aids muziek man.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids muziek man.
Zaterdag bij het uitgaan werd ie ook gedraaid, deden ze al het licht uit en schijnwerpers op een aziaat die vlakbij de dj stond.''Dit nummer is voor jou''. Hij werd echt mad as hell.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids muziek man.
Zaterdag bij het uitgaan werd ie ook gedraaid, deden ze al het licht uit en schijnwerpers op een aziaat die vlakbij de dj stond.''Dit nummer is voor jou''. Hij werd echt mad as hell.
gwn pvv jatog geen gekanker nederland blanker xDDDDDDDquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
morgen 2 keer stemmen, moet ook voor mijn pa.
Ik ga niet voor een linkse partij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn pvv jatog geen gekanker nederland blanker xDDDDDDD
Goedzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga niet voor een linkse partij.
Ik ook, tussen D66 en VVD. Ik kan de stem van mijn pa gebruiken om op beide te stemmen, maar hij wil PvdA dus doe ik maar niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik een kusje op mijn wang van Thiemen krijg stem ik voor haar partij van de dieren.
Twee testen gedaan bij de een bleek ik rechts en bij de ander links. En CDA/CU is geen optie voor mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, tussen D66 en VVD. Ik kan de stem van mijn pa gebruiken om op beide te stemmen, maar hij wil PvdA dus doe ik maar niet.![]()
en dan steeds marxisten naar een eiland lokkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Stemmen op de NVU of Centrum Democraten tog.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan steeds marxisten naar een eiland lokken
Mij niet hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Oh kut ik heb niet eens en OV chipkaart
Haha, dat is precies faal. Dan zitten denk ik D66 en PvdA het dichstebij qua grote partijen. Je kunt natuurlijk ook voor de piraten gaan, for the internetz.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee testen gedaan bij de een bleek ik rechts en bij de ander links. En CDA/CU is geen optie voor mij.
Ligt eraan of ik met de trein ga, in dat geval vind ik het primaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
SV,misschien kunnen wij samen reizen vanaf Hilversum?
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens het is trouwens 9/11 #Respect
Ik heb gehoord dat die echt kut is.... dus succesquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga naar de bioscoop met mijn broer. Naar bourne legacy.
Tot vanavond.
Is goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die echt kut is.... dus succeslaat me weten of het iets is aub
Veel plezier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga naar de bioscoop met mijn broer. Naar bourne legacy.
Tot vanavond.
Ja misschien dat we weer bij Uft en Intronic in de auto mogen zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik met de trein ga, in dat geval vind ik het prima
[..]
Ik ook.
Wel lullig om zijn broer echt kut te noemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die echt kut is.... dus succeslaat me weten of het iets is aub
ze wilde je alleen het bed in lullen, zo zijn vrouwenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Aw bij de kassa kwam ik zo'n meisje tegen van vroeger en ze zei dat ik mooie krullen had. aw aw aw
Ohja je had vandaag krullen, pics.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Aw bij de kassa kwam ik zo'n meisje tegen van vroeger en ze zei dat ik mooie krullen had. aw aw aw
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze wilde je alleen het bed in lullen, zo zijn vrouwen
Die niet al gezien hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja je had vandaag krullen, pics.
Inderdaad, als zijn broer wat gedronken heeft is hij best leuk hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel lullig om zijn broer echt kut te noemen.
Jij doet net alsof dat negatief is.. snow is toch ook een beetje bi toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze wilde je alleen het bed in lullen, zo zijn vrouwen
Nee, dat is die andere van 15. Naam vergeten alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij doet net alsof dat negatief is.. snow is toch ook een beetje bi toch?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben niet meer buitengesloten yes yes.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Oceanview het volgende:
Geloven jullie mij wel als ik zeg dat ik hetero ben.
Ja Krul? Maar ik dacht dat Snow krul wel zou.. doen, daarom dacht ik misschien is ze bi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat is die andere van 15. Naam vergeten alles.
woestaantrekkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja manboobs vind je wel aantrekkelijk?
Ik ken je niet maar aan hoe je het vraagt twijfel je er zelf ook aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Oceanview het volgende:
Geloven jullie mij wel als ik zeg dat ik hetero ben.
Nee ik twijfel totaal niet maar hier kan ik wel homo achtig overkomen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar aan hoe je het vraagt twijfel je er zelf ook aan.
Tssquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hetero ben, geloof je me dan?
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hetero ben, geloof je me dan?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tssjij en hetero dat zijn vijanden van elkaar.
Haters.quote:
geenszins, jij vraagt me enkel mijn mening.quote:
ewquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met jou en DV zou ik wel een trio'tje doen hoor, lekkere krullenbol van me
Ik denk beide.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Beach is straight, of ik ben lelijk.
hij moest niks van me hebben
ij was te druk met mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Hij valt niet op kalen mannen denk ik.. had je nou maar nog die lange haren van je..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
plausibele aannamequote:
Hoi!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn broer rijdt pas over een kwartier aan, dus ik ben er nog wel ff
Ik ging gewoon naast je liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt degene die op me sprong
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
woon jij naast een bakker????????
En nooit meer dan een minuut opgeletquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Die hebben ook 2 weken maatschappijleer gehad hoor
Je bent al 18 wat boeit het jou nou dat de drankleeftijd omhoog gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Van die nickelsons die over politiek praten!!!!
'ik vind het sow erg dat de drankleeftijd naar 18 gaat huilie huilie ik stem gwn op pvv die doet dat niet gvd '
Jezus
Gulden_Freakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Dimens het volgende:
Elke keer als er fl wordt gezegd.
[ afbeelding ]
Het gaat ze alleen om de drankquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nooit meer dan een minuut opgelet
fl >> gulden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Dimens het volgende:
Elke keer als er fl wordt gezegd.
[ afbeelding ]
Ik ben 45 hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent al 18 wat boeit het jou nou dat de drankleeftijd omhoog gaat.
Zoveel geld heb ik niet op dit moment.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef Oceanview het volgende:
Van wie mag ik ¤100 lenen je krijgt terug.
al je geld gaat op aan bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet op dit moment.
Ik had het over de mensen die stemmen maar van jou weet ik wel dat je heel veel creme smeert.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen die stemmen maar van jou weet ik wel dat je heel veel creme smeert.
V?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
Een meisje stuurde mij net een foto maar ik weet niet hoe ik erop moet reageren help.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met jou en DV zou ik wel een trio'tje doen hoor, lekkere krullenbol van me
Fap erop, maak foto van en stuur terug.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
Een meisje stuurde mij net een foto maar ik weet niet hoe ik erop moet reageren help.
iets van:quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
Onder andere. Ik moet noodgedwongen aan het Euroshopperbier nu, dus dan weet je wel hoe laat het is.quote:
'Jij ziet er schattig uit'quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
Vraag of je ook foto's van d'r moeder mag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is een meisje dat na 3 jaar weer krullen heeft.
Jij krijgt een foto van haar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inclusief die spelfouten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iets van:
hmmm sexy hoorrrr sou wel meer willen sien
quote:
OMGquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ga naar Zweden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
Snowbells wanneer naar Oostblokland?
gwn atlas 12% klappenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Onder andere. Ik moet noodgedwongen aan het Euroshopperbier nu, dus dan weet je wel hoe laat het is.
Je gaat me altijd pesten hequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan finland
Iets met in vertrouwen verstuurd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil weer eens wat anders dan de foto die ik al heb.
Jammer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iets met in vertrouwen verstuurd.
Sssst trollie, straks krijg ik niemand meer in mijn kelder.quote:
Je hebt nog tot je 18e daarna verdwijn je in mijn kelder.quote:
was loosquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, ik mag daar niet meer komen van Yvonne
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, ik mag daar niet meer komen van Yvonne
Is dat ook oostblokquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow vandaag was ik in de bruna en een paar mensen voor mij in de rij hadden het over nieuw zeeland
moest meteen aan ons denken
ik ben al 18quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sssst trollie, straks krijg ik niemand meer in mijn kelder.
[..]
Je hebt nog tot je 18e daarna verdwijn je in mijn kelder.
vertel eens over je dagquote:
want wijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow vandaag was ik in de bruna en een paar mensen voor mij in de rij hadden het over nieuw zeeland
moest meteen aan ons denken
Je moet ook niet kloten daar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Keer geband daar wegens zogenaamd kloten.
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
want wijik moet echt ergens wolvenshirts zien te vinden
Ohhh shit. Nou dan maar GHB meenemen naar meet van fLquote:
Even geduld, schatje.quote:
Dan maar die dingen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, nu P_z in je bezit is zal dat wel moeten, of steeds je tapijt schoonmaken
flips met een dikke bips hihihihiih rijmt ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
Flips move your hips.
hihi dat rijmt.
wat als ik vrijwillig met je meega?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh shit. Nou dan maar GHB meenemen naar meet van fL
[..]
Even geduld, schatje.
[..]
Dan maar die dingen.
Wil je hiermee impliceren dat je een dikke bips hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
flips met een dikke bips hihihihiih rijmt ook.
je dmquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dm je nummer eens bebe![]()
![]()
![]()
:@:@:@
dan sms ik je wel wat de kosten zijn en of je wil
OVEquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
OV Snow heeft shirt met jouw naam erop aan.
quote:
vieze lesbies jullie zullen branden in de helquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dm je nummer eens bebe![]()
![]()
![]()
:@:@:@
dan sms ik je wel wat de kosten zijn en of je wil
Dan bewaar ik de GHBquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat als ik vrijwillig met je meega?
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat je een dikke bips hebt?
Shirt 1quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
want wijik moet echt ergens wolvenshirts zien te vinden
daar heb ik niks aan want als ik in de winkel sta moet ik het meteen wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je dmik dm wel terug of het kan want heb geen btg
Is goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan want als ik in de winkel sta moet ik het meteen weten
oh nvm ik bel je dan wel
wel opnemen dan, want ik weet hoe eng jij bellen vindt.
Niet weten dat ik squat etc. tegenwoordig.quote:
Dan heeft Flips geen dikke bipsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als ik het hier nou niet mee eens ben?
Heujquote:
Oke hierbij besloten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heeft Flips geen dikke bips
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
onverwachte smiley van P_z is onverwacht
Ik moet gaan hardlopen wekelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet weten dat ik squat etc. tegenwoordig.
[..]
Dan heeft Flips geen dikke bips
[..]
Heuj
quote:
En knipoog is gewoon walgelijk.quote:
Ik doe het al wekelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet gaan hardlopen wekelijks.
houdoe xoxoquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
Oke nu echt naar de bios. later x kus je boy FL xx
ik ben ook een walgelijk persoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
En knipoog is gewoon walgelijk.
[..]
Ik doe het al wekelijks.
[..]
houdoe xoxo
Zit er bij zo'n bordje op.. 'Pas op zwenkt uit?'quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als flips al een dikke bips heeft wat heb ik dan wel niet asdfghjk
Ik dacht dat we over de haatfases richting jou nou eens heen waren maar niet dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben ook een walgelijk persoon
wat is uitzwenken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit er bij zo'n bordje op.. 'Pas op zwenkt uit?'
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit er bij zo'n bordje op.. 'Pas op zwenkt uit?'
alleen maar lobi nuquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat we over de haatfases richting jou nou eens heen waren maar niet dus.
Weet je nog P_z iedere lapo Met P_z? Of Flips?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Snowbells het volgende:
Even pics van vans maken voor dimens
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik durf het ten minste te vragen
quote:
Dat je zeg maar heen en weer gaat.. door het gewicht moeilijk het onder controle te houden waardoor je niet rechtdoor gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik durf het ten minste te vragen
Je moet echt eens wat vaker in de randstad komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb het woord nog nooit gehoord![]()
![]()
Of in Brabant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat vaker in de randstad komen
Oh..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dat je zeg maar heen en weer gaat.. door het gewicht moeilijk het onder controle te houden waardoor je niet rechtdoor gaat.
2 á 3 keer per maand is enoughquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat vaker in de randstad komen
dientje wordt daar erg boos om inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Vrachtwagens inhalen op de snelweg.
Als je worden als Zwenkt niet kent is dat te weinigquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 á 3 keer per maand is enough
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
ov ik wil ook in jouw kont knijpen
Die van mij zwenkt uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |