SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
geen ideequote:
Ga dan gewoon op de PS3 spelenquote:
Niet inzien dat hij op de PC speelt omdat kut Sony maar 1x per week de store refreshtquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op de PS3 spelen.
Dat je op de PC speelt voor de graphics, oké, ook al is Fifa op de pc gewoon verouderd meestal qua engine. Of dat kan aan mij liggen
.
Maar dan niet met je toetsenbord man, kom op.
PIquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op de PS3 spelen.
Dat je op de PC speelt voor de graphics, oké, ook al is Fifa op de pc gewoon verouderd meestal qua engine. Of dat kan aan mij liggen
.
Maar dan niet met je toetsenbord man, kom op.
Ik let nooit op de PI'squote:
Dat boeit toch eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet inzien dat hij op de PC speelt omdat kut Sony maar 1x per week de store refresht
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb net een paar dagen een nieuwe laptop, wil gewoon de videokaart eens testen.
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xboxquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat boeit toch eigenlijk vrij weinig?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xbox
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ikquote:
Dat dit kan in nederlandquote:
een dubbeltje op de eerste rij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xbox
Beetje uitlokken die console war jajajajaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een dubbeltje op de eerste rij.
Weet ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ik
Zelfs mijn brakke pc die ik al 6 jaar heb ofzo kan Fifa 12 aan, terwijl een simpele game van 2007 al teveel isquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ik
Altyd als ik een iksbox zie draai ik 360 graden om jtog xdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
XBOXDRIEHONDERDZESTIG IS TOG BETER DAN PPEEEESSSSDRIE!!
Finance, Statistics en Mathematics 2 (ik weet niet of fiscaal dat ook heeft), maar ik denk dat het gevaar ligt bij de wat simpelere vakken zoals Macro 1 en Mathematics 1. Zolang je niks onderschat en alles een goed bijhoudt is het te doen. En het belangrijkste advies is toch wel oude tentamens maken. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ze komen meestal ruim voor aanvang van de tentamenperiode of aan het begin van het semester op Blackboard te staan. Verder is het misschien wel handig om de Bedrijfseconomie-groep op Facebook te joinen, ook al doe je een andere studie. Daar zit bijna 800 man in en staat ontzettend veel nuttigs in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fiscale economie eerste jaar, maar dat loopt gelijk aan het eerste jaar economie en bedrijfseconomie volgens mij.
Wat waren voor jou de lastigste vakken?
Je merkt ook wel meer het verschil tussen langzame en snelle spelers vind ik, Walcott zie je nu gewoon sneller zijn voor mijn gevoel althansquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik vind die demo wel hard hoor. Alles voelt veel realistischer aan en er kunnen nu ook gewoon onverwachtse dingen gebeuren, waar FIFA voorheen eigenlijk altijd een beetje scripted aanvoelde.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik vind die demo wel hard hoor. Alles voelt veel realistischer aan en er kunnen nu ook gewoon onverwachtse dingen gebeuren, waar FIFA voorheen eigenlijk altijd een beetje scripted aanvoelde.
Tijdje zitten lurkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh.
In mijn tijd hier heb ik hem niet zien posten.
Ja vind ik ook. Ik speelde net met Dortmund tegen een vriend. Hij had Arsenal. Walcott en Blaszsykowski zijn nu echt veel sneller dan de rest, maar toch is de pace niet overpowered. Ook de finesse shots zijn compleet anders, dus dat wordt nog wennen voor de finessehoeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je merkt ook wel meer het verschil tussen langzame en snelle spelers vind ik, Walcott zie je nu gewoon sneller zijn voor mijn gevoel althans
Vandaar ook mijn DM of je nog oefententamens wist te vindenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Finance, Statistics en Mathematics 2 (ik weet niet of fiscaal dat ook heeft), maar ik denk dat het gevaar ligt bij de wat simpelere vakken zoals Macro 1 en Mathematics 1. Zolang je niks onderschat en alles een goed bijhoudt is het te doen. En het belangrijkste advies is toch wel oefententamens maken. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ze komen meestal ruim voor aanvang van de tentamenperiode of aan het begin van het semester op Blackboard te staan. Verder is het misschien wel handig om de Bedrijfseconomie-groep op Facebook te joinen, ook al doe je een andere studie. Daar zit bijna 800 man in en staat ontzettend veel nuttigs in.
Dat wippertje is soms echt fijn inderdaad. Je moet nog gewoon opletten dat je niet te hard passt en dat maakt het naar mijn mening alleen maar realistischer. De demo's van 11 en 12 vond ik echt kut, maar deze is gewoon gruwelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind die first touch echt vet.
Al vanaf 11 uur. Ik vind de besturing op de PC alleen te moeilijk. Je moet echt gewend zijn om FIFA op de PC te spelen of je moet een controller hebben, anders is het niet te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:45 schreef Ramkraker het volgende:
Yes FIFA 13 is ook op origin, aangezien ik geen xbox live gold meer heb :'0
Fifa 12 demo vond ik echt zaad want toen kon ik echt helemaal niks, maar deze demo is echt ziek inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wippertje is soms echt fijn inderdaad. Je moet nog gewoon opletten dat je niet te hard passt en dat maakt het naar mijn mening alleen maar realistischer. De demo's van 11 en 12 vond ik echt kut, maar deze is gewoon gruwelijk.
Vind het al een stuk leuker dan in 12 hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
Na een potje de demo maar weer afgesloten, vind het maar ruk tegen de CPU spelen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef marcie216 het volgende:
Vanavond ben ik te bewonderen in het PSV tenue. kom tot zien, kom tot zien
Dit wil zeggen, dat jullie vanaf nu tot 21:00 geen last van mij hebben.
Gr
Net alsof je bij PSV speelt, maar je hebt gewoon een PSV tenue gekocht. I see what you did there!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef marcie216 het volgende:
Vanavond ben ik te bewonderen in het PSV tenue. kom tot zien, kom tot zien
Ik word overmorgen pas 17.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat gaan jullie stemmen morgen?
Serieus denken dat ik bij PSV speelquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Net alsof je bij PSV speelt, maar je hebt gewoon een PSV tenue gekocht. I see what you did there!
Heb een xbox controller en een adapter ding zodat ik wireless met controller op pc kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al vanaf 11 uur. Ik vind de besturing op de PC alleen te moeilijk. Je moet echt gewend zijn om FIFA op de PC te spelen of je moet een controller hebben, anders is het niet te doen.
Ik denk niet dat ook maar 1 iemand hier dat zal denkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus denken dat ik bij PSV speel
quote:
Ja ze zijn allemaal een jaar ouder gewordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de spelers groter?
het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
juist kleiner volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
eerst altijd met tram 11 naar HSquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
lol
http://www.rtl.nl/compone(...)9875_177719525697178
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
lol
http://www.rtl.nl/compone(...)9875_177719525697178
Nog niet geprobeerdquote:
nou dm het dan maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb echt een goede manier gevonden om uitkomende keepers te verslaan, maar dat ga ik lekker niet vertellen.
roepen 'je bent GJE niet' en dan lopen ze weer terug?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb echt een goede manier gevonden om uitkomende keepers te verslaan, maar dat ga ik lekker niet vertellen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
roepen 'je bent GJE niet' en dan lopen ze weer terug?
In Hongarije watdan?quote:
toch wel handig om van te voren vast ff te weten hoe het speeltquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel alleen demo's waarvan ik nog niet weet of ik ze ga halen, niet van games waar ik sowieso al (veel te veel) tijd aan ga besteden.
Oké fijn om te weten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel alleen demo's waarvan ik nog niet weet of ik ze ga halen, niet van games waar ik sowieso al (veel te veel) tijd aan ga besteden.
Gaan wij ook weer wat potjes doen met FIFA 13quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Al zou je 'm wel willen spelen, dan kon het nog niet. #Xbox360fanboyquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
de planning voor morgen
-10-12 uur opdracht afmaken
1-7 uur1 vak lezen lezen lezen
8-11 ander vak lezen
uiteindelijk zal het wel weer 3 uur studeren worden, maar de planning was er in ieder geval
quote:
Lui mannetje ben je ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de webapp ?
Ik ga is bellen zodat ik mijn wachtwoord weer heb voor FUT 13
"ea fut 12", da's het enige wat je in je browser hoeft in te typen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de webapp ?
Ik ga is bellen zodat ik mijn wachtwoord weer heb voor FUT 13
Ja twee keer. Kwam toen wel prima op tijd, maar zou er niet nog een keer bestellen. Ik krijg aids van die layout en ben er al twee keer van genezen. Die derde keer wil ik niet meemaken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef laucas het volgende:
Iemand wel eens wat besteld bij Pixmania? Lees alleen maar slechte reviews op tweakors
Ik kom over 10 minuten.quote:
Zonder make-up valt zij zó verschrikkelijk tegen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef laucas het volgende:
Fatima Moreiro zit nu trouwens bij RTL7
Layout is bagger ja maar dat kan mij geen reet schelen zolang mijn product maar netjes aankomt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja twee keer. Kwam toen wel prima op tijd, maar zou er niet nog een keer bestellen. Ik krijg aids van die layout en ben er al twee keer van genezen. Die derde keer wil ik niet meemaken.
Fatima en make-up, is haram vriendquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik kom over 10 minuten.
[..]
Zonder make-up valt zij zó verschrikkelijk tegen.
Is dat niet bij nagenoeg alle vrouwen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zonder make-up valt zij zó verschrikkelijk tegen.
Zonder make-up =quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fatima en make-up, is haram vriend
Ohh, ik dacht bij Fatima aan een moslimquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zonder make-up =![]()
[ afbeelding ]
Met make-up =![]()
[ afbeelding ]
Heb je de cross-assist al aangezet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef BDIL het volgende:
2. Voorzetten zijn zwaar kutJe drukt een beetje en de bal vliegt alle kanten op
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zonder make-up =![]()
[ afbeelding ]
Met make-up en photoshop =![]()
[ afbeelding ]
Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je de cross-assist al aangezet?
Staat standaard uit maar je bent gewend dat ie aan staat omdat je dat zo hebt ingesteld in fifa12quote:
Gewoon een zak er overheen, boobies hebben geen make-up nodigquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zonder make-up =![]()
[ afbeelding ]
Met make-up =![]()
[ afbeelding ]
Semi lijkt mij het bestquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je de cross-assist al aangezet?
Plaatselijke snackbar ?quote:
Eetsmakelijk man. Is de Hongaarse keuken een beetje fijn? Al research van te voren gedaan?quote:
FC Eredivisiequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Opstelling Nederland - Stekelenburg; V.Rhijn, Vlaar, Martins Indi, Willems; Strootman, Clasie, Sneijder; Narsingh, V.Persie, Robben.
Daar uit de prullenbak ja, prima voedselquote:
Even serieus, Hongaars eten klinkt best viesquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Eetsmakelijk man. Is de Hongaarse keuken een beetje fijn? Al research van te voren gedaan?
Restjes koude patat en restjes saus met uitjes uit de vuilnisbakken etenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar uit de prullenbak ja, prima voedsel
Soms gooien mensen nog 2 happen hamburger weg, dan ben ik écht blijquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Restjes koude patat en restjes saus met uitjes uit de vuilnisbakken eten
Goulash is wel te doen hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even serieus, Hongaars eten klinkt best vies
ik ben al misselijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Restjes koude patat en restjes saus met uitjes uit de vuilnisbakken eten
quote:
Deze man is GJE, check die 2e goalquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maakt net wel een lekkere goal tegen mij(2de goal)
1ste goal is ook wel prachtig__!!!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Santello het volgende:
[..]
En? Wat is jouw conclusie omtrent de demo?
VI zegt maher ipv Clasie, dus waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Opstelling Nederland - Stekelenburg; V.Rhijn, Vlaar, Martins Indi, Willems; Strootman, Clasie, Sneijder; Narsingh, V.Persie, Robben.
Die heb ik nog niet. De uiteindelijke versie gaat toch anders aanvoelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Santello het volgende:
[..]
En? Wat is jouw conclusie omtrent de demo?
Shiiiit, leek wel erg veel op die keeper van mij tegen Rijst jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man is GJE, check die 2e goal
Graag gedaanquote:
Nee. Jij liet hem veel verder uitkomen. Ik roep Pokerr wel even voor de screen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Shiiiit, leek wel erg veel op die keeper van mij tegen Rijst ja
'Poker, ik kies jou!'quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Jij liet hem veel verder uitkomen. Ik roep Pokerr wel even voor de screen.
Die opstelling op VI is wat uit de poll is gekomen, niet de echte opstelling.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
VI zegt maher ipv Clasie, dus waar heb je die vandaan?
Inderdaad een beetje random die aanname.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn bevindingen van de demo na paar potjes:
Positief:
Spelers lijken een stuk hoger IQ te hebben. Ze snappen meestal wat ze aan het doen zijn.
Je hoeft niet meer "STEEK JE POOT DAN UIT LUL" te schreeuwen. Dit doen ze namelijk eindelijk!
Negatief:
First touch lijkt beetje random nog. Soms springt de bal hard van je voet, andere keer niet.
Wat naar mijn idee belangrijk gaat worden voor fut spelers:
Ballcontroll, finishing, vision, strength, agility, crossing
Wat naar mijn idee minder belangrijk is voor fut spelers:
pace!
Dat ook jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
Oh en de finesse shots zijn niet meer zo OP
Ik voel je. Al weet ik tegenwoordig wel wie ik wel en niet moet kiezenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zijn projectgroepjes toch ook weer kut
Ik maak alles perfect netjes, en de ander weet te presteren om zelfs taalfouten in zijn werk te zetten
Jij maakd zelf natuurlijk nooit taalfouten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zijn projectgroepjes toch ook weer kut
Ik maak alles perfect netjes, en de ander weet te presteren om zelfs taalfouten in zijn werk te zetten
Hihi, maar ik maak het gewoon mooi enzo, dubbelcheck alles nog even, maak grafieken voor zover ik het kan, en de ander levert kutwerk in wat ik moet verbeterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij maakd zelf natuurlijk nooit taalfouten.
quote:
Maakt*quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij maakd zelf natuurlijk nooit taalfouten.
quote:Geef commentaar op de uitspraak: 'Als je rood staat, heb je een schuld'
Dit is zoietsquote:Ja, want dan sta je in de bij de bank
En een pijnlijke ook nogquote:
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen white people ook komen??
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En een pijnlijke ook nog.
okquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij trolled, dey sie him trolin, dey hatin, patrolin they tryna catch him troo hoo hoo ling
Dankuquote:
quote:
quote:
Jij trapte in mijn troll hihihi.quote:
20:30quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoelaat begint die kutwedstrijd nou, zit ik naar rekkende en strekkende kerels te kijken hier
19:40.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoelaat begint die kutwedstrijd nou, zit ik naar rekkende en strekkende kerels te kijken hier
dankequote:
hahaha wacht maar tot je op het hbo zitquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hihi, maar ik maak het gewoon mooi enzo, dubbelcheck alles nog even, maak grafieken voor zover ik het kan, en de ander levert kutwerk in wat ik moet verbeteren
NIGGA DICKquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er in eindhoven vanavond dan?
Mathijs kan je oppikken met de limo of marcie met de scootah natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil ookMaar heb geen OV en Eindhoven is zo verrrrrr
Daar gaat hij niet heen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha wacht maar tot je op het hbo zit
Straight naar uni jwzquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha wacht maar tot je op het hbo zit
De limo is vanavond vol.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs kan je oppikken met de limo of marcie met de scootah natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er in eindhoven vanavond dan?
Iedereen denkt nu van woooow hij heeft een limo maar eigenlijk is het de enige auto waarin jij vervoerd kan worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De limo is vanavond vol.
Kan wel de heli sturen natuurlijk ...
Je hebt niet eens een bakfietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De limo is vanavond vol.
Kan wel de heli sturen natuurlijk ...
Bermuda is wel leuke tent.quote:
veelquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Straight naar uni jwz
Maar is het hbo nóg erger dan?
Klopt, en de heli is ook alleen om mij mijn huis uit te takelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iedereen denkt nu van woooow hij heeft een limo maar eigenlijk is het de enige auto waarin jij vervoerd kan worden.
Maybachquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mocht even de Rolls limo lenen van Mathijs, lekker bottles poppen in de limo
quote:
quote:
Alsof je niet zou willen ruilenquote:
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof je niet zou willen ruilen
Tuurlijk, liever ergens in een fastfoodtent werken dan stacks tot het plafond hebbenquote:
Nee joh tuurlijk nietquote:
Alsof er ook maar een blanke is die met een neger wil ruilen .... wij kunnen in de zon bruin worden en ook weer bleek. Zij kunnen dat niet!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof je niet zou willen ruilen
De huidskleur neem ik op de koop toequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar een blanke is die met een neger wil ruilen .... wij kunnen in de zon bruin worden en ook weer bleek. Zij kunnen dat niet!!
Ik niet !quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De huidskleur neem ik op de koop toe
Kan je eraf trainen, of gewoon plastische chirurgie, kan je meteen permanente sixpack laten zettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik niet !
Evenals dikke tieten als een man hebben
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, liever ergens in een fastfoodtent werken dan stacks tot het plafond hebben
Ik snap je
Denken dat ik echt bij de mac werkquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, liever ergens in een fastfoodtent werken dan stacks tot het plafond hebben
Ik snap je
Burgerking dan, hij wilde je niet beledigenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik echt bij de mac werk
En dan nog zou ik niet willen ruilen. kkmuziek maken dik zijn is niet voor mij weggelegd. En al dat geld wat hij heeft maakt niet gelukkig.
Nee ik weet wel dat je daar niet werkt maar tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
En dan nog zou ik niet willen ruilen. kkmuziek maken dik zijn is niet voor mij weggelegd. En al dat geld wat hij heeft maakt niet gelukkig.
Als jij zo'n kontje zou hebben, zou je die ook tonen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat je daar niet werkt maar toch
Maar ik snap jou ook wel, als je dik bent passen je skinnyjeans niet meer
'kkmuziek' maar het wordt wel door zoveel mensen beluisterd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zoveel money en huil mezelf in slaap.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'kkmuziek' maar het wordt wel door zoveel mensen beluisterd.
Als jij zoveel money had zou je heus wel gelukkig zijn hoor.
Ik trakteer op spraytan en zoveel hamburgers tot je zo dik bent als Rozayquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel money en huil mezelf in slaap.
Elke avond weer.
Keer op keer.
Het is een cyclus geworden.
Elke avond slapen op een nat kussen van al de tranen.
Mijn pleziertje van de dag haal ik eruit als ik scoor met clubs.
Het is kut.
In mijn grote met geld gevulde hut.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel money en huil mezelf in slaap.
Elke avond weer.
Keer op keer.
Het is een cyclus geworden.
Elke avond slapen op een nat kussen van al de tranen.
Mijn pleziertje van de dag haal ik eruit als ik scoor met clubs.
Het is kut.
In mijn grote met geld gevulde hut.
Fixed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik trakteer op spraytan en zoveel hamburgers tot je zo dik als Rozay bent
Dat snap ik nou niet want het is eigenlijk helemaal geen muziek wat hij maakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'kkmuziek' maar het wordt wel door zoveel mensen beluisterd.
Als jij zoveel money had zou je heus wel gelukkig zijn hoor.
als we dat allemaal zouden doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
Het word echt tijd dat ik meer tijd aan mijn studie ga besteden de onzin die ik hier post kan gewoon niet meer
Dat is eigenlijk 4-5-1, maar dan een "omgekeerd" middenveld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef DutchSL het volgende:
Hongarije speelt volgens van Gaal 1-4-1-4-1
Ze denken ook echt dat hij niet gelukkig is, puur omdat 'ie geld heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die maar zeggen dat geld niet gelukkig maakt
En dan niet met extremen komen als gezondheid
Geld maakt niet gelukkig. Tekort aan geld kan wel ongelukkig maken. Mn gelukkigste momenten in het leven waren niet gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jaja, de nieuwe MC Martin in da hauws.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Swag gaat dik net als Rozay. Ik drink graag rosé. Ik neem een hele doos mee.
Ik ga vaak naar BurgerKing. Geen honger meer als ik burgers in.
Geluidssysteem is in de game, deze shit is geen probleem!!
Ik zou niet gelukkig zijn als ik alles van mn pa zou krijgen. PS3, tv op mn kamer, waterbed noem het maar op. Je zou dan maar geen vrienden hebben irl en op het internet mogen ze je ook al niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je ontmaagdingquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig. Tekort aan geld kan wel ongelukkig maken. Mn gelukkigste momenten in het leven waren niet gekocht
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze denken ook echt dat hij niet gelukkig is, puur omdat 'ie geld heeft.
En alsnog:Liever rijk zijn en ongelukkig dan arm zijn en ongelukkig.
MC Martin is een beest hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jaja, de nieuwe MC Martin in da hauws.
Het is dat je hem zelf maaktquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, bijna al mn gelukkigste momenten waren niet gekocht
quote:
LOLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Baasquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wel gelukkiger zijn als ik nooit van m'n leven zou hoeven werken en ik zou elke dag kon doen wat ik wilquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig. Tekort aan geld kan wel ongelukkig maken. Mn gelukkigste momenten in het leven waren niet gekocht
Oh dus jij wilt liever straatarm en ongelukkig zijn, dan steenrijk met een mooi huis e.d. En ongelukkig?quote:
Nee, even serieus, mn gelukkigste momenten waren niet gekocht, en de ongelukkigste zaken waren met al het geld van de wereld niet te voorkomen geweest. Geld is handig, maar niet de sleutel naar geluk. De sleutel van geluk ligt in de interactie met andere mensenquote:
Linkquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
MC Martin is een beest hoor.
Ik heb echt bijna in mijn broek gepist toen ik die vent hoorde rappen.
Ik lag op de grond te huilen en ik kon mijn urine nog net binnenhouden.
Waar haal je dan je voldoening uit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wel gelukkiger zijn als ik nooit van m'n leven zou hoeven werken en ik zou elke dag kon doen wat ik wil
Je moet een boek schrijven '' 50 shades of Toefjes '' hahahha bestsellerquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, even serieus, mn gelukkigste momenten waren niet gekocht, en de ongelukkigste zaken waren met al het geld van de wereld niet te voorkomen geweest. Geld is handig, maar niet de sleutel naar geluk. De sleutel van geluk ligt in de interactie met andere mensenVooral met vrouwen
Uit elke aankoop die ik doe. Jij werkt liever dan dat je 100 miljard op de bank hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar haal je dan je voldoening uit?
Holy.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze denken ook echt dat hij niet gelukkig is, puur omdat 'ie geld heeft.
En alsnog:Liever rijk zijn en ongelukkig dan arm zijn en ongelukkig.
De keuze was straatarm en gelukkig of steenrijk en ongelukkig, nu maak jij er 2x ongelukkig vanquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh dus jij wilt liever straatarm en ongelukkig zijn, dan steenrijk met een mooi huis e.d. En ongelukkig?
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uit elke aankoop die ik doe. Jij werkt liever dan dat je 100 miljard op de bank hebt?
Ik vind zelf het wachten op de welverdiende eindejaarsuitkering, om daar iets gaafs mee te kopen (voor je zelf, of iets voor een ander) leuker om alles maar te krijgen. Iets bereiken geeft een beter gevoel dan iets krijgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar haal je dan je voldoening uit?
KlikKlikKlikKlikquote:
Mijn nieuwe missiequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet een boek schrijven '' 50 shades of Toefjes '' hahahha bestseller
En wat vindt je vriendin hier nou van... beetje zitten Fok!en.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef StijnDa het volgende:
Mijn eerste goal in de Demo was echt een halve omhaalBelooft wel goeds.
Balcontrole bij aanname is echt pittig nu, dat is wel mooi
Jammer dat weinig mensen tegenwoordig zoveel voor elkaar over hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind zelf het wachten op de welverdiende eindejaarsuitkering, om daar iets gaafs mee te kopen (voor je zelf, of iets voor een ander) leuker om alles maar te krijgen. Iets bereiken geeft een beter gevoel dan iets krijgen.
Och och och, politiek correct hoor!quote:
Ze is bier halen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wat vindt je vriendin hier nou van... beetje zitten Fok!en.
Een andere mening meteen als politiek correct af doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Och och och, politiek correct hoor!
quote:
Voor je geliefden toch wel? Je ouders, broers/zussen, je (eventuele) vriendin?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat weinig mensen tegenwoordig zoveel voor elkaar over hebben
Ja, je kan me niet vertellen dat dat echt zo isquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een andere mening meteen als politiek correct af doen
[..]
Uiteindelijk ben je met al je geld even ver als de rest hier. Je fokt alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je kan me niet vertellen dat dat echt zo is
Nee, mijn vraag was of je liever arm en ongelukkig bent, of rijk en ongelukkigquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
De keuze was straatarm en gelukkig of steenrijk en ongelukkig, nu maak jij er 2x ongelukkig van
Daarbij liever een zooi minder geld en gelukkig dan veel geld en ongelukkig ja.
Ja dat wel maar ik bedoel goede vrienden onder elkaar... Tegenwoordig bestaan er meer vrienden omdat ze je nodig hebben dan om het band dat er isquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor je geliefden toch wel? Je ouders, broers/zussen, je (eventuele) vriendin?
Wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je kan me niet vertellen dat dat echt zo is
Heb wel een aantal vrienden die ik midden in de nacht zou kunnen bellen, en die dan voor me klaar staan. En uiteraard andersom. Dat is ook rijkdomquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik bedoel goede vrienden onder elkaar... Tegenwoordig bestaan er meer vrienden omdat ze je nodig hebben dan om het band dat er is
GMTAquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel een aantal vrienden die ik midden in de nacht zou kunnen bellen, en die dan voor me klaar staan. En uiteraard andersom. Dat is ook rijkdom
Als ik zou kiezen tussen straatarm zijn of die 100miljard dan hadi k voor het geld gekozen natuurlijk. Maar dat is niet het geval. Ik werk liever voor m'n geld. Wat moet je met al dat geld als je geen eens normaal leven kan lijden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Och och och, politiek correct hoor!
Een partij die in crisis tijd mensen aanmoedigt om minder economisch te gaan rijden kan ik uberhaupt niet serieus nemen. Al is 130 rijden in een Daewoo Matiz wel heldigquote:
Moet je dan ook naar elkaar schreeuwen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een partij die in crisis tijd mensen aanmoedigt om minder economisch te gaan rijden kan ik uberhaupt niet serieus nemen. Al is 130 rijden in een Daewoo Matiz wel heldig
Ik ook. Dat liever dan een paar duizend extra op de bank.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel een aantal vrienden die ik midden in de nacht zou kunnen bellen, en die dan voor me klaar staan. En uiteraard andersom. Dat is ook rijkdom
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Dat liever dan een paar duizend extra op de bank.
Dit snapt GJE niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer:quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk 4-5-1, maar dan een "omgekeerd" middenveld.
Louis telt gewoon de keeper mee, je moet niet denken dat je het beter weet dan Louis he!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer:
1-4-1-4-1
Oftewel, veredeld 5-5-112 spelers
Gaat niet om duizenden, gaat om miljardenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
GJE is even aan papa een antwoord vragen!
Wat moet je met miljarden, behalve alles delenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat niet om duizenden, gaat om miljarden
Als iemand grote praat heeft ben jij het welquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Grote praat hoor, chapeau
Doen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet je met miljarden, behalve alles delen
vrienden kopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet je met miljarden, behalve alles delen
Nee, dat maken jullie ervanquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als iemand grote praat heeft ben jij het wel
Wat heb je daar nou aan als je ongelukkig bent? Familie en (sommige) vrienden van mij zou ik voor geen miljoen ruilen. Dat zijn de mensen die je gelukkig maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat niet om duizenden, gaat om miljarden
Flikker opquote:
Nee dan maak je EA rijk, dat motte we nie hebbe!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee FUT Packs anders moet je handelen en dat is moeilijk
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan als je ongelukkig bent? Sommige vrienden van mij zou ik voor geen miljoen ruilen. Of familie. Dat zijn de mensen die je gelukkig maken.
PROFIELSCHETS DOMBOquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom Rvp niet links en de Hunt ST
Omdat RvP geen linksbuiten is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Van Persie is een spits.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |