abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116635853
Hallo,

Ik heb even een kleine vraag namelijk:
Ik ben bezig met een website te ontwerpen, en ik wil op de home pagina een Imac neerzetten met daarin een slider die mijn recent werk laat zien.

Nu heb ik een Imac.ai gedownload en op de website stond dat ik die gratis mag gebruiken ook voor commercieel gebruik.
maar in het bestand zit ook het Apple logo.

Mijn vraag is dus of ik dat wel mag gebruiken ivm rechten van Apple etc.

Bedankt alvast :)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_116635987
Ja. de gehele afbeelding is te gebruiken.

Je kan voor de zekerheid een peer neer zetten op de plek van de appel
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_116636110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef SaxoPower het volgende:
Ja. de gehele afbeelding is te gebruiken.

Je kan voor de zekerheid een peer neer zetten op de plek van de appel
Maar dan vergelijk je appels met peren, kan niet de bedoeling zijn lijkt me...
Je weet het niet?!
pi_116636142
Je kunt ook een afbeelding van een Macbook gebruiken, dan kun je op een zelfde soort manier je website tonen en is er geen Apple logo in beeld.

Maar voor wat dit betreft, denk ik dat je het gewoon mag gebruiken, anders staat het er wel expliciet in.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_116637040
Als je dat bestand gedownload heb van de apple site zelf mag je het gebruiken. Als het van andere site komt is er enorm grote kans dat de maker geen rechten heeft voor het logo. Die kan dan dus ook andere niet het recht geven het logo te gebruiken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:46:13 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_116643255
Zolang jij het Apple logo niet op willekeurige electronica plakt om het vervolgens als echte Apple te verkopen kan jij het gewoon gebruiken.
So we just called him Fred
pi_116648804
je past het wel aan door je eigen afbeeldingen er op weer te geven. Weet niet of dat nog van invloed is?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_116670089
Oke, bedankt voor de info ;) Ik zie dat het apple icoon ook wel vaker wordt gebruikt op andere websites, dus ik neem aan dat het wel goed komt :P
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  woensdag 12 september 2012 @ 00:07:40 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116672670
apple heeft er een handje van om rechtszaken aan te spannen tegen anderen. Dus ga er maar vanuit dat je toestemming moet hebben voor het gebruiken vna het logo, of een soort van agreement in moet vullen. hiervoor kun je het beste contact opnemen met apple zelf :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116839915
Nee Maanvis, dan heb je de andere reacties niet goed gelezen.

Als Apple een afbeelding met logo vrij beschikbaar stelt dat kan je ervan uitgaan dat men alles gewoon mag gebruiken zonder uiteraard er winst mee te maken, alias voor commerciėle doeleinden te gebruiken.
  zondag 16 september 2012 @ 15:42:54 #11
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_116849996
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
apple heeft er een handje van om rechtszaken aan te spannen tegen anderen. Dus ga er maar vanuit dat je toestemming moet hebben voor het gebruiken vna het logo, of een soort van agreement in moet vullen. hiervoor kun je het beste contact opnemen met apple zelf :).
zoals dit

:')
pi_116985982
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Shispeed het volgende:

[..]

zoals dit

:')
en dit.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')