SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stem je ook op de SGP?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee ik doe alleen missionaris, ben fucking saai.
Bij jou wel... ballen kletsen tegen jouw ding.quote:
jammer, had er wel zin inquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee ik doe alleen missionaris, ben fucking saai.
Vorige keer vond je dat dom en grappig klinken...quote:
vas plsquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik me bewust word van dat geluid wel ja
quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt van alles een stijfje
Ik geloof er sterk in dat het gewoon Kim is. Als het iemand anders zou zijn dan moet het iemand zijn die echt heel close met haar is. Ik kan mij niet voorstellen dat als je zo close met iemand bent je die persoon zo op internet gaat zetten, kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind die theorie van Yuri dat het daadwerkelijk Kim/Jumi zelf of iemand uit haar inner circle was steeds plausibeler.
Dit ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Alsof mij dat lukt, ze reageerde ook niet op m'n bericht op fb en fok.
Denk juist dat hij doelt op een missie naar de echte. Oftewel voor haar deur gaan staan. Al was ze het zelf, het was duidelijk niet haar bedoeling dat dit bekend werd want ze is verdwenen en reageert nergens op. Dan zit ze niet te wachten op mensen van het internet voor haar deur hequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Volgens Yuri op zoek naar de copycat Juminelle, eigenlijk hetzelfde als op zoek gaan naar god
Het kan de echte Jumi gewoon niet zijn. Kijk alleen al naar haar schrijfstijl, dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk juist dat hij doelt op een missie naar de echte. Oftewel voor haar deur gaan staan. Al was ze het zelf, het was duidelijk niet haar bedoeling dat dit bekend werd want ze is verdwenen en reageert nergens op. Dan zit ze niet te wachten op mensen van het internet voor haar deur he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |