abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:22:03 #26
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116651512
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Info van ZijOnline neem ik niet echt serieus. Jij wel?
Als het achteraf blijkt te kloppen, waarom niet.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:25:37 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116651637
Maar Gwenette Martha is getrouwd met familie of een kennis van Badr?
Pas werd er nog geclaimd dat hij (Martha) getrouwd was met de vrouw wiens appartement door Badr in brand was gestoken...

Fijne vriend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:27:52 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116651716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Maar dit is toch een forum waar je met de waarheid best een loopje mag nemen?
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo een probleem met haar heeft :D
Ze is meerdere keren gekomen met info die ik nog niet gelezen had en achteraf wel bleek te kloppen!
Helemaal mee eens ^O^

Je kan er ook voor kiezen om iemands post te negeren als je het niet aanstaat , of je kan er ook meteen op af vliegen, eigen keuze.
Maar dat ze hier net zo goed als anderen mag posten moge duidelijk zijn dacht ik toch.
Dit is NWS niet waar je per se met geloofwaardige bronnen moet komen , maar hier mag je toch ook lekker speculeren?
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 18:28:07 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_116651726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef schizovreemd het volgende:

Als het achteraf blijkt te kloppen, waarom niet.
ZijOnline copy/paste alles van welke nieuwsbron dan ook. Dan zit er altijd wel een waarheidje tussen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116651931
ZouZou mag niks zeggen want hier hebben de mensen ook gewoon duidelijk iets tegen badr Hari. misschien is het omdat ie nu met de knappe en naieve Estelle gaat of om iets anders. Maar de meeste zouden hem helemaal geen kans meer gunnen. OOkal weten ze hun feiten ook netals de rest van het roddel nieuws en iedereen die aan de verhalen twijfelt deugt dan meteen ook niet. Heel jammer hoor en zouzou is makkelijk want dan kunnen ze haar op alles pakken omdat ze niet goed Nederlands schrijft. Vind het nog steeds een rare zaak de hele zomer hebben ze ons bezig gehouden en nu is het wachten op ander nieuws. eerst werden we er helemaal in meegzogen en nu krijgen we helemaal niks meer te horen.
pi_116651993
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Leandra het volgende:
Maar Gwenette Martha is getrouwd met familie of een kennis van Badr?
Pas werd er nog geclaimd dat hij (Martha) getrouwd was met de vrouw wiens appartement door Badr in brand was gestoken...

Fijne vriend.
Die vrouw huurde die man een appartement ze had niks betaald en zo is het gegaan dat is wat ik gelezen heb. En wat is daar allemaal de waarheid van dat weet je niet
pi_116652056
En Chantal de ex van Badr die vijf jaar met hem ging was toch de ex van Holleder en chantal was toch best een goede kennis van Ruud en Estelle ze konden elkaar dus al een lange tijd denk ik Dat heb ik gelezen
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:37:29 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116652117
Vergeet niet te ademen, hè!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116652205
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef Copycat het volgende:
Vergeet niet te ademen, hè!
hahaha zou ik maar niet doen he val ik dadelijk dood neer.

[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2012 06:01:27 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:46:46 #35
383766 barca71
happy go lucky
pi_116652551
Deze beerput gaat onze petjes te boven iig, criminelen, vechtersbazen,brand stichting, leugens, intimidatie, vrouwen die eerder kennisen waren en nu een gemene deler hebben; Badr, onderwijl zwijgen( Chantal) of net doen of ze haar liefde net kent( estelle) ...er klopt nergens iets van, geloof maar dat estelle af en toe best denkt; waar ben ik in belandt? Waarom doet Evert geen intervieuw met A; Chantal, die kan heel wat vertellen over 5 jaar Badr en B; Daphne, de vrouw die een meisje groot moet brengen wiens vader liever telkens op vakantie gaat dan dat hij een band op probeert te bouwen met zijn dochter. Dat zou pas weer leven in de brouwerij brengen! Geloof maar dat er dingen boven water zouden komen die het Estelle héél moeilijk zouden maken om dan nog steeds als een blok achter Badr te blijven staan zonder dat ze écht uigekakt zou worden door iedereen
pi_116652809
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef barca71 het volgende:
Deze beerput gaat onze petjes te boven iig, criminelen, vechtersbazen,brand stichting, leugens, intimidatie, vrouwen die eerder kennisen waren en nu een gemene deler hebben; Badr, onderwijl zwijgen( Chantal) of net doen of ze haar liefde net kent( estelle) ...er klopt nergens iets van, geloof maar dat estelle af en toe best denkt; waar ben ik in belandt? Waarom doet Evert geen intervieuw met A; Chantal, die kan heel wat vertellen over 5 jaar Badr en B; Daphne, de vrouw die een meisje groot moet brengen wiens vader liever telkens op vakantie gaat dan dat hij een band op probeert te bouwen met zijn dochter. Dat zou pas weer leven in de brouwerij brengen! Geloof maar dat er dingen boven water zouden komen die het Estelle héél moeilijk zouden maken om dan nog steeds als een blok achter Badr te blijven staan zonder dat ze écht uigekakt zou worden door iedereen
Wie weet hoeveel criminelen banden hebben met bekende mensen. Ookal komen ze op tv hoeven ze nog geen heilige te zijn.Ik vroeg me in het begin ookaf waarom de ex van Badr niet zo veel zegd die net moeder van een kind is geworden. er wordt helemaal niet over zijn dochter gepraat niet ook niet door Estelle die in het begin de media veel opzocht en laats in een intervieuw aan haar vriend evert vertelde wat vpor goede vader hij voor haar kinderen is. ik denk dat ze zelf nog kinderen zijn en allebei denken soms waar ben ik aan begonnen.Wat maakt het toch uit dat ze achter haar vriend staat. Ze doet wel wat ze zelf wil. Maar voor de rest stelt estelle ook niet veel voor toch.Alsof Estelle een heilig boontje is die er in is gelopen dat geloof ik niet.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:57:52 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116653128
Alinea's! Ze zijn er niet voor niets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 19:10:42 #38
163650 Greys
pi_116653842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee ik weet wel hoe een forum werkt maar zouzou wordt echt wel vaak afgezeken en wie neemt haar post seriues door en reageerd seriues op haar ipv af te kraken opmerkingen zosal ojee heb je haar weer. ze beledigd toch verder niemnd perssonlijk
Maar je mag ook niet van anderen klakkeloos verwachten dat ze 'hij heeft niets gedaan' serieus nemen :) Da's alles. Waarom zou men, als men werkelijk niet gelooft dat ie niets gedaan heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:13:55 #39
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116653995
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je mag ook niet van anderen klakkeloos verwachten dat ze 'hij heeft niets gedaan' serieus nemen :) Da's alles. Waarom zou men, als men werkelijk niet gelooft dat ie niets gedaan heeft?
Ze beheerst de Nederlandse taal niet zo goed.
Ze kan inderdaad misschien beter zeggen dat hij volgens haar niets heeft gedaan
Iets genuanceerder
;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2012 06:02:13 ]
pi_116654527
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tsja, dat is het lastige. Ze is ervan overtuigd dat Badr onschuldig is. Beetje moeilijk om dat te negeren.
Het kan toch? Nu lijkt het erop alsof John van den Heuvel oa deboel flink heeft aangedikt misschien voor zijn eigen carriere. badr zal echt geen heilige zijn maar er is wel een hele haat naar hem toe gegaan sinds dit gebeuren. En om zo iemand als estelle dat snap ik nog steeds niet. En idd hij gaat zo te zien liever op vakantie met onze blonde stoot dan dat ie een band gaat opbouwen met zijn kind. Dat vind ik heel slecht. En daar maakt bijna niemand zich druk omwel om Estelle en haar kinderen
pi_116654572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef simpelintje het volgende:
ZouZou mag niks zeggen want hier hebben de mensen ook gewoon duidelijk iets tegen badr Hari. misschien is het omdat ie nu met de knappe en naieve Estelle gaat of om iets anders. Maar de meeste zouden hem helemaal geen kans meer gunnen. OOkal weten ze hun feiten ook netals de rest van het roddel nieuws en iedereen die aan de verhalen twijfelt deugt dan meteen ook niet. Heel jammer hoor en zouzou is makkelijk want dan kunnen ze haar op alles pakken omdat ze niet goed Nederlands schrijft. Vind het nog steeds een rare zaak de hele zomer hebben ze ons bezig gehouden en nu is het wachten op ander nieuws. eerst werden we er helemaal in meegzogen en nu krijgen we helemaal niks meer te horen.
Jij was toch degene die steeds beweerde dat Stellie niet naief is? En ik zal je iets geks vertellen;de reden waarom veel mensen tegen Badr zijn, is dat het een naar agressief menneke is.

[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2012 06:02:39 ]
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 19:25:52 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116654616
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef MightyMightyM het volgende:
En ik zal je iets geks vertellen;de reden waarom veel mensen tegen Badr zijn, is dat het een naar agressief menneke is.
Nee, lijkt! :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116654838
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jij was toch degene die steeds beweerde dat Stellie niet naief is? En ik zal je iets geks vertellen;de reden waarom veel mensen tegen Badr zijn, is dat het een naar agressief menneke is.
Ik denk dat nog steeds. In dat intervieuw kwam ze trouwens wel naief over maar ik denk dat dat meer toneel was. Ze kende hem via haar kennis Chantal dus ze wist waar ze aan begon. Ik denk ook niet dat ze echt denkt dat ze hem kan veranderen. Ik denk dat ze gewoon heel veel lol met hem heeft gehad en hij haar goed verwent heeft zoals ze dat misschien een lange tijd niet is geweest. ik denk niet dat Estelle wakker ligt van hem verleden en dat ze het niet erg vind dat hij zoals nu lijkt hij haar veel leuker vind dan zijn eigen kind. Zij heeft ze wat wil nu en de rest geeft ze niks om. Dus vind ik haar niet naief
pi_116654909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar zouzou brengt het immer als een zekerheidje dat ie onschuldig is met alles :)
En dat kan ze helemaal niet weten lijkt mij.
Ja Greys maar de meeste hier weten het echt honder procent zeker dat hij schuldig is dat is niet zo heel erg maar ze denken het allemaal te weten dat hij echt een gevaarlijke gek is. Dan mag zouzou best voor hem opkomen ikd oe dat ook.

[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2012 06:03:12 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 19:32:14 #45
163650 Greys
pi_116655013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja Greys maar de meeste hier weten het echt honder procent zeker dat hij schuldig is dat is niet zo heel erg maar ze denken het allemaal te weten dat hij echt een gevaarlijke gek is. Dan mag zouzou best voor hem opkomen ikd oe dat ook.
Ik heb niemand hier zien zeggen dat ze precies weten waaraan hij schuldig is?
Of claimen te weten? Nou ja, nevermind, ik ga er over ophouden, anders heb ik straks de SHO-mods met de mattenklopper :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:33:17 #46
383766 barca71
happy go lucky
pi_116655069
LOL@ Cynix...het LIJKT idd allemaal zo. Niets is op dit moment zeker, zeker niet zolang er verklaringen worden afgelegd die met elkaar in conflict zijn. In Mijn optiek, zouden de mensen en dus ook wij,zich alleen maar bezig moeten houden met de slachtoffers en een jonge moeder die met haar kind aan haar lot is overgelaten. Meer aandacht voor slachtoffers en NIET voor daders. We moeten ze al deze aandacht niet gunnen, de aandacht gaat mijns inziens naar de verkeerde mensen
pi_116655179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb niemand hier zien zeggen dat ze precies weten waaraan hij schuldig is?
Of claimen te weten? Nou ja, nevermind, ik ga er over ophouden, anders heb ik straks de SHO-mods met de mattenklopper :7
Nou Greys je kwam altijd op mijn over als objectief persoon. Als ik veel reacties lees zie ik dat wel. De meeste hier twijfelen helemaal niet aan zijn schuld en geloven tot nu toe alle verhalen over hem ondanks dat al die verhalen maar van 1 kant komen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:36:01 #48
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116655228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:35 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nou Greys je kwam altijd op mijn over als objectief persoon. Als ik veel reacties lees zie ik dat wel. De meeste hier twijfelen helemaal niet aan zijn schuld en geloven tot nu toe alle verhalen over hem ondanks dat al die verhalen maar van 1 kant komen.
En daarom is het leuk om berichtjes van Zouzou en van jou te lezen voor het evenwicht :Y
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:39:16 #49
383766 barca71
happy go lucky
pi_116655411
Ik denk dat Badr met al die agressie en al die drugs om zijn spieren op te pompen een beest in bed is en dat DAT de reden is dat Estelle hem niet los kan laten! Ruud was altijd pleite, dat is algemeen bekend. Badr doet 4 wedstrijdjes per jaar en traint wat en heeft verder ááálle tijd om Estelle te geven wat ze al die tijd tekort is gekomen..wat denken jullie ??? ; )
pi_116655440
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef Flow3r het volgende:

[..]

En daarom is het leuk om berichtjes van Zouzou en van jou te lezen voor het evenwicht :Y
Ok ik vind het wel raar dat er nu helemaal niks meer naar buiten komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')