SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Is hulk jouw troll accountquote:
Beter een straatallochtoon dan een allochtoon die niet meer ziet dan zijn eigen tv op z'n eigen kamer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
Praten als een straatallochtoon en dan klagen over Turken
kk zemmel TFOEquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey zoek op google man. Ahhh domme mocro ben je
ODIHHHHHHHHHHHHHHHH pleonasmequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey zoek op google man. Ahhh domme mocro ben je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is maar 3x gezegd nog, dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Xbox demo is er volgens Rob Hodson! Te vinden via 'FIFA 13' in de zoekbalk. Of ben ik nu aan het slowpoken?
FIFA 13quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Xbox demo is er volgens Rob Hodson! Te vinden via 'FIFA 13' in de zoekbalk. Of ben ik nu aan het slowpoken?
Niet zelf gespeeld, wel iemand anders zien spelen, ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:21 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand die skillgames al heeft uitgeprobeerd?
PS3
Gast... we zijn met de demo bezig. Ga dit eens ergens anders posten man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef BDIL het volgende:
Speel ik net H2H met PSG tegen Newcastle en sta ik 2-1 voor laat hij zijn controller liggen. Ik ook en ineens pakt hij de bal af en speelt hij weer , hij quite alsnog na 4-1
Hahahhaha ik verwachte die alquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Gast... we zijn met de demo bezig. Ga dit eens ergens anders posten man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |