SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat is zowieso niet zo, je krijgt het als de serverronde afloopt gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Droathoah het volgende:
Is het nog steeds zo dat als je een game eerder afsluit je geen xp krijgt?.
![]()
Ok, vond t al raar, maar idd zie nu dat het erbij is gekomen, bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is zowieso niet zo, je krijgt het als de serverronde afloopt gewoon.
![]()
Sjesus heb ik net een potje ziek veel c4 vehicle kills gemaakt, telt ie ze nie mee voor de assignment.
![]()
Armored Kill
Achterlijk grote maps en ziek hard erdoorheen crossen op je quad om vervolgens op iemand te land, af te stappen en nog 2 lui neer te maaien.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ik ga Fraps zo maar eens aanzetten, epische dingen gebeuren er.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Eindelijk mijn PC weer terug van reparatie..
Ik kan iedereen Alternate van harte afraden..
Destijds een PC gekocht en al 4 keer heen en weer geweest voor een "reparatie".
Moederbord, geheugen en twee keer hebben de SSD het loodje gelegd.
Toen ik hem de derde keer liet repareren werd mij verzekerd dat de PC het weer deed; niet dus, ik werd weer doodgegooid met blauwe schermen.![]()
In ieder geval is die nu weer "gefixed", echter zijn ze wel vergeten een ventilator aan te sluiten en werkt mijn CD/DVD-rom niet meer.
Gelukkig heb ik de CD's niet nodig om Battlefield 3 te spelen.![]()
Ach bij elk bedrijf heb je wel mensen werken die incompetent zijn.
Wat me wel opvalt in BF3 in de vehicle maps is dat er zoveel mensen snel op hun kleine pikkie zijn getrapt. Wat een gezeik vergeleken met Metro. Stelletje jankbekken dat er rondlopen... en de level 100's die dus serieus in een emmer schijten en geen leven hebben, zijn nog het ergste volgens mij.![]()
![]()
Nog niet begonnen (helaas flinke workload op laatste moment) maar herken het kinderachtige gedoe op BF helaas wel heel erg. Het lijkt alsof in de laatste 3 maanden een zooi CoD-volk besloten heeft om BF te gaan spelen. Teamplay is er amper nog, 1 en al flamewar in de chat, nog steeds redelijk wat cheaters en lui die vehicles als persoonlijke taxi gebruiken.
Zonde
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Werkt weer lekker hier, zit continue vast in de queue maar krijg ondertussen wel Battlereports binnen.![]()
![]()
wtf in mijn potjes is dat ding zo de lucht uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
7mins in de AC130 en gelijk 47 kills lol...![]()
Echt, al die baserapesIk wordt er ziek van, ik vind de PS3 versie ondanks de graphics etc toch beter (qua spelers ook!)
![]()
Hele dag nog geen baserape gehadquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:43 schreef Topiek het volgende:
Echt, al die baserapesIk wordt er ziek van, ik vind de PS3 versie ondanks de graphics etc toch beter (qua spelers ook!)
![]()
![]()
Ik in 6/6 potjes Caspian. Ook die jet, veels te gevoelig. Je kan niets met een jet doen, omdat je al van die jet kids hebt, die 24/7 in die klote dingen vliegen. Je hebt geen kansquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hele dag nog geen baserape gehad![]()
![]()
Misschien flares op het juiste moment gebruiken en ook straaljagers die achter je aan zitten uit de lucht knallen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
wtf in mijn potjes is dat ding zo de lucht uit![]()
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je PS3 versie beter vindt omdat de spelers slechter zijn (jouw niveau).quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik in 6/6 potjes Caspian. Ook die jet, veels te gevoelig. Je kan niets met een jet doen, omdat je al van die jet kids hebt, die 24/7 in die klote dingen vliegen. Je hebt geen kansWould you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |