SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Weissman het volgende:
http://twitter.com/ORGYNERAL
Deze man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een tijdje wordt hij wel voorspelbaar.![]()
Als zij niet wil houd ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Weissman het volgende:
Börte waar woon je ? Als je in de buurt woont, wil ik wel met je daten.
Oeps, ik bedoelde trommelvlies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Bilge het volgende:
Hoornvlies zit in je oog. Ben je niet in de war met andere vliesjes?
Yay! Ik woon in het o zo mooie Limburg. Kom, dan bak ik vlaai voor je. <3quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Weissman het volgende:
Börte waar woon je ? Als je in de buurt woont, wil ik wel met je daten.
no fuckin' way.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yay! Ik woon in het o zo mooie Limburg. Kom, dan bak ik vlaai voor je. <3
Online (HD)quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Blocko het volgende:
Weet iemand van jullie wanneer Fetih 1453 op dvd uitkomt?
Limburgquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
Wat? Je kunt niet even naar Limburg afreizen voor je grote liefde?
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde trommelvlies.
Mss, ooit brah. Mss een turken meet ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Bilge het volgende:
65-40![]()
Ik woon in Haarlem. Als je dat te ver vindt kom ik wel naar jou.
Toch zal ik je blijven aanbidden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Limburg![]()
Grote liefde
Bilge, waar woon jij dan ?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch zal ik je blijven aanbidden.
Ik was mijn oren aan het schoonmaken en bukte om iets op te pakken ofzo. Ik liet het wattenstaafje in mijn oor zitten en toen ik er weer naar greep stootte ik met de achterkant van mijn hand het wattenstaafje door mijn hoornvlies.quote:
Klopt. Maar ik doe het toch, uit gewoonte.quote:Mijn huisarts vertelde trouwens dat staafwatjes averechts werken omdat je de viezigheid dan juist tegen je gehoor aanduwt en ophoopt.
* Bilge pakt houten lepels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss, ooit brah. Mss een turken meet ofzo.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was mijn oren aan het schoonmaken en bukte om iets op te pakken ofzo. Ik liet het wattenstaafje in mijn oor zitten en toen ik er weer naar greep stootte ik met de achterkant van mijn hand het wattenstaafje door mijn hoornvlies.Er kwam bloed uit en ik begon vet hard te huilen.
Snel naar de huisarts gereden met mijn ouders en de dokter vet nuchter 'Ooh ja, ik zie het al. Een gaatje in het hoornvlies. Dat groeit gewoon vanzelf weer aan. Maak je maar geen zorgen.'
Terwijl ik zeker dacht te weten dat ik snel doof zou worden.![]()
Ik was trouwens 13 ofzo toen dit gebeurde.
[..]
Klopt. Maar ik doe het toch, uit gewoonte.
Ja denk ook migraine, moeder heeft het ook namelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een keer mijn hoornvlies doorboord met een wattenstaafje.
En Ayca, ik wil niet de dokter spelen maar het lijkt mij niet dat je klusterhoofdpijn hebt. Van wat ik heb gelezen over mensen die dat hebben, was je allang naar de dokter gerend na je eerste aanval.Migraine zou goed kunnen. Voel je ook misselijkheid als je hoofdpijn hebt en voel je het van te voren opkomen?
Bwahaha, alleen jij!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss, ooit brah. Mss een turken meet ofzo.
bwehequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Hoe lang is een Turk?
Geen idee?
Meet er een dan![]()
![]()
Denk d66, eerst maar even alles van hun uitpluizen tot in den details.. Moet mezelf wel helemaal erin kunnen vinden voordat ik ervoor ga (logisch ook).quote:
quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef zarGon het volgende:
In Turkije stemmen is zoveel makkelijker.
Wie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben jij wie ik denk dat je bent?
Mwah, of het beter is...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef zarGon het volgende:
In Turkije stemmen is zoveel makkelijker.
Yupquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben jij wie ik denk dat je bent?
Ja en volgens mij nog een paar anderen ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welkom! Ayca ken je ook al als het goed is.
Linksen stemmen CHP, rechtsen stemmen AKP, nationalisten stemmen MHP, Koerden stemmen BDP/Bağımsız.quote:
Wie dan? zarGon? Die is bijna niet actief 'daar'.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef A.Hilus het volgende:
[..]
Ja en volgens mij nog een paar anderen ook.
hoşbulduk
Hoeft ook niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef zarGon het volgende:
Plak die foto (schat ik) hier dan.. Geen Facebook-account.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef zarGon het volgende:
Plak die foto (schat ik) hier dan.. Geen Facebook-account.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was mijn oren aan het schoonmaken en bukte om iets op te pakken ofzo. Ik liet het wattenstaafje in mijn oor zitten en toen ik er weer naar greep stootte ik met de achterkant van mijn hand het wattenstaafje door mijn hoornvlies.Er kwam bloed uit en ik begon vet hard te huilen.
Snel naar de huisarts gereden met mijn ouders en de dokter vet nuchter 'Ooh ja, ik zie het al. Een gaatje in het hoornvlies. Dat groeit gewoon vanzelf weer aan. Maak je maar geen zorgen.'
Terwijl ik zeker dacht te weten dat ik snel doof zou worden.![]()
Ik was trouwens 13 ofzo toen dit gebeurde.
[..]
Klopt. Maar ik doe het toch, uit gewoonte.
Wel op telefoon (in Opera Mini).quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet?
Is een video.
Jep, Nederland staat 1-2 voor tegen Hongarije.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Speelt Nederland nu ook? Zo ja, wat is de stand?
Hoş geldin.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Jep, Nederland staat 1-2 voor tegen Hongarije.
Eerlijke man met een mooie stem. Niet uitlachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Triggershot het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3810140611656![]()
Oh geen specifiek deel, soms ben ik wel in een mood dat ik dat soort muziek opzet uit het niks begin te dansenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
* Bilge pakt houten lepels.![]()
Welk deel van de tekst is van toepassing op mij?Hij zegt zoveel dingen tegelijk.
![]()
More or less.quote:
quote:
GFB is geen politieke partije héquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
Overigens ga ik denk vanaf volgend jaar actief lid worden van een politieke partij, lijkt me wel wat.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Hoe lang is een Turk?
Geen idee?
Meet er een dan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot wanneer ben je er dagelijks ? Want vanaf morgen kan ik een tijdje niet zoveel.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef Ayca het volgende:
Kom meeten dan, ben er toch dagelijks.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef Ayca het volgende:
Poll: Op welke partij hebben jullie gestemd?
• VVD
• PvdA
• PVV
• CDA
• SP
• D66
• GL
• Piratenpartij
• Overig
• Niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Ik heb gestemd op een...
• Turk
• Allochtoon anders
• Nederlander
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Amerika?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij woont in Nederland? Dacht altijd dat je in Amerika woonde... vraag me niet waarom.
Ik klikte per ongeluk op "Turk" in plaats van "Nederlander".quote:
Ah vandaar dacht ik al, had ook wel op de piratenpartij willen stemmen maar ze zullen denk toch 0 zetels halen..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op "Turk" in plaats van "Nederlander"..
En om een antwoord op je vraag te geven: nee.
Ik hoop dus dat ze die ene zetel halen. Maakt veel meer verschil dan een extra zetel voor één van de grotere partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ah vandaar dacht ik al, had ook wel op de piratenpartij willen stemmen maar ze zullen denk toch 0 zetels halen..
Tussen D66 en?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jup. Wel tot aan de stembus getwijfeld
Nee dat heb ik wel vaker gedaan. Zelfs de Amerikaanse verkiezingen van 2008 tot diep in de nacht (en ochtend) gevolgd.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef zarGon het volgende:
Hehehehe..
Ga je voor het eerst (intensief) de voorlopige uitslagen en zo volgen of heb je dat eerder ook weleens gedaan?
Amerika boeit mij minder (omdat Amerika en omdat dom systeem), maar het is inderdaad leuk! De Nederlandse en de Turkse verkiezingen volgen is wel leuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee dat heb ik wel vaker gedaan. Zelfs de Amerikaanse verkiezingen van 2008 tot diep in de nacht gevolgd.
Heerlijk.
Mja one-issuepartij..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam vanmiddag dit tegen: http://tweakers.net/nieuw(...)r-playboy-fotos.html. Wist het toen wel zeker.
Een partij die opkomt voor een bepaald aantal zaken (onder andere privacy) is gewoon nodig. Om nog niet te spreken over de overheid die keer op keer faalt met IT-project. Het wordt gewoon eens tijd dat er mensen met IT-verstand ook mee gaan praten.quote:
Stemde jij of je broertje op de Piratenpartij?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
Net gestemd op D66 én Piratenpartij (mijn broertje is niet geinteresseerd in politiek).
Ik heb op beide partijen gestemd. Mijn broertje houdt zich niet bezig met politiek en wilde eigenlijk helemaal niet stemmen. Als je hem vraagt naar bezuinigingen op de bureaucratie begint hij over de Ikea. Niet dat ik een politicoloog ben.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stemde jij of je broertje op de Piratenpartij?. Ik gok dat jij D66 en hij de PP heeft gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |