de ballen niet voor.
Dat ga ik hier echt niet neerzettenquote:
Tot nu toe de juiste dame nog niet voor gevondenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]Misschien valt het nog te herstellen.
een hele grotequote:
O jezus man....quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met alcohol gaat t vaak wel wat beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms moet je niet denken, maar doen
[..]
Dat ga ik hier echt niet neerzetten
[..]
Tot nu toe de juiste dame nog niet voor gevonden
Ook voor dat soort doeleinden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een hele grote![]()
vraag maar aan wok
Het is klote als het je overkomt, maar zo zonde om het dan op te geven. Het kan ook heel mooi zijn. Liefde en pijn horen nou eenmaal bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of naja, daar weet ik het nog niet van
Primaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of naja, daar weet ik het nog niet van
Achja, helemaal tof als je net als ik een ADD'er bentquote:
voor mij is het iets tussen mij een een persoon die ik 100% vertrouw en wanneer er een speciale band isquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb er een lange tijd een sport van gemaakt om op elk feestje waar ik kwam een of meerdere dames in een suspension te hangen.
ik heb ee niets meequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik eerst ook niettoen ik er eenmaal inzat wel
ik wou dat het niet zo was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is klote als het je overkomt, maar zo zonde om het dan op te geven. Het kan ook heel mooi zijn. Liefde en pijn horen nou eenmaal bij elkaar.
Ik geef het niet op, ik kan het vertrouwen in iemand nog niet voor de volle 100% hebben om me in het diepe te gooien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is klote als het je overkomt, maar zo zonde om het dan op te geven. Het kan ook heel mooi zijn. Liefde en pijn horen nou eenmaal bij elkaar.
Slowchat my ass.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat hier echt godsnondeju snel
Vertrouwen hoort te groeien. Als je direct iemand 100% vertrouwt, ben je naďef.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geef het niet op, ik kan het vertrouwen in iemand nog niet voor de volle 100% hebben om me in het diepe te gooien.
quote:
Je hoeft van mij niet in submodus te zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor mij is het iets tussen mij een een persoon die ik 100% vertrouw en wanneer er een speciale band is
ik kan dat niet met iedereen en al helemaal niet als het om mij in de sub mode gaat.
Ik vind het zelfs wel fijn, bij verliefdheid horen nou eenmaal gevoelens die heen en weer gaan en alle kanten op rennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens, dat besef ik me al te goed. Het "probleem" bij mij is dat wanneer ik iemand ontmoet/leer kennen, ik gewoon heel vriendelijk en alles ben (dat is niet geacteerd of wat), maar wanneer het serieuzer wordt, ik afhaak omdat het eng wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertrouwen hoort te groeien. Als je direct iemand 100% vertrouwd, ben je naďef.
lang leve de lol susp?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet in submodus te zijn.
Beetje bindingsangst? Bang om gekwetst te worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, dat besef ik me al te goed. Het "probleem" bij mij is dat wanneer ik iemand ontmoet/leer kennen, ik gewoon heel vriendelijk en alles ben (dat is niet geacteerd of wat), maar wanneer het serieuzer wordt, ik afhaak omdat het eng wordt.
Bindingsangst en bondage.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje bindingsangst? Bang om gekwetst te worden?
Denk het. Ik kan het niet echt een naam geven ofzo. Ook de reden dat ik niet vastgebonden moet worden ofzo, dan word ik gek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje bindingsangst? Bang om gekwetst te worden?
Ik heb nog wel een paar andere tabs open staan, maar daar kom ik niet. :'Dquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als je ondertussen ook andere dingen doet
Als ik moet kiezen, dat laatste inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
Maar mensen ophangen of opgehangen worden, neh.
Ik ben meer van de huis tuin en keukensex.
Vertrouw je mij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik.... Vertrouw eigenlijk heel snel iemand op basis van hoe iemand overkomt... op mij..
Gek genoeg...
Niet alles, wel veel..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ik dacht meer: in de wereld van seks is alles mogelijk.
Jawel, maar niet in de autoquote:
Ja, dat is de ultieme vertrouwenstest. Wel eens een trust fall gemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het. Ik kan het niet echt een naam geven ofzo. Ook de reden dat ik niet vastgebonden moet worden ofzo, dan word ik gek.
waarom meteen die seks eraan koppelen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
Maar mensen ophangen of opgehangen worden, neh.
Ik ben meer van de huis tuin en keukensex.
En dat mag best een beetje aparter enzo. Maar zover ga ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, dat laatste inderdaad
Ik vroeg het op basis van zijn post en omdat ik hem irl ontmoet heb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand die dat vraagt is per definitie eng
Vroeger, op de basisschool.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is de ultieme vertrouwenstest. Wel eens een trust fall gemaakt?
Geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom meteen die seks eraan koppelen?
op de meeste fetishfeestjes mag je niet eens seks hebben
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat mag best een beetje aparter enzo. Maar zover ga ik niet.
Geniaalquote:
Toen al? Toentertijd had niemand me opgevangen ... Misschien de juf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroeger, op de basisschool.
Niet doen dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jullie gaan te snel! Ik probeer ook nog de DJ uit te hangen enzo!
ik ook ik lach alweerquote:
tis al gestoptquote:
is ie ookquote:
Toentertijd was ik nergens bang voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen al? Toentertijd had niemand me opgevangen ... Misschien de juf.
Ligt echt aan welk feest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom meteen die seks eraan koppelen?
op de meeste fetishfeestjes mag je niet eens seks hebben
Ik werd gepest, zo m'n hele basisschoolleven lang ... Dus ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toentertijd was ik nergens bang voor
je moet een seksvergunning hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt echt aan welk feest.
Ik heb het op zat feestjes wel gezien.
Me 2quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werd gepest, zo m'n hele basisschoolleven lang ... Dus ja.
nu welquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och, maar je kan tenminste weer lachen
Ik ook, maar daar stond ik bovenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
* knufquote:
Een lotgenotequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik mijn praktijkexamen ergens aanvragen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet een seksvergunning hebben
Vandaar dat ik 'mooi' zeiquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
* knuf
We zijn gewoon tien keer beter, toch Vin?
eerst geld overmakenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik mijn praktijkexamen ergens aanvragen?
Ik niet, ik kon niemand vertrouwen. De leraren namen het niet serieus, mijn vriendinnen deden soms aan het gepest mee, niemand kwam voor me op ... Ik werd soms met de dood bedreigd, mijn ouders durfde ik het niet te vertellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar stond ik boven
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
Wanneer is er weer een feest waarop ik verkleed kan gaan als jonkvrouwe?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'mooi' zeiEn ja inderdaad goed
[..]
InderdaadKnuffel
met halloweenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
quote:
hier ook 1quote:
Halloween?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
Teringquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet, ik kon niemand vertrouwen. De leraren namen het niet serieus, mijn vriendinnen deden soms aan het gepest mee, niemand kwam voor me op ... Ik werd soms met de dood bedreigd, mijn ouders durfde ik het niet te vertellen.
Weet je waarom?
Ik dacht dat ik het verdiende ... Dat het mijn lot was.
meneer nachtrijderquote:
United!quote:
Het stopte op de middelbare... lucky basards !quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meneer nachtrijder
chillende op gekke muziek gr gr :$
Omg ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tering
Een maatje van me had hetzelfde. Hij heeft zich verhangen toen hij 12 was. Daarom trek ik me dit soort verhalen altijd verschrikkelijk aan
Ik heb er zelfs tot heden toe nog last van hoor.. Knetter en JJH wetenquote:
Waaaat. Ik whatsapte je echt 2 min geleden.quote:
Nee, zoiets als de fantasy fair oid.quote:
Yum.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Nomnom, stuk stokbrood met kruidenboter en kaas.
Dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het stopte op de middelbare... lucky basards !![]()
EFF. Ik moet echt weer iemand vinden om mee te gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zoiets als de fantasy fair oid.
sowiesoquote:
ik voelde het aan mijn grote teenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waaaat. Ik whatsapte je echt 2 min geleden.
De Mid winter fair? En diverse Larp/Fantasy gerelateerde kerstmarkten. Zitten door het hele land.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
Nee, zoiets als de fantasy fair oid.
Eerste keer dat ik iemand echt gericht heb geslagen ook. Iemand die grappen ging maken over die jongen.quote:
De helft van mijn oude groep 8 klas ging mee naar de school waar ik heen ging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het stopte op de middelbare... lucky basards !![]()
Oe nice !quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef JJH het volgende:
Dat.
Ik had de mazzel dat ik op mijn 12de naar de andere kant van het land verhuisde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in groep 8 de grootste pestkop het hele schoolplein over geslagen, laatste half jaar nergens meer last van gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik iemand echt gericht heb geslagen ook. Iemand die grappen ging maken over die jongen.
Heb 'm toch afgetuigd
Die is al geweest die jaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
EFF. Ik moet echt weer iemand vinden om mee te gaan.
Dat werkt wel het beste ja. De grootste/sterkste aanpakkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb in groep 8 de grootste pestkop het hele schoolplein over geslagen, laatste half jaar nergens meer last van gehad.
ik ben ook vrij kleinquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs tot heden toe nog last van hoor.. Knetter en JJH weten
Kaneel ook.. Ik ben vrij klein, en dat ben ik altijd geweest, enfin, makkelijk doelwit..
Holy shit, dat zijn wel best gevaarlijke actiesquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had geluk dat er een baksteen naast mij lag en ik niet bang was het hoofd te raken van een persoon dat achter mij aan kwam.
MEET daar?!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik was ook toen al de grootste van de klas, maar het ligt helemaal niet in mijn aard om te slaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat werkt wel het beste ja. De grootste/sterkste aanpakken
Mid winter fair?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De Mid winter fair? En diverse Larp/Fantasy gerelateerde kerstmarkten. Zitten door het hele land.
Op kruidenboter?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje honing erbij kijken of dat lekker is...
Ghehehehe, totale herkenning, die postquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik was ook toen al de grootste van de klas, maar het ligt helemaal niet in mijn aard om te slaan.
Dus dat duurde ff.
Lokasenna en Newbie gaan er heen, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
MEET daar?!Ik wil met een club. Ik als jonkvrouw, mijn meneer als kapitein/belangrijkezakenman enzoenzo.
Ik zie altijd best welquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
MEET daar?!Ik wil met een club. Ik als jonkvrouw, mijn meneer als kapitein/belangrijkezakenman enzoenzo.
Ben nog nooit geweest, zou weleens willenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je nog dingen posten die ik NIET had kunnen typen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie altijd best wel-filmpjes voorbij komen van Stefan van dat soort festivalletjes.
Al zie ik me er zelf niet lopen.
Toen was ik ook nog dun.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehe, totale herkenning, die post
Was ook altijd de langste, en heb een heel mager figuur
Zullen we trouwen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je nog dingen posten die ik NIET had kunnen typen?
Waarom niet? Ik denk dat iedereen er kan lopen. Het is heul tof denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie altijd best wel-filmpjes voorbij komen van Stefan van dat soort festivalletjes.
Al zie ik me er zelf niet lopen.
Hmm.. Sorry schat, kus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga maar naar bed voordat ik echt iemand Wat aandoe door mijn irritatie en ergenis
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik Knetter niet aandoen
13-05-2013! Mijn trouwjurk wordt sissi-like en dan mag jij wel als jonkvrouw komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha, dat is lief.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13-05-2013! Mijn trouwjurk wordt sissi-like en dan mag jij wel als jonkvrouw komen
Je hebt heel erg warm eten gegeten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom... Krijg ik het altijd super warm als ik gegeten heb?
Doordat jouw lichaam aan het verteren gaat. Dat kost energie enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom... Krijg ik het altijd super warm als ik gegeten heb?
Aww, slaap lekker, kusje op je neus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga maar naar bed voordat ik echt iemand Wat aandoe door mijn irritatie en ergenis
Ja dat vat ik wel, maar bij mij is het nogal extreem geloof ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doordat jouw lichaam aan het verteren gaat. Dat kost energie enzo.
Misschien jouw oliepeil even checken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat vat ik wel, maar bij mij is het nogal extreem geloof ik.
Wandelzequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
Ik ga lekker met de hond wandelen.Misschien tot later, anders tot morgen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
wandel zequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
Doegquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
mijn trouwjurk is in de maak dus geen foto'squote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, dat is lief.Laat je trouwjurk es zien dan
Hmm, dat moet zeker via de endeldarm?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien jouw oliepeil even checken.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dat moet zeker via de endeldarm?
Geen idee waar jouw peilgat zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dat moet zeker via de endeldarm?
Ja, beetje té wanhopige post hequote:
Dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat deed jij tijdens biologie?
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Wanhopig?
Neem je het serieus dan?
ik bemoei me er niet meequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee waar jouw peilgat zit.
[..]
Ja, beetje té wanhopige post he
jij moet eens serieus genomen wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Wanhopig?
Neem je het serieus dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |