abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116677049
Suikertante, kan me voorstellen dat je behoorlijk zenuwachtig bent hoor! Dat zou ik ook zijn (sterker nog, vlak voor iedere echo ben ik zelfs nu nog zenuwachtig, maar in jouw situatie is het nog veel spannender. Ik had ook bloedverlies rond de 6 weken, en met 7 weken echo. Stiknerveus was ik. Het is ook gewoon zo spannend en de aanloop ernaartoe is ook aardig zenuwslopend).

Succes in ieder geval en een dikke smakkerd! :*
pi_116677122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

No worries wat lief zijn voor mezelf betreft. Ik zorg heel goed voor mezelf en M. doet dat ook :Y O+

Ja, fysio misschien? Alleen heb ik niet het idee dat ik overdag ook vast zit (de klachten worden in de loop van de dag minder namelijk). Denk echt dat het mijn slaaphouding is. Zou fysio daar ook iets aan kunnen doen? :)
Je kunt het wellicht voor leggen?
En anders heb je gewoon even een lekkere mama-massage gehad! :)

Ik dacht toen in ieder geval dat het heeeeul ergens anders aan lag. Bleek het radicaal fout te hebben en ze hebben me toen goed geholpen! ^O^
pi_116677166
Coco, ik had ook erg veel last van mijn linkerheup. Ik slaap sinds kort met een voedingskussen en dat helpt!

Suikertante succes :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116677171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Je kunt het wellicht voor leggen?
En anders heb je gewoon even een lekkere mama-massage gehad! :)

Ik dacht toen in ieder geval dat het heeeeul ergens anders aan lag. Bleek het radicaal fout te hebben en ze hebben me toen goed geholpen! ^O^
Ja, precies. En massages zijn nooit verkeerd natuurlijk :+ Eens even uitzoeken waar ik terecht kan. Schoonzusje is in het begin bij een fysio geweest, eens checken waar dat was. Kan ik misschien ook daar terecht.
pi_116677183
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Kyara het volgende:
nou ben ik benieuwd naar je rare wensen :@

Heb je iets tegen maagzuur? Rennies, Angatel of wat dan ook?
Ja juist dat ik GEEN rare wensen heb :D
Ja Rennies all over the place hier .. Ik heb er ook echt alleen ''s nachts last van, overdag totaal niet. En ook niet elke nacht. Vannacht was gewoon weer zo''n baggernacht maar de afgelopen week prima geslapen ^O^ (dankzij de nodige voorzorgsmaatregelen qua kussens en dergelijke :+ )
pi_116677194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:43 schreef Skoap het volgende:
Coco, ik had ook erg veel last van mijn linkerheup. Ik slaap sinds kort met een voedingskussen en dat helpt!

Suikertante succes :*
Voedingskussen gebruik ik al. Onder buik en tussen benen gepropt. Slaapt op zich heel lekker :Y Alleen in mijn slaap gooi ik het wel weg :') Misschien komt het daar wel door...
pi_116677239
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja juist dat ik GEEN rare wensen heb :D
Ja Rennies all over the place hier .. Ik heb er ook echt alleen ''s nachts last van, overdag totaal niet. En ook niet elke nacht. Vannacht was gewoon weer zo''n baggernacht maar de afgelopen week prima geslapen ^O^ (dankzij de nodige voorzorgsmaatregelen qua kussens en dergelijke :+ )
oh verkeerd gelezen!
ik had ook geen rare wensen hoor. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat een groot deel gewoon al standaard was.
pi_116677284
Oh, wat die plannen betreft: ik heb geen plan so far. Ook nog niet aan zw.gym gedaan of überhaupt voorlichtingsbijeenkomsten bijgewoond. Misschien dat ik dat tijdens mijn verlof nog ga doen, misschien niet. Ben ik nog niet over uit.
pi_116677287
Nou een mensendieck misschien wel of een fijne hapnotherapeut? Als je in de buurt van Utrecht woont stuur me dan even een berichtje, ik heb iemand die me o.a. allerlei trucs heeft aangeleerd om in een goede houding in slaap te vallen.
pi_116677364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:47 schreef Suikertante het volgende:
Nou een mensendieck misschien wel of een fijne hapnotherapeut? Als je in de buurt van Utrecht woont stuur me dan even een berichtje, ik heb iemand die me o.a. allerlei trucs heeft aangeleerd om in een goede houding in slaap te vallen.
Ik heb mensendieck moeten googelen :D Had ik echt nog nooit van gehoord. Zal me daar vanavond eens in verdiepen (mensendieck/hapno/fysio/andere-opties), moet zo richting werk.

En bedankt voor het aanbod :Y Ik woon echter in het zuiden van Limburg, dus dat is helaas net uit de buurt :+
pi_116677632
Haha een beetje wel, ze is wel goed maar zó goed.. :D
  woensdag 12 september 2012 @ 10:08:20 #137
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116677739
zo weer bijgelezen :) niet veel onthouden :')
nog steeds zwaar verkouden keelpijn hoesten een keel die aanvoelt alsof je een pak scheermesjes op hebt.
en slecht slapen natuurlijk, hier ook elke nacht om half 4 wakker uitgeslapen en een stel heupen die aanvoelen alsof je op een blok beton hebt geslapen.

vanochtend een afspraak bij de bedrijfsarts gehad en tot einde verlof zit ik thuis dus 1 april pas weer aan het werk :')

en een dikke vette welkom terug *O* voor logi en natuurlijk nog een *O* voor je meisje

en ook een *O* voor het meisje van omentielvo

oja en hier bij de 1e geen cursussen gedaan en nu ook niet, kom wel elke week bij de fysio en probeer me zo bewust mogelijk van m'n bewegingen te zijn.
W
Z
E
pi_116677943
*O* voor alle mijlpalen

Sorbo wat ben je ook een bikkel!

En heeeeeeel veel succes Suiker, ik vind dat je super met je angststoornis omgaat en het gaat vast allemaal goedkomen :*

Ik word al zo'n 3wk wakker met nek en hoofdpijn zelfs een speciaal kussen werkt niet neem nu elke ochtend een paracetamol en dan is het ook klaar.

Werd vanmorgen om 6am wakker van een pijnlijk harde baarmoeder en voelde stampertje echt heel erg bewegen :o vond het echt even eng maar na 5min werd alles weer zacht, nooit eerder meegemaakt in eerdere zwangerschappen is dit normaal?
Ze is sowieso echt druk voel haar nu elke dag ook bij de echo's doen ze er telkens zo verbaasd over :') Oh en mij placenta lijkt niet aan de voorkant te zitten maar de zij/achterkant. :D

Ps: niezen sucks :(
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:17:52 #139
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116678004
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:15 schreef Logician78 het volgende:

Werd vanmorgen om 6am wakker van een pijnlijk harde baarmoeder en voelde stampertje echt heel erg bewegen :o vond het echt even eng maar na 5min werd alles weer zacht, nooit eerder meegemaakt ik eerdere zwangerschappen is dit normaal?

Ik had ook vaak 's ochtends een harde buik, komt door je volle blaas is mij toen verteld! Was echter niet pijnlijk bij mij
pi_116678277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik had ook vaak 's ochtends een harde buik, komt door je volle blaas is mij toen verteld! Was echter niet pijnlijk bij mij
Dat is fijn om te horen, dank je. :)

Ik heb harde buiken altijd erg onprettig gevonden, pijnlijk is misschien het verkeerde woord het voelde gewoon echt niet fijn en werd er wakker van. Dat vond ik eng omdat ik nog maar 17wk ben overmorgen.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:29:56 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116678310
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dat is fijn om te horen, dank je.

Ik heb harde buiken altijd erg onprettig gevonden, pijnlijk is misschien het verkeerde woord het voelde gewoon echt niet fijn en werd er wakker van. Dat vond ik eng omdat ik nog maar 17wk ben morgen.
Klinkt heel herkenbaar :Y. Wel in de gaten houden hoor! Resultaten uit het verleden etc.
pi_116678329
Vtel? :@

Ik ben vorige wk nog gecheckt op ontsluiting omdat ik bij mijn laatste 2 zwangerschappen al rond de 6mnd al met 2 tot 4cm zat. Mischien dat ik daarom ook zo stress nu :@
  woensdag 12 september 2012 @ 10:32:49 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116678381
Als je de harde buiken pijnlijk vind voelen moet je het wel even aangeven bij de gyn/verloskundige. Daarnaast was het bij mij uiteindelijk onschuldig maar ik wil het niet op m'n geweten hebben dat ik je nu vertel dat het niks was terwijl bij jou er straks wel iets is :@

Oh my, ik leg het slecht uit
pi_116678429
Ah okay, ik ga gewoon bellen als het nog een keer voorkomt. Thx :*
pi_116678466
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:34 schreef Logician78 het volgende:
Ah okay, ik ga gewoon bellen als het nog een keer voorkomt. Thx :*
Hou ook even in de gaten of je opeens veel meer moet plassen, dan zou je evt ook last kunnen hebben van een blaasontsteking. Tijdens je zwangerschap merk je hier verder weinig van. (Behalve meer plassen en evt last van meer harde buiken)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116678543
In dat geval gaat er morgen een potje naar de huisarts :+
  woensdag 12 september 2012 @ 10:58:46 #147
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116679184
Coco; warme douche helpt bij mij goed, en probeer idd op je houding te letten overdag, dat je niet verkrampt :) Kussen goed onder je nek leggen/proppen zodat je hoofd + nek goed ondersteunt is 's nachts helpt mij ook.
Anders ff naar de fysio voor wat tips? :)

Hier alles goed, met mn bekken gaat het wonderbaarlijk best heel aardig :) Oefeningen en fysio helpen goed gelukkig. Lekker rustig dagje vandaag :)
Oh en lekker hoor, dat vocht in je voeten :@ Ik heb nog gewoon mn birkenstocks aan ook al is het een stuk kouder buiten :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116679269
Ik ben echt blij dat ik daar tot nog toe weinig last van heb gehad (vochtophoping) .. Afkloppen want wat niet is kan nog komen natuurlijk!

Zat laatst met dat warme weer in het ziekenhuis en als je dan sommige voeten/handen ziet van zwangeren :o ... Kreeg echt medelijden met sommige vrouwen!
  woensdag 12 september 2012 @ 11:10:44 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116679560
Whaha ja... :P Mijne zijn ook weer wat dikker sinds dat warme weekend. Ach ja.. heb er niet veel last van hoor, je kan er wel lekker je vinger in duwen zodat ie blijft staan :+ :D Alleen lastig met schoenen, maja, dan gaan ze gewoon wat losser!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116679578
Logi een meisje O+ Ik krijg er ook een O+ Zo leuk!

Suikertante, heeeeel veel succes dadelijk. Ik duim voor een goed resultaat en een mooi knippertje hoor!

Coco, oei dat kan heel vervelend zijn als je rugpijn hebt. Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen. Aan je bed zal het inderdaad niet liggen. Heb je overdag wel een goede houding? Ik sta bijv heel vaak met mijn benen gekruist, waardoor ik ook ooit last krijg van mijn rug. Daar moet ik dan bewust op letten.

Ben net bij de VK geweest. Alles goed! Nog steeds 15kg aangekomen, niks meer erbij gekomen. Bloeddruk 110/60 perfect dus. Meisje ligt nog steeds niet vast in mijn bekken.. Dat betekent plat liggen als t begint en meteen de vk bellen. Waarschijnlijk moet ik dan naar t ziekenhuis.

Volgende afspraak ben ik 40w2d. Als er dan nog niks is dan krijg ik een extra afspraak in het ziekenhuis. Dan kijken ze of ik nog genoeg vruchtwater heb en leggen ze me aan de ctg. Aan de hand daarvan en adhv mijn wensen kijken ze dan of ze me nog ff door laten lopen of dat ik ingeleid wordt. SPANNEND!!!! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')