Omdat flashquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die test kan ik niet eens maken omdat internet
kijk dit om je te kalmeren en lees de top commentquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik durf de tunnel niet in te lopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijk dit om je te kalmeren en lees de top comment
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.quote:
Verdommequote:Smoorverliefd!
Misschien wil je het ontkennen, maar je praat je hier niet meer onderuit! Jij bent overduidelijk SMOORVERLIEFD!
Waarschijnlijk kan iedereen om jou heen je zien stralen! Dit valt niet meer te verbergen !
Weet je nog hoe verliefd Abel was op zijn zomerliefde? Nou, zo verliefd ben jij dus ook!
Ga er lekker van genieten, want verliefd zijn kan echt het leukste zijn dat er is !
Oh jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.
quote:
flipsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Lellebel staat boven aan bij mijn vriendensuggesties
Over wie gaat het?quote:
Jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over wie gaat het?EN NEE NIET IK!
Ik ook hoor, moet je slecht of stoer zijn om wiet te roken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee ik ben maar een braaf jongetje
En nu eerlijk?quote:
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat voelt lekker altijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat antwoord is gebaseerd op hoe ik met jou om ga.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |