Dit!quote:

Ik vond dit een van z'n beste optredens eigenlijk! Tenminste niet steeds grappen over eten of dik zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit!![]()
Kan alleen Johnny Vegas nog steeds niet uitstaan...
Komt soms wel met leuke opmerkingen maar daar blijft het ook bij.

Ik hoop dat de outtakes van die Vortex Machines ooit nog eens beschikbaar komen, volgens mij zijn Alan, Johnny Ross niet te houden geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu de General Ignorence nog terug.
Met Ross Noble en Johnny Vegas in een aflevering ben ik toch blij met mijn koptelefoon. Maakt ze een stuk verstaanbaarder.

Dacht al hetzelfde. En waarom zegt hij Gwhip?quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfff, na de Jumble aflevering lijkt me duidelijk dat John Sessions degene is die de vragen van tevoren wil weten. Wat een vermoeiende man zeg. Blij dat Stephen hem enigszins tot halt riep.

Ik denk ook dat John Sessions gewoon veel weet.. Maar z'n verhalen zijn 'ha'-grappig, niet 'hahahahaha'-grappig..quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfff, na de Jumble aflevering lijkt me duidelijk dat John Sessions degene is die de vragen van tevoren wil weten. Wat een vermoeiende man zeg. Blij dat Stephen hem enigszins tot halt riep.
enquote:He graduated with an M.A. in English literature from Bangor University, where he had begun to appear to audiences with his comedy in shows such as "Look back in Bangor" and "Marshall Arts". He later studied for a PhD from McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada, although he did not complete the doctorate.
Geen idee waar z'n PhD over ging, maar z'n quotes gaan altijd wel over schrijvers, dus z'n Masters of Arts komt daar wel van pas..quote:He played to his strengths in improvisation and comedy with his one-man stage show Napoleon, which ran in London's West End for some time in the mid-1980s. Sessions and Stephen Fry were the only two regular panellists on the original radio broadcast of Whose Line Is It Anyway? in the late 1980s. When the show, still hosted by Clive Anderson, made the transition to television, Fry departed from regular appearances, but Sessions remained the featured panellist for the first season, a frequent player in the second, but he did not appear again after his two appearances in the third series. A gifted impressionist (he also voiced characters for Spitting Image), he drew heavily on his extensive literary education and developed a reputation for being "a bit of a swot", being able to quote extensive passages of text and make endless cultural and historical references. His ready ability to switch between accents and personae meanwhile allowed his career in improvisation to flourish.

Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:

Alleen de jaarcompilatiesquote:

Prof. Brian Cox vond ik wel erg vermakelijk moet ik zeggen. Zeker in combinatie met een idioot als Ross Noblequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.Ik vraag me af waarom ze zo'n iemand weer uitnodigen, iemand die op de meeste vragen het juiste antwoord weet (en dat laat blijken) is niet leuk in zo'n show.

Cox doet het op leerzame wijze, niet op de betweterige manier van Sessionsquote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Prof. Brian Cox vond ik wel erg vermakelijk moet ik zeggen. Zeker in combinatie met een idioot als Ross Noble

quote:A look behind the scenes of the comedy panel game that rewards quite interesting answers, revealing the 'QI elves' who set the fiendish questions.

Hij laat tenminste altijd eerst de anderen proberen alvorens zelf op een vermakelijke manier het antwoord te geven. En hij is altijd zo enthousiast over wetenschapsvragenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Prof. Brian Cox vond ik wel erg vermakelijk moet ik zeggen. Zeker in combinatie met een idioot als Ross Noble

Was dat de herhaling van die van vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond na de XL-aflevering ook de Making of Qi
[..]

Jep. Met David Mitchell in zijn Shakespeare-uniform.quote:Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Was dat de herhaling van die van vorig jaar?

Gelukkig! Dan heb ik niets gemistquote:Op zondag 11 november 2012 12:13 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jep. Met David Mitchell in zijn Shakespeare-uniform.

Begrijp dat ze 4 uur opnames terug snijden tot een half uur, cq drie kwartier voor de XL versie.quote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het blijft toch fijner om de gewone QI over te slaan en in een keer de XL te kijken. Ross Noble was weer goed

Doe ik tegenwoordig ook standaard. Kon me er vroeger lastig toe brengenquote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het blijft toch fijner om de gewone QI over te slaan en in een keer de XL te kijken. Ross Noble was weer goed

Lukt mij ook niet altijdquote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig ook standaard. Kon me er vroeger lastig toe brengen

Ik heb m'n DVR ingesteld op alle XL-opnames, kan ik ze lekker kijken wanneer ik wilquote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig ook standaard. Kon me er vroeger lastig toe brengen

Tja, denk dat hij voor een deel gelijk heeft en waarom Donald Duck in de VS lang niet zo populair is dan in Europa.quote:

Met VLC kan je met k en l (kleine L) de audiopositie vervroegen of later zetten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie geen last van audio/video-synchrono?
De afgelopen eps (geen XL) waren een klein beetje out of sync![]()
ep10x10 was leuk!

Ik had het ook..quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef Da_Ripper het volgende:
jaa, doe dat wel 's met subs maar twas niet zo heel storend .. maar heeft iedereen dat dan, of ligt het aan die uploader?

Ik heb er met Qi nooit last van gehad voor zover ik mij kan erinneren. Ik pak ze meestal van de group "FTP".quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef Da_Ripper het volgende:
jaa, doe dat wel 's met subs maar twas niet zo heel storend .. maar heeft iedereen dat dan, of ligt het aan die uploader?

twitter:stephenfry twitterde op zondag 25-11-2012 om 01:31:30For all those fascinated by my magnetic reading glasses, you can find them here: http://t.co/qNEnxI9T & no to the cynics, I’m not endorsing! reageer retweet

Het zou juist leuk zijn als ze telkens één persoon van buiten de showbizz (stoffige schrijvers, politici, etc etc) hebben die daadwerkelijk zijn of haar best gaat doen. Koppel daar een Bill Bailey of Ross Noble aan voor de nodige ADHD en David Mitchell, Jimmy Carr of Rob Brydon voor wat snedige opmerkingen en je hebt een mooie combo.quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch betrap ik mezelf erop dat ik steeds minder moet lachen en steeds meer afleiding zoek tijdens het terugkijken van afleveringen.
Vind het niet zo sterk als voorgaande seizoenen, maar het concept is inmiddels bij alle kandidaten bekend en dus krijg je zaken als "ik ga dat antwoord niet geven want dat is toch fout .." en op een of andere manier maakt dat het toch wat minder leuk en/of spontaan imo.

Een beetje zoals ze bij Have I Got News For You doen bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2012 00:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het zou juist leuk zijn als ze telkens één persoon van buiten de showbizz (stoffige schrijvers, politici, etc etc) hebben die daadwerkelijk zijn of haar best gaat doen. Koppel daar een Bill Bailey of Ross Noble aan voor de nodige ADHD en David Mitchell, Jimmy Carr of Rob Brydon voor wat snedige opmerkingen en je hebt een mooie combo.

Om eerlijk te zijn kijk ik dat al 10 jaar niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een beetje zoals ze bij Have I Got News For You doen bedoel je?

Maar daar komen de gasten nauwelijks aan bod, behalve als het dus wel comedians zijnquote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een beetje zoals ze bij Have I Got News For You doen bedoel je?

Mwoah, de gasten zijn meestal wat serieuzer en hebben geen 'running' gags die Ian en Paul wel hebben. Vooral leuk dat ze daar gewoon huidige politici hebben zitten die daar te kakken gezet worden en af en toe hun politieke punt door kunnen drukkenquote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar daar komen de gasten nauwelijks aan bod, behalve als het dus wel comedians zijn.
Nog steeds een erg leuk programma, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |