SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
geen ideequote:
Ga dan gewoon op de PS3 spelenquote:
Niet inzien dat hij op de PC speelt omdat kut Sony maar 1x per week de store refreshtquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op de PS3 spelen.
Dat je op de PC speelt voor de graphics, oké, ook al is Fifa op de pc gewoon verouderd meestal qua engine. Of dat kan aan mij liggen
.
Maar dan niet met je toetsenbord man, kom op.
PIquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op de PS3 spelen.
Dat je op de PC speelt voor de graphics, oké, ook al is Fifa op de pc gewoon verouderd meestal qua engine. Of dat kan aan mij liggen
.
Maar dan niet met je toetsenbord man, kom op.
Ik let nooit op de PI'squote:
Dat boeit toch eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet inzien dat hij op de PC speelt omdat kut Sony maar 1x per week de store refresht
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb net een paar dagen een nieuwe laptop, wil gewoon de videokaart eens testen.
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xboxquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat boeit toch eigenlijk vrij weinig?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xbox
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ikquote:
Dat dit kan in nederlandquote:
een dubbeltje op de eerste rij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, daardoor moeten de PS3'ers een dag langer wachten dan de xbox
Beetje uitlokken die console war jajajajaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een dubbeltje op de eerste rij.
Weet ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ik
Zelfs mijn brakke pc die ik al 6 jaar heb ofzo kan Fifa 12 aan, terwijl een simpele game van 2007 al teveel isquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In dat geval, FIFA loopt max op matige specs geloof ik
Altyd als ik een iksbox zie draai ik 360 graden om jtog xdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
XBOXDRIEHONDERDZESTIG IS TOG BETER DAN PPEEEESSSSDRIE!!
Finance, Statistics en Mathematics 2 (ik weet niet of fiscaal dat ook heeft), maar ik denk dat het gevaar ligt bij de wat simpelere vakken zoals Macro 1 en Mathematics 1. Zolang je niks onderschat en alles een goed bijhoudt is het te doen. En het belangrijkste advies is toch wel oude tentamens maken. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ze komen meestal ruim voor aanvang van de tentamenperiode of aan het begin van het semester op Blackboard te staan. Verder is het misschien wel handig om de Bedrijfseconomie-groep op Facebook te joinen, ook al doe je een andere studie. Daar zit bijna 800 man in en staat ontzettend veel nuttigs in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fiscale economie eerste jaar, maar dat loopt gelijk aan het eerste jaar economie en bedrijfseconomie volgens mij.
Wat waren voor jou de lastigste vakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |