met een blinddoek voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:52 schreef Vicky het volgende:
Uhh nog niet terug gelezen.. Wat is dat?
Recept is voor een limburgse vlaaibodem. Die vind ik altijd wel stevig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef PM-girl het volgende:
Kim, gevonden! Ik ken het in het engels als shortcake, het ziet er redelijk gelijk uit.
Poging volgt! ;-)
Chacama, wordt dat ook stevig compact deeg? Met de gist zal het luchtig worden en dat is juist niet de bedoeling.
Wat voor taart ga je maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef PM-girl het volgende:
Kim, gevonden! Ik ken het in het engels als shortcake, het ziet er redelijk gelijk uit.
Poging volgt! ;-)
Chacama, wordt dat ook stevig compact deeg? Met de gist zal het luchtig worden en dat is juist niet de bedoeling.
Dat wordt op heel veel plaatsen, meestal 1 x per jaar gedaan. Een of andere organisatie of stichting die dit organiseert. Komt erop neer dat vrachtwagen (+chauffeurs) zich aanbieden om aan zo'n tocht deel te nemen. Op de bijrijdersstoel mag dan een verstandelijk gehandicapte meerijden. Ik heb wel eens staan kijken bij zo'n tocht, het is echt één groot feest. Hoe meer toeters, hoe beter!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oké
ik zat vanmiddag in de stad bij de kapper en liet mijn kind kortwieken toen er een hele stoet vrachtwagens luid toeterend voorbij kwam. echt megaveel en denk ik wel een half uur lang ofzo.
ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. het was echt een enorm kabaal en dr kon ook meteen niemand meer door om de weg over te steken enzo.
aha gevonden! het was een rondrit van de prinsenstichting met geestelijk gehandicapten enzo van wege een truckrun... wat dat ook moge zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |