SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Is hulk jouw troll accountquote:
Beter een straatallochtoon dan een allochtoon die niet meer ziet dan zijn eigen tv op z'n eigen kamer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
Praten als een straatallochtoon en dan klagen over Turken
kk zemmel TFOEquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey zoek op google man. Ahhh domme mocro ben je
ODIHHHHHHHHHHHHHHHH pleonasmequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey zoek op google man. Ahhh domme mocro ben je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is maar 3x gezegd nog, dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Xbox demo is er volgens Rob Hodson! Te vinden via 'FIFA 13' in de zoekbalk. Of ben ik nu aan het slowpoken?
FIFA 13quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Xbox demo is er volgens Rob Hodson! Te vinden via 'FIFA 13' in de zoekbalk. Of ben ik nu aan het slowpoken?
Niet zelf gespeeld, wel iemand anders zien spelen, ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:21 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand die skillgames al heeft uitgeprobeerd?
PS3
Gast... we zijn met de demo bezig. Ga dit eens ergens anders posten man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef BDIL het volgende:
Speel ik net H2H met PSG tegen Newcastle en sta ik 2-1 voor laat hij zijn controller liggen. Ik ook en ineens pakt hij de bal af en speelt hij weer , hij quite alsnog na 4-1
Hahahhaha ik verwachte die alquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Gast... we zijn met de demo bezig. Ga dit eens ergens anders posten man.
We zullen zien wie er weg gaat godverdomme @@@@@!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahahhaha ik verwachte die alDit is FIFA 12 topic JAAAA!!! Ga maar naar FIFA 13 topic met je demo
jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
voor de PC demo moet je zeker Origin hebben?
Gewoon je EA account volgens mij,.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Santello het volgende:
[..]
We zullen zien wie er weg gaat godverdomme @@@@@!!!!!
jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Dag jongen. Leuke dag gehad?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
The Eagle has landed, I repeat, the Eagle has landed.
Vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hallon Ash, mijn dag was prima, lekker kort. En de jouwe?
aah zemmel ga mensen regelen voor Fitforfree ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Sagbhe jij goeie inet hebbenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah zemmel ga mensen regelen voor Fitforfree ofzo
ik ben deze zomer in Marokko geweestquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet en zal die koptelefoon krijgen! Kan ik mooi naar Marokko sturen naar een neefje
Echt? Ik geloof er niks van. Met je blonde haren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben deze zomer in Marokko geweest
echt waar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt? Ik geloof er niks van. Met je blonde haren.
ik had 50 mbit ofzo bij KPN Premium en die hadden met 5 mbit verhoogd ''gratis''quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef Santello het volgende:
[..]
97% nu. Ik heb 60 Mbit, wat heb jij?
Ik heb 2 maanden geleden 120Mbit gehad, maar ik haalde maar een max van 40Mbitquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zozo jij hebt een snelle internet
inb4 pascalquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden geleden 120Mbit gehad, maar ik haalde maar een max van 40Mbit![]()
Overgestapt op 60Mbit en nu haal ik 58Mbit. Heerlijk dit
Zal wel weer een feest worden hier op die PS3quote:
PS3quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel weer een feest worden hier op die PS3
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel weer een feest worden hier op die PS3
ja je was niet aanwezig hier, sorry manquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef Santello het volgende:
Kevin godverdomme. Had wat gezegd. Ik zou je touren jongen.
ga naar wgrquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef Nickskuh het volgende:
Een vriend van me werkt bij de c1000 vakkenvullen en die zegt als je op zondag 4 uur werkt 40 euro hebt, kan dit een beetje kloppen?
Ligt aan zijn leeftijd. Zondag is vaak 150% of 200% uitbetaald.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef Nickskuh het volgende:
Een vriend van me werkt bij de c1000 vakkenvullen en die zegt als je op zondag 4 uur werkt 40 euro hebt, kan dit een beetje kloppen?
3 dagen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja je was niet aanwezig hier, sorry man![]()
zat jij ook in Marrakech dan?
Het had mijn broertje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat ze mensen als jou alsjeblieft opsluiten gewoon. Het volk van je heeft niet het fatsoen om normaal op een vraag te antwoorden
Dat is al dubbel die 40 euroquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ga naar wgr
kan best dat je 40 euro verdient, maar dan verdien je wel weinig. Je zou dan 8 uur betaald moeten krijgen
Moet je niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Ja zondag is dubbel betaald.
[..]
Het had mijn broertje kunnen zijn.
Broertje..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Moet je niet blij mee zijnzo'n dom broertje.
Inderdaad, met 'kanker' schelden is not done.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Moet je niet blij mee zijnzo'n dom broertje.
En dan nog beginnen over Tsjinezen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Inderdaad, met 'kanker' schelden is not done.
quote:
Daar care ik niet om.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En dan nog beginnen over Tsjinezen!
#@$gieren zijn het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ooh, jij hebt natuurlijk ook geen free players gekregen van Rijst
Ik moet wel zeggen dat het een gulle boii is jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ooh, jij hebt natuurlijk ook geen free players gekregen van Rijst
Jullie moeten gewoon niet met z'n drieën naast elkaar fietsen..als er een tegenligger aankomt moet jij gewoon uitwijken hoor. Logisch dat je vaak ongelukken hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar care ik niet om.
Ik snap zijn woede ook wel over het turkse ras.
Vandaag weer, ik fiets naast 2 vrienden, en zit net over de andere helft van het fietspad. Die boy komt met harde muziek aanfietsen, en gaat expres op die strepen rijden, ik bleef fietsen, en op het laatste weken we allebei een beetje uit, beukte elkaar wel
Wat een achterlijke trapmongool was dat, al hoewel weet ik niet zeker of dat een turk was, kon ook een nederlander zijn die een Turk wou zijn,
Marcie op de scootertquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet met z'n drieën naast elkaar fietsen..als er een tegenligger aankomt moet jij gewoon uitwijken hoor. Logisch dat je vaak ongelukken hebt
Ik fietste ook op die strepen. Ik weet dat het niet met zijn 3e mag, als er mensen die met zijn 2e naast elkaar fietsen aankomen, ga ik ook aan de kant. Maar hij was in zijn eentje, kan hij er toch makkelijk langs?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet met z'n drieën naast elkaar fietsen..als er een tegenligger aankomt moet jij gewoon uitwijken hoor. Logisch dat je vaak ongelukken hebt
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marcie op de scootert
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik fietste ook op die strepen. Ik weet dat het niet met zijn 3e mag, als er mensen die met zijn 2e naast elkaar fietsen aankomen, ga ik ook aan de kant. Maar hij was in zijn eentje, kan hij er toch makkelijk langs?
Het recht van de sterkste, vind het wel opvallend dat je zovaak in aanmerking komt met Turken. En dan ook nog eens zovaak negatief.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar care ik niet om.
Vandaag weer, ik fiets naast 2 vrienden, en zit net over de andere helft van het fietspad. Die boy komt met harde muziek aanfietsen, en gaat expres op die strepen rijden, ik bleef fietsen, en op het laatste weken we allebei een beetje uit, beukte elkaar wel
Wat een achterlijke trapmongool was dat, al hoewel weet ik niet zeker of dat een turk was, kon ook een nederlander zijn die een Turk wou zijn,
Doe ik ook altijd bij mensen die 3 dik fietsenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar care ik niet om.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik fietste ook op die strepen. Ik weet dat het niet met zijn 3e mag, als er mensen die met zijn 2e naast elkaar fietsen aankomen, ga ik ook aan de kant. Maar hij was in zijn eentje, kan hij er toch makkelijk langs?
Wat het recht van de sterkste?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste, vind het wel opvallend dat je zovaak in aanmerking komt met Turken. En dan ook nog eens zovaak negatief.
Grapje manquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, niet showen in het verkeer
Zeker dat petje niet.
Ik weet toch wel, dat ik dit voortaan ook ga doen als ik 3 van die stoere jongens zie fietsen, maar dan met mijn scooter, kijken wie er dan lacht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mensen die 3 dik fietsen
De keiharde wetten van het natuur! Eindhoven is helemaal nie zo gevaarlijk. Kom er vaak genoeg nooit wat verkeerds mee gemaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat het recht van de sterkste?
Ja Eindhoven, gevaarlijke buurt.
Dat komt omdat ze bang voor je zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De keiharde wetten van het natuur! Eindhoven is helemaal nie zo gevaarlijk. Kom er vaak genoeg nooit wat verkeerds mee gemaakt.
zij waarschijnlijk want zij koppen gewoon je scooter en dan bij je de lulquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet toch wel, dat ik dit voortaan ook ga doen als ik 3 van die stoere jongens zie fietsen, maar dan met mijn scooter, kijken wie er dan lacht.
Omdat jij de gene bent die het onveilig maakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De keiharde wetten van het natuur! Eindhoven is helemaal nie zo gevaarlijk. Kom er vaak genoeg nooit wat verkeerds mee gemaakt.
Ik denk het toch niet, ik ram er met 40 tegen aan, en dan kunnen zij ook nog gaan lappen, want ze reden met zijn 3e, + verkeerde weghelft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zij waarschijnlijk want zij koppen gewoon je scooter en dan bij je de lul
En hoe ga je dat bewijzen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet, ik ram er met 40 tegen aan, en dan kunnen zij ook nog gaan lappen, want ze reden met zijn 3e, + verkeerde weghelft.
Tsjaaaa, maar sowieso is Arnhem "gevaarlijker" dan Eindhoven. In de top 10 van de meest onveilig wijken had Arnhem er gewoon 3/4 in zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze bang voor je zijn.
Ja dat is lastig inderdaad...quote:
Eindhoven meeste criminaliteit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Tsjaaaa, maar sowieso is Arnhem "gevaarlijker" dan Eindhoven. In de top 10 van de meest onveilig wijken had Arnhem er gewoon 3/4 in zitten.
Dat de sterkere altijd heerst over de zwakkere.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat jij de gene bent die het onveilig maakt.
Grapje, maar wat keiharde wetten van het natuur?
Leuk onderwerp om te googlen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven meeste criminaliteit?
xboxquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
Xbox resetten dan maar, zal wel niet helpen. Xbox live
FIFA 13 #2 Demo is uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
Dus je wilt zeggen dat die turk de grote vis is, en mag doen wat hij wilt? Rot op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat de sterkere altijd heerst over de zwakkere.
Groot visje eet het kleine visje op.
haha kneus ik ben nu aan het spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
That's what she saidquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Santello het volgende:
Maar marcie, je moet je gewoon niet zo als een pussy gedragen. Je vraagt erom kerel. Ik zou je ook op je oog geven.
Hoezo als een pussy?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Santello het volgende:
Maar marcie, je moet je gewoon niet zo als een pussy gedragen. Je vraagt erom kerel. Ik zou je ook op je oog geven.
Rot zelf op, je bent net zo dom als dat broertje van jequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat die turk de grote vis is, en mag doen wat hij wilt? Rot op.
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef marcie216 het volgende:
En Santello, jij bent zeker ook een buitenlander, die ook graag op kinderen inrijd of stoer doet?
Hoezo ben ik dan een kleine vis, leg het uit? En ik nam nu de Turk als voorbeeld. Als jij je dan al aangevallen voelt, pakken we even een Nederlander als voorbeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Rot zelf op, je bent net zo dom als dat broertje van jeHet heeft niks met de ras of kleur van een persoon te maken. Jij bent gewoon een kleine vis, of het nu tegenover Turken is of Nederlanders of Antilianen.
Ik zie hem wel, dat is het probleem niet. Het download knopje is er niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FIFA 13 #2 Demo is uit!
Ik zie hem nu wel
Nou, marcie sla alle nummers maar op. Kan je meteen bellen de volgende keerquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)jYrbICFaTHtAod8xUAog
Staan in mijn favorieten, geen probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nou, marcie sla alle nummers maar op. Kan je meteen bellen de volgende keer
Dat laat jij toe, je moet het zien als een blaffende hond.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan een kleine vis, leg het uit? En ik nam nu de Turk als voorbeeld. Als jij je dan al aangevallen voelt, pakken we even een Nederlander als voorbeeld.
Die nederlander is groot/sterk en mag dus doen wat hij wilt?
we hadden nu lekker fifa 13 al kunnen spelenquote:
Jij snapt het gewoon niet he. Op sommige momenten bijvoorbeeld met het uitwijken van fietsen gaat de zwakkere meestal aan de kant voor de sterkere.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan een kleine vis, leg het uit? En ik nam nu de Turk als voorbeeld. Als jij je dan al aangevallen voelt, pakken we even een Nederlander als voorbeeld.
Die nederlander is groot/sterk en mag dus doen wat hij wilt?
Tja, en CS:GO is ook lekker snel gereleasedquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
Nog steeds de term buitenlander gebruiken bevestigt maar weer eens wat voor een mongol je bent
[..]
we hadden nu lekker fifa 13 al kunnen spelenps3
PS3quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, en CS:GO is ook lekker snel gereleased
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, en CS:GO is ook lekker snel gereleased
Moet ik omdraaien, achter hem aan fietsen, en hem even een pakkie geven, als het zo moet wordt het niet veel...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laat jij toe, je moet het zien als een blaffende hond.
Als jij als een mongool terug gaat schreeuwen en achter die hond aangaat gaat 'ie ook piepend weg
Als je beter had gelezen, had je gezien dat we beide uitweken op het allerlaatste moment?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet he. Op sommige momenten bijvoorbeeld met het uitwijken van fietsen gaat de zwakkere meestal aan de kant voor de sterkere.
Als jij wat gratis op kan pakken maar je hebt concurrentie van een groter persoon. Dan leg je het toch gewoon af.
Idd, anders kan je Fok!en vanuit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet ik omdraaien, achter hem aan fietsen, en hem even een pakkie geven, als het zo moet wordt het niet veel...
dat denk ik niet, gezien de xbox superieur is in alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, de volgende keer lachen wij wel weer de xbox uit met iets
Kinderachtig kat en muis spelletje
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon dat ps3 beter isquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, 9 vd 10x hebben zulke mensen messen op zak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Idd, anders kan je Fok!en vanuit het ziekenhuis.
niet in hoogte van de prijsquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik niet, gezien de xbox superieur is in alles.
Gewoon stoppen, en roepen'EY, verrekte mongol', en hem dan tan2 hard gewoon batta geven en over hem heen pissen, terrotorium afbakenen als een baasquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet ik omdraaien, achter hem aan fietsen, en hem even een pakkie geven, als het zo moet wordt het niet veel...
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met mes op zak. En ik denk jij ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, 9 vd 10x hebben zulke mensen messen op zak.
Behalve in gratis aanbieden van de serversquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik niet, gezien de xbox superieur is in alles.
En de batterijen in die controllersquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve in gratis aanbieden van de servers
Lekker je vingers wegdrukken achter dat rare bakkie jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En de batterijen in die controllers
Jawel, maar dat was geen turkquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met mes op zak. En ik denk jij ook niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon stoppen, en roepen'EY, verrekte mongol', en hem dan tan2 hard gewoon batta geven en over hem heen pissen, terrotorium afbakenen als een baas
en daar de prijs voor betalenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve in gratis aanbieden van de servers
Hoezo overschat ik die?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je overschat buitenlanders Marcie..
Messen, groepen enzo, het zijn maar mensen, gewoon een ietwat grotere bek dan daden dat ze waarmakenquote:
Godverdomme lekker godverdommequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef n0ir het volgende:
[FIFA 12: FUT SC] #1023 Kaolo tsjinees ???
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vies lelijk ding manquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef KrAlex het volgende:
Morgen trouwens de nieuwe iPhonehopen op een compleet nieuw uiterlijk die we nog nergens gezien hebben.
Veel mensen op zijn leeftijd denken dat het aan de achtergrond ligt. Het gaat om de persoon, maar komt die later wel achter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Messen, groepen enzo, het zijn maar mensen, gewoon een ietwat grotere bek dan daden dat ze waarmaken
Dat met die metale achterkant? Ik hoop dat die het niet word.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vies lelijk ding man
Zijn al pics van
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Messen, groepen enzo, het zijn maar mensen, gewoon een ietwat grotere bek dan daden dat ze waarmaken
Hij wordt volledig metaal ja, en die mooie stalen 'band' om je iPhone is weg, en hij is two-tone aan de achterkant. Dat zijn tot nu toe de beste geruchtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat met die metale achterkant? Ik hoop dat die het niet word.
Alleen dat mensen met smart wachten op de Fifa demo....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:14 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Alleen dat mensen met smart wachten op de Fifa demo....
En de Taiwo Affaire kwam vanmorgen nog ff langs
Haha, kreeg wel een DM over een quizquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriend(...)209101601435473&a=1&
die heb je waarschijnlijk gemist
haha slechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
80 op die quiz, ik kom echt vaak voor
Had Jara en kkgier foutquote:
Lindgren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft hem gemaakt trouwens?
Marcie en auto's koppen is foutt
1.4 ofzoquote:
Auto'squote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lindgren.
En staat toch scooters?
Gewoon gordijnen dicht en deur op slotquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
10% download.
Is dat ding dadelijk binnen, staat mijn vriendin op de stoep
Jaquote:
stuur der maar naar mij toe (eerst pic'squote:Op dinsdag 11 september 2012 16:25 schreef StijnDa het volgende:
Ze komt uit Eindhoven naar Maastricht, kan ik niet maken
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
stuur der maar naar mij toe (eerst pic's?)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
Zeg dat ze weg moet gaan, of laat haar zuigen terwijl jij de demo speelt !
Kutleven toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:25 schreef StijnDa het volgende:
Ze komt uit Eindhoven naar Maastricht, kan ik niet maken
Is ze heet ja?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benut je je geluid niet optimaal
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf bij mij en een vriend zit Van Persie wel bij Arsenal en bij een andere vriend weer niet
Hoax want jij hebt geen vriendenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf bij mij en een vriend zit Van Persie wel bij Arsenal en bij een andere vriend weer niet
hahah fuck you hahahaquote:
Ekspleenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
het nieuwe verdediging is wel meer GJE friendly nu
Kon vorig jaar ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
Je kan direct na een potje op rematch klikken ipv dat je naar een reclameposter en het hoofdmenu wordt gestuurd
als je instapt terwijl er niemand in de buurt is gaat ie er niet in door en recovert ie snellerquote:
Inform en outform, iets in die trantquote:
Zoveel stap ik niet in, maar ok thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je instapt terwijl er niemand in de buurt is gaat ie er niet in door en recovert ie sneller
Misschien niet meer dan. Het was altijd een skillfeest tegen jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zoveel stap ik niet in, maar ok thanks
toen je tegen rijst speelde in het begin welquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inform en outform, iets in die trant
[..]
Zoveel stap ik niet in, maar ok thanks
Ik ben gestopt met keeper en instappen als een malle jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien niet meer dan. Het was altijd een skillfeest tegen jou.
Als je vriendin thuis is mag je geen fifa of?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef StijnDa het volgende:
Echt een race tegen de klok dit. Is de demo eerder klaar of mijn vriendin hier...
Demo nog 28% maar vriendin zit al in de bus.
Dat is niet sociaal neequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:43 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je vriendin thuis is mag je geen fifa of?
Ligt er aan. Als je nog in de prille neuk-fase zit is het absoluut onverstandig haar met Fifa te confronteren. Zoiets moet je geleidelijk brengen. Als je getrouwd bent, en zij geleidelijk aan haar kut-soaps heeft gebracht, kun je lekker fifa'enquote:
Oh ja dan okéquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet als ze 1,5 uur onderweg is voor mij
Ervaren man dezequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je nog in de prille neuk-fase zit is het absoluut onverstandig haar met Fifa te confronteren. Zoiets moet je geleidelijk brengen. Als je getrouwd bent, en zij geleidelijk aan haar kut-soaps heeft gebracht, kun je lekker fifa'en
Thanks voor de tip opa.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je nog in de prille neuk-fase zit is het absoluut onverstandig haar met Fifa te confronteren. Zoiets moet je geleidelijk brengen. Als je getrouwd bent, en zij geleidelijk aan haar kut-soaps heeft gebracht, kun je lekker fifa'en
Hoe was het in Letland?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Viel me alles mee, een zeer ontwikkeld land, en verdomme, wat een hoop lekkere wijvenquote:
Goh...mag je dan wel weg in de prille fase????quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haar naar jou toe laten komen en haar dan laten kokenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
We hebben een deal.
Zij hoeft niet te koken, want we bestellen pizza. In ruil daarvoor mag ik Fifa spelen
Ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haar naar jou toe laten komen en haar dan laten koken![]()
Ze is toch een vrouw, niet dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haar naar jou toe laten komen en haar dan laten koken![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze is toch een vrouw, niet dan?![]()
Nee normaal kook ik, maar ik vond dat zij dus nu wel aan de beurt was.
Je moet ook niet de sprintknop ingedrukt houden hé. (RT op XBOX?)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
Die aannames zijn op sommige momenten echt onzin. Kan je rustig aannemen springt de bal 3 meter weg, sta je onder druk met dezelfde speler op een hardere pass kan hij hem wel aannemen. Ook is het beeld bij 'televizie uitzending', dacht dat ik die altijd had best vreemd want het is een beetje gedraaid?
bij mij is ie 76 hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 2x verloren maar de 3e keer heb ik 1-0 gewonnen door een goal in de 90e minuut, overigens speelde ik wel op World Class. Maar wat belangrijk is: El Shaa is 74 met nog steeds 5* skill en 5* WF
wtfquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen RvP en Song trouwens. Wel Ox, eerste potje 2 goals meegemaakt
Gast, je demo is gewoon kapotquote:
Dan was hij uit vorm denk ik. Maar iemand op het EA forum zei dat hij 4* skills zou hebben en dat is niet zo.quote:
bij een vriend van me is het ook zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gast, je demo is gewoon kapot
Heb je niks met die pijltjes dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij een vriend van me is het ook zo
jawelquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niks met die pijltjes dan?
Kan daaraan liggen wat DS2 ook zeiquote:
dus het ligt aan de pijltjes dat ik sommige spelers wel heb?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan daaraan liggen wat DS2 ook zei
Ik denk dat je de 'broadcast' camera hebt. Je moet de 'tele' hebben. Geen idee wat de NL namen zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
Die aannames zijn op sommige momenten echt onzin. Kan je rustig aannemen springt de bal 3 meter weg, sta je onder druk met dezelfde speler op een hardere pass kan hij hem wel aannemen. Ook is het beeld bij 'televizie uitzending', dacht dat ik die altijd had best vreemd want het is een beetje gedraaid?
In en uit vorm.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat houden die pijltjes in dan?
Jij had het over rating knulquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus het ligt aan de pijltjes dat ik sommige spelers wel heb?
niet, ik had het over rvp en songquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij had het over rating knul
kijk eens aan, daar zal je het probleem hebben.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 17:09:52During the team selection screen of the #FIFA13Demo, turn on EA SPORTS Matchday (Press Y/Triangle) to get the latest roster update. reageer retweet
Oh, over rvp en song en die ratingquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet, ik had het over rvp en song
Had inderdaad e verkeerde. Je hebt broadcast, tele broadcast en telequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 'broadcast' camera hebt. Je moet de 'tele' hebben. Geen idee wat de NL namen zijn.
quote:
Bevalt me wel goed op de uni daar, wel veel wiskunde enzo. Laat ik daar nou juist niet zo super goed in zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb een dagje vrij genomen. Het begon gigantisch hard te regenen toen ik net was vertrokken en daarom ben ik omgedraaid. Zou slechts één werkcollege hebben vandaag van 10:35 tot 12:10. De opdrachten die ik daar in de les zou gaan maken, kan ik ook thuis doen, dus zodoende dat ik thuis ben gebleven.
Lief dagboek, ben ik nu stoer of ben ik een pussy? Groetjes!
[..]
Tilburg!![]()
Hopen dat die ook in FUT zo goed is. Kan ik er alsnog een soort Turks elftal mee maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gundogan van Dortmund is echt eindbaas
85 pace en 4* skills. Heerlijke CM.
geen Arda?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hopen dat die ook in FUT zo goed is. Kan ik er alsnog een soort Turks elftal mee maken.
Inler, Derdiyok, Ozil, Toprak, Sahin.
Mohammed, Ali, Hasan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hopen dat die ook in FUT zo goed is. Kan ik er alsnog een soort Turks elftal mee maken.
Inler, Derdiyok, Ozil, Toprak, Sahin.
Economie en Bedrijfseconomie, tweede jaar. Jij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Bevalt me wel goed op de uni daar, wel veel wiskunde enzo. Laat ik daar nou juist niet zo super goed in zijn
Tauchmeister wat studeer je?
Wat heb je met je UI gedaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij had het over rating knul
Rick Rossquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb je met je UI gedaan?
Wat is deze ....
Fiscale economie eerste jaar, maar dat loopt gelijk aan het eerste jaar economie en bedrijfseconomie volgens mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie, tweede jaar. Jij?
hij post hier al langer dan jijquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is Tauschmeister?![]()
Sinds wanneer post hij in dit topic? Ik heb het helemaal gemist.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is Tauschmeister?![]()
Sinds wanneer post hij in dit topic? Ik heb het helemaal gemist.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Post hij zomaar in dit topic?![]()
en kwalitatief beter ... en leuker ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij post hier al langer dan jij
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij post hier al langer dan jij
en ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
en kwalitatief beter ... en leuker ...
Ik kan ook zat mensen opnoemen die kwalitatief beter posten dan jij ... En leuker ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
en kwalitatief beter ... en leuker ...
op de console downloaden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Reemi het volgende:
Demo crasht na het kiezen van de taal (PC). Iemand de oplossing? GJE?
Waarom niet gewoon PS3?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Reemi het volgende:
Demo crasht na het kiezen van de taal (PC). Iemand de oplossing? GJE?
Met een controller mag ik hopen?quote:
Zat even te kijken welke UI's ik nog hadquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb je met je UI gedaan?
Wat is deze ....
Gewoon touchpad en toetsenbord.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met een controller mag ik hopen?
Hup weg ermee!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat even te kijken welke UI's ik nog had
Bij mij is Pirlo 89quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leitner van Dortmund wordt een goede silver volgend jaar met meer dan 80 pace en dribblingHeeft iemand al ratings gevonden die anders zijn dan die op Chuzzz? Pirlo heeft in de demo 87 en op Chuzzz heeft hij 86.
Zei je PSV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |