Easy vond bij nader inzien George Michael toch niet zo en verschafte zich een uitstekend excuus om niet naar het concert te hoeven door vrijdag haar enkel te breken en vrijdagmiddag geopereerd te worden.quote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeps, volgens mij lees ik ergens overheen. What's up easy? Ik begreep em al niet...
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam wasquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Easy vond bij nader inzien George Michael toch niet zo en verschafte zich een uitstekend excuus om niet naar het concert te hoeven door vrijdag haar enkel te breken en vrijdagmiddag geopereerd te worden.
Jajaja, dat paste niet meer in die ene zinquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam was
Maar ik ben net thuisgekomen. Nu begint het improviseren..
Ja, nog steeds, dus ik kan niet naar de douche en het toilet....quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Jajaja, dat paste niet meer in die ene zin
Woon je nog steeds in hetzelfde huis? Sterkte!
Zijn er eigenlijk handigere manieren om zulke dingen niet te hoeven?quote:Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je wilde niet naar Amsterdam, noet naar Sjors en je wil eigenlijk verhuizen?![]()
Wel enorm balen zeg! Hopelijk heb je gauw weer een nieuwe routine,
Geen idee!quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk handigere manieren om zulke dingen niet te hoeven?
quote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam was
Maar ik ben net thuisgekomen. Nu begint het improviseren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |