aids muziek man.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids muziek man.
Zaterdag bij het uitgaan werd ie ook gedraaid, deden ze al het licht uit en schijnwerpers op een aziaat die vlakbij de dj stond.''Dit nummer is voor jou''. Hij werd echt mad as hell.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids muziek man.
Zaterdag bij het uitgaan werd ie ook gedraaid, deden ze al het licht uit en schijnwerpers op een aziaat die vlakbij de dj stond.''Dit nummer is voor jou''. Hij werd echt mad as hell.
gwn pvv jatog geen gekanker nederland blanker xDDDDDDDquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
morgen 2 keer stemmen, moet ook voor mijn pa.
Ik ga niet voor een linkse partij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn pvv jatog geen gekanker nederland blanker xDDDDDDD
Goedzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga niet voor een linkse partij.
Ik ook, tussen D66 en VVD. Ik kan de stem van mijn pa gebruiken om op beide te stemmen, maar hij wil PvdA dus doe ik maar niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik een kusje op mijn wang van Thiemen krijg stem ik voor haar partij van de dieren.
Twee testen gedaan bij de een bleek ik rechts en bij de ander links. En CDA/CU is geen optie voor mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, tussen D66 en VVD. Ik kan de stem van mijn pa gebruiken om op beide te stemmen, maar hij wil PvdA dus doe ik maar niet.![]()
en dan steeds marxisten naar een eiland lokkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Stemmen op de NVU of Centrum Democraten tog.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan steeds marxisten naar een eiland lokken
Mij niet hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Oh kut ik heb niet eens en OV chipkaart
Haha, dat is precies faal. Dan zitten denk ik D66 en PvdA het dichstebij qua grote partijen. Je kunt natuurlijk ook voor de piraten gaan, for the internetz.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee testen gedaan bij de een bleek ik rechts en bij de ander links. En CDA/CU is geen optie voor mij.
Ligt eraan of ik met de trein ga, in dat geval vind ik het primaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
SV,misschien kunnen wij samen reizen vanaf Hilversum?
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens het is trouwens 9/11 #Respect
Ik heb gehoord dat die echt kut is.... dus succesquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga naar de bioscoop met mijn broer. Naar bourne legacy.
Tot vanavond.
Is goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die echt kut is.... dus succeslaat me weten of het iets is aub
Veel plezier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga naar de bioscoop met mijn broer. Naar bourne legacy.
Tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |