Daar krijg ik meteen een harde van.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Er is al een Fleet anti terrorism team van het Amerikaanse korps mariniers onderweg naar Libië. Ik vraag me wat de ROE zal zijn van deze eenheid.
Gaat het een beetje?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer gaan we eens terugbijten?
Die hele godvergeten teringzandbak angst, terreur en doden schenken?
Al die gore lui martelen voor de tv alleen dan 10.000 x meer mensen dan zij tot nu toe bij ons hebben geflikt.
Nooit respect voor geweld.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Religie van de vrede laat weer van zich horen
Daar moet je respect voor hebben ook al kost het mensenlevens.
Ik heb vanochtend mijn collega geslagen. Gewoon, vanwege deze film.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
M'n collega's hadden ook al afgesproken om vanavond eens flink herrie te gaan schoppen.
Bron? Dan kan ik even meekijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef erik666 het volgende:
Ook in Marokko gaan ze uit hun plaat.
Terugblijten?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Al die gore lui martelen voor de tv alleen dan 10.000 x meer mensen dan zij tot nu toe bij ons hebben geflikt.
Het wordt één grote haatplek, de ideale broedplaats voor islam. Van Tunesië via egypte naar Iran. Daartussenin Libië en binnenkort vast ook wel Turkije die lekker aan het islamiseren is.
Je bedoelt nog meer?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Het wordt één grote haatplek, de ideale broedplaats voor islam. Van Tunesië via egypte naar Iran. Daartussenin Libië en binnenkort vast ook wel Turkije die lekker aan het islamiseren is.
Yup en aan de andere kant het je dat gigantische christelijke blok genaamd de VS. Net zo goor als je het mij vraagt. Ik zie die hele interventie van de VS in het midden-oosten dan ook niet anders dan weer een religieus conflict.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Daar noem je ook een land zeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef UpsideDown het volgende:
Vorig jaar werden er nog VN-medewerkers onthoofd in hun kantoor in Afganistan omdat iemand in de VS een koranboekje had verbrand. En nu dit weer.
Ja als je daar gaat werken vraag je er natuurlijk ook wel om.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar noem je ook een land zeg.
Ik vroeg je nog om een bron..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef erik666 het volgende:
En niet te vergeten de valse beschuldigingen in Pakistan tegen het zwakbegaafde meisje door de imam.
Ook de vlam in de pan, terwijl het een opgezet plannetje was.
En nu dit gedoe weer en allemaal rond 9/11. Maar goed het zal niet ophouden.
Tegelijkertijd komen een hoop zogenaamde vluchtelingen van de Arabische lente, richting Europa.
En zo zijn ze zich aan het verspreiden. Net zoals de Turken die Turkije zo geweldig vinden, maar zich massaal in Duitsland, Nederland, Oostenrijk etc. vestigen. Totdat ze in de meerderheid zijn. En niet te vergeten de Marokkanen.
Volgens mij breken de westerse mogendheden hun landen steeds af.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo het is wel weer gezellig in de moslimlanden, ipv dat ze die landen eens opbouwen breken ze de boel weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |