quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Voor een topmodel zijn er verdomd weinig modellenkiekjes van deze Chantal te vinden.
Dta bedoel ik zo naief is Estelle niet. Die weet wel wat ze doetquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
Vreemd he, dat Chantal al 5 jaar tegen Estelle over Badr praat en dat Estelle hem tot een jaar geleden niet kende...
Zulks een professionele topmodellenfoto. Terry Richardson? Ellen von Unwerth? Peter Lindbergh?quote:
Ze weet hoe Badr is, omdat vriendin Chantal dat jaren verteld heeft, en toch is ze niet naïef, want?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dta bedoel ik zo naief is Estelle niet. Die weet wel wat ze doet
Misschien ben jij ook eebtje naief. Chantal is tot vorig jaar met hem gegaan. Er zijn vaker wel roddels geweest over Chantal en Badr.Vorig jaar ook bijvoorbeeld dat ze heeft gevochten heeft met een of andere rosa ofzo. Hij heeft veel vrouwen die Badr volgens mijn altijd wel meer dan twee tegelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze weet hoe Badr is, omdat vriendin Chantal dat jaren verteld heeft, en toch is ze niet naïef, want?
Badr is "veranderd"?
Ja dat vind ik ook raar, naar 5 jaar met Badr komt ze met de verhaal van Estelle?.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
Vreemd he, dat Chantal al 5 jaar tegen Estelle over Badr praat en dat Estelle hem tot een jaar geleden niet kende...
Nee zouzou die Chantal is niet de ex van snijder. En hij wilde niet haar huis verbranden dat was van een ander meisje waar hij geen relatie meehad volgens mijn. Er is ook een flimpje op youtube van chantal en badr ook foto 's volgens mijn. Hij ging wel lang met haar dat was wel bekend hoor. En natuurlijk kan Chanatl wel liegen maar ik denk niet dat ze daarover heel veel liegt. Maar het kan soort zoekt soort. Ik denk niet dat Estelle een lieve onschuldioge vrouw is. Misschien zal ze wel lief zijn voor haar vriend of man. Maar voor andere vrouwen niet zo denk ik hahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar, naar 5 jaar met Badr komt ze met de verhaal van Estelle?.
Estelle bedriegd Chantal niet, Naar Chantal was ook de ex van Snijder ,toen komt Daphn ..
Daphn is voor Estelle een onbekende vrouw(geen vriendin) .
Deze Chantal is 5 jaar met Badr en nu kom zij vertelen over dat hij wil haar huis verbranden??
Naturlijk er staat ook in internet! .. Hahaha ..Leugens en jalouzie! en gratis publiciteit op de rug
van Estelle.
Is dat een logieke verklaring ?
Ja dat weet ik, ik heb dus niet goed geschreven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee zouzou die Chantal is niet de ex van snijder. En hij wilde niet haar huis verbranden dat was van een ander meisje waar hij geen relatie meehad volgens mijn. Er is ook een flimpje op youtube van chantal en badr ook foto 's volgens mijn. Hij ging wel lang met haar dat was wel bekend hoor. En natuurlijk kan Chanatl wel liegen maar ik denk niet dat ze daarover heel veel liegt. Maar het kan soort zoekt soort. Ik denk niet dat Estelle een lieve onschuldioge vrouw is. Misschien zal ze wel lief zijn voor haar vriend of man. Maar voor andere vrouwen niet zo denk ik hahahaha
Als dat echt zo was had ze het wel anders aan gepakt. Het leek meer op een strijd tussen haar en Ruud. van kijk eens hoe slecht hij voor me was en hij in het begin ook ze deed volgens hem ook haar best niet. Alleen komt zij doordat intervieuw heel gespeeld over.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef julia222 het volgende:
Ik vin zoiezo dat estelle met rus gelaten moet woren ze folgt gewoon haar hart dat is tog mooi!?!?
Misschien moet ik me er toch iets meer in verdiepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Als dat echt zo was had ze het wel anders aan gepakt. Het leek meer op een strijd tussen haar en Ruud. van kijk eens hoe slecht hij voor me was en hij in het begin ook ze deed volgens hem ook haar best niet. Alleen komt zij doordat intervieuw heel gespeeld over.
quote:"Knallende ruzie tussen Ruud Gullit en Estelle"!
Dit bericht is geplaatst op 10-07-2009
Een ooggetuige vertelt primeurjagers van een knallende ruzie tussen Ruud en Estelle in de bar van het Hilton in Amsterdam......
Ruzie"Het is ongelooflijk dat dit verhaal nergens is opgedoken. Het is begin april dat ik met twee vriendinnen een afspraak heb ik de bar van het Hilton hotel aan de Apollolaan in Amsterdam.
De bar zat behoorlijk vol en ineens zag ik daar Ruud Gullit en zijn vrouw Estelle zitten. Mijn vriendinnen en ik zaten er vlakbij en ineens was de hele bar getuige van een knallende ruzie.
Estelle zou geloof ik een paar SMS jes op Ruud zijn mobiel hebben ontdekt waarover ze van Ruud nader uitleg wou. Deze werd enorm boos en ineens verhief hij zijn stem. Iedereen hoorde hem roepen; "Dan ga je toch scheiden, dan ga je toch scheiden".
Estelle beet hem toe; "Ik wil min rust, alleen maar rust". Iedereen was natuurlijk stomverbaasd over de ruzie. Waarom vecht je die niet thuis uit? Uiteindelijk vertrok Ruud met piepende banden en Estelle in haar eigen autootje.
Ik kan er nog niet over uit dat wij ooggetuige waren van deze echtelijke ruzie"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |