En dan kruipt 'ie er vannacht uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, stofgezogen en een spin meegezogen hihaho
En dan gaat 'ie al zijn vriendjes halen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan kruipt 'ie er vannacht uit.
Feestenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan gaat 'ie al zijn vriendjes halen!
Ik ben ook in de ruiquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
En hoezo ligt mijn haar OVERALIk snap niet dat ik nog haar heb
Schoonheidslab vind ik ook leuk om te lezen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Verder vind ik Vera Camilla ook altijd wel leuk om naar te luisteren en schoonheidslab inderdaad.
Nee ik vind vc echt mehquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Verder vind ik Vera Camilla ook altijd wel leuk om naar te luisteren en schoonheidslab inderdaad.
"HOOOOOIIIIIII"quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Hangt van je lijf af.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou je door zulke rokjes nog dikker lijken?
http://www.kittehscupcake(...)al-the-skater-skirt/
Daarom koop ik voornamelijk jurken en truien nu, m'n schouders gaan toch niet smaller worden dan wat ze zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ik eerst af moet vallen voor ik nieuwe kleren mag kopen, anders blijf ik bezig.
Maar nu wil ik juist kleren kopenFuck my brains
Ik heb al zoveel jurkjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom koop ik voornamelijk jurken en truien nu, m'n schouders gaan toch niet smaller worden dan wat ze zijn.
14 en ik had de volgende dag eigenlijk een toets. Needless to say dat die niet doorging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Holy fuck man, 9/11 is alweer 11 jaar geleden. En ik kan het me helemaal herinneren. Ik was toen 8
Sporten, anders eten en over een paar maanden gaan shoppen en heul blij zijn als je dan in de spiegel kijktquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik wil dingen hebben die veul mooier zijn als je slanker bent, dus dan doe ik het in de winkel aan en koop ik het niet want meh. Werkt wel goed
Ja goeden ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sporten, anders eten en over een paar maanden gaan shoppen en heul blij zijn als je dan in de spiegel kijkt![]()
Dat werkte bij mij tenminste wel
JA DIE WEL.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Ooh dus ik ben niet de enige die steeds in de rui isWat fijn
En RenRen ik eis een filmpjeMaar heb je dan ook geen kusjes gekregen?
Goeie combi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kraakbeenpiercings en ziekig zijn
heeft ze smiegelie al gezien eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA DIE WEL.ER komt denk ik vanavond een filmpje, ik dénk dat ik straks naar een vriendin ga, als ze ja zegt.
Dat vraag ik me af, ik dénk het nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heeft ze smiegelie al gezien eigenlijk...
volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ik dénk het niet
Visuals, dankjequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in je handtas doen en dan gewoon stiekem in de kamer zetten en doen alsof je niet weet wat het is. En dan roepen: AAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DAT.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in je handtas doen en dan gewoon stiekem in de kamer zetten en doen alsof je niet weet wat het is. En dan roepen: AAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DAT.
En dat is nergens te vinden? Vreemd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef Diconnected het volgende:
Handig als je geen emailadres heb van je docent. Fu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |