SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat is zowieso niet zo, je krijgt het als de serverronde afloopt gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Droathoah het volgende:
Is het nog steeds zo dat als je een game eerder afsluit je geen xp krijgt?.
![]()
Ok, vond t al raar, maar idd zie nu dat het erbij is gekomen, bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is zowieso niet zo, je krijgt het als de serverronde afloopt gewoon.
![]()
Sjesus heb ik net een potje ziek veel c4 vehicle kills gemaakt, telt ie ze nie mee voor de assignment.
![]()
Armored Kill
Achterlijk grote maps en ziek hard erdoorheen crossen op je quad om vervolgens op iemand te land, af te stappen en nog 2 lui neer te maaien.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ik ga Fraps zo maar eens aanzetten, epische dingen gebeuren er.Would you like to know more?
Eindelijk mijn PC weer terug van reparatie..
Ik kan iedereen Alternate van harte afraden..
Destijds een PC gekocht en al 4 keer heen en weer geweest voor een "reparatie".
Moederbord, geheugen en twee keer hebben de SSD het loodje gelegd.
Toen ik hem de derde keer liet repareren werd mij verzekerd dat de PC het weer deed; niet dus, ik werd weer doodgegooid met blauwe schermen.![]()
In ieder geval is die nu weer "gefixed", echter zijn ze wel vergeten een ventilator aan te sluiten en werkt mijn CD/DVD-rom niet meer.
Gelukkig heb ik de CD's niet nodig om Battlefield 3 te spelen.![]()
Ach bij elk bedrijf heb je wel mensen werken die incompetent zijn.
Wat me wel opvalt in BF3 in de vehicle maps is dat er zoveel mensen snel op hun kleine pikkie zijn getrapt. Wat een gezeik vergeleken met Metro. Stelletje jankbekken dat er rondlopen... en de level 100's die dus serieus in een emmer schijten en geen leven hebben, zijn nog het ergste volgens mij.![]()
![]()
Nog niet begonnen (helaas flinke workload op laatste moment) maar herken het kinderachtige gedoe op BF helaas wel heel erg. Het lijkt alsof in de laatste 3 maanden een zooi CoD-volk besloten heeft om BF te gaan spelen. Teamplay is er amper nog, 1 en al flamewar in de chat, nog steeds redelijk wat cheaters en lui die vehicles als persoonlijke taxi gebruiken.
Zonde
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Werkt weer lekker hier, zit continue vast in de queue maar krijg ondertussen wel Battlereports binnen.![]()
![]()
wtf in mijn potjes is dat ding zo de lucht uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
7mins in de AC130 en gelijk 47 kills lol...![]()
Echt, al die baserapesIk wordt er ziek van, ik vind de PS3 versie ondanks de graphics etc toch beter (qua spelers ook!)
![]()
Hele dag nog geen baserape gehadquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:43 schreef Topiek het volgende:
Echt, al die baserapesIk wordt er ziek van, ik vind de PS3 versie ondanks de graphics etc toch beter (qua spelers ook!)
![]()
![]()
Ik in 6/6 potjes Caspian. Ook die jet, veels te gevoelig. Je kan niets met een jet doen, omdat je al van die jet kids hebt, die 24/7 in die klote dingen vliegen. Je hebt geen kansquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hele dag nog geen baserape gehad![]()
![]()
Misschien flares op het juiste moment gebruiken en ook straaljagers die achter je aan zitten uit de lucht knallen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
wtf in mijn potjes is dat ding zo de lucht uit![]()
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je PS3 versie beter vindt omdat de spelers slechter zijn (jouw niveau).quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik in 6/6 potjes Caspian. Ook die jet, veels te gevoelig. Je kan niets met een jet doen, omdat je al van die jet kids hebt, die 24/7 in die klote dingen vliegen. Je hebt geen kansWould you like to know more?
Die artillerie is trouwens echt baas. Fucking hard sites spammen en kills binnenharken.
Nee, omdat daar alles veel beter balanced is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je PS3 versie beter vindt omdat de spelers slechter zijn (jouw niveau).![]()
Op de PC zijn de graphics beter, komt BF beter door zijn recht door de 64 man mogelijkheid en ligt het niveau door het platform gewoon 10x hoger. Als je lekker casual wilt gamen blijf je lekker op je PS3 met je auto-aim spelen. Deze shit is voor de eckten.Would you like to know more?
Ik zeg niet dat de PS3 versie goed is, maar PC valt me tegen. Welke servers spelen jullie dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Afwazig het volgende:
Op de PC zijn de graphics beter, komt BF beter door zijn recht door de 64 man mogelijkheid en ligt het niveau door het platform gewoon 10x hoger. Als je lekker casual wilt gamen blijf je lekker op je PS3 met je auto-aim spelen. Deze shit is voor de eckten.![]()
ja, je moet het ff onder de knie hebben, je moet je map op groot en uitgezoomd zetten, als de raketten inslaan zie je cirkeltjes verschijnen op je map, dan inschatten hoe je de volgende keer moet richten..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef Afwazig het volgende:
Die artillerie is trouwens echt baas. Fucking hard sites spammen en kills binnenharken.
Arty geeft veel schade aan idd
En over rush, de attackers zijn te overpowered, vooral de combi met arty en AC130 en de paratroopers..![]()
Sjesus idd, echt belachelijk. Zowel meer vehicles + AC130 + paratroopers.... Attackers kunnen gewoon letterlijk bij de mcom's landen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En over rush, de attackers zijn te overpowered, vooral de combi met arty en AC130 en de paratroopers..![]()
Vreselijk al die super agressief afgestelde autobalancers, 4 servers geprobeerd, gewoon niet in hetzelfde team te geraken als een maat puur omdat de autobalancer apeshit gaat als er een verschil groter dan 1 is..
Fuck it, ik heb het gehad voor vanavond..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik in 6/6 potjes Caspian. Ook die jet, veels te gevoelig. Je kan niets met een jet doen, omdat je al van die jet kids hebt, die 24/7 in die klote dingen vliegen. Je hebt geen kans![]()
![]()
Ach, stel je voor als je nu op de PS3 zou beginnen en dan in een jet stapt, dan zou je precies hetzelfde hebben als op de PC.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Inderdaad en als je hem met 2 jets pakt is hij gelijk helemaal weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ac130 stelt ook niks vóór1 goede run met een Mig en hij gaat neer
![]()
Alternate zijn inderdaad prutsers want ze doen altijd wel wat verkeerd aan je pc.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:20 schreef Captainp00face het volgende:
Eindelijk mijn PC weer terug van reparatie..
Ik kan iedereen Alternate van harte afraden..
Destijds een PC gekocht en al 4 keer heen en weer geweest voor een "reparatie".
Moederbord, geheugen en twee keer hebben de SSD het loodje gelegd.
Toen ik hem de derde keer liet repareren werd mij verzekerd dat de PC het weer deed; niet dus, ik werd weer doodgegooid met blauwe schermen.![]()
In ieder geval is die nu weer "gefixed", echter zijn ze wel vergeten een ventilator aan te sluiten en werkt mijn CD/DVD-rom niet meer.
Gelukkig heb ik de CD's niet nodig om Battlefield 3 te spelen.
Je kan beter losse onderdelen kopen en het zelf doen.![]()
In Dessert Combat kon je hem zelf vliegen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ac130 stelt ook niks vóór1 goede run met een Mig en hij gaat neer
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Tank superiority is ook helemaal niks, TTK is veel te hoog en het is meer een kunstje van wie er op afstand het beste raak kan schieten en op tijd kan terug kruipen.
Totaal geen risico meer.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

echter is het bij BF zo altijd geweest en ook in BF3 nog zo: mits er samenwerking is en er risico's genomen worden kan het team winnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Tank superiority is ook helemaal niks, TTK is veel te hoog en het is meer een kunstje van wie er op afstand het beste raak kan schieten en op tijd kan terug kruipen.
Totaal geen risico meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In Dessert Combat kon je hem zelf vliegen...![]()
Wel jammer dat je daar geen jeep of hummer in kon rijden, naar de andere kant van El Alamein vliegen en dan daar de ramp weer openen om je team te droppen...quote:
Dessert Combat, wat was die titel zijn tijd ver vooruit, wat was er een skill nodig om uberhaupt met een helicopter te vliegen
Goh...het is net echtquote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Tank superiority is ook helemaal niks...het is meer een kunstje van wie er op afstand het beste raak kan schieten en op tijd kan terug kruipen.
People assume too much.![]()
quote:
Behalve dat je tank wel heel makkelijk de sjaak is ten opzichte van choppers en vooral een jet met boordkanon
wederom net als in het echtquote:Op woensdag 12 september 2012 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve dat je tank wel heel makkelijk de sjaak is ten opzichte van choppers en vooral een jet met boordkanon
Zijn er nog ergens leuke servers waar nog gewoon wordt samen gespeeld?
Telkens als ik via BattleLog een Quick Match doe dan kom ik op gare servers waar iedereen enkel met zichzelf bezig is: voertuigen rijden voor je neus weg ipv je mee laten rijden, mensen met kits gebruiken die niet, enzovoort... Laat staan dat je een keer met een paar mensen een vlag kan capturen; iedereen verspreidt zich maar en doet wat hij zelf wil, zonder ook maar een seconde aan het teambelang te denken; niemand die in dekking ligt om eventuele aanvallers van veraf neer te schieten; nee iedereen wil bij de vlag staan om die 200 of 150 punten te pakken..
Ik ben niet zo fanatiek dat ik helemaal via teamspeak enzo wil praten, maar een server waar wat beter wordt samengewerkt lijkt me toch een stuk leuker.
Hebben jullie nog suggesties of bijvoorbeeld een eigen FOK! server ofzo?![]()
Een jet met een boordkanon tegen een tank? Nee man. Paar deuken wellicht, hooguit een gebroken rupsband, maar verder... Zelfde geldt voor choppers: zoals in BF3 is het wel ERG de arcade versie van tanks opjagen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Enig idee hoe krachtig die boordkanonnen van een jet zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een jet met een boordkanon tegen een tank? Nee man. Paar deuken wellicht, hooguit een gebroken rupsband, maar verder... Zelfde geldt voor choppers: zoals in BF3 is het wel ERG de arcade versie van tanks opjagen.Bron: linkquote:Cold War aircraft, such as the A-10 Thunderbolt II and SU-25 Frogfoot, have been specifically built for close air support, including tank destruction. They can use a variety of weaponry, including large-caliber anti-tank guns,People assume too much.![]()
Wat zeggen zo`n A-10 heeft echt een debiel boordkanon. Ooit eens stuk van op Discovery gezien. Die dingen zijn ook zo traag omdat ze een dik pantser hebben. Een kogel op een A-10 voelde volgens piloten als een klein hamertikje op de vleugel kan ik me herinneren
.
Ik zou zeggen, voeg ons toe en kom eens op ts.Over het algemeen proberen we wel samen te werken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:15 schreef Fireblast het volgende:
Zijn er nog ergens leuke servers waar nog gewoon wordt samen gespeeld?
Telkens als ik via BattleLog een Quick Match doe dan kom ik op gare servers waar iedereen enkel met zichzelf bezig is: voertuigen rijden voor je neus weg ipv je mee laten rijden, mensen met kits gebruiken die niet, enzovoort... Laat staan dat je een keer met een paar mensen een vlag kan capturen; iedereen verspreidt zich maar en doet wat hij zelf wil, zonder ook maar een seconde aan het teambelang te denken; niemand die in dekking ligt om eventuele aanvallers van veraf neer te schieten; nee iedereen wil bij de vlag staan om die 200 of 150 punten te pakken..
Ik ben niet zo fanatiek dat ik helemaal via teamspeak enzo wil praten, maar een server waar wat beter wordt samengewerkt lijkt me toch een stuk leuker.
Hebben jullie nog suggesties of bijvoorbeeld een eigen FOK! server ofzo?
En we hebben een eigen server, maar we doen er niet zoveel mee :s![]()
De rush jets zijn ook een stuk sterker dan de conquest jetsOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Noem je net de twee vliegtuigen die er speciaal voor gebouwd zijn... De A-10 is zelfs om de Avenger heen ontworpen. Een F-18 of MiG-29 slaat op een tank weinig deuken...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:23 schreef very het volgende:
[..]
Enig idee hoe krachtig die boordkanonnen van een jet zijn?
[..]
Bron: linkDriedubbel uitgevoerde bedieningslijnen, een badkuip van titanium pantser om de piloot heen, een reservoir van iets van 1100-1300 patronen, half kapotgeschoten terugvliegen naar basis...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:36 schreef Afwazig het volgende:
Wat zeggen zo`n A-10 heeft echt een debiel boordkanon. Ooit eens stuk van op Discovery gezien. Die dingen zijn ook zo traag omdat ze een dik pantser hebben. Een kogel op een A-10 voelde volgens piloten als een klein hamertikje op de vleugel kan ik me herinneren
.
Ik kan geen server meer in ineens?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo'n A10 is ook om het boordkanon heen gebouwd.
Tabk superiority in die sneeuwmap, gister met rubbels, vond ik wel vermakelijk. Even wat anders en wat javelin kills erbij.
Vanavond nog ff rondje bf3, maar niet de hele avond.![]()
Zijn er mensen hier die EyeFinity draaien? Heb het net aangesloten op mijn 7970 en ben benieuwd welke instellingen jullie gebruiken.![]()
Maar hier heb je dus Die F-18 en die SU-35 en dat zijn jagers, geen tank-destroyers en toch is het spel zo van 1 run en die tank is dood.
Beetje meer balancing had wel gemogen maargoed dat is dice voor beginnersWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

En bedankt, weer een uur verder op wikipediaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Noem je net de twee vliegtuigen die er speciaal voor gebouwd zijn... De A-10 is zelfs om de Avenger heen ontworpen. Een F-18 of MiG-29 slaat op een tank weinig deuken...
[..]
Driedubbel uitgevoerde bedieningslijnen, een badkuip van titanium pantser om de piloot heen, een reservoir van iets van 1100-1300 patronen, half kapotgeschoten terugvliegen naar basis...
Goed leesvoer!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik had even zin wat te Frapsen dus heb een soort "How to mobile artillery" filmpje gemaakt. Dennis die aan het spotten is voor mij zit er ook in. Zal hem zo even posten.
Is wel mooi gedaan maar mijn stemquote:![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan ik zo wel uren zitten en gewoon wat schieten
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jop, 176.9.1.88quote:.
Naaah, op gegeven moment komt dr wel tank of heli die je kapotknaltquote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij kan ik zo wel uren zitten en gewoon wat schietenhaha.
![]()
Ja, serveradres staat in de OP.quote:Would you like to know more?
Nou op sommige maps kun je echt lang op dezelfde plek zitten. Die plek waar ik op het begin van het filmpje zit heb ik echt ziek lang gestaan. Pas toen ik ergens anders heenging werd ik beschoten.
Damn nu is mijn geld weer opWilde echt die BF3 Premium Edition kopen en eindelijk ook beginnen aan BF3
![]()
![]()
Gewoon 1 van je nieren verkopen! Issut waardquote:Op woensdag 12 september 2012 15:19 schreef FerryNL het volgende:
Damn nu is mijn geld weer opWilde echt die BF3 Premium Edition kopen en eindelijk ook beginnen aan BF3
. Haha.
![]()
Haha lolquote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gewoon 1 van je nieren verkopen! Issut waard. Haha.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevalt goed die AK. Tank destroyers zijn heerlijk! lekker sterk en hyper-mobiel.
Alleen die jets...Echt dit slaat helemaal nergens meer op. Je kan gewoon helemaal niks meer met twee van die piloten in de lucht. tank, infantry, chopper, vliegtuig. Alles gaat neer.
Zelfs voor een chopper, wat toch wel HET anti-ground vliegtuig is heb je minder te vrezen dan voor die pussies in die jets. Ik erger mij kapot eraan.
Hele mooie tank battles gehad met tegenstanders waar het echt spannend aan toe ging, duikt er een zo'n kleuter uit de lucht en met een salvo verpest hij alle fun.
sorry dit moest er even uit.![]()
Ik vind het juist goed, eerst kon je helemaal geen mensen op de grond helpen je kon wat dogfighten en meer nietquote:Op woensdag 12 september 2012 15:44 schreef Gibson02 het volgende:
Bevalt goed die AK. Tank destroyers zijn heerlijk! lekker sterk en hyper-mobiel.
Alleen die jets...Echt dit slaat helemaal nergens meer op. Je kan gewoon helemaal niks meer met twee van die piloten in de lucht. tank, infantry, chopper, vliegtuig. Alles gaat neer.
Zelfs voor een chopper, wat toch wel HET anti-ground vliegtuig is heb je minder te vrezen dan voor die pussies in die jets. Ik erger mij kapot eraan.
Hele mooie tank battles gehad met tegenstanders waar het echt spannend aan toe ging, duikt er een zo'n kleuter uit de lucht en met een salvo verpest hij alle fun.
sorry dit moest er even uit.![]()
Dit is de andere kant. Nu zijn jets een game maker of kraker. Heb je twee hele goede jet piloten in je team = weg vijandige tanks = weg vijandige choppers = hallo met je eigen tanks over infantry heenrollen en vervolgens de vijand in hun basis opsluiten. het hangt nu gewoon te veel af van jets.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed, eerst kon je helemaal geen mensen op de grond helpen je kon wat dogfighten en meer niet![]()
Jets zijn overpowered in combinatie met een goede piloot inderdaad. Sommige mensen zijn er zo goed in dat ze met scores al 34-1 bovenaan staan en een leuke game onmogelijk maken. Balance is wat dat betreft ver te zoeken.Would you like to know more?
Bij g2play issie goedkoper (48 euro dacht ik)quote:Op woensdag 12 september 2012 15:19 schreef FerryNL het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef Afwazig het volgende:
Jets zijn overpowered in combinatie met een goede piloot inderdaad. Sommige mensen zijn er zo goed in dat ze met scores al 34-1 bovenaan staan en een leuke game onmogelijk maken. Balance is wat dat betreft ver te zoeken.![]()
![]()
37 euro (ex verz. kosten) bij gamesshoppen.nlquote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bij g2play issie goedkoper (48 euro dacht ik)
http://tweakers.net/price(...)ld-3-premium-pc.html![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef Afwazig het volgende:
Jets zijn overpowered in combinatie met een goede piloot inderdaad. Sommige mensen zijn er zo goed in dat ze met scores al 34-1 bovenaan staan en een leuke game onmogelijk maken. Balance is wat dat betreft ver te zoeken.![]()
Beste mensen
Ik heb een vraag over battlefield 3 de assault kit die je kan kopen voor 9,99 in de battlefield store ik had een vraagje ik ben pas een weekje ermee begonnen dus nog niet alle wapens uitgespeelt als ik die asault kit koop zijn ze dan automatisch alemaal geunlockt dus dat ik ze gelijk kan gebruiken of moet ik ze eerst alemaal uitspelen?? thanx mensen hooop dat jullie me vraag snel beantwoorden!!![]()
Als je de kit aanschaft heb je gelijk alle wapens tot de beschikking.
Oh, en: Kits kopen, maar dat terzijde
![]()
Dus als ik die kit koop heb ik alles dus hoef ik niets vrij te spelen dus heb ik gelijk de normale en de nieuwe wapens en de lasers etc??????????quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef Re.active het volgende:
Als je de kit aanschaft heb je gelijk alle wapens tot de beschikking.
Oh, en: Kits kopen, maar dat terzijde
![]()
jazeker, en dan ben je na een dag klaar omdat er geen uitdaging meer is ;')quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef Normaleboy020 het volgende:
[..]
Dus als ik die kit koop heb ik alles dus hoef ik niets vrij te spelen dus heb ik gelijk de normale en de nieuwe wapens en de lasers etc??????????![]()
Lasers?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef Normaleboy020 het volgende:
[..]
Dus als ik die kit koop heb ik alles dus hoef ik niets vrij te spelen dus heb ik gelijk de normale en de nieuwe wapens en de lasers etc?
Trouwens, interpunctie? Hoofdletters? Ken je het?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Lolquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lasers?
Trouwens, interpunctie? Hoofdletters? Ken je het?![]()
![]()
Je gaat toch serieus geen kits kopen om wapens te unlocken? Speel ze gewoon vrij man dat is 1. Veel leuker en 2. Je leert spelenderwijs welke wapens jij het fijnst vindt en het beste zijn en 3. Het gevoel van tevredenheid als je je doel hebt gehaald
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Afwazig het volgende:
Je gaat toch serieus geen kits kopen om wapens te unlocken? Speel ze gewoon vrij man dat is 1. Veel leuker en 2. Je leert spelenderwijs welke wapens jij het fijnst vindt en het beste zijn en 3. Het gevoel van tevredenheid als je je doel hebt gehaald
Kopen kom op zeg dan kan je net zo goed niet gaan spelen.![]()
Een game zonder unlock systeem is ook wel eens verfrissend hoor.
En over kits kopen, als jij graag met 1 wapen wil spelen maar daarvoor moet je eerst dingen gaan doen waar je geen zin in hebt. Ik speel mijn games altijd nog voor de lol.
En als je de tijd al niet hebt om die wapens vrij te spelen is het toch ook prima. Daar verdienen ze hier het geld aan, aan de mensen die occasioneel spelen en niet de 'hardcore spelers' hier op fokskeWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Hoe krijg je het voor elkaar? Net even wat dingen geprobeerd, maar zodra het gunship er is mikt iedereen erop.. langste levensduur: 2 minuten en 15 seconden. Niet echt lang dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
schijnbaar zijn 33 gunship kills in 1 ronde genoeg voor een ban
Verder is er altijd 1 team mega goed en als je een server joined zit je dus meestal in een potje assrape tot en met. Tot nu toe is het nog weinig boeiends. Alsof alle irritaties uit de normale BF3 maps zijn vergroot. Jet-rape, tank-rape en base-rape.![]()
![]()
noob tegenstanders die de SU25 laten staanquote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar? Net even wat dingen geprobeerd, maar zodra het gunship er is mikt iedereen erop.. langste levensduur: 2 minuten en 15 seconden. Niet echt lang dus.
Verder is er altijd 1 team mega goed en als je een server joined zit je dus meestal in een potje assrape tot en met. Tot nu toe is het nog weinig boeiends. Alsof alle irritaties uit de normale BF3 maps zijn vergroot. Jet-rape, tank-rape en base-rape.![]()
![]()
Wou zeggen wat zit je op een faalservers dan?
heb geen microfoonquote:Op donderdag 13 september 2012 19:50 schreef JK het volgende:
Je zoekt de servers wel op,zeg!
Kom gewoon op ts, join de rest van het topic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
klopt de OP dat jullie geen AK spelen![]()
![]()
We spelen wel AK maar die dit topic begon kan gewoon niet met tanks omgaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
klopt de OP dat jullie geen AK spelen![]()
![]()
![]()
Wat een drama, zo veel vlaggen om naartoe te gaan en geen unlocks op mijn voertuigen
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Wat een drama, zo veel vlaggen om naartoe te gaan en geen unlocks op mijn voertuigen![]()
![]()
![]()
45 mb voor een simpele update
Way to go EA
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
In aantal maps gaat gunship er om de minuut aan omdat je buiten z'n draaicirkel een tunguska kan zetten. Schiet je de tunguska stuk ben je een baseraper
Heb het de hele avond geprobeerd, maar het is knap slecht voor iets wat er zo leuk uit zag. Maargoed, de meute tank- en jet-fans zullen het wel geweldig vinden.![]()
Ik vind het toch jammer dat het spel zo verschrikkelijk ongebalanceerd is maar toch kan ik me er heel goed mee vermaken![]()
Pfff net even in een jet gevlogen.. gister ging het wel aardig, vandaag tegen iemand met al ruim 5000 kills in een jet. Daar valt niet tegen te spelen. En een berg level 100's met 1000+ uren op de teller. Misschien moet ik gewoon een uitkering gaan trekken en in m'n onderbroek en hemd de hele dag en nacht BF3 gaan spelen, dan kan ik ze misschien nog redelijk verslaan.
Je merkt wel dat de M416 en de ACW-R de meest gebruikte wapens op dit moment zijn, volgens mij.![]()
Yeah, surequote:Op donderdag 13 september 2012 20:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
We spelen wel AK maar die dit topic begon kan gewoon niet met tanks omgaan.
Jullie zijn gewoon kut repairs die niet willen teamplayen
[ Bericht 13% gewijzigd door BurnaBoy op 13-09-2012 23:11:49 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Spreek voor jezelf...quote:Op donderdag 13 september 2012 22:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Yeah, sure
Jullie zijn gewoon kut repairs die niet willen teamplayen
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Net klaar met een ronde Armored Shield, enkel E nog over, het was geen baserapen dus maar eigenlijk kan je het wel zo zien omdat je geen kans meer krijgt om er uit te komen doordat er veel te veel voertuigen zijn op dat moment.
Is het eigenlijk mogelijk om in te stellen hoeveel voertuigen er zijn op een bepaald moment? Zou mooi zijn als degene die de andere in een hoek drukt het na x aantal tickets dan met een paar voertuigen minder moet zien te doen, zou niet verkeerd zijn voor de balans soms en de rondes spannend houden. Al ging het redelijk gelijk op hier, elke keer een stukje verder komen en een paar tanks kapot maken en dan zelf weer kapot gaan is al snel slaapverwekkend
[/quote]![]()
Zegt de gene die het woord teamplay net heeft gevonden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Yeah, sure
Jullie zijn gewoon kut repairs die niet willen teamplayen![]()
![]()
Dan word je dus bestraft als je wint als team?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:08 schreef Catkiller het volgende:
Net klaar met een ronde Armored Shield, enkel E nog over, het was geen baserapen dus maar eigenlijk kan je het wel zo zien omdat je geen kans meer krijgt om er uit te komen doordat er veel te veel voertuigen zijn op dat moment.
Is het eigenlijk mogelijk om in te stellen hoeveel voertuigen er zijn op een bepaald moment? Zou mooi zijn als degene die de andere in een hoek drukt het na x aantal tickets dan met een paar voertuigen minder moet zien te doen, zou niet verkeerd zijn voor de balans soms en de rondes spannend houden. Al ging het redelijk gelijk op hier, elke keer een stukje verder komen en een paar tanks kapot maken en dan zelf weer kapot gaan is al snel slaapverwekkend![]()
Fijn, eindelijk weer iemand die ook inziet dat die jets unbalanced zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef JK het volgende:
Pfff net even in een jet gevlogen.. gister ging het wel aardig, vandaag tegen iemand met al ruim 5000 kills in een jet. Daar valt niet tegen te spelen. En een berg level 100's met 1000+ uren op de teller. Misschien moet ik gewoon een uitkering gaan trekken en in m'n onderbroek en hemd de hele dag en nacht BF3 gaan spelen, dan kan ik ze misschien nog redelijk verslaan.
Je merkt wel dat de M416 en de ACW-R de meest gebruikte wapens op dit moment zijn, volgens mij.![]()
En ze vliegen vaak hoog, dus stingers, no way...quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Fijn, eindelijk weer iemand die ook inziet dat die jets unbalanced zijn.
En dan nog; te snel en zo buiten bereik voor soflam. Maargoed, nu merk he echt verschil tussen de no-lifers zonder sociaal leven en/of werk en de mensen die veel minder spelen. AK is echt teamwork, ts verplicht.![]()
Met teamwork op TS is AK echt leuk ja. En jets zijn inderdaad beetje te goed mits er een goede piloot in zit maar dat wordt vanzelf wel weer generfed.Would you like to know more?
Er is bijna altijd wel iemand te vinden die beter is in iets dan dat je zelf bent dus boeiend, zegt niks over die persoonWin je bij rush als verdediger? Steeds een stukje verder naar achter naarmate de tickets weg lopen. Win je bij conquest door alles te verdedigen? Helemaal geen verandering in iets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan word je dus bestraft als je wint als team?
Winnen is prima maar vaak gaat het toch te veel 1 kant op, wanneer er 150 tickets aflopen van het ene team mag er van mij best iets verdwijnen aan de kant van het winnende team hoor om de verliezende kant een betere kans te geven. Liever dat we met 5 tickets verschil eindigen dan dat je een beetje rondjes aan het rijden bent voor de vijandelijke basis.
Ik dacht gister dat de vijand tank superiority aan het spelen was in plaats van conquest, dat zegt genoeg over hoe het er aan toe ging denk ik?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat zegt meer over het verschil in teams. Zoek dan een server die wel op team balance selecteert, en dan bedoel ik niet het aantal spelers maar de kwaliteit van de spelers. Ik ken genoeg van die servers en daar vind nooit een baserape plaats.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef Catkiller het volgende:
Er is bijna altijd wel iemand te vinden die beter is in iets dan dat je zelf bent dus boeiend, zegt niks over die persoon
[..]
Win je bij rush als verdediger? Steeds een stukje verder naar achter naarmate de tickets weg lopen. Win je bij conquest door alles te verdedigen? Helemaal geen verandering in iets.
Winnen is prima maar vaak gaat het toch te veel 1 kant op, wanneer er 150 tickets aflopen van het ene team mag er van mij best iets verdwijnen aan de kant van het winnende team hoor om de verliezende kant een betere kans te geven. Liever dat we met 5 tickets verschil eindigen dan dat je een beetje rondjes aan het rijden bent voor de vijandelijke basis.
Ik dacht gister dat de vijand tank superiority aan het spelen was in plaats van conquest, dat zegt genoeg over hoe het er aan toe ging denk ik?
Ik vind het inderdaad ook van de zotte dat goede teamplay in jou ogen gestraft moet worden omdat het mindere team minder goed samenspeelt of mensen heeft met minder ervaring.![]()
wat voor update is er?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
45 mb voor een simpele update
Way to go EAgraag verwijderen![]()
Er is altijd wel iemand die beter is, moet ook wel met 3x zoveel speeluren. Wil niet zeggen dat het niet irritant is.![]()
![]()
Van Origin. Geen idee waaromquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit is al de derde keer dat ik er wordt uitgekicked, dit is de reden.
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]
Meer mensen hier last van? Driver? Heb net een nieuwe pc met alleen de drivers van ATI en van mijn moederbord.![]()
Probeer eens de nieuwste drivers te downloaden voor je GPUquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef stoeltafel het volgende:
Dit is al de derde keer dat ik er wordt uitgekicked, dit is de reden.
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]
Meer mensen hier last van? Driver? Heb net een nieuwe pc met alleen de drivers van ATI en van mijn moederbord.People assume too much.![]()
Update heeft niet geholpen maar lees dat DICE ermee bezig is. http://battlelog.battlefi(...)32654625131170904/2/![]()
Je zit ook op Tweakers zo te zien?
In elk geval is Dice er mee bezig, dat is al iets... had wel verwacht dat een handmatige pb update wonderen zou doen. Helaas dus... tijdje terug werd ik wel gekicked en hielp dat wel. Niet exact die melding, maar wel elke keer binnen 2 minuten ook een kick.
Maar kwam het uit het niets of nieuwe hardware?![]()
nice!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe headshot 2287 meter op die sneeuw map![]()
Ik had niet verwacht dat het 'm zou lukken, die bijna 2,3km.
En die unlock voor de mobile artillery is idd vet. Als iemand een C4 op je auto wil plakken geef je gewoon een wolkje zenuwgas of wat het ook is en ->>> instant death.![]()
waar zet je de mil dots dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe headshot 2287 meter op die sneeuw mapgraag verwijderen![]()
Pff echt tijd voor rank-balancers... net ff rondje Metro gedaan om nog wat assignments snel te halen, aan onze kant 1x level 100, aan de andere kant 4x level 100. Niet dat level 100 wat zegt, maar ze hebben echt wel meer ervaring dan zeg rank 10. We konden ze redelijk tegenhouden, maar feit blijft gewoon dat je een ietwat zwakker team hebt of niet de juiste unlocks hebt. Op voertuigmaps is dat eigenlijk nog erger, nu bij AK valt het nog wel mee, maar zodra de no-lifers alle unlocks van de voertuigen hebben, delf je sneller het onderspit.![]()
idd zag ik net, van 15k aan punten naar een 25kquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef BugWorks het volgende:
Nog niet in de gaten dat het alweer een 2xp weekend was![]()
![]()
12x scope?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik aimde in die dikke zwarte streep onder in je scope![]()
Klapt ie ineens eruit.. 'something went wrong' (en nu server vol). Ik hoop dat de multiplier dan werkt, want ik had een mooie servicestar voor engineer.
Maar begin BF3 een beetje zat te worden.... in AK heb je niet eens de kans op 48 spelers servers om een helikopter te pakken. Vaak straaljagers ook niet. Gunship kan je vaak helemaal vergeten. Je ziet een AH1Z spawnen in het menu, zodra ik er op klik (en dat is in 1 sec), is hij al weg... dus veel mensen blijven als ze dood zijn blijkbaar in het spawnmenu wachten tot de leukste voertuigen zichtbaar zijn. Blijven dus tanks en tankdestroyers over... saai.![]()
gast, hoe lang vliegt die kogel dan wel niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik aimde in die dikke zwarte streep onder in je scopeHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
1000 tickets kharg
238/48 KD
56 Dogtags
Edit: En een Duitser zei dat ik hackte. "Dumme spieler jude" riep die. Ik riep voor de gein: reported for anti-semitic comment.
Zegt die: It's not illigal to hate jewswtf
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 00:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
1000 tickets kharg
238/48 KD
56 Dogtags
Edit: En een Duitser zei dat ik hackte. "Dumme spieler jude" riep die. Ik riep voor de gein: reported for anti-semitic comment.
Zegt die: It's not illigal to hate jewswtf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier 400-500 of zo. Wel met 4x scope.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mijn beste is 598m met l96 en 8x scope![]()
Het gunship is echt lachen, een beetje choppers en jets uit de lucht schieten als die weg zijn infanterie terroriseren op de grond. Zo af en toe heb je van die rondjes waar men niet teveel aandacht aan het gunship besteed dan kun je helemaal lekker klooien in dat ding![]()
En als je hem tegen je hebt in de mobile AA gaan zitten en dat ding is zo uit de lucht
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Tja maar met maar 2 plekken en 24 of 32 collega's, kom je er moeilijk in.
Ik ga eens een 32 server proberen.![]()
![]()
Weten jullie wat dubbel wordt geteld bij een double XP weekend?
Ik merk dat niet mijn score niet dubbel wordt geteld maar een gedeelte.![]()
Ook humor, met een beetje goede timing in een stationary AA spawnen, voordat je loop overhit is is 'ie al benedenquote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Het gunship is echt lachen, een beetje choppers en jets uit de lucht schieten als die weg zijn infanterie terroriseren op de grond. Zo af en toe heb je van die rondjes waar men niet teveel aandacht aan het gunship besteed dan kun je helemaal lekker klooien in dat ding![]()
En als je hem tegen je hebt in de mobile AA gaan zitten en dat ding is zo uit de lucht
Je ribbons en medals en service stars denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Weten jullie wat dubbel wordt geteld bij een double XP weekend?
Ik merk dat niet mijn score niet dubbel wordt geteld maar een gedeelte.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jezus die knife is echt bugged. 3 keer van voren geknifed wtf. En als ik dat doe dan haal ik mijn knife tevoorschijn om vervolgens neergeknald te worden.![]()
Uhm, iedere speler die geen metro hoer is heeft alle vehicle unlocks al ruimschoots voor AK gehaald. En voor de AK vehicles, 40k punten voor tank destroyer is belachelijk weinig, en 9k punten voor mobile artillery is een lachertjequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:12 schreef JK het volgende:
Op voertuigmaps is dat eigenlijk nog erger, nu bij AK valt het nog wel mee, maar zodra de no-lifers alle unlocks van de voertuigen hebben, delf je sneller het onderspit.![]()
![]()
Niet mee eens, ligt er aan hoeveel uur je speelt. En de mobile artillery is moeilijker te pakken omdat er maar 1 van is.
Al heb ik daar wel de unlocks van. Defensive smoke is geweldig tegen c4-mannetjes.ik zag m al aankomen....poef.... Instant kill.
![]()
Nee hoor, als je veel vehicle maps speelt heb je die unlocks echt zooo binnenquote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef JK het volgende:
Niet mee eens, ligt er aan hoeveel uur je speelt. En de mobile artillery is moeilijker te pakken omdat er maar 1 van is.
Al heb ik daar wel de unlocks van. Defensive smoke is geweldig tegen c4-mannetjes.ik zag m al aankomen....poef.... Instant kill.
![]()
![]()
Haha, ik join een game 'Your team lost!' staat er... en ik krijg een gewone conquest ribbon en een conquest winner ribbon! Gaat niet goed bij Dice.![]()
![]()
zoals ik al zei, is dat maar 40k om alles te unlocken, tegenover 100k voor MBTs. Heb je zo binnen, en al helemaal in AK.quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef JK het volgende:
Ja veel AK vehicle maps.Geen tank destroyers gezien in B2K of Vanilla.
![]()
In AK heb je het idd zo binnen, al vind ik tanks en tankdestroyers niet echt leuk meer sinds die patch maaaaaanden geleden. Maargoed, je moet toch wat doen om wat unlocks te halen. Nu ook bezig met die Life Safer dogtag (of wat je ook krijgt) en ik gebruik nu eindelijk de F2000, die is met heavy barrel en foregrip ook niet slecht. Wel in Metro natuurlijk, de snelste manier om je wapens te upgraden.
Zit al op bijna 11k punten van de 40k voor de tankdestroyers.. ik kom er vanzelf wel.![]()
![]()
Nummer 1 in AEK-971 geknifed kom ik net achter![]()
Wat ik echt niet begrijp is dat sommige mensen honderden uren in BF3 hebben zitten, allang lvl 100 zijn en als voorbeeld: 77926 kills hebben met 1 gun. Terwijl ze niet eens alle assignments hebben gedaan laat staan een andere wapen proberen. Dat verveeld toch super snel?
Ik zelf probeer voor alle wapens 500 kills te halen voor de dogtag![]()
![]()
Net twee potjes Conquest gespeeld op metro. K begon iets later in het leven de andere partij had B en C maar hoe kan je dan nooit ooit winnen? Iemand tips want wij kamen echt geen meter verder. Vinden eigenlijk dat ze granaten moeten skippen in dit level. Hierdoor kan je nooit meer een trap op komen.![]()
Zoek een non explosive Metro server op. Ik doe niet anders. Maar met 64 man kom je soms ook de trap niet op.![]()
Die gasten fappen gewoon op k/d.quote:Op maandag 17 september 2012 23:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Nummer 1 in AEK-971 geknifed kom ik net achter![]()
Wat ik echt niet begrijp is dat sommige mensen honderden uren in BF3 hebben zitten, allang lvl 100 zijn en als voorbeeld: 77926 kills hebben met 1 gun. Terwijl ze niet eens alle assignments hebben gedaan laat staan een andere wapen proberen. Dat verveeld toch super snel?
Ik zelf probeer voor alle wapens 500 kills te halen voor de dogtag![]()
Dit dus... Explosives naaien de metro map ongelofelijk hard, al moet ik zeggen dat het dan alsnog uitzonderlijk is om alle 3 de points te pakken. Mijn ervaring is dat het team wat boven begint bijna altijd wint doordat ze sneller bij B zijn.. In uitzonderingsgevallen wil er nog wel eens een team uitbreken waardoor ze A of C overnemen, maar over het algemeen is B 1 grote impasse..quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:12 schreef JK het volgende:
Zoek een non explosive Metro server op. Ik doe niet anders. Maar met 64 man kom je soms ook de trap niet op.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom moet je tegenwoordig handmatig je awards en unlocks delen?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Is denk ik voor de mensen die veel praten gedaan ofzo, komen al die ribbons die je al 2000 keer hebt er niet nog eens tussendoor. Ik moest even kijken wat je bedoelde maar nu zie ik dat er bij game activity aan share knop zit bij elke ronde ja
[/quote]![]()
Denk omdat als je 100 vrienden hebt je je berichtjes niet eens meer kan terug vinden tussen de unlocksquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom moet je tegenwoordig handmatig je awards en unlocks delen?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Wat een faal van dice.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Catkiller het volgende:
Is denk ik voor de mensen die veel praten gedaan ofzo, komen al die ribbons die je al 2000 keer hebt er niet nog eens tussendoor. Ik moest even kijken wat je bedoelde maar nu zie ik dat er bij game activity aan share knop zit bij elke ronde ja![]()
Inderdaad en je ziet jezelf niet zitten op de quad maar toen men quad boom zij was ik ook dood.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze zijn echt alleen maar bezig met DLC.![]()
Van de week toen ik voor het eerst weer eens ging spelen en AK ging checken werd ik aangereden door een malloot op zo'n quad. Was jij het!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad en je ziet jezelf niet zitten op de quad maar toen men quad boom zij was ik ook dood.
-weg-![]()
Ja inderdaad xDquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Van de week toen ik voor het eerst weer eens ging spelen en AK ging checken werd ik aangereden door een malloot op zo'n quad. Was jij het!![]()
Watquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef dennis3d het volgende:
Echt bf3 AK is echt top..... in dei arty deed men proximty scan het niet eens boom c4 pfff......Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef dennis3d het volgende:
Echt bf3 AK is echt top..... in dei arty deed men proximty scan het niet eens boom c4 pfff......![]()
ik zag niemand op men radar terwijl er iemand naast me zat c4 te plakken.quote:
Soms vraag ik me echt af waarom dice zo nodig op COD wil lijken.![]()
Wat de fuck heeft dat nou weer met COD te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
ik zag niemand op men radar terwijl er iemand naast me zat c4 te plakken.
Soms vraag ik me echt af waarom dice zo nodig op COD wil lijken.![]()
Uhm....nee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:20 schreef dennis3d het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom dice zo nodig op COD wil lijken.People assume too much.![]()
Proximity scan werkte blijkbaar niet en dus lijkt BF3 op COD
Ik ben al te lang uit COD...maar zou kunnen dat daar de proximity scan ook gaar werkt natuurlijk, en dat het slechts een grapje was
O nee dat was los van die scan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Afwazig het volgende:
Proximity scan werkte blijkbaar niet en dus lijkt BF3 op COD
Maar al die los lopende idioten en die campers.![]()
Dat is er los van maar die campfags...quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dat nou weer met COD te maken.![]()
En dat is de schuld van DICE?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is er los van maar die campfags...People assume too much.![]()
Who cares?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef VelitoX het volgende:
Je kan die dingen ook gewoon in 1 post quoten trouwens.....People assume too much.![]()
Nou als je mappen zoals CQ uitbrengt of sproei snipers maak en die fags nog de kans geeft om te quickscopen ja.quote:![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou als je mappen zoals CQ uitbrengt of sproei snipers maak en die fags nog de kans geeft om te quickscopen ja.People assume too much.![]()
Het is wel onzin en jouw mening.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is geen onzin maar de waarheid.
Heb jij bf2 gespeeld ?
Waarom het onzin is:
CQ maps zijn gewoon kleine maps...hence the name Close Quarters.
Ik speel die maps ook regelmatig, maar toch ben ik geen camper.
Dus dat argument slaat al vast nergens op.
Dat er nu sproei snipers zijn (zoals jij ze noemt) is wat mij betreft ook geen reden om te gaan campen, maar om gewoon sneller achter elkaar te kunnen schieten terwijl ik van een afstandje mijn teammates dekking geef. En dat kan je campen noemen, maar dan ben je helemaal de essentie kwijt van het spel.
En quickscopen is juist iets wat vaak gebruikt wordt door mensen die rushen.
En ja, BF2 heb ik gespeeld.People assume too much.![]()
Kijk daar heb je hem al CQ maps zijn klein... COD maps zijn ook alleen maar klein.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Het is wel onzin en jouw mening.
En ja, heb ik gespeeld.
CQ maps zijn gewoon kleine maps...hence the name Close Quarters.
Ik speel die maps ook regelmatig, maar toch ben ik geen camper.
Dus dat argument slaat al vast nergens op.
Dat er nu sproei snipers zijn (zoals jij ze noemt) is wat mij betreft ook geen reden om te gaan campen, maar om gewoon sneller achter elkaar te kunnen schieten terwijl ik van een afstandje mijn teammates dekking geef. En dat kan je campen noemen, maar dan ben je helemaal de essentie kwijt van het spel.
En quickscopen is juist iets wat vaak gebruikt wordt door mensen die rushen.
En dat van die sproei snipers ik zie nou nooit een squad voor die sniper lopen ze zitten altijd afgelegen helemaal alleen of rennen 1 m van je vandaan en sproeien je dood.
En dat jij BF2 heb gespeeld is niet te merken.![]()
"Hey...in BF3 worden ook wapens gebruikt, net als in COD....wat een copycats zeg"quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kijk daar heb je hem al CQ maps zijn klein... COD maps zijn ook alleen maar klein.
En dat van die sproei snipers ik zie nou nooit een squad voor die sniper lopen ze zitten altijd afgelegen helemaal alleen of rennen 1 m van je vandaan en sproeien je dood.
Als je geen kleine maps wilt, koop dan niet de DLC CQ.
Ik vind het een welkome afwisseling tussen de enorme maps door.
Maar dat het hebben van een kleine map gelijk staat aan het motiveren van campen is natuurlijk wel erg kort door de bocht. En dat jij niet op servers komt waar men wél van teamplay en een beetje tactics houdt, is ook niet de schuld van DICE.
Gewoon een server zoeken waar men niet lame is....en anders zelf een server starten waar je zulke mensen kicked. Niet zeggen dat DICE de schuld heeft.quote:En dat jij BF2 heb gespeeld is niet te merken.En waarom lijkt het erop van niet dan?
Oke je eerste zin dude wtf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef very het volgende:
[..]
"Hey...in BF3 worden ook wapens gebruikt, net als in COD....wat een copycats zeg"
Als je geen kleine maps wilt, koop dan niet de DLC CQ.
Ik vind het een welkome afwisseling tussen de enorme maps door.
Maar dat het hebben van een kleine map gelijk staat aan het motiveren van campen is natuurlijk wel erg kort door de bocht. En dat jij niet op servers komt waar men wél van teamplay en een beetje tactics houdt, is ook niet de schuld van DICE.
Gewoon een server zoeken waar men niet lame is....en anders zelf een server starten waar je zulke mensen kicked. Niet zeggen dat DICE de schuld heeft.
[..]En waarom lijkt het erop van niet dan?
Daarna nog BF zijn altijd grote maps geweest dus CQ hoort daar niet bij klaar dat is gewoon een feit.![]()
Dat snap ik ook wel maar niet zo overpowerd als in 3.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef VelitoX het volgende:
Dennis in BF2 zitten ook gewoon semi-auto snipers.......![]()
Ja, lomp he? Dat is ongeveer van dezelfde strekking als jouw vergelijking.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Oke je eerste zin dude wtf.
Daarna nog BF zijn altijd grote maps geweest dus CQ hoort daar niet bij klaar dat is gewoon een feit.
En wat lul je nou man...met je "hoort er niet bij, feit"
Ten eerste bepaalt DICE wat er bij hoort, niet jij. Dat het voor het eerst is dat er kleine maps bij zitten betekent niet dat het daarom er maar niet bij hoort. Ik, en velen met mij, zijn er wel blij mee. Jij duidelijk niet. Mijn vraag dan aan jou: waarom speel je die maps dan? Dat snap ik gewoon echt niet. Waarom huilen over maps als je zelf de keus hebt of je ze koopt of niet.
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Want je klinkt als een klein kind.People assume too much.![]()
Zal hier maar geen opmerking over maken, anders wordt Dennis weer boos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:49 schreef very het volgende:
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Want je klinkt als een klein kind.![]()
Weer? De vraag is hem vaker gesteld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zal hier maar geen opmerking over maken, anders wordt Dennis weer boos.
Volgens mij issie al boosquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zal hier maar geen opmerking over maken, anders wordt Dennis weer boos.![]()
![]()
Nah Dennis vindt mij niet zo aardig vaak als ik mn meningen uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:54 schreef very het volgende:
[..]
Weer? De vraag is hem vaker gesteld?. Gaatie schelden en muten op TS enzo
.
![]()
Minder lullen, meer spelen![]()
Ik snap niet wat mensen hebben met hun oude spelletjes altijd hoor, dingen veranderen nu eenmaal en niet altijd naar je persoonlijke voorkeur. Wil je een spelletje wat totaal naar je wens is dan moet je er zelf 1 maken
[/quote]![]()
Idd...of gewoon je oude game blijven spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet wat mensen hebben met hun oude spelletjes altijd hoor, dingen veranderen nu eenmaal en niet altijd naar je persoonlijke voorkeur. Wil je een spelletje wat totaal naar je wens is dan moet je er zelf 1 makenPeople assume too much.![]()
Precies, er zijn nog genoeg mensen die bf2 spelen. *kuch, kuch*quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef very het volgende:
[..]
Idd...of gewoon je oude game blijven spelen.![]()
Nou het had leuk geweest als de teamplay van bf2 er gewoon in zat maar dat is het totaal niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet wat mensen hebben met hun oude spelletjes altijd hoor, dingen veranderen nu eenmaal en niet altijd naar je persoonlijke voorkeur. Wil je een spelletje wat totaal naar je wens is dan moet je er zelf 1 maken
Ze kunnen het nu net zo goed een andere naam geven ofzo.![]()
64 moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
Precies, er zijn nog genoeg mensen die bf2 spelen. *kuch, kuch*People assume too much.![]()
Ik heb nooit BF2 gedaan maar bestond daar dan teamplay met een stel random idioten in een team zoals een team bij BF3 ook is? Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou het had leuk geweest als de teamplay van bf2 er gewoon in zat maar dat is het totaal niet meer.
Ze kunnen het nu net zo goed een andere naam geven ofzo.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oplossing: betere servers zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou het had leuk geweest als de teamplay van bf2 er gewoon in zat maar dat is het totaal niet meer.
Ze kunnen het nu net zo goed een andere naam geven ofzo.People assume too much.![]()
Rubbels en ik hebben laatst bf2 zitten spelen, waren nog genoeg volle servers idd.quote:
En toen was teamwork niet zo superawesome als Dennis denkt dat het is.![]()
Nou daar was het zo karkand only en daan in 1 squad 3 medics en 1 support en je werd nog gerived ookal lag je onder vuur maar in 3 denkt iedereen aan zijn k/dquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nooit BF2 gedaan maar bestond daar dan teamplay met een stel random idioten in een team zoals een team bij BF3 ook is? Ik betwijfel het.![]()
Het WAS leuk geweest*quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ze kunnen het nu net zo goed een andere naam geven ofzo.
En verder, als je zo graag teamplay wil, probeer dan es via et forum een groepje bij elkaar te vinden die met behulp van ts een serieuze poging willen wagen....... Geen woorden maar daden!![]()
Nu niet meer nee maar 3 jaar terug wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Rubbels en ik hebben laatst bf2 zitten spelen, waren nog genoeg volle servers idd.
En toen was teamwork niet zo superawesome als Dennis denkt dat het is.![]()
Weetje hoevaak ik dat doe op TS maar dan pak JIJ een sniper.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Het WAS leuk geweest*
En verder, als je zo graag teamplay wil, probeer dan es via et forum een groepje bij elkaar te vinden die met behulp van ts een serieuze poging willen wagen....... Geen woorden maar daden!![]()
Dude...ANDERE SERVER ZOEKEN!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou daar was het zo karkand only en daan in 1 squad 3 medics en 1 support en je werd nog gerived ookal lag je onder vuur maar in 3 denkt iedereen aan zijn k/d
Ik weet niet hoor, maar de servers waar ik speel is teamwork wel degelijk een dingetje en wordt je inderdaad gewoon gerevived zodra het mogelijk is. Vooral blijven spelen op servers waar je het niet naar je zin hebt
Alsof Recons geen nut hebben...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Weetje hoevaak ik dat doe op TS maar dan pak JIJ een sniper.![]()
Alsof je blij moet zijn met een revive als je onder vuur ligt, meestal pakt het toch verkeerd uit. En dat iedereen aan zijn K/D denkt is een fenomeen wat ik enkel tegen ben gekomen op de close quarter games die ik heb gedaan. Denk dat ze een te groot aanbod hebben qua revives en dat ze na een tijd denken van laat maar liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou daar was het zo karkand only en daan in 1 squad 3 medics en 1 support en je werd nog gerived ookal lag je onder vuur maar in 3 denkt iedereen aan zijn k/d
Op de Xbox heb ik er vrijwel nooit last van zelfs als ik enkel met randoms spelen, als er 1 in de buurt is of langs loopt krijg ik een revive, op de PC liepen ze me vaak genoeg nog voorbij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Enige wat je doet is janken dat je niet gerivived wordt. Heb je nooit horen zeggen hey, laten we nou es proberen om echt samen te spelen, 2 medics en 1 support fso...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Weetje hoevaak ik dat doe op TS maar dan pak JIJ een sniper.
Enige wat je doet is schelden en zeuren..![]()
Volgens mij heeft Dennis echt geen idee waar hij het over heeft en snapt hij gewoon niet hoe hij het zelf in de hand heeft.quote:People assume too much.![]()
Rubbels jij weet dat ik altijd wil samen spelen maar dan gaan jullie weer lopen fucken op TS dus ik vraag er niet naar dan krijg ik een dom antwoord.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Enige wat je doet is janken dat je niet gerivived wordt. Heb je nooit horen zeggen hey, laten we nou es proberen om echt samen te spelen, 2 medics en 1 support fso...
Enige wat je doet is schelden en zeuren..
En recons hebben weinig nu op CQ toen ik het speelde of tegenover een tank.![]()
Als jij ook maar 1 keer met een serieus plan was gekomen had ik meegedaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Rubbels jij weet dat ik altijd wil samen spelen maar dan gaan jullie weer lopen fucken op TS dus ik vraag er niet naar dan krijg ik een dom antwoord.
En recons hebben weinig nu op CQ toen ik het speelde of tegenover een tank.
Ik kom er zelf alleen nooit mee omdat ik het WEL naar me zin heb als ik bf3 speel...![]()
Het moet toch ook leuk blijven
[/quote]![]()
Dat ben ik zovaak maar dan ga je toch weer kutte zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef rubbels het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer met een serieus plan was gekomen had ik meegedaan...
Ik kom er zelf alleen nooit mee omdat ik het WEL naar me zin heb als ik bf3 speel...![]()
Met een serieus plan bedoel ik niet "hey, zullen we samenwerken" heaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat ben ik zovaak maar dan ga je toch weer kutte zoals ik al zei.![]()
![]()
Wil ik mijn enige PCvriendje joinen..quote:Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: [Auto-Admin] Hbc_Helios your SPM is over the server limit!![]()
Even wat meer uren spelen, gaat die SPM goed van naar beneden op AK
[/quote]![]()
Alsof je dan meewerktquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Met een serieus plan bedoel ik niet "hey, zullen we samenwerken" hea
Dan zit er toch geen plezier meer voor je aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Alsof je dan meewerkt
Dan zit er toch geen plezier meer voor je aan
Ja...dat klopt. Wij volwassenen huilen niet om de manier waarop mensen in een door door onszelf gekozen server een game spelen. Jij wel, dus moeten wij volwassenen een troostend gebaar maken. Vandaar de tissues.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En dan vragen ze naar mijn leeftijdPeople assume too much.![]()
En dat baseer je waarop?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Alsof je dan meewerkt
Dan zit er toch geen plezier meer voor je aan![]()
Het lig toch niet altijd aan de server joh kneus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Ja...dat klopt. Wij volwassenen huilen niet om de manier waarop mensen in een door door onszelf gekozen server een game spelen. Jij wel, dus moeten wij volwassenen een troostend gebaar maken. Vandaar de tissues.![]()
Zou je nou niet denken al die potjes de we gespeeld hebben van goh even samenspelen nee waarom toch.quote:![]()
Nee, het ligt inderdaad niet altijd aan de servers zelf. Het ligt altijd aan de mensen in die server....DUHquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:31 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het lig toch niet altijd aan de server joh kneus.
(over kneus gesproken...)People assume too much.![]()
Ik zei toch al, als jij dat wil moet jij er mee komen (met een serieus plan)quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:31 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zou je nou niet denken al die potjes de we gespeeld hebben van goh even samenspelen nee waarom toch.![]()
Als je zo veel servers tegen komt waar het niet naar je zin gaat en jij de enige constante factor bent dan weet je waar het probleem zit.
[/quote]![]()
Een serieus plan gaat niet he met mensen zoals jou soms die beetje lopen te fucken op TS.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik zei toch al, als jij dat wil moet jij er mee komen (met een serieus plan)![]()
Ook dit heb ik een paar posts geleden al gezegd... (geheugen? Heh wat?)quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Een serieus plan gaat niet he met mensen zoals jou soms die beetje lopen te fucken op TS.
Als jij een serieus plan had, dan had ik serieus mee willen doen (wat betekent dat ik dan niet had lopen "fucken" op ts)![]()
De laatste keren dat je er was zat je gewoon te fucken maar het zal wel...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ook dit heb ik een paar posts geleden al gezegd... (geheugen? Heh wat?)
Als jij een serieus plan had, dan had ik serieus mee willen doen (wat betekent dat ik dan niet had lopen "fucken" op ts)
De echte boffers zijn er toch niet meer zoals Jedi en bobbie die het spel snappen.
ReactiveOne snap het dan wel maar die is er net meer zo vaak.
Of kroodjebip die er ook niet meer zo vaak is![]()
Het spelen snappen is als assault of engineer spelen en vooral niks doen wat niet meehelpt aan het winnen van de ronde, snap nou gewoon dat niet iedereen daar altijd zin in heeft.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat snap ik niet altijd maar de laatste tijd doet niemand dat meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Catkiller het volgende:
Het spelen snappen is als assault of engineer spelen en vooral niks doen wat niet meehelpt aan het winnen van de ronde, snap nou gewoon dat niet iedereen daar altijd zin in heeft.![]()
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Very jij snap het niet dus hou je mond man..
Jezus man...als er iemand domme reacties plaatst en laat zien dat ie het allemaal niet snapt dan ben jij het wel. Achterlijk much?People assume too much.![]()
Nog 1 keer:quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat snap ik niet altijd maar de laatste tijd doet niemand dat meer.
ANDERE SERVER ZOEKEN!!!
Er spelen weet ik veel hoeveel miljoen mensen BF3, en jij zal niemand tegenkomen die speelt zoals jij het leuk vind?
*facepalmPeople assume too much.![]()
Er spelen wel miljoenen mensen maar ik krijg altijd zo weinig servers te zien naar mijn mening. Nu zocht ik wel om 10 uur vanochtend op Europa maar het viel mij tegen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dit dus er zijn best weinig servers ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Er spelen wel miljoenen mensen maar ik krijg altijd zo weinig servers te zien naar mijn mening. Nu zocht ik wel om 10 uur vanochtend op Europa maar het viel mij tegen.![]()
Groot typen nu ga ik luisteren hoor...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef very het volgende:
[..]
Nog 1 keer:
ANDERE SERVER ZOEKEN!!!
Er spelen weet ik veel hoeveel miljoen mensen BF3, en jij zal niemand tegenkomen die speelt zoals jij het leuk vind?
*facepalm![]()
Nee..luister vooral niet. Blijf vooral lekker janken over dat het allemaal kut is terwijl je dit zelf voor een groot deel in de hand hebt. Vooral lekker op de plek blijven waar je het niet naar je zin hebt. Dat lijkt me echt de meest voor de hand liggende optiequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Groot typen nu ga ik luisteren hoor...
Nee, dit is allemaal de schuld van DICE en iedereen is poep. Dat is de strekking van jouw beklag.
Mijn god...janken om het janken FTW of niet?People assume too much.![]()
Dude jij kwam pas later op FoK dus jij weet niet hoe het op de BoF server ging dus hou je mond.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef very het volgende:
[..]
Nee..luister vooral niet. Blijf vooral lekker janken over dat het allemaal kut is terwijl je dit zelf voor een groot deel in de hand hebt. Dat lijkt me echt de meest voor de hand liggende optie
Mijn god...janken om het janken FTW of niet?![]()
Ik weet nu ook niet hoe het op de BoF server gaat...blijkbaar niet chill. Dus daar zal je me dan ook niet snel zien. Ik ga gewoon naar servers waar ik wel kan spelen zoals ik het graag doe. Raar, maar waar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:57 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dude jij kwam pas later op FoK dus jij weet niet hoe het op de BoF server ging dus hou je mond.People assume too much.![]()
Kinders, alsjeblieft...
Moet er echt een mod bijgehaald worden?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Op de BoF server was er teamplay en stonden de Boffers boven aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet nu ook niet hoe het op de BoF server gaat...blijkbaar niet chill. Dus daar zal je me dan ook niet snel zien. Ik ga gewoon naar servers waar ik wel kan spelen zoals ik het graag doe. Raar, maar waar.
En Robuust nee hoor.![]()
En nu niet meer...shit happens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op de BoF server was er teamplay en stonden de Boffers boven aan.
En Robuust nee hoor.
Maar toch nog steeds dezelfde oplossing: andere server zoeken.
En wil je dat niet doen, dan gewoon accepteren hoe het is.People assume too much.![]()
Wat schattig dat gekibbel
Opzich maar het geen zak uit op welke server je gaat spelen. Je moet gewoon mazzel hebben met de mensen die er spelen. In de tijd dat er nog veel mensen van hier online waren was er veel overleg op TS. En dat maakt het verschil zou ik zeggen. Vooral als er twee squads vol samen spelen.
@ Mip1988: al in je eventlog gekeken of daar wat in staat waarom hij onderuit gaat? En mocht je een Iphone hebben dan moet die buiten je huis zijn, dat lost een hoop op
[ Bericht 12% gewijzigd door CocaColaLight op 18-09-2012 18:06:12 ]Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Kijk en jij snapt mij teminstequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat schattig dat gekibbel
Opzich maar het geen zak uit op welke server je gaat spelen. Je moet gewoon mazzel hebben met de mensen die er spelen. In de tijd dat er nog veel mensen van hier online waren was er veel overleg op TS. En dat maakt het verschil zou ik zeggen. Vooral als er twee squads vol samen spelen.
@ Mip1988: al in je eventlog gekeken of daar wat in staat waarom hij onderuit gaat?![]()
![]()
Uhm...iedereen snapt je hoor.quote:
Maar feit is dat er genoeg servers zijn waar regelmatig mensen komen die wel sportief spelen en niet lame gaan campen. Als dat niet op je vertrouwde BOF server is, dan moet je toch echt ergens anders kijken. Het probleem lost zichzelf niet op. En blijkbaar vind je het heel vervelend, dus ik snap niet dat je dat zelf niet kon bedenken.People assume too much.![]()
De BoF servers zijn er ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...iedereen snapt je hoor.
Maar feit is dat er genoeg servers zijn waar regelmatig mensen komen die wel sportief spelen en niet lame gaan campen. Als dat niet op je vertrouwde BOF server is, dan moet je toch echt ergens anders kijken. Het probleem lost zichzelf niet op. En blijkbaar vind je het heel vervelend, dus ik snap niet dat je dat zelf niet kon bedenken.
En ik zoek altijd servers waar ik lekker speel maar er zijn er zo weinig.![]()
Er zijn er weinig? Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De BoF servers zijn er ook niet meer.
En ik zoek altijd servers waar ik lekker speel maar er zijn er zo weinig.
Als je op een goede server komt, gelijk in je favo's zetten.
De browser laat lang niet alle servers zien...maar ze zijn er wel. Steeds refreshen helpt ook.
Vooral ook de filters gebruiken. Specifiek zoeken naar termen als "teamplay" o.i.d.
En je kan natuurlijk ook een clan joinen die bij je past qua gameplay wensen.
Kortom: genoeg mogelijkheden om op servers te komen waar men lekker aan de teamplay zit en niet loopt te campen.
Je zegt dat je altijd servers zoekt waar je lekker speelt, maar dat blijkt niet echt uit je tirade.
Als ik daar op af ga zit je dus inderdaad alleen in noob-servers.People assume too much.![]()
Wat raar dat ik jou dan nog niet in de NOOB servers heb gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef very het volgende:
[..]
Er zijn er weinig? Nee joh.
Als je op een goede server komt, gelijk in je favo's zetten.
De browser laat lang niet alle servers zien...maar ze zijn er wel. Steeds refreshen helpt ook.
Vooral ook de filters gebruiken. Specifiek zoeken naar termen als "teamplay" o.i.d.
En je kan natuurlijk ook een clan joinen die bij je past qua gameplay wensen.
Kortom: genoeg mogelijkheden om op servers te komen waar men lekker aan de teamplay zit en niet loopt te campen.
Je zegt dat je altijd servers zoekt waar je lekker speelt, maar dat blijkt niet echt uit je tirade.
Als ik daar op af ga zit je dus inderdaad alleen in noob-servers.![]()
![]()
Je joint wel constant servers met "noob" in de naam om "noobs te pwnen" lol....quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat raar dat ik jou dan nog niet in de NOOB servers heb gevonden![]()
Niet op AK hoor en dat is er ook maar 1 waar gwn lvl 100 op zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je joint wel constant servers met "noob" in de naam om "noobs te pwnen" lol....![]()
![]()
...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat raar dat ik jou dan nog niet in de NOOB servers heb gevondenPeople assume too much.![]()
quote:
Ik wil mijn 6 seconden terug.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hoezo?quote:Would you like to know more?
Idd...amazing skill my ass!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
gast, dat kan mijn nichtje van 6 zelfs!People assume too much.![]()
dubbelWould you like to know more?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
gast, dat kan mijn nichtje van 6 zelfs!O rly?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Ik heb héél veel potjes Metro 64 non explosive gespeeld en ik kan je zeggen dat het echt alle kanten op kan gaan. Baserapes aan beide kanten.. dus het is nooit te zeggen hoe of wat. Het ligt er echt aan hoe goed het andere team is en hoe goed te trappen beschermd worden. In sommige potjes zie ik bijv. vanaf de US kant niemand bij de middelste roltrappen staan, maar iedereen bij de zijtrap. Vind je het gek dat je dan van achter in je rug geschoten wordt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit dus... Explosives naaien de metro map ongelofelijk hard, al moet ik zeggen dat het dan alsnog uitzonderlijk is om alle 3 de points te pakken. Mijn ervaring is dat het team wat boven begint bijna altijd wint doordat ze sneller bij B zijn.. In uitzonderingsgevallen wil er nog wel eens een team uitbreken waardoor ze A of C overnemen, maar over het algemeen is B 1 grote impasse..
Vanavond een potje gedaan op een non explosive server waar de admins er een keer niet waren, velen dus met underslung m320.Ik niet, ben rustig met de F2000 en de SPAS-12 bezig om daarvan items te unlocken... dat gaat namelijk op vehicles maps veelste traag.
![]()
Wellicht dat jij dan op vrij slecht gebalanceerde servers speelt, de meeste waar ik op speel (non expl, hardcore) eindigen meestal met een impasse bij B waarbij degene die bovenaan begint wint..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb héél veel potjes Metro 64 non explosive gespeeld en ik kan je zeggen dat het echt alle kanten op kan gaan. Baserapes aan beide kanten.. dus het is nooit te zeggen hoe of wat. Het ligt er echt aan hoe goed het andere team is en hoe goed te trappen beschermd worden. In sommige potjes zie ik bijv. vanaf de US kant niemand bij de middelste roltrappen staan, maar iedereen bij de zijtrap. Vind je het gek dat je dan van achter in je rug geschoten wordt?
Vanavond een potje gedaan op een non explosive server waar de admins er een keer niet waren, velen dus met underslung m320.Ik niet, ben rustig met de F2000 en de SPAS-12 bezig om daarvan items te unlocken... dat gaat namelijk op vehicles maps veelste traag.
Maar goed, dat is hoe ik het ervaar, en ik heb ook enorm veel metro 64 gespeeld..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Jaa dat heb ik ook gehad! Heb toen mijn overclock van mijn PC wat terug geschroefd en nu heb ik er geen last van. Weet niet of Dice inmiddels wat gefixed heeft of dat de overclock het probleem was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:44 schreef Mip1988 het volgende:
heeft iemand hier ook weleens last van...?
wat valt hieraan te doen..?![]()
De Battlefield 3 Premium van 50 euro, daar zit de normale game niet bij toch? Die moet je er nog bij kopen lijkt me?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Battlefield 3 Premium Edition is alles bij elkaar voor (net onder de) Ī 50,-.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef JaimyLee het volgende:
De Battlefield 3 Premium van 50 euro, daar zit de normale game niet bij toch? Die moet je er nog bij kopen lijkt me?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
http://www.iobit.com/gamebooster.html
Als je dit activeert voordat je een game speelt sluit hij alles af wat je niet nodig hebt als je een spelletje wilt spelen. Bijvoorbeeld het Aero effect van Windows etc.--- ҉ ---![]()
Dus de game + uitbreidingen? En hoeveel kost dan alle 5 uitbreidingen los, als je de game al hebt?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Battlefield 3 Premium Edition is alles bij elkaar voor (net onder de) Ī 50,-.
edit: Ik weet het, Google. Maar ik snap de resultaten die ik vind niet helemaal
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Je hebt Battlefield 3 Premium en je hebt Battlefield 3 Premium Edition sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dus de game + uitbreidingen? En hoeveel kost dan alle 5 uitbreidingen los, als je de game al hebt?
edit: Ik weet het, Google. Maar ik snap de resultaten die ik vind niet helemaal
Battlefield 3 Premium is enkel alle uitbreidingen voor net onder de Ī 40,- te vinden online.
Battlefield 3 Premium edition is het spel zelf en alle uitbreidingen.
Heb je het spel al dan is de eerste optie dus nog steeds het goedkoopst of je moet een nieuwe account willen hebben voor een tientje.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dus als ik hier bol.com goed begrijp is dit:quote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt Battlefield 3 Premium en je hebt Battlefield 3 Premium Edition sinds een paar dagen.
Battlefield 3 Premium is enkel alle uitbreidingen voor net onder de Ī 40,- te vinden online. Dat is dus nog altijd goedkoper als je het spel zelf al hebt.
Alleen het spel (40 euro)
http://www.bol.com/nl/p/battlefield-3/1004004011437797/
Alleen de uitbreidingen (50 euro)
http://www.bol.com/nl/p/b(...)ce/1004004012343372/
Het spel + de uitbreidingen (60 euro)
http://www.bol.com/nl/p/b(...)on/1004004013009887/Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Dat zijn ze ja, alleen zou ik hier kijken voor de goedkoopste resultaten:quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dus als ik hier bol.com goed begrijp is dit:
Alleen het spel (40 euro)
http://www.bol.com/nl/p/battlefield-3/1004004011437797/
Alleen de uitbreidingen (50 euro)
http://www.bol.com/nl/p/b(...)ce/1004004012343372/
Het spel + de uitbreidingen (60 euro)
http://www.bol.com/nl/p/b(...)on/1004004013009887/
Alleen het spel
http://tweakers.net/pricewatch/274669/battlefield-3-pc.html
Alleen de uitbreidingen
http://tweakers.net/price(...)ld-3-premium-pc.html
Het spel + de uitbreidingen
http://tweakers.net/price(...)mium-edition-pc.html
Overigens wel goed lezen als je er 1 kiest wanneer je waarde hecht aan een disc enzo, sommige werken enkel met invoercodes voor Origin die je direct in je mail krijgt na betaling.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oké bedanktquote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zijn ze ja, alleen zou ik hier kijken voor de goedkoopste resultaten:
Alleen het spel
http://tweakers.net/pricewatch/274669/battlefield-3-pc.html
Alleen de uitbreidingen
http://tweakers.net/price(...)ld-3-premium-pc.html
Het spel + de uitbreidingen
http://tweakers.net/price(...)mium-edition-pc.html
Overigens wel goed lezen als je er 1 kiest wanneer je waarde hecht aan een disc enzo, sommige werken enkel met invoercodes voor Origin die je direct in je mail krijgt na betaling.
Ik ga zeer binnenkort (hopelijk vanavond) namelijk een AMD gamepc kopen bij gamepc.nl, en koop daarbij dan ook een Razer Battlefield 3 bundel (muis, toetsenbord, spel) bij: http://gamepc.nl/game-acc(...)battlefield-3-bundel
Maar dan dus nog even de uitbreidingen los kopen
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Alleen balancing op aantal spelers, niet op rank. Daarnaast gewoon op 'normal' ipv hardcore. Daar zal het verschil 'm in zitten. Gister 2x een baserape meegemaakt naar beide kanten... gewoon een beter team aan de andere kant dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wellicht dat jij dan op vrij slecht gebalanceerde servers speelt, de meeste waar ik op speel (non expl, hardcore) eindigen meestal met een impasse bij B waarbij degene die bovenaan begint wint..
Maar goed, dat is hoe ik het ervaar, en ik heb ook enorm veel metro 64 gespeeld..
Morgen een nieuwe serverpatch;
AC-130 minder snel neer te halen met AA, Jets etc., 'nieuwe' squadleader kan weer orders geven als eerdere is vertrokken, MK3A1 flechette ammo ipv frag ammo in GunMaster mode (was toch al zo nu?) ; http://battlelog.battlefi(...)2832654785919456813/![]()
Dat van die MK3A1 met flechette ammo heeft te maken met het wel of niet hebben van Premium. Niet premium spelers hebben flechette, premium spelers hebben nog frag (wat dus niet goed is).quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef JK het volgende:
[..]
Alleen balancing op aantal spelers, niet op rank. Daarnaast gewoon op 'normal' ipv hardcore. Daar zal het verschil 'm in zitten. Gister 2x een baserape meegemaakt naar beide kanten... gewoon een beter team aan de andere kant dus.
Morgen een nieuwe serverpatch;
AC-130 minder snel neer te halen met AA, Jets etc., 'nieuwe' squadleader kan weer orders geven als eerdere is vertrokken, MK3A1 flechette ammo ipv frag ammo in GunMaster mode (was toch al zo nu?) ; http://battlelog.battlefi(...)2832654785919456813/![]()
Zo'n gun master winner ribbon krijg je dus elke keer als je gun master speelt, ongeacht je score
"Altijd prijs, altijd wat gewonnen!"
Ah mooi.. ik al helemaal over mijn zeik.. ik heb pas 1 keer gewonnen en dacht dat ik dat truukje opnieuw moest gaan flikken. Is niet goed voor mijn hart man.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef robuust89 het volgende:
Zo'n gun master winner ribbon krijg je dus elke keer als je gun master speelt, ongeacht je score
"Altijd prijs, altijd wat gewonnen!"
-weg-![]()
Breek me de bek niet open, trillende handjes toen ik bij de LVG wasquote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah mooi.. ik al helemaal over mijn zeik.. ik heb pas 1 keer gewonnen en dacht dat ik dat truukje opnieuw moest gaan flikken. Is niet goed voor mijn hart man.
Bij mij was het toen in die map met die fabriek (weet ff de naam niet) en ik schoot gewoon zo;n granaat in 1 van die tunnelgangetjes.. zit altijd wel iemand meteen raak. En dan loop je daar met je mesjequote:Op donderdag 20 september 2012 09:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, trillende handjes toen ik bij de LVG was![]()
Zag ik iemand met zijn rug naar mij toe..hij draait zich om en wilt schieten, ik stap opzij en klik. Gunmaster! Hartslag 180 of zo.-weg-![]()
Wat krijg je dan? MVP 1?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij was het toen in die map met die fabriek (weet ff de naam niet) en ik schoot gewoon zo;n granaat in 1 van die tunnelgangetjes.. zit altijd wel iemand meteen raak. En dan loop je daar met je mesje![]()
Zag ik iemand met zijn rug naar mij toe..hij draait zich om en wilt schieten, ik stap opzij en klik. Gunmaster! Hartslag 180 of zo.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: