wat onwijs kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik moest een stoep op, dat doe ik altijd al lopend, net toen ik af wilde stappen kwam een man de stoep af, ik ontweek hem kwam met mijn voet naast het pad, in een put, en toen brak ik zoals later bleek mijn enkel. Nu ben ik geopereerd en lig in het ziekenhuis. En ik zou nog wel naar George michael vanavond....
Maar top dat je het dan zo lekker generaliserend op het www zet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:01 schreef Vicky het volgende:
Rock, ik werk zelf bij zo'n instantie en heb mijn collega om hulp/informatie gvraagd. Zelfs zij snapte niet dat er niks gedaan werd..
Ik heb later nog met politie aan de telefoon gezeten en zelfs die snapte niet dat zijn collega's van het andere bureu gezegd hadden dat ze niks konden doen.
Wat een rotopmerking.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:06 schreef simmu het volgende:
[..]
wat onwijs kut![]()
beterschap! en ik hoop dat er iets soortgelijks op je pad komt zodra je opgeknapt bent
Jahaa, dat deed mijn moeder vroeger ook. Daar had ze een speciale vorm voor en een pak met splitewerten die niet geschikt waren voor de erwtensoep....als je er echt niet uitkomt, laat het maar ff weten. Mijn zus zal het wel weten....en ik denk Sjeen ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Dat is bijvoorbeeld nodig bij een fruittaart, waarbij de vulling niet gebakken wordt. Je maakt dus deeg (met een goed recept) en bakt de bodem in de oven, met een techniek die blind bakken heet. Je doet het deeg in de vorm en legt er folie en bijvoorbeeld bruine bonen op in, zodat het deeg niet omhoog komt en een mooie platte bak gaat vormen voor je koude vulling.
Dat..quote:
Ik heb een superrecept van Jamie! Voordeel: kwam bodem en vorm in vriezer, bakt deze vervolgens 15 minuten en hoef je geen erwten en zut erop te gooien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:34 schreef PM-girl het volgende:
Wat akelig Lily, brrrr...
Ik ben redelijk chagrijnig aan het worden... Ik probeer een recept te vinden voor een zoete taartbodem, die blind gebakken moet worden. Maar de recepten die ik tot nu toe vindt kloppen niet.
okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |