En dan kruipt 'ie er vannacht uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, stofgezogen en een spin meegezogen hihaho
En dan gaat 'ie al zijn vriendjes halen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan kruipt 'ie er vannacht uit.
Feestenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan gaat 'ie al zijn vriendjes halen!
Ik ben ook in de ruiquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
En hoezo ligt mijn haar OVERALIk snap niet dat ik nog haar heb
Schoonheidslab vind ik ook leuk om te lezen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Verder vind ik Vera Camilla ook altijd wel leuk om naar te luisteren en schoonheidslab inderdaad.
Nee ik vind vc echt mehquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Verder vind ik Vera Camilla ook altijd wel leuk om naar te luisteren en schoonheidslab inderdaad.
"HOOOOOIIIIIII"quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Hangt van je lijf af.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou je door zulke rokjes nog dikker lijken?
http://www.kittehscupcake(...)al-the-skater-skirt/
Daarom koop ik voornamelijk jurken en truien nu, m'n schouders gaan toch niet smaller worden dan wat ze zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik eerst af moet vallen voor ik nieuwe kleren mag kopen, anders blijf ik bezig.
Maar nu wil ik juist kleren kopenFuck my brains
Ik heb al zoveel jurkjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom koop ik voornamelijk jurken en truien nu, m'n schouders gaan toch niet smaller worden dan wat ze zijn.
14 en ik had de volgende dag eigenlijk een toets. Needless to say dat die niet doorging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Holy fuck man, 9/11 is alweer 11 jaar geleden. En ik kan het me helemaal herinneren. Ik was toen 8
Sporten, anders eten en over een paar maanden gaan shoppen en heul blij zijn als je dan in de spiegel kijktquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik wil dingen hebben die veul mooier zijn als je slanker bent, dus dan doe ik het in de winkel aan en koop ik het niet want meh. Werkt wel goed
Ja goeden ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sporten, anders eten en over een paar maanden gaan shoppen en heul blij zijn als je dan in de spiegel kijkt![]()
Dat werkte bij mij tenminste wel
JA DIE WEL.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Ooh dus ik ben niet de enige die steeds in de rui isWat fijn
En RenRen ik eis een filmpjeMaar heb je dan ook geen kusjes gekregen?
Goeie combi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kraakbeenpiercings en ziekig zijn
heeft ze smiegelie al gezien eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA DIE WEL.ER komt denk ik vanavond een filmpje, ik dénk dat ik straks naar een vriendin ga, als ze ja zegt.
Dat vraag ik me af, ik dénk het nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heeft ze smiegelie al gezien eigenlijk...
volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ik dénk het niet
Visuals, dankjequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in je handtas doen en dan gewoon stiekem in de kamer zetten en doen alsof je niet weet wat het is. En dan roepen: AAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DAT.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in je handtas doen en dan gewoon stiekem in de kamer zetten en doen alsof je niet weet wat het is. En dan roepen: AAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DAT.
En dat is nergens te vinden? Vreemd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef Diconnected het volgende:
Handig als je geen emailadres heb van je docent. Fu.
Nee, heb ook al in het adresboek gezochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat is nergens te vinden? Vreemd.
Wij moeten readers verplicht kopen omdat auteursrechten enzo. Meestal fucking duurquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef Diconnected het volgende:
M'n moeder heeft even 2 readers uitgeprint voor mij op der werk, scheelt mij weer 12 euro
Ja je mocht kiezen, zelf uitprinten enzo of kopen via school, issie netjes ingebonden enzulks. 6 euro per stuk. m'n moeder zei heel droog van: ik print het wel op m'n werk, en dan doe ik ze met liefde wel in een mapje voor jequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij moeten readers verplicht kopen omdat auteursrechten enzo. Meestal fucking duur
Als je de artikelen niet op internet kunt vinden, that is
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja je mocht kiezen, zelf uitprinten enzo of kopen via school, issie netjes ingebonden enzulks. 6 euro per stuk. m'n moeder zei heel droog van: ik print het wel op m'n werk, en dan doe ik ze met liefde wel in een mapje voor je![]()
mijn moeder![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe vanmorgen link gedeeld op fb van models own... Mijn baas 'liked' em
Een kleine: I see you be on fb at work-momentje
hij liked em toch ook onder werktijd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ja vorige week moest ik hem compleet helpen met de werk fb paginaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
hij liked em toch ook onder werktijd?![]()
Ik vroeg mijn baas laatst ook of ik iets voor een collega mocht oppakken, toen zei ie "Nee joh, zolang hij nog tijd heeft om uitgebreid te twitteren kan ie zn werk zelf wel aan". Sindsdien reageer ik onder werktijd nergens meer op
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
hij liked em toch ook onder werktijd?![]()
Ik vroeg mijn baas laatst ook of ik iets voor een collega mocht oppakken, toen zei ie "Nee joh, zolang hij nog tijd heeft om uitgebreid te twitteren kan ie zn werk zelf wel aan". Sindsdien reageer ik onder werktijd nergens meer op
Ik heb een grote brede felle leren van DKNY. Geen bloemetjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuwe portemonnee. Ik wil zo'n grote brede en met veel kleur en bloemetjes. Iemand tips?
+1quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuwe portemonnee. Ik wil zo'n grote brede en met veel kleur en bloemetjes. Iemand tips?
Ik hoef geen merkportemonnee, als hij maar stevig is want ik heb er altijd veel zooi inzitten. Bloemetjes is geen must trouwens, maar wel graag veel kleur. Een beetje in de stijl van mijn Desigual tas, maar dan geen Desigual portemonnee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een grote brede felle leren van DKNY. Geen bloemetjes
volgens mij is jouw baas echt tofquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en hij lolt eik ook gewoon om mijn nagellak/kleren die ik altijd koop/bestel/vaak hier laat leveren
Tegenwoordig gaat ie standaard: Whaaaa zalandoooooo roepen als de deurbel hier gaat![]()
Hema? V&D? Bijenkorf? Die van eigen merk zijn nooit zo duurquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoef geen merkportemonnee, als hij maar stevig is want ik heb er altijd veel zooi inzitten. Bloemetjes is geen must trouwens, maar wel graag veel kleur. Een beetje in de stijl van mijn Desigual tas, maar dan geen Desigual portemonnee.
Daar heb ik echt nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb expres een merkportomonnee bij de bijenkorf gehaald want elke portomonnee die ik had ging af op van die beveilingingspoortjes. Niet zo tof
Goeden tip!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hema? V&D? Bijenkorf? Die van eigen merk zijn nooit zo duurik ga zelf ook binnenkort op zoek naar een nieuwe.
Ik bij 3 verschillendequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad
oh handigquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb expres een merkportomonnee bij de bijenkorf gehaald want elke portomonnee die ik had ging af op van die beveilingingspoortjes. Niet zo tof
soms prutsen ze die dingen in een labeltje ofzo, kut is dat.quote:
Ik heb het met een zonnebril.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En toen dacht ik fuck dit, ik ga een dure kopen. Want ik ben spees![]()
2 daarvan waren 20 en 1tje 15 geloof ik. Dan valt de mijne best nog mee qua prijs. Heb hem een jaar en ziet er nog goed uit.quote:
Hoeveel was-ie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 daarvan waren 20 en 1tje 15 geloof ik. Dan valt de mijne best nog mee qua prijs. Heb hem een jaar en ziet er nog goed uit.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En toen dacht ik fuck dit, ik ga een dure kopen. Want ik ben spees![]()
De meneer bij de bijenkorf heeft een keer HEEL die portomonnee die ik toen gebruikte voor me afgezocht en kon niets vinden. Dus ik kon of die portomonnee opensnijden omdat er wss een beveilingingsding IN de portomonnee gefrot zat. Ja doeiquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
soms prutsen ze die dingen in een labeltje ofzo, kut is dat.
en je maar afvragen waarom die poortjes loeien
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Graag gedaan! SOGgen, ik kan het
Welke lakjons zocht je nou nog? Ga zo richting winkel namelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Graag gedaan! SOGgen, ik kan het
Ik zit sinds zaterdag alleen maar op de bank, dan word je wel gaar enzoquote:
Emoslinger voor de portomonnee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De meneer bij de bijenkorf heeft een keer HEEL die portomonnee die ik toen gebruikte voor me afgezocht en kon niets vinden. Dus ik kon of die portomonnee opensnijden omdat er wss een beveilingingsding IN de portomonnee gefrot zat. Ja doei
lava flow en salt n peppahhhhhquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke lakjons zocht je nou nog? Ga zo richting winkel namelijk.
Check!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
lava flow en salt n peppahhhhh![]()
Toen heb ik die meneer gezegd dat hij de portomonnee in kwestie in de prullenbak mocht flikkeren en ging ik een nieuwe uitzoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Emoslinger voor de portomonnee.
Noujaaaaa, wat een raar verzoek :/quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De meneer bij de bijenkorf heeft een keer HEEL die portomonnee die ik toen gebruikte voor me afgezocht en kon niets vinden. Dus ik kon of die portomonnee opensnijden omdat er wss een beveilingingsding IN de portomonnee gefrot zat. Ja doei
Nee, hij zei dat het IN de portomonnee zat, dus dat ik er eigenlijk niks aan kon doen behalve openmaken. Niet dat dat moest of dat hij het zou doen. Uitlegskills I haz nonequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Noujaaaaa, wat een raar verzoek :/
Ja hij is ook wel relaxtquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij is jouw baas echt tof
Dan nog vnd k het raar dat iemand zoiets verzint.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat het IN de portomonnee zat, dus dat ik er eigenlijk niks aan kon doen behalve openmaken. Niet dat dat moest of dat hij het zou doen. Uitlegskills I haz none
Van wie is hetquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Is alleen naar een bruiloft gaan kansloos of kan dat wel? Ik ken er niemand
Hij hielp mij door dat ding te zoeken waarop de portomonnee bliepte. Dan ligt het toch aan de portomonnee en niet aan de meneerquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan nog vnd k het raar dat iemand zoiets verzint.
En dan ook gewoon denken dat jij wel ff je portemonee open gaat zitten snijden
Ufkurs, maar ik zou niet zo blij worden als iemand dat tegen me zou zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij hielp mij door dat ding te zoeken waarop de portomonnee bliepte. Dan ligt het toch aan de portomonnee en niet aan de meneer
Nee en daarom liet ik hem wegpleuren en kocht ik een anderequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ufkurs, maar ik zou niet zo blij worden als iemand dat tegen me zou zeggen
Maar ze zoeken wel elke keer je tas door hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Goeden shopliftexcuus heb je dan wel Spees. Zo van 'jaaaaaaa er zit iets in mijn portemonnee en daarom gaat het alarm af'.
Ik vind dat je een goed excuus hebt met je lichaam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
die bruiloft is 5,5 uur reizen van deur to t deur :/
ik moetr ook nog 3 kwartier lopen vanaf het station want er rijdt geen busquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat je een goed excuus hebt met je lichaam.
tering hey, als ik jou was zou ik niet gaan hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moetr ook nog 3 kwartier lopen vanaf het station want er rijdt geen bus
Waar de fuck is datquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
woman you crazy? Laat een boeket bezorgen waarmee je ze een fijne dag wenst en je verontschuldigd dat je door lijfelijke oorzaken niet kan komen. Wie jou dat kwalijk neemt is geen vriendin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
woman you crazy? Laat een boeket bezorgen waarmee je ze een fijne dag wenst en je verontschuldigd dat je door lijfelijke oorzaken niet kan komen. Wie jou dat kwalijk neemt is geen vriendin.
ik vind dat idee van taartjesfee ook keigoed!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja dit gaat hem echt niet worden zonder auto :/
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
woman you crazy? Laat een boeket bezorgen waarmee je ze een fijne dag wenst en je verontschuldigd dat je door lijfelijke oorzaken niet kan komen. Wie jou dat kwalijk neemt is geen vriendin.
Netjonsquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Diconnected het volgende:
79/100 punten gehaald voor diagnostic proficiency test
Alleen jammer dat het niet telt voor een studiepunt ofzo.quote:
stop volgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
wanneer worden hier weer tieten gepost?
wnr pep snuiven danquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je verdwaald? Kippen kun je vinden in F&F
Ga je muilen vanavond?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Alleen ik krijg het voor elkaar om bijna een uur te vroeg te arriveren wanneer ik een date heb.
Gelukkig had ik het nog precies op tijd door, dus nu zit ik m'n tijd te verdoen in een park bij hem in de buurt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind muilen sowieso wel het woord van 2012
Muilenquote:
ehmzquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Mss het volgende:
[..]. Hoeveel lakjes van mij liggen er nou bij jou? Zijn het er 4 of 5? Even voor de statistieken
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Mss ik vind u een snel trees; gaan we muilen?
quote:
Met u zou ik zeker ook nog een keer willen muilenquote:
Ah thanks! En dan nog een lopende swap. Daarmee ben ik de 400 lakkers denk ik wel gepasseerd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz
pupa setje van 2
en een kiko
en twee holos ofzo
Hehehehehehequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah !! Skjoe heeft mijn hunger games lakjes nog liggen![]()
![]()
Euh.... deze week maar eens langs gaan
VOLGENDE MEEtTTtTtrTErEWrWErwW (Oquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met u zou ik zeker ook nog een keer willen muilen
Puurrrrrr goeien ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VOLGENDE MEEtTTtTtrTErEWrWErwW (O* O*O*O* *
overload aan muilen
Zeker!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
Dat kabouter Wesley filmpje met de Titanic was epic!
Jup !! Net als die van de lotto... honderd miljoen miljardquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
Dat kabouter Wesley filmpje met de Titanic was epic!
Nopequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Priem had je mijn vraag nog gelezen?
Ik werk nu dus samen met een wat oudere Belgische meneer en als hij binnen komt s'morgens gaat hij alle directe collega's langs om ze een hand te geven en goedemorgen te wensen ik vroeg me af of dat iets Belgisch is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup !! Net als die van de lotto... honderd miljoen miljard![]()
[..]
NopeWat wat wat?
Dat handje schudden zegt mij niks (maar ik heb ook nooit in belgie gewerkt; dus ik weet niet of dat dus 'normaal' is... kan het me eik niet echt indenken).quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik werk nu dus samen met een wat oudere Belgische meneer en als hij binnen komt s'morgens gaat hij alle directe collega's langs om ze een hand te geven en goedemorgen te wensen ik vroeg me af of dat iets Belgisch is.
O en hij zegt 's anderendaags en dan kan ik niet anders dan aan kabouter wesley te denken
Ik vind het wel leuk eigenlijk is weer eens wat anders dan goedemorgen over de afdeling blerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat handje schudden zegt mij niks (maar ik heb ook nooit in belgie gewerkt; dus ik weet niet of dat dus 'normaal' is... kan het me eik niet echt indenken).
's anderendaags is wel typisch belgisch idd![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik werk nu dus samen met een wat oudere Belgische meneer en als hij binnen komt s'morgens gaat hij alle directe collega's langs om ze een hand te geven en goedemorgen te wensen ik vroeg me af of dat iets Belgisch is.
O en hij zegt 's anderendaags en dan kan ik niet anders dan aan kabouter wesley te denken
muilenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef megamandy het volgende:
Heb alleen meegemaakt dat ze iedereen kussen, maar een hand vind ik wel een beetje vreemd
mhmm dan toch maar eens aan die man zelf vragen waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Loqi het volgende:
[..]vriendlief herkent t ook niet (werkt al een hele tijd in België)
iedereen die ik vertel dat ik met hem samenwerk heeft ook medelijden met mequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Het is gewoon een vreemde man
Morgen weer muilen
Uhm nee niet aan aanquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
iedereen die ik vertel dat ik met hem samenwerk heeft ook medelijden met me![]()
hoe is het eigenlijk met je nieuwe lief? is het echt aan aan? ik heb een stukje gemist
londen is niet ver weg!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm nee niet aan aan
Zaterdag er geslapen en morgen moet ik dus 's avonds in Eindhoven zijn voor een studiebijeenkomst en vroeg hij ook meteen of ik dan ook weer kwam. Dus dan blijf ik ook slapen![]()
Het is allemaal nog steeds super leuk. Enige wat is, is dat hij misschien naar het buitenland wil gaan ivm werk. Voor zijn gevoel is er hier in NL niet meer veel uitdaging te vinden dus dat zou ik wel heel kut vindenEn daarom wil ik ook nog niet vragen hoe het nou tussen ons zit aangezien hij ergens deze week een gesprek heeft voor Londen
![]()
Oe lastig zeg, maar het gewoon fijn hebben met elkaar is ook niet echt verkeerd toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm nee niet aan aan
Zaterdag er geslapen en morgen moet ik dus 's avonds in Eindhoven zijn voor een studiebijeenkomst en vroeg hij ook meteen of ik dan ook weer kwam. Dus dan blijf ik ook slapen![]()
Het is allemaal nog steeds super leuk. Enige wat is, is dat hij misschien naar het buitenland wil gaan ivm werk. Voor zijn gevoel is er hier in NL niet meer veel uitdaging te vinden dus dat zou ik wel heel kut vindenEn daarom wil ik ook nog niet vragen hoe het nou tussen ons zit aangezien hij ergens deze week een gesprek heeft voor Londen
![]()
Ja weet ik, en Berlijn is ook misschien wel een keuze maar hij zou meer aanbiedingen/netwerken in Londen hebben.quote:
mwah niet echt ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken hoe duur het is om apart te gaan wonen en hem voor te stellen dat we gaan lattenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Mss het volgende:
Swarte hoe staat het eigenlijk met jouw relatie? Al wat beter?
GA MEE!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm nee niet aan aan
![]()
Ja, je hebt nu weer een baan, dus dat zorgt wel voor meer vrijheid aan jouw kant. Maar waarom kies je nog voor latten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mwah niet echt ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken hoe duur het is om apart te gaan wonen en hem voor te stellen dat we gaan latten
Heb wel altijd graag naar Berlijn of Londen willen verhuizenquote:
Omdat ik 5 jaar niet zomaar weg wil gooien eigenlijk en ik wil kijken hoe het dan gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu weer een baan, dus dat zorgt wel voor meer vrijheid aan jouw kant. Maar waarom kies je nog voor latten?
Eigenlijk zou ik ook even wachten hoe het nu gaat nu je een baan hebt. Kan toch wel veel veranderenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mwah niet echt ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken hoe duur het is om apart te gaan wonen en hem voor te stellen dat we gaan latten
ben nu anderhalf week bezig en kreeg vorige week al naar mijn hoofd geslingerd dat ik te weinig deed in huis (had gekookt vaatwasser uitgeruimd en gestofzogen) en meneer zat lekker op de bankquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook even wachten hoe het nu gaat nu je een baan hebt. Kan toch wel veel veranderenEn hoe gaat het op het werk eigenlijk?
Too soon?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb wel altijd graag naar Berlijn of Londen willen verhuizenMaar dan klinkt dat toch allemaal te perfect
en en details willen wequote:
Goed zoquote:
Naahquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Nu heb je verkering
Hij is fijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en en details willen we
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe je na afloop ook zo'n plus tekentje
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Blanco.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Gaan jullie stemmen? Ik ga maar eens een stemwijzer doen
Ik ook, omdat het de enige partij is waarbij ik het eens ben met het overgrote deel van het partijprogramma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef megamandy het volgende:
Piratenpartij, Aargh.
Maar ben we wel serieus aan het over nadenken, al is het maar om mensen die verstand hebben van de computerwereld in de kamer te krijgen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Gaan jullie stemmen? Ik ga maar eens een stemwijzer doen
Mwah. Kan nog steeds niet op m'n been staan, dus ik strompel nog leuk verder met 2 krukkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
dico gaat het al wat beter met je?
pffft wat een gedoe, weten ze al waar het vandaan komt of wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwah. Kan nog steeds niet op m'n been staan, dus ik strompel nog leuk verder met 2 krukken
naja het is waarschijnlijk m'n achillespees en enkelbanden die overbelast zijn. dus heb nu sterke meds en de pijn word er wel minder op... moet ook veel rust nemen dus ik zit sinds vrijdag alleen maar op de bankquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
pffft wat een gedoe, weten ze al waar het vandaan komt of wat er aan de hand is?
door je knie dat je verkeerd hebt gelopen ofzo? Ik hoop dat het snel beter gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja het is waarschijnlijk m'n achillespees en enkelbanden die overbelast zijn. dus heb nu sterke meds en de pijn word er wel minder op... moet ook veel rust nemen dus ik zit sinds vrijdag alleen maar op de bank
maar als het over 4/5 dagen niet minder word de pijn moet ik weer contacten met de huisarts en dan gaan we verder kijken waar het aan ligt. baal er wel ontzettend van, want net weer school begonnen enzo, dusja ik mis gelijk weer van alles, mensen krijgen een band met elkaar enz.
Heuj chickie, waar heb jij rondgehangen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trixje! hoe is het met jou?
Mag/kan niet echt fokken op mijn nieuwe werk en s'avonds steeds een beetje moequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj chickie, waar heb jij rondgehangen dan?
Hiero alles ok, thnxBeetje aan het prutsen met kieswijzers atm
Ik zit hetzelfde te doen hierquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj chickie, waar heb jij rondgehangen dan?
Hiero alles ok, thnxBeetje aan het prutsen met kieswijzers atm
D66 vertrouw ik gewoon niet. Kan alleen niet zeggen waaromquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Dat heb ik dus ook. Ik stem altijd links, maar ik weet het nu gewoon niet.
Ben de afgelopen tijd ook wat 'rechtser' geworden omdat we gewoon moeten bezuinigen, en daarom passen de linkse partijen niet meer helemaal in mijn straatje. De rechtse partijen zijn weer te rechts. Ik heb overwogen om op D66 te stemmen, maar daar zijn er gewoon téveel partijpunten waarmee ik het oneens ben.
Dat ook. Ik ben wel pro-Europa, maar niet in de hoeveelheid van D66.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
D66 vertrouw ik gewoon niet. Kan alleen niet zeggen waaromEn ze zijn mij te pro-Europees.
Ik was ff de was in de droger gooien, maar alles loeit hier hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had verwacht dat Mss haar HOEHOE-rss wel af zou gaan
5 dagenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe lang heb je eigenlijk nog vakantie Skjoe?
like.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was ff de was in de droger gooien, maar alles loeit hier hoor!
HOE tofquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Bij de volgende meet mag Mss haar tentje onder de duiventil opzetten
Gaan jullie dat redden, behalve de schutting?quote:
Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien krijg je dan als zondagochtendbonus nog wel het gekraakt te horen als de duifmeneer de stront van de bodem krabt
het plan wordt bereikt, maar dan is de tuin nog laaaaang niet afquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan jullie dat redden, behalve de schutting?
Inclusief wiegen he!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie zo voor me dat Mss onder een duiventil staat... HOE HOE
Goeden mental image
onder die duiventil liggen nog genoeg antieke zagen en verticuteerharken die de eigenaar wss al 40 jaar kwijt isquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En kras-schuur?
We kunnen een complete autistenhoek in die tuin maken
verticuleerhark, is dat zo'n ding met van die ronde schijven erop?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder die duiventil liggen nog genoeg antieke zagen en verticuteerharken die de eigenaar wss al 40 jaar kwijt is
Jep, dekt je hele onderarm in 1 haal!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
verticuleerhark, is dat zo'n ding met van die ronde schijven erop?![]()
Krassen in veelvoud met maar 1 handbeweging
mental image, i haz it noawquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dekt je hele onderarm in 1 haal!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dekt je hele onderarm in 1 haal!
Stalkertquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan de lap goed zien op google maps![]()
Maar bij wie hoorde hij nou eerst?
Antwoord duurde te langquote:
Good luck with thatquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
Mijn gehele My Documents verplaatsen van een langzame pc, zonder usb 2.0 naar een externe HDD.
I'm gonna have a bad time.
Nu moet ik aan die ski leraar van south park denkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
Mijn gehele My Documents verplaatsen van een langzame pc, zonder usb 2.0 naar een externe HDD.
I'm gonna have a bad time.
oktober 2008quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staat een zak bouwpuin voor jullie huis op street view
bij 2 deuren naar linksquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan de lap goed zien op google maps![]()
Maar bij wie hoorde hij nou eerst?
jawel, maar hij had dat klote overpad over zijn grond lopen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus die heeft nog een stuk gehouden?
En deed er hiervoor gewoon niks mee?
Nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar hij had dat klote overpad over zijn grond lopen...
ik leg het je wel uit op de volgende meetquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer
Graag met schematische weergave, plattegrond en pictobordquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik leg het je wel uit op de volgende meet
audiotoer ook goed?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Graag met schematische weergave, plattegrond en pictobord
Als de hoeveelheid prikkels per moment maar beperkt isquote:
DAT IS WAARquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT IS WAAR
Dan ben je al bijna 35 jonge!
toen is ie gejat en hebben ze hem later terug gezetquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Loller, op het ene gedeelte van Google maps bij onze straat en flat zie je de auto van m'n moeder, en bij de andere kant niet
Der staan ook allemaal andere auto's, echt vreemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
toen is ie gejat en hebben ze hem later terug gezet
nee, is hier in de straat ook met.streetviewquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Der staan ook allemaal andere auto's, echt vreemd
Als je mijn moeders huis opzoekt is dat ook zo, van de ene kant staat haar auto er op en als je van de andere kant komt zie je ineens de auto van mijn moeders vriendin staanquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Der staan ook allemaal andere auto's, echt vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |