Zoiets lijkt me voor Top Gear eigenlijk ook wel tof. Ene kant is dat verrekte lang staan maar 't schijnt wel erg gaaf te zijn (presentatoren lopen gewoon rond en auto's e.d. zijn gewoon te bekijken naar 't schijnt).quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Little_Acorn het volgende:
O, dat duurt nog wel even!
Heb me trouwens aangemeld bij de BBC voor kaarten voor opnames in mei dit jaar. Kleine kans dat ik ze krijg, er is namelijk heel erg veel belangstelling voor. Meteen een paar dagen London aan vastplakken als het lukt.
Same here. Vrees dat je als buitenlander al helemaal kansloos bent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Little_Acorn het volgende:
O, dat duurt nog wel even!
Heb me trouwens aangemeld bij de BBC voor kaarten voor opnames in mei dit jaar. Kleine kans dat ik ze krijg, er is namelijk heel erg veel belangstelling voor. Meteen een paar dagen London aan vastplakken als het lukt.
Bij Graham Norton zitten ook regelmatig Nederlanders in het publiek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:32 schreef Mirel het volgende:
Weet niet, met Amerikaanse talkshows heb je toch ook geregeld dat er buitenlanders tussen zitten?
Ze willen natuurlijk vol publiek, dus zullen wss zo weinig mogelijk risico nemen met kaarten voor mensen overzees, waarbij de kans dat ze niet komen opdagen groter is. Vandaar dat ik verwacht dat ze maar weinig kaarten aan niet-Britten geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:32 schreef Mirel het volgende:
Weet niet, met Amerikaanse talkshows heb je toch ook geregeld dat er buitenlanders tussen zitten?
twitter:stephenfry twitterde op zondag 14-04-2013 om 13:35:27Yay! The acropolis where the Parthenon is. You know what they say of that… http://t.co/zKjIPNDNIK reageer retweet
twitter:stephenfry twitterde op zondag 14-04-2013 om 13:41:48Quite Interesting - They Say of the Acropolis... http://t.co/X6YL36LP1m reageer retweet
quote:The new series of QI begins recording on Monday, the elves are very excited indeed. We'll be posting updates and pics here. Can anyone guess any of this year's K-themes?
Met de K van Kars, Karr en Klarcksontwitter:stephenfry twitterde op maandag 22-04-2013 om 15:02:40Right that’s enough snooker. Off to the studios for QI, series K, Show 1/16. @jimmycarr @JeremyClarkson @billbailey & of course @alandavies1 reageer retweet
Mooi. Vorig seizoen waren er best een paar afleveringen met matige gasten.quote:Op maandag 22 april 2013 15:04 schreef qu63 het volgende:
Met de K van Kars, Karr en Klarcksontwitter:stephenfry twitterde op maandag 22-04-2013 om 15:02:40Right that’s enough snooker. Off to the studios for QI, series K, Show 1/16. @jimmycarr @JeremyClarkson @billbailey & of course @alandavies1 reageer retweet
Russell Howardquote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef Weakling het volgende:
Dat zijn meteen wel de grote kannonen bij de eerste aflevering (om maar bij het thema K te blijven).
Voor de overige afleveringen door mij gewenst:
- David Mitchell
- Sara Millican
- Rich Hall
- Dara O'Briain
- Sandy Toksvig
- Brian Cox
- Shappi Khorsandi
- Hugh Laurie
Verder kan ik zo snel niet iemand bedenken die ik graag in het panel zou willen zien, maar ik vergeet er vast een paar.
Ah, de eerste die ik vergeten ben. Helemaal mee eens!quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond Victoria Coren vorige keer ook érg geslaagd, die mag gerust een keertje terugkomen.
Russell vind ik helemaal geweldig in zijn eigen programma ... je voelt 'm al aankomen ... maaaaarrr ... die paar keer dat ik 'm in het panel bij Mock the Week heb gezien vond ik 'm eerlijk gezegd niet zo sterk .... maaaaarrrr ... er zijn een hoop slechtere namen te bedenken.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Russell Howard. Maar die heeft het te druk met Good News denk ik. Victoria Coren vond ik idd ook erg leuk.
- Phil Jupitus!quote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef Weakling het volgende:
Dat zijn meteen wel de grote kannonen bij de eerste aflevering (om maar bij het thema K te blijven).
Voor de overige afleveringen door mij gewenst:
- David Mitchell
- Sara Millican
- Rich Hall
- Dara O'Briain
- Sandy Toksvig
- Brian Cox
- Shappi Khorsandi
- Hugh Laurie
Verder kan ik zo snel niet iemand bedenken die ik graag in het panel zou willen zien, maar ik vergeet er vast een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |