abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116655542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef barca71 het volgende:
Ik denk dat Badr met al die agressie en al die drugs om zijn spieren op te pompen een beest in bed is en dat DAT de reden is dat Estelle hem niet los kan laten! Ruud was altijd pleite, dat is algemeen bekend. Badr doet 4 wedstrijdjes per jaar en traint wat en heeft verder ááálle tijd om Estelle te geven wat ze al die tijd tekort is gekomen..wat denken jullie ??? ; )
Ja ik denk dat je hierin best gelijk kan hebben ja. Zoals ik net al bedoelde ik denk dat estelle ook alleen maar aan haar eigen denkt en nu krijgt wat ze wil. Ik snap dan niet van haar waarom ze zo zielig wil overkomen op tv en in intervieuws. Ik vind het wel onbeschoft dat iedereen steeds over haar kinderen praat zij zelf ook hoeveel lol ze hebben met Badr maar niet over hem dochtertje wat pas geboren is.
pi_116656654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja Greys maar de meeste hier weten het echt honder procent zeker dat hij schuldig is dat is niet zo heel erg maar ze denken het allemaal te weten dat hij echt een gevaarlijke gek is. Dan mag zouzou best voor hem opkomen ikd oe dat ook.
Hij zal misschien niet in alle 6 zaken 100 procent onomstotelijk schuldig zijn en dat beweert ook niemand hier. Maar dat hij een agressief projectiel is, staat gewoon vast.
pi_116657049
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Hij zal misschien niet in alle 6 zaken 100 procent onomstotelijk schuldig zijn en dat beweert ook niemand hier. Maar dat hij een agressief projectiel is, staat gewoon vast.
Ja maar dat wel meer mensen ik hoop dat hij echt daarin gaat veranderen hij heeft heel veel talent . Ik denk ook niet dat iedereen bang voor hem moet zijn maar door al die verhalen in de media zijn veel mensen dat wel gaan denken. Hij is afgeschildert als een monster en heel veel mensen hier geloofde daar in. Tuurlijk een kickboxer houdt ook van die agressie anders doet hij de sport niet. Ik ben het er wel eens dat hij het in de ring moet houden en op straat boven mensen moet gaan stan die hem het liefst een andere kant in zien gaan
pi_116657261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja maar dat wel meer mensen ik hoop dat hij echt daarin gaat veranderen hij heeft heel veel talent . Ik denk ook niet dat iedereen bang voor hem moet zijn maar door al die verhalen in de media zijn veel mensen dat wel gaan denken. Hij is afgeschildert als een monster en heel veel mensen hier geloofde daar in. Tuurlijk een kickboxer houdt ook van die agressie anders doet hij de sport niet. Ik ben het er wel eens dat hij het in de ring moet houden en op straat boven mensen moet gaan stan die hem het liefst een andere kant in zien gaan
Hij schildert zichzelf af als gevaarlijk, dat lijk jij soms te vergeten..
pi_116657570
Nee dat doet hij niet. Niet in mijn ogen. dat hij tioegeeft dat er een soort storm raast maakt hem in mijn ogen geen gevaarlijke gek. Ik denk wel dat hij iets aan zijn problemen kan doen hij zal het dan wel echt moeten willen. Een gevaarlijke gek is in mijn ogen iemand die om zich heen schiet of steekt. Of iemand die altijd in zijn of haar eigen wereld leeft kan ook gevaarlijk en gek zijn. Over hem wordt het opgedikt allemaal en pakken ze hem met zijn eigen woorden. Ik denk dat hij toen gewoon eerlijk wilde zijn maar geestelijk nog niet zo ver is
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:23:32 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116657830
Dat gek plak je er toch echt zelf achter ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 20:26:30 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_116657994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef simpelintje het volgende:

Ik denk dat hij toen gewoon eerlijk wilde zijn maar geestelijk nog niet zo ver is
Kun je dit even uitleggen? Op goed geluk. :)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116658242
quote:
Nee dat doet hij niet. Niet in mijn ogen. dat hij tioegeeft dat er een soort storm raast maakt hem in mijn ogen geen gevaarlijke gek. Ik denk wel dat hij iets aan zijn problemen kan doen hij zal het dan wel echt moeten willen. Een gevaarlijke gek is in mijn ogen iemand die om zich heen schiet of steekt. Of iemand die altijd in zijn of haar eigen wereld leeft kan ook gevaarlijk en gek zijn. Over hem wordt het opgedikt allemaal en pakken ze hem met zijn eigen woorden. Ik denk dat hij toen gewoon eerlijk wilde zijn maar geestelijk nog niet zo ver is
Iedereen heeft denk ik een zekere mate van agressie in zich. Maar als iemand met een dergelijk talent toegeeft dat hij die niet onder controle heeft, vind ik dat gevaarlijk. Geen monster, geen gek; dat vind ik kwalificaties voor de Breivikken van deze wereld. Maar tussen toffe peer en monster zit een groot grijs gebied en Badr Hari zit wat mij betreft wel een de negatieve kant van dat gebied.
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:37:17 #59
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116658714
Ik begrijp eerlijk gezegd geen éne flikker meer van dit topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:07:30 #60
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116660877
Maar goed, geen nieuws meer? Badr blijft in voorarrest zitten tot alle getuigen gehoord zijn of zoiets?
pi_116661330
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kun je dit even uitleggen? Op goed geluk. :)
Nee ik denk niet dat ik dat goed kan uitleggen. Ik denk wel dat hij weet dat hij problemen heeft met zijn agressie en misschien wil hij er wel iets aan doen. Ik denk dat als je als persoon iets aan jezelf wil veranderen dan moet je heel diep naar binnen kijken en eerelijk zijn vooral naar je zelf toe. Daar moet je geestelijk wel klaar voor zijn ik denk dat dat dat niet was of is. Misschien hoeft dat ook niet als je toch wel alles kan kopen en krijgen wat je "hartje begeert". Waarschijnlijk leven veel jonge rijke mensen in een erge neppe wereld die jouw niet een spegel gaat voorhouden maar gewoon lekker met je mee gaat of dat nu goed is voor je binneste je ziel of niet
pi_116661466
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Maar goed, geen nieuws meer? Badr blijft in voorarrest zitten tot alle getuigen gehoord zijn of zoiets?
Nee geen nieuws meer. Ben ook benieuwd hoe het werkelijk zit. Ik denk dat hij volgende maand gewoon vrij is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 21:35:02 #63
163650 Greys
pi_116662576
quote:
Nee dat doet hij niet. Niet in mijn ogen. dat hij tioegeeft dat er een soort storm raast maakt hem in mijn ogen geen gevaarlijke gek. Ik denk wel dat hij iets aan zijn problemen kan doen hij zal het dan wel echt moeten willen. Een gevaarlijke gek is in mijn ogen iemand die om zich heen schiet of steekt.
Vergeet ajb niet dat bij een wereldkampioen meppen zijn vuisten ook dodelijke wapens zijn, daar heeft hij niet zo zeer iets om mee te steken of schieten voor nodig...

quote:
Of iemand die altijd in zijn of haar eigen wereld leeft kan ook gevaarlijk en gek zijn. Over hem wordt het opgedikt allemaal en pakken ze hem met zijn eigen woorden. Ik denk dat hij toen gewoon eerlijk wilde zijn maar geestelijk nog niet zo ver is.
Dat wordt dan wel eens tijd. Inmiddels. Lijkt me...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116663346
Ik snap wel dat hij heel erg hard kan slaan dat weet hij zelf ook wel. Ik vind hem nog steeds niet gevaarlijk ik zou hem ook niet uitdagen dan heb je denk ik geen last van hem
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:58:14 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116664379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef simpelintje het volgende:
Ik snap wel dat hij heel erg hard kan slaan dat weet hij zelf ook wel. Ik vind hem nog steeds niet gevaarlijk ik zou hem ook niet uitdagen dan heb je denk ik geen last van hem
Alleen een beetje jammer dat meneer zich al uitgedaagd voelt als je in z'n zone komt.
Met een grote boog omheen lopen is dus de enige manier om hem niet uit te dagen.

Behoorlijk verknipt dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 22:06:53 #66
163650 Greys
pi_116665059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef simpelintje het volgende:
Maar als iedereen zo zou zijn hadden we toch een enorm probleem :P
Voorzichtig, anders ontploft ie en dan slaat ie je in stukken misschien. Zijn niet de types die prettig zijn voor een samenleving zeg maar en al helemaal als ze al eerder de fout in gegaan zijn (bewezen!) dan is het toch tijd dat je gaat zeggen 'We zorgen nu zelf wel dat je voorlopig niet de mist in kunt gaan, want zelf kan je dat niet onder controle houden kennelijk'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116666058
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen een beetje jammer dat meneer zich al uitgedaagd voelt als je in z'n zone komt.
Met een grote boog omheen lopen is dus de enige manier om hem niet uit te dagen.

Behoorlijk verknipt dus.
Dat is wat er geschreven wordt. Over de zone ik denk dat je het met een korrel zout moet nemen. Veel is extra spannend gemaakt denk ik
pi_116666216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als iedereen zo zou zijn hadden we toch een enorm probleem :P
Voorzichtig, anders ontploft ie en dan slaat ie je in stukken misschien. Zijn niet de types die prettig zijn voor een samenleving zeg maar en al helemaal als ze al eerder de fout in gegaan zijn (bewezen!) dan is het toch tijd dat je gaat zeggen 'We zorgen nu zelf wel dat je voorlopig niet de mist in kunt gaan, want zelf kan je dat niet onder controle houden kennelijk'.
Ik denk niet dat hij lang gaat zitten. Dat bedoel ik dus ik denk niet dat hij gek is. ik denk niet dat als je hem verkeerd aankijkt hij meteen door flipt. Zo wordt hij neergezet en ik geloof dat niet zo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 22:24:04 #69
163650 Greys
pi_116666453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij lang gaat zitten. Dat bedoel ik dus ik denk niet dat hij gek is. ik denk niet dat als je hem verkeerd aankijkt hij meteen door flipt. Zo wordt hij neergezet en ik geloof dat niet zo
Maar... (oprechte vraag :) )... hij heeft eerder gemept op verkeerde momenten, dus buiten de ring.
Stel dat dat dan niet was omdat iemand hem verkeerd aankeek, maar omdat diegene iets 'verkeerds' zei. Vind je dat dan wel een reden om iemand lens te slaan?

(Hm, deja-vu, had ik je dit al niet eens gevraagd? :@ Of was dat een ander?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116666808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar... (oprechte vraag :) )... hij heeft eerder gemept op verkeerde momenten, dus buiten de ring.
Stel dat dat dan niet was omdat iemand hem verkeerd aankeek, maar omdat diegene iets 'verkeerds' zei. Vind je dat dan wel een reden om iemand lens te slaan?

(Hm, deja-vu, had ik je dit al niet eens gevraagd? :@ Of was dat een ander?)
Ja dat heb je al eens gevraagd. Ik heb daarop geantwoord wat niet goed bevallen was. Dus laat ik dat maar zitten. Maar ik ben wel nog steeds benieuwd naar wat er die dag is gebeurd. En waarom we nu niks meer horen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:32:51 #71
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116667089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Over de zone ik denk dat je het met een korrel zout moet nemen. Veel is extra spannend gemaakt denk ik
Toevallig 'ken' ik Remy Bonjasky een héél klein beetje. Prima, aardige sympathieke jongen, doet geen vlieg kwaad buiten de ring. Ben hem een keer in de toenmalige Powerzone in Amsterdam tegengekomen, wilde hem gedag zeggen en de zone was zijn gezelschap. Die waren opgefokt. 'Kom niet bij hem in de buurt, anders heb je een probleem' enzo.

Ach, je weet het niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116670416
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat het feit dat hij niet lang gaat zitten bewijst dat hij niet gek is? En ik vind eigenlijk alle (mogelijke) redenen die in verschillende zaken worden genoemd voor zijn agressieve uitspattingen stupide; of het nou gaat om een burenruzie, te veel in zijn zone, een verkeerde opmerking of blik. En deze discussie is al met je gevoerd maar ik blijf me verbazen over je argumentatie.
pi_116670539
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat het feit dat hij niet lang gaat zitten bewijst dat hij niet gek is? En ik vind eigenlijk alle (mogelijke) redenen die in verschillende zaken worden genoemd voor zijn agressieve uitspattingen stupide; of het nou gaat om een burenruzie, te veel in zijn zone, een verkeerde opmerking of blik. En deze discussie is al met je gevoerd maar ik blijf me verbazen over je argumentatie.
ja dat kan wel we enken gewoon anders. Maar de media speelt ook een grote rol. jij kent hem persoonlijk niet dus je kan niet oordelen of hij gek is. En ookal vind jij van wel wil niet zeggen dat dat een feit is. Jij hebt een beeld gevorm door de media. Waar is die media nu met al die verhalen zijn ze allemaal al verteld? Er klopt iets niet aan deze zaak
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:25:03 #74
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116670681
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behoorlijk verknipt dus.
Dat 'zone' verhaal komt van van den Berg en dat is erg opgeklopt, dat ligt allemaal een stuk genuanceerder.
Hari? werd eerst bij zijn schouder gepakt en daarna volgde er een woordenwisseling.

In de aangifte staat:
quote:
Vervolgens kreeg ik direct een vuistslag op mijn linkeroog. Ik was in één keer knockout. Het volgende wat ik weet is dat ik bijkwam en op mijn knieën met gestrekte armen op de grond lag. Ik heb de stoot niet zien aankomen.'
Dus het helemaal niet zeker dat Hari dat gedaan heeft :N
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116670733
En het is ten tijde van een justitieel onderzoek toch niet gebruikelijk dat je elke dag wat hoort? Wat we tot nu toe hebben gehoord, is sowieso meestal niet via officiele wegen naar buiten gekomen; we moeten het al tijden hebben van dubieuze gelekte info, bedroevende interviews met betrokkenen en vooral veel speculatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')