SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stem je ook op de SGP?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee ik doe alleen missionaris, ben fucking saai.
Bij jou wel... ballen kletsen tegen jouw ding.quote:
jammer, had er wel zin inquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee ik doe alleen missionaris, ben fucking saai.
Vorige keer vond je dat dom en grappig klinken...quote:
vas plsquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik me bewust word van dat geluid wel ja
quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt van alles een stijfje
Ik geloof er sterk in dat het gewoon Kim is. Als het iemand anders zou zijn dan moet het iemand zijn die echt heel close met haar is. Ik kan mij niet voorstellen dat als je zo close met iemand bent je die persoon zo op internet gaat zetten, kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind die theorie van Yuri dat het daadwerkelijk Kim/Jumi zelf of iemand uit haar inner circle was steeds plausibeler.
Dit ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Alsof mij dat lukt, ze reageerde ook niet op m'n bericht op fb en fok.
Denk juist dat hij doelt op een missie naar de echte. Oftewel voor haar deur gaan staan. Al was ze het zelf, het was duidelijk niet haar bedoeling dat dit bekend werd want ze is verdwenen en reageert nergens op. Dan zit ze niet te wachten op mensen van het internet voor haar deur hequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Volgens Yuri op zoek naar de copycat Juminelle, eigenlijk hetzelfde als op zoek gaan naar god
Het kan de echte Jumi gewoon niet zijn. Kijk alleen al naar haar schrijfstijl, dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk juist dat hij doelt op een missie naar de echte. Oftewel voor haar deur gaan staan. Al was ze het zelf, het was duidelijk niet haar bedoeling dat dit bekend werd want ze is verdwenen en reageert nergens op. Dan zit ze niet te wachten op mensen van het internet voor haar deur he
Nee ik noem dat geen troll want het is geen troll, noob.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Noem jij dat een troll ja?Dan weet je de definitie van troll niet echt.
Troll is toch van WoW?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Noem jij dat een troll ja?Dan weet je de definitie van troll niet echt.
Jij was geband dus jij hebt niks gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wanneer hebben wij dan gezegd dat we denken dat het een troll is? Noob
Gisteren nog een emmertje verorbert op school. Nikkers keken mij aan alsof ik GHEAAAK was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
McDonalds, tli pls.
Het is overigens wel hotwings tuesday
Jij bent één domme nikker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
quote:
u mad cuz you were in love with that chick, nikker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gisteren nog een emmertje verorbert op school. Nikkers keken mij aan alsof ik GHEAAAK was.
[..]
Jij bent één domme nikker.
I'm mad omdat je Etha's post serieus neemt. Nikker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u mad cuz you were in love with that chick, nikker.
kk ethaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I'm mad omdat je Etha's post serieus neemt. Nikker.
Please, jij blijft alsnog de enige.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Mooi, zegt iemand het ook eens tegen Yuri.
Haat op me brachioradialis.quote:
Haat op m'n glutes #squatssssssssssssquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haat op me brachioradialis.
Lkr lat pulldown gepakt net voor de vleugeltjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
curlbro, beta, niks om op te haten brah.
Er zijn genoeg mensen die als een retard typen. Hier op FOK! wordt er juist van je verwacht dat je normaal typt dus is het ook niet zo gek dat ze haar 'best' doet. Daarnaast nog eens de spellingcontrole van de browser.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
Alsof iemand een retard in het echt is en op facebook maar op Fok! inene wel cool en hip
Goeie theorie Yuri.
Goeie comeback.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ga anders even in het BB-topic opscheppen over je gespierde lichaam Yuri.
Nee, het is gewoon iemand close van d'r.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die als een retard typen. Hier op FOK! wordt er juist van je verwacht dat je normaal typt dus is het ook niet zo gek dat ze haar 'best' doet. Daarnaast nog eens de spellingcontrole van de browser.
Heel veel dingen kloppen niet, klaar.
Nou zeg wat een druk leven. Een paar keer per week een foto op het internet plaatsen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
De echte Kim heeft volgensmij ook een veel te druk leven om op veel avonden/dagen op FOK! te zitten en ook nog eens al die fb accounts aanmaken en onderhouden. Ik bedoel, kijk die shitload aan foto's op d'r fb en instagram
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
What the fuck is er mis met dat wijf? Ze heeft nog meer albums op d'r FB openbaar gemaakt
Ze is wel fucking lekker hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
What the fuck is er mis met dat wijf? Ze heeft nog meer albums op d'r FB openbaar gemaakt
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is wel fucking lekker hoor.![]()
Maar je zou denken dat ze die na dit gedoe juist op alleen voor vrienden zet.
srs ga normaal typen, ik kan hier niets van maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Che_ het volgende:
Wat was die link van facebook als je op klikt zie je eigen facebook pagina.
en niet alleen facebook.com
het is gewoon een lange facebooklink maar je komt gewoon op je eigen pagina uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
srs ga normaal typen, ik kan hier niets van maken.
Dat is allang gebeurd nerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Rot eens op Che_, we gaan niet d'r FB op heel FOK! verspreiden
Waar heb je het over a grapquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey ik wil niet stoken, maar ik zou dit niet pikken van die Vaseline.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
ey nigga, vecht jij het maar uit met haarquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ey ik wil niet stoken, maar ik zou dit niet pikken van die Vaseline.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef tliciouz het volgende:
Klopt sowieso niet, de Juminelle was bang voor duiven.OMG DIT IS HET TEKEN DAT ZE NEP ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dat is ze ook en verbaas me er echt over dat jij zo'n enorme plaat voor je harses hebt dat je er in wilt blijven geloven dat ze echt is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
OMG DIT IS HET TEKEN DAT ZE NEP IS
U JUST MAD CUZ U WERE IN LOVE WITH JUMI.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is ze ook en verbaas me er echt over dat jij zo'n enorme plaat voor je harses hebt dat je er in wilt blijven geloven dat ze echt is.
Dit zal het wel zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U JUST MAD CUZ U WERE IN LOVE WITH JUMI.
Jij bent ook al zo een domme nikker. Wat is dat toch jongons.quote:
Ga leren lezen voor je postquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo een domme nikker. Wat is dat toch jongons.
Wie niet kerel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U JUST MAD CUZ U WERE IN LOVE WITH JUMI.
Kanker, daar heb ik het toch niet over lul. Uit jouw post kan ik enkel opmaken dat je mijn post serieus nam, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga leren lezen voor je post![]()
Waar zie jij mij posten dat het de echte moet zijn?
Ik ga gewoon de eckte opsporen, en haar neuken als vergelding.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie niet kerel.
Ik geloof die shyt gewoon niet, klaar. Het stinkt vanuit allerlei kanten, jullie kunnen ook niet aantonen dat zij echt nep is dus uiteindelijk hebben we allemaal een plaat voor onze kop.
en hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker, daar heb ik het toch niet over lul. Uit jouw post kan ik enkel opmaken dat je mijn post serieus nam, dat bedoel ik.
[..]
Ik ga gewoon de eckte opsporen, en haar neuken als vergelding.
Desnoods verkracht je haar mang, kunnen we deze shit ook weer afsluiten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga gewoon de eckte opsporen, en haar neuken als vergelding.
Door naar PI's te kijken, poepchinees.quote:
Alsof iedereen dat doet, ik ga lekker bij ieder post de PI checkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Door naar PI's te kijken, poepchinees.
quote:Fakking weirdo get a freakin life haha xje
Goede nadere toelichting.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben vanaf vandaag een echte celebrity
Eerste oerdomme actie alweer gemaakt hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je wel wat een PI is?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alsof iedereen dat doet, ik ga lekker bij ieder post de PI checken
quote:
quote:
Huh, ik kan dat nergens vinden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:57 schreef tliciouz het volgende:
En waarom zou de echte dit op haar facebook zetten als ze daadwerkelijk Jumi is?
[..]
Mexico albumquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben ondertussen ook wel oprecht benieuwd naar de persoon achter "Juminelle". Ik denk aan een speurtocht.
En waar zijn die nieuwe fotoalbums? Ik zie nogsteeds alleen dezelfde? Jullie zijn echt FaceBook-creeps.
Godmiljaar, slecht ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh misschien is het omdat CB vrienden met d'r is dat ze die albums open heeft staan voor vrienden van vrienden.
Ik zou overigens met m'n huidige kapsel hier zo bij kunnen staan.quote:
Nee die zijn niet groot, je mag aan mijn laterale delts zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
CB IS VRIENDE MET EKTE JUMI OMG MAG K JE REAR DELTS AANRAKE???
Het is een geheimpje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, het is me nu direct duidelijk ja.
[ afbeelding ]
You wishquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou overigens met m'n huidige kapsel hier zo bij kunnen staan.
Hyves was baas. Bovendien weigerde ik eerst ook een hele tijd Hyves aan te maken maar toch gedaan, jaren terug.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Bovendien dWc die Facebook steeds afzeikt maar Hyves wel goedkeurt
+1 voor CBquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh misschien is het omdat CB vrienden met d'r is dat ze die albums open heeft staan voor vrienden van vrienden.
Het is duidelijk, ook de echte Kim wilt mij.quote:
it's just a matter of timequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is duidelijk, ook de echte Kim wilt mij.
Gewoon met mijn pik uit mijn broek op een bankje in Amsterdam gaan zitten.quote:
De laatste keer dat ik dat heb gedaan zaten er na een kwartier 2 zwermen vogels op m'n pik te chillenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon met mijn pik uit mijn broek op een bankje in Amsterdam gaan zitten.
And then I play the waiting game.
Je moet ook geen vogelvoer in je pisbuis frotten. kk domme nikker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat heb gedaan zaten er na een kwartier 2 zwermen vogels op m'n pik te chillen.
Altijd al een keer heen willen gaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moet ook geen vogelvoer in je pisbuis frotten. kk domme nikker.
Gaan we samen naar Oktoberfest, Ruige Rugridder van me?
[ afbeelding ]
Ik wilde gaan, maar geen kaarten meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moet ook geen vogelvoer in je pisbuis frotten. kk domme nikker.
Gaan we samen naar Oktoberfest, Ruige Rugridder van me?
[ afbeelding ]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar geen kaarten meer
gun die jongen ook wat !quote:
Dat was nog voordat je ignorance de overhand namquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe dWc ooit tegen me zei dat ik best veel wist voor m'n leeftijd toen ik iets zei over Oktoberfest
Monogamiequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Inderdaad, die jongen moet blij zijn met JB's ass.
JB's ass slappen als ze stout isquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Inderdaad, die jongen moet blij zijn met JB's ass.
Die nog niet in je bezit hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
ethaenjbdoggystyle.rar in de making.
Echt hè, stond openbaar op Tumblr en shit. Jumi tipte mequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die nog niet in je bezit hebben.
Denken dat hij nog seks krijgt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
ethaenjbdoggystyle.rar in de making.
Faya Etha, feitelijk zegt ze dat ze eigenlijk outta your league is maar heeft gedowngradequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef JackieBrown het volgende:
Hij mag godverdomme God elke avond op z'n blote kapotte knietjes bedanken.
Hoe krijg jij nog actie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denken dat hij nog seks krijgt.
Pikstraf is where it's at.
Deze stokerquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Faya Etha, feitelijk zegt ze dat ze eigenlijk outta your league is maar heeft gedowngrade.
Ik vraag of je nog steeds behoeft hebt aan actie, nu etha pikstraf heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
niks mis meequote:
Nee nog niet, heb een heel klein minibeetje vertraging opgelopen door m'n trip naar Florida en andere zakenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
JB, je bent nu klaar met je master toch? Wat ga je nu doen?
Ik zou het iets meer tijd geven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, eerlijk gezegd ben ik er nu al achter dat deze studie niks voor mij is. Echt niks interesseert me ook, zelfs op die fantoom oefenen enzo interesseert me niet. Echt zo stom ik zit ook echt in dubio nu of ik door moet gaan of stoppen en fulltime werken tot februari, dan kan ik verpleegkunde aan de HvA gaan doen ofzo, dat was altijd al m'n 2e keus mja.
Dat is wel klote. Maar als je het echt zeker weet zou ik er zeker niet te lang meer blijven. Ook ivm studiebeurs/ov terugbetalen (weet niet zeker of dat gelijk moet hoor). En ja waarom jezelf kwellen toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, eerlijk gezegd ben ik er nu al achter dat deze studie niks voor mij is. Echt niks interesseert me ook, zelfs op die fantoom oefenen enzo interesseert me niet. Echt zo stom ik zit ook echt in dubio nu of ik door moet gaan of stoppen en fulltime werken tot februari, dan kan ik verpleegkunde aan de HvA gaan doen ofzo, dat was altijd al m'n 2e keus mja.
The fuck.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc die een weekban krijgt voor het vragen naar Fascination d'r seksleven.
Is die vraag ook gelijk beantwoord
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc die een weekban krijgt voor het vragen naar Fascination d'r seksleven.
Is die vraag ook gelijk beantwoord
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het kan misschien wel kut zijn qua uitvoering, maar als je iets doet wat je leuk vindt dan zal je de onerwerpen an sich wel leuk vinden lijkt me. En dat geeft ook de motivatie om door die kuttoetsen/paar kutvakken tussendoor door te zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
Vas even voor jou: alle propedeuse-jaren zijn kut. Dat is echt iets waar je je doorheen moet zetten.
Het is dat je het zelf al typte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou sowieso iets in de zorg Yuri, maar ik ben wel een zorgzaam persoon (al zou je denken van niet) dus verpleegkunde is toch misschien betere optie. Al zijn de werktijden niet heel flexibel maargoed.
Wat weet jij nou van het hbo? Kaoloquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het kan misschien wel kut zijn qua uitvoering, maar als je iets doet wat je leuk vindt dan zal je de onerwerpen an sich wel leuk vinden lijkt me. En dat geeft ook de motivatie om door die kuttoetsen/paar kutvakken tussendoor door te zetten.
Oh je had het alleen over hbo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van het hbo? Kaolo
Haha dat wil ik ook heel graag maar zo werkt het niet. Ik wou dat ik in Hawaii geboren was en daar een strand tentje runde, beetje surfen, die dingen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, de wereld rondreizen en met m'n luie gat in een goedkoop land zitten zoals Thailand. Ik ben gewoon echt geen type voor de schoolbanken of whatever, heb ik echt grote moeite mee, immers toch 2 keer examen gedaan vanwege extreme luiheid op dat gebiedWat dat betreft past mbo beter bij me omdat dat gewoon echt praktijkgericht is, niet dat ik mbo wil gaan doen ofzo.
Verpleegkundige is toch dat? Mijn moeder was ook verpleegkundige en die hielp ook veel mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja mensen helpen is sowieso iets wat ik wel altijd heb willen doen en wat ik me ook wel zie doen. Ik waag het er gewoon op denk ik. Ik dacht trouwens dat jij hbo deed maargoed
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja verpleegkundige YuriZo stom eigenlijk, ik ben nooit goed voorgelicht door m'n school. Ze wisten dat ik moeite had met schoolbanken en dat ik sowieso liever bezig ben, toen ik m'n examen niet haalde besefte ik dat ik gewoon jaren verspild had en beter mbo niveau 4 kon doen ipv 4havo
. Inderdaad allemaal van die onnuttige kutvakken waar ik niks mee doe/kan.
Bijna alle mbo-ers vallen hier op het hbo door de mand door gebrek aan basiskennis en het vermogen om logisch na te denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verpleegkundige is toch dat? Mijn moeder was ook verpleegkundige en die hielp ook veel mensen.![]()
Haha, nee. Toen ik mijn VMBO diploma gehaald had kon ik kiezen voor HAVO of MBO, ik koos bewust voor MBO. Als ik zo dadelijk aan mijn HBO opleiding begin dan heb ik veel meer ervaring en kennis over zaken dan de mensen die van de HAVO afkomen. Daarnaast wou ik ook leren over mijn toekomstige beroep in plaats van het standaard vakkenpakket dat je op de HAVO krijgt.
Volgens mij zijn alle mbo'ers die bij mij in het propedeusejaar zaten ook afgevallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijna alle mbo-ers vallen hier op het hbo door de mand door gebrek aan basiskennis en het vermogen om logisch na te denken.
Op zowel CE als Bouwkunde meegemaakt.
da mothafucking ceilingquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef oLexie het volgende:
Okay, ik las ergens al iets over een trollJum, whatsup?
Sja, ik hou sowieso niet van mensen die zeggen wat ik moet doen, ik kijk zelf naar wat het beste is. Dus wat jij nu moet doen is op papier zetten wat het beste voor jou is en dat gaan doen ongeacht wat mensen zeggen of niet, lekker schijt hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja verpleegkundige YuriZo stom eigenlijk, ik ben nooit goed voorgelicht door m'n school. Ze wisten dat ik moeite had met schoolbanken en dat ik sowieso liever bezig ben, toen ik m'n examen niet haalde besefte ik dat ik gewoon jaren verspild had en beter mbo niveau 4 kon doen ipv 4havo
. Inderdaad allemaal van die onnuttige kutvakken waar ik niks mee doe/kan.
Ik heb van alles in petto.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zowaar een serieus gesprek met Yuri
Traantje weggepinkt.
[ afbeelding ]
Cool story bro, er zijn ook genoeg havisten die het niet redden doordat de kloof ontzettend groot is. Het gaat uiteindelijk om het individu en niet om de voorgaande opleiding.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijna alle mbo-ers vallen hier op het hbo door de mand door gebrek aan basiskennis en het vermogen om logisch na te denken.
Op zowel CE als Bouwkunde meegemaakt.
Eng.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja nou, Jumi gebruikte dus de foto's/gebeurtenissen uit het leven van een echt bestaand half Moluks meisje uit Elst met dezelfde voornaam die zij gebruikte.
ja cb heeft haar opfbquote:
ik ook niequote:
Het gaat inderdaad om de individu, neemt niet weg dat van de 8 mbo-ers die ik in mijn P-jaar CE had er niet 1 meer over is. Vijf kregen er een BAS. Terwijl CE echt kan-ker makkelijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool story bro, er zijn ook genoeg havisten die het niet redden doordat de kloof ontzettend groot is. Het gaat uiteindelijk om het individu en niet om de voorgaande opleiding.
Dat is wel heel sad. Ik weet niet hoe het niveau van de MBO-scholen daar is maar die van hier zijn best goed. Die van mij staat in de top 10 beste ROC-scholen van Nederland. Hier zie je juist dat veel havisten het niet redden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de individu, neemt niet weg dat van de 8 mbo-ers die ik in mijn P-jaar CE had er niet 1 meer over is. Vijf kregen er een BAS. Terwijl CE echt kan-ker makkelijk is.
Lkr spuitend klaarkomme met mn vinger in je kut met 15cm ontsluiting (diagonaal)quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef JackieBrown het volgende:
Ik val van de ene verbazing in de andere
gvd mn bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
Vaseline gebruik ik alleen voor het kontneuken.
Dat over dat spuitend klaarkomen zei ze ook echt gewoon met d'r moeder ernaastquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat zit ik ook te kijken maar heb ik even gemist dan
Mijn lieve vriendin doet uitgebreid verslag over de appquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
zoek leven a bezemquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee hij mag hier blijven, hij is mijn mattie.quote:
Beiden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel eens gehad als in seks gehad of gewoon iets?
Sowieso broertje, hep al 4 chickies gebalt ensoquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Che_ het volgende:
yuri is je wens om via fok te hosselen al gelukt jong?
goed zo neef!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso broertje, hep al 4 chickies gebalt enso
doorsturen graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thanks voor je DM, zeer ophelderend.
tussen nu en 21:00 heb je geen tijd om ff te gaan stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 07:13 schreef JackieBrown het volgende:
Eeeeey kut. Stemmen vandaag he :s. Heb er helemaal geen tijd voor
Eigenlijk niet maar ik heb al een oplossing, je kan ook stemmen op het station zag ikquote:Op woensdag 12 september 2012 07:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tussen nu en 21:00 heb je geen tijd om ff te gaan stemmen?
niet op alle en alleen binnen je eigen stad tenzij je je stem pas hebt omgezet in een kies pas. Dan kan het ook buiten je eigen stadquote:Op woensdag 12 september 2012 07:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik heb al een oplossing, je kan ook stemmen op het station zag ik
Wel op de mijne en binnen je gemeente, niet stadquote:Op woensdag 12 september 2012 07:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet op alle en alleen binnen je eigen stad tenzij je je stem pas hebt omgezet in een kies pas. Dan kan het ook buiten je eigen stad
Johan vlemminx. Want die geeft iedere Nederlander een gratis iPad ipv een JSFquote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
Wat stemmen jullie jongons en meisjons?
Shit man, kan ik m'n stem nog wijzigen?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Johan vlemminx. Want die geeft iedere Nederlander een gratis iPad ipv een JSF
niks mis met roffaquote:
Stomme kut mokka.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus je vind mij leuk?Ben ook gemengd
![]()
![]()
![]()
allochtonen sc¿ wtfquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef ThaTim het volgende:
de intolerantie hieren dat in de zogenaamde allochtonen sc
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
Verveel me joh.. waarom is hier niemand om me te entertainen
[ afbeelding ]
CS, 20 minuten. Be there or be squarequote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef ThaTim het volgende:
ben je in roffa JB ik entertain je wel![]()
Niet voor ik jullie inwendige stokslagen heb gegevenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet dan word Etha jaloers en gaat ie me donkeypunchen, of jou
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ben je me nu al vergeten sukkeltje
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie.
Haha.
Etha denkt is fissa met jb en vas.
Hell nooo jongen, wij doen van zo:
[ afbeelding ]
Zie het al voor me, trio met JB en Vas en dat ik als huilende derde overblijfquote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie.
Haha.
Etha denkt is fissa met jb en vas.
Hell nooo jongen, wij doen van zo:
[ afbeelding ]
Denken dat Vas voor iemand anders komt dan voor mijquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
JB wilt mij helaas niet delenSorry Vas.
jb plsquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denken dat Vas voor iemand anders komt dan voor mij
Ik zou voor iedere vrouw een squatverplichting invoeren en fattax voor dikke chicksquote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou een Kk goede lijsttrekker zijn
nee, dm maar locatie enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Je hebt de uitnodiging niet ontvangen?
Jacuzzi feestje met Jumi
ennequote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou een Kk goede lijsttrekker zijn
mijn stem heb jequote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou voor iedere vrouw een squatverplichting invoeren en fattax voor dikke chicks
ik zou Kk slechte standpunten hebben maar ze Kk goed overbrengen met mijn tongkunsten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou voor iedere vrouw een squatverplichting invoeren en fattax voor dikke chicks
Etha for Prezquote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou Kk slechte standpunten hebben maar ze Kk goed overbrengen met mijn tongkunsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat deze man niet gekozen kon worden gisteren![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Niks dikke, heb een turkenzaak om de hoek met lekkere broodjahs!
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
Vas speelt in de Champions League van het levensgenieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |