Wezenlijk andere situatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik mocht het wel van m'n woningbouwvereniging, heb daar nog over gebeld. Maar goed, ik woonde zelf ook nog wel gewoon op dat adres toen en verhuurde 2 van de 3 slaapkamers aan studiegenoten.
Wordt dat nog gedaan? Zelfs al zou TS voldoende inschrijftijd hebben, dan nog denk ik dat dit soort voorkeursbehandelingen niet vaak meer voorkomen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Limburg82 het volgende:
Je vriend kan zich toch ook bij de wbv melden met de mededeling dat hij op een bepaalde datum de huur wil opzeggen en dat hij een kandidaat klaar heeft staan om op dezelfde dag in te trekken. Wanneer die vriend erbij vertelt dat je een heleboel van hem overneemt (vloeren, gordijnen etc.) is de wbv daar volgens mij wel gevoelig voor. Dat je vervolgens helemaal niets van hem overneemt, kun je dan nog wel even verzwijgen.
O ik dacht dat dat ook als onderhuur werd gezien, want bij andere WBV's mocht dat niet zomaar hoorde ik van anderen.quote:
Met alle wachtlijsten zal dit niet (meer) werken hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Limburg82 het volgende:
Je vriend kan zich toch ook bij de wbv melden met de mededeling dat hij op een bepaalde datum de huur wil opzeggen en dat hij een kandidaat klaar heeft staan om op dezelfde dag in te trekken. Wanneer die vriend erbij vertelt dat je een heleboel van hem overneemt (vloeren, gordijnen etc.) is de wbv daar volgens mij wel gevoelig voor. Dat je vervolgens helemaal niets van hem overneemt, kun je dan nog wel even verzwijgen.
Jawel, dat is het ook. Alleen bleef jij zelf wel in de woning wonen en in TS zijn geval is dat niet zo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat ook als onderhuur werd gezien, want bij andere WBV's mocht dat niet zomaar hoorde ik van anderen.
Het is toch niet de constructie die TS en vriend in gedachten hebben?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat ook als onderhuur werd gezien, want bij andere WBV's mocht dat niet zomaar hoorde ik van anderen.
Snap ik zei ik er daarom ook bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Jawel, dat is het ook. Alleen bleef jij zelf wel in de woning wonen en in TS zijn geval is dat niet zo.
In lijmburg zijn wbv's al blij met een huurder, maar dit zal waarcshijnlijk om een stad gaan waar inschrijftijden van 5 jaar of meer gebruikelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Limburg82 het volgende:
En waar ga jij je dan inschrijven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat is inderdaad niet de constructie die wij in gedachten hebben. Ook het verhaal van Limburg82 zal niet werken. Het gaat om een populair appartement in het centrum van de stad waar doorgaans veel mensen op reageren.
Als die vriend van mij ingeschreven blijft staan op zijn huidige adres, lukt het dus wel?
Alleen als hij zich niet inschrijft op z'n nieuwe adres lijkt me.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat is inderdaad niet de constructie die wij in gedachten hebben. Ook het verhaal van Limburg82 zal niet werken. Het gaat om een populair appartement in het centrum van de stad waar doorgaans veel mensen op reageren.
Als die vriend van mij ingeschreven blijft staan op zijn huidige adres, lukt het dus wel?
En hij heeft een huis gekocht, hoe wil hij dan zijn HRA gaan krijgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef Avalanche.. het volgende:
Ja in Kerkrade daar wil niemand wonen en terechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In lijmburg zijn wbv's al blij met een huurder, maar dit zal waarcshijnlijk om een stad gaan waar inschrijftijden van 5 jaar of meer gebruikelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |